תבל דיגיטל בחרה במירס - טכנאי השטח של תבל דיגיטל יצוידו במכשירי מירס, שיאפשרו גישה ישירה לבסיס הנתונים של החברה ללא תלות במוקד אנושי.
המערכת מייעלת ומקצרת את זמן ההתקנה וחיבור הלקוח לרשת התקשורת של תבל דיגיטל. חברת תבל דיגיטל ומירס תקשורת פיתחו מערכת WAP למחשוב טכנאי השטח של חברת תבל דיגיטל העוסקת בתחום הטלביזיה הרב ערוצית .
מדובר במערכת מיחשוב הפועלת באמצעות טכנולוגיית האינטרנט הסלולרי, המאפשרת לטכנאי השטח של תבל לקבל מידע מבסיס הנתונים התפעולי של החברה ללא תלות במוקד האנושי . באמצעות המערכת החדשה טכנאים שיגיעו לחיבור לקוח לרשת תבל יעשו את המיתוג הספציפי של הלקוח לרשת באמצעות מכשיר המירס המצוייד באפליקציית המיחשוב החדשה, ולא יצטרכו עוד להתקשר למוקד החברה ולבקש את החיבור מידי נציג המוקד, פעולה שלא פעם ארכה זמן המתנה רב וטלפונים רבים.
מערכת האינטרנט הסלולרי של מירס מאפשרת גם העברת מסרים ממערכות המידע התפעוליות של תבל ישירות לטכנאי השטח, כך שהטכנאי יקבל אישור מידי למכשיר המירס על כל הפעולות שיעשה.
פליקס זילברשטיין, מנהל אגף מערכות מידע סלולריות במירס מסר, "המערכת החדשה מאפשרת לחברת תבל דיגיטל לשפר את השירות הפנים ארגוני, תוך הורדת התלות בזמינות מוקדן אנושי, ומניעת שגיאות שנובעות מתקשורת לקויה". זילברשטיין הוסיף כי "אגף מערכות מידע סלולריות במירס תקשורת עוסקת בפיתוח אפליקציות אינטרנטיות לחברות שונות. כיום אלפי נציגי מכירות, טכנאים ואנשי שיווק ניידים מצוידים במכשירי מירס עם אפליקציות אינטרנטיות המפשטות ומקצרות עבורם את תהליכי העבודה".
מירס תקשורת, היא חברה בבעלות משותפת של מוטורולה תקשורת ישראל ואמפ"ל. מירס הנה חלוצת האינטרנט הנייד בישראל והיא מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון שירותי תקשורת בפריסה ארצית ובהם תקשורת פנים ארגונית, שיחות טלפון, העברת נתונים וגלישה ישירה באינטרנט בטכנולוגיית WAP.