קליית גת, הנמצאת בבעלות ליימן שליסל ומובילה את שוק הפיצוחים הישראלי, עולה בקמפיין חסויות לשידורי המונדיאל. הקמפיין, באמצעות יורו ישראל מקבוצת Euro RSCG יעלה למשך ארבעה שבועות ובמסגרתו יעלו תשדירי חסות בטלוויזיה, בערוץ 1 וכן בערוצי ה-HD של Yes והוט.
היקף הקמפיין נאמד בכמיליון שקלים והסיסמא שתלווה אותו: "נבחרת הפיצוחים של קליית גת - רק טוב ייצא לך מזה". קליית גת, היא היחידה בתחום הפיצוחים הפועלת שיווקית מול צרכניה הסופיים.
קרדיטים: מנהלת מחלקת לקוחות - דנה לופבן; תקציבאי - מקס גיפס; מנהל מחלקת מדיה - ליאור גרינץ; פלנרית מדיה - מרים פינק; מנהל מחלקת אסטרטגיה - ד"ר אורי אורן; פלנרית - פנינה ויסמן; מנהל מחלקת קריאיטיב - אופיר מירב; קופי - אילן נחמיאס; ארט - אסתי שקד; מפיקה - דנה קארו; יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.
אודות ליימן שליסל: ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, לחמי ועוד.
ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-550 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. לאחרונה השיקה ליימן שליסל אתר -
www.l-s.co.il, באמצעותו ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותם מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.