|
מיקי בוגנים [צילום: יניב אדרי]
|
|
|
|
|
רשת מחסני תאורה, יוצאת בקמפיין פרסום מכירתי, במסגרתו תחשוף הרשת את המבצע: 70% הנחה על מגוון המנורות העומדות ומנורות השולחן, מקולקציית חורף 2008.
הקמפיין, שנערך על-ידי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, נאמד בכ-250 אלף דולר וכולל: סרטון טלוויזיה, שישודר בערוץ 2, 10 וערוץ 9 הרוסי, (שיציג מידי יום, שני דגמים נבחרים מתוך הקולקציות), מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובמגזינים ושילוט ונראות כוללת בנקודות המכירה.
הקונספט שמוביל את הקמפיין, תחת הכותרת: באתי נדלקתי, נגזר מהאסטרטגיה הפרסומית החדשה של רשת מחסני תאורה, המתבססת על חיבור והשתייכות המותג, לעולם העיצוב והלייף סטייל.
לדברי איציק חיימוב, מבעלי רשת מחסני תאורה: "מטרתו של הקמפיין הנו, חיזוק המותג, ויצירת שפה תקשורתית, התומכת בהעברת מסרים פרסומיים חדשניים בשוק התאורה, באמצעות מבצעים ומחירים אטרקטיביים, לצד עיצוב, אופנה ולייף סטייל."
עוד מסר חיימוב: "האסטרטגיה הפרסומית, ממשיכה לחזק ולבדל את המותג מחסני תאורה בשוק התאורה ומבליטה את המסרים של המותג בצורה ייחודית, העונה על הצרכים של קהל היעד."