חברת הצורפים מרחיבה את פעילותה גם לשוק המוסדי:
מקימה מחלקה עסקית ייעודית שתתמחה במתן פתרונות לחברות וגופים עסקיים.
חברת "הצורפים" המתמחה בפיתוח, עיצוב וייצור מוצרי פרימיום מכסף טהור, קריסטל ופורצלן, מרחיבה את פעילותה ומקימה מחלקה עסקית שתטפל באופן ממוקד בשוק המוסדי.
לדברי דורון מרדינגר מבעלי חברת "הצורפים": "המחלקה החדשה הוקמה כמענה למתן פתרונות לחברות וגופים עסקיים, עקב הדרישה ההולכת וגוברת של מגזר זה הרואה בטיפוח העובד ובקיום קשרים עסקיים בינלאומיים, כחלק בלתי נפרד מפעילות החברה".
לדבריו: "החדירה לשוק המוסדי הינה החלטה אסטרטגית שתחשוף את המותג והערכים אותם הוא מייצג כמו איכות, חדשנות, נצחיות, יוקרה ובינלאומיות לקהלי יעד חדשים, תוך מתן דגש על מענה מדויק לצרכים הספציפיים של כל חברה או גוף עסקי בפרמטרים של תקציב, אופי האירוע ועוד.
עוד הוסיף מרדינגר כי: "במסגרת המחלקה החדשה יוכלו הגופים העסקיים לקנות במרוכז מתנות למנהלים, מתנות לעובדים שפורשים, מתנות ללקוחות בארץ ובחו"ל, מתנות לקראת החגים לעובדים ומתנות לאירועים ואורחים מיוחדים ומהנחות שיינתנו בהתאם להיקף הרכישה".
צוות העובדים במחלקה העסקית, מוסמך לתת המלצות לגבי אופי הרכישה בהתאמה לצרכים האישיים והעסקיים של כל ארגון לגופו, על מנת ליצור יחס אישי וממוקד לכל לקוח.
בית הצורפים הוקם בשנת 1952, מונה 11 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת מרדינגר. הרשת מגלגלת מחזור של כ - 100 מיליון שקל בשנה ומייצאת את מוצרי החברה לארה"ב ולאירופה.