כחלק מתפיסת לאומי דיגיטל ומתוך רצון להקל על הלקוח ולהנגיש את השירות עבורו, בכל ערוץ ובכל זמן, מאפשר מעתה לאומי ללקוח הפוטנציאלי, נוחות נוספת וחיסכון ניכר בזמן פתיחת החשבון, באמצעות ביצוע מרבית הפעולה מהבית, ותיאום פגישה לשם השלמת הפעולה, בזמן הנוח ללקוח, וישירות מול יומנו של כל אחד מהמנהלים בסניף, אותו יבחר הלקוח.
פתיחת חשבון בנק הינו תהליך שאינו מסובך במיוחד, אולם דורש מצד הלקוח הקצאת זמן של הגעה לסניף החדש ומילוי טפסי פתיחת החשבון. בנוסף, על-פי הנחיות בנק ישראל, נדרשת בעת פתיחת חשבון, נוכחות פיזית של הלקוח בסניף.
במסגרת השירות, המוצע באתר לאומי באינטרנט (
www.leumi.co.il), כל לקוח פוטנציאלי יוכל ללחוץ על כפתור "בקשה לפתיחת חשבון" המופיע באתר, להקיש את מספר תעודת הזהות שלו ושל בעלי חשבון נוספים אותם ירצה לצרף, ולבחור את סניף לאומי אליו הוא מבקש להשתייך, מתוך רשימת הסניפים המופיעה באתר. הלקוח ממלא בביתו את כל הפרטים הנדרשים לצורך פתיחת החשבון ובשלב הבא, הוא מתאם באמצעות האתר פגישה עם אחד המנהלים בסניף, בזמן המתאים לו - לצורך השלמת התהליך וחתימה על הטפסים הנדרשים. הפגישה תופיע בלוח הזמנים של המנהל וכשהלקוח יגיע לפגישה שנקבעה, כבר מונחים בפני המנהל פרטי הלקוח, כפי שמילאם באתר, וכל שנדרש מהלקוח הוא להזדהות ולחתום על הטפסים המוכנים. בכך חוסך הלקוח זמן רב, ונהנה מרמת שירות גבוהה יותר.