משרד הפרסום וידר סיגאווי יטפל בפרויקט המגורים "ברוש הגבעה", בגבעה הצרפתית בירושלים, בהיקף תקציב שנתי של 500 אלף דולר. בימים אלו יוצא משרד הפרסום בקמפיין ראשון ל"ברוש הגבעה" - פרויקט הנחשב לפריצת דרך בתרבות המגורים בירושלים, בהיקף של כ180- אלף דולר.
הקמפיין ילווה בסיסמא "גבוה מעל כולם. בראש הגבעה הצרפתית" ויכלול שלטים על גבי עורפי אוטובוסים, עיתונות ארצית ומקומית, דיוור ישיר, מכוונים ואינטרנט.
פרויקט ברוש הגבעה, על פסגת הגבעה הצרפתית בירושלים, הינו פרויקט של היזם סמווד קונסטרקשיין - חברת ישראלית קנדית בעלת מוניטין רב וניסיון עשיר בארץ ובעולם, ושל הקבלן המבצע - חברת קים לוסטיגמן ייזום ובניה בע"מ, החתומה על עשרות פרויקטים לדיור ומבני ציבור ברחבי הארץ.
הפרויקט יכלול 300 יחידות דיור הבנויים בחמישה מגדלי מגורים בני 13 קומות כ"א ובבסיסם מבנים מדורגים, על שטח של כ-23 דונם למגורים, כ-12 דונם של פארקים ושטחים ירוקים וכ-15 דונם לטובת מרכז קהילתי שיוקם בתוך השטח.
קרדיטים: מנהל קריאטיב: יוחאי אשר, פלנינג: אלון פוקס, תקציבאית: טל לניר,
ארט: חוה שפירא, קופי: עודד צור.