רשת "מרפאות אריאל" בקמפיין לקידום ניתוחים לתיקון ראייה בלייזר "נקמת היורמים". עלות הקמפיין כ-300,000 שקל.
רשת "מרפאות אריאל" יוצאת בקמפיין לקידום ניתוחים לתיקון ראייה בלייזר (הסרת משקפיים בלייזר)- קמפיין "נקמת היורמים".
הקמפיין, מוביל לאירוע מרכזי שיערך באזור ב"ש בהנחייתו של כוכב רדיו דרום, יורם סויסה שיארגן מסיבת ענק לכ-2,000 מרכיבי משקפיים, שבמסגרתו תוגרל לארבעה מהם ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר חינם. עלות הקמפיין כ-300,000 שקל.
לדברי איתן זכריה, מנכ"ל רשת "מרפאות אריאל", מטרת הקמפיין לחזק ולהטמיע את נושא הניתוחים להסרת משקפיים בלייזר.
הקמפיין יכלול ראיונות עם רופאי עיניים בכירים, ראיונות עם מטופלים שעברו ניתוחים להסרת משקפיים ועוד".
משרד הפרסום -"לידור".
עלות קמפיין קידום המכירות כ- 300,000 שקל.