|
"כולנו חיות" [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת הג'ינסים הגדולה בעולם WRANGLER, הידועה כמקור לסמל של המערב הפרוע האמריקני, של רודיאו ושל בוקרים, יוצאת בימים אלה במסע פרסום בעל נופך חדש.
בכל אחד מאיתנו חבויה חיה
בחברה המודרנית מודחקים כל האינסטינקטים החייתיים שלנו בגלל אורח החיים העכשווי, חיי העיר וההתפתחויות הטכנולוגיות המתמשכות. האדם הוא חיה, אך הוא כבר אינו יודע זאת. המצע האסטרטגי והיצירתי החדש של WRANGLER שואף לעורר את האינסטינקטים הרדומים שלנו ולעודד אותנו להיות מה שאנחנו באמת. את זאת עושים על-ידי החזרת הטהור, הטבעי והאינסטינקטיבי אל תוך האדם.
"אנחנו חיות": יותר מסתם חותמת, זוהי הצהרה נצחית
"אנחנו חיות", היא הרבה יותר מאשר חותמת מסחרית. זוהי הצהרת אמת ועדות לערך של המותג. הצהרה זו משקפת את החזון החדש של WRANGLER, וממקמת אותה באמצעות אינסטינקט ורגש.
מסע פרסום שמבליט את המוצרים האייקונים של WRANGLER - ולוכד את רוח נשמתו
הסגנון המתרחב, אחת הגזרות היפות והמחמיאות ביותר שנוצרו במאה האחרונה, ייצג בעבר חופש, קהילה והרמוניה - אופנה עם מסר, הנשמה האמיתית של WRANGLER. מסע הפרסום החדש מתייחס למסורת של המותג בדרך טבעית, מודרנית ומפתיעה. הוא גם משקף את הגישה האינסטינקטיבית והמיומנת של WRANGLER לג'ינס, ומבחין בינה לבין גישה אופנתית סטנדרטית.
ליצור מחדש את התנאים החייתיים, כדי לגלות את האינסטינקטים
מסע הפרסום צולם בלילה, בלב היערות של מדינת ניו ג'רזי (ארה"ב). כל צוות הצילום, ביחד עם 13 הדוגמנים והדוגמניות עברו מסע מפרך, בתנאים קשים, כדי להבטיח כי אינם ממלאים תפקיד "ייצוגי", אך נאלצים לגלות את האינסטינקטים החייתיים האמיתיים שלהם.