|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?

מחסני תאורה בקמפיין חדש

- הודעה מטעם מחסני תאורה
11/02/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אירית מור  |    |  בר תקשורת
מיקי בוגנים [צילום: יניב אדרי]

רשת מחסני תאורה, יוצאת בקמפיין פרסום מכירתי, במסגרתו תחשוף הרשת את המבצע: 70% הנחה על מגוון המנורות העומדות ומנורות השולחן, מקולקציית חורף 2008.

הקמפיין, שנערך על-ידי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, נאמד בכ-250 אלף דולר וכולל: סרטון טלוויזיה, שישודר בערוץ 2, 10 וערוץ 9 הרוסי, (שיציג מידי יום, שני דגמים נבחרים מתוך הקולקציות), מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובמגזינים ושילוט ונראות כוללת בנקודות המכירה.

הקונספט שמוביל את הקמפיין, תחת הכותרת: באתי נדלקתי, נגזר מהאסטרטגיה הפרסומית החדשה של רשת מחסני תאורה, המתבססת על חיבור והשתייכות המותג, לעולם העיצוב והלייף סטייל.

לדברי איציק חיימוב, מבעלי רשת מחסני תאורה: "מטרתו של הקמפיין הנו, חיזוק המותג, ויצירת שפה תקשורתית, התומכת בהעברת מסרים פרסומיים חדשניים בשוק התאורה, באמצעות מבצעים ומחירים אטרקטיביים, לצד עיצוב, אופנה ולייף סטייל."

עוד מסר חיימוב: "האסטרטגיה הפרסומית, ממשיכה לחזק ולבדל את המותג מחסני תאורה בשוק התאורה ומבליטה את המסרים של המותג בצורה ייחודית, העונה על הצרכים של קהל היעד."

תאריך:  11/02/2008   |   עודכן:  11/02/2008
אירית מור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת טעם טבע-אלטמן יוצאת בקמפיין חדש למותג אלספה, (מגוון תוספי תזונה על בסיס אומגה 3 ). תחת הסיסמה "אומגה שלוש זה אלספה".
חברת סימונס ישראל, המשווקת את מותג המזרנים האמריקני סימונס, מעלה קמפיין בהיקף של חמישה מיליון שקלים.
רשת אופנת בגדי הים Glick יוצאת לראשונה בתולדותיה בקמפיין פרסומי, בניצוחו של משרד הפרסום ירקוני בן-נתן.
11/02/2008  |  דיקלה חנן  |   הודעות כלליות
אורנג' שוב מפתיעה עם קמפיין ייחודי orangeway, התומך בתוכנית הדגל של החברה החוסכת ללקוח בחשבון החודשי ומעניקה לו הטבות סלולריות משמעותיות. לטובת הקמפיין, orange גייסה צייר רחוב בינלאומי מוביל בתחומו, העושה שימוש בטכניקות ציור ייחודיות שיוצרות אשליה תלת-מימדית מרהיבה, שגורמת למתבונן לחשוב שמדובר אלמנט אמיתי בעל עומק, ולא בציור שטוח.
11/02/2008  |  עמליה גלזר  |   הודעות כלליות
מותג קרלסברג יוצא במהלך שבמסגרתו יושק בקבוק 330 מ"ל מרהיב וחדשני שיחליף את הבקבוק הקיים. במסגרת המהלך יעלה קמפיין ב-T.V אשר הופק על-ידי סאצי אנד סאצי לונדון המדגיש את העיצוב החדש של הבקבוק ואת הייחודיות שלו.
11/02/2008  |  גדי ויטנר  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il