חברת הפרסום הדיה מעלה עבור חברת טטרה פארם קמפיין נקודות מכירה ארצי שיעלה ברשת הסופרפארם, ויימשך עד לסוף חודש אוקטובר. מדובר בקמפיין עבור מותג החברה 'קאלם'. זהו קמפיין משולב של ידיות לעגלות ומדבקות רצפה, שיכלול 25 אחוז הנחה על מוצרי המותג, המתאים לעור רגיש ולקמטים.
חברת טטרה פארם נמנית עם שלושת השחקנים הגדולים בענף הדרמה-קוסמטיקה (קוסמטיקה רפואית), המשלב קוסמטיקה עם ידע ברפואת עור.
בחברת הדיה מוסרים כי מדובר בקמפיין חסר תקדים בהיקפו הכספי לחברה ולמותג מסוג זה. בחברה גם מוסרים כי שיטת הפרסום החדשה על-גבי ידיות העגלות, עימה יצאו לפני כחודשיים לשוק, מוכיח את עצמו ויביא לגידולים משמעותיים במכירות המותג.
הדיה אחראית על 85% מכלל הקמפיינים בישראל המהווים מעל 1,000 קמפיינים בשנה ובבעלותה מערך זיכיונות למכירת שטחי הפרסום וניהול המדיה ברשתות השיווק, המזון, הפארם, הדלק, הבנקים, והאופנה המובילות בישראל.
חברת הדיה הוקמה על-ידי עופר גל לפני 20 שנה וכיום יש לה שתי חברות בת: HEDRIA - פרסום בתחנות רכבת וחברת ADVENTURE - פתרונות תלת-מימד ותנועה בארגזי פרסום.