היום יתקיים המשחק השלישי והאחרון בסדרת הפלייאוף בין הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בהיכל נוקיה בתל אביב.
מסקר שערכה חברת יורוקום, נציגת NOKIA בישראל, עולה כי 62% מהנשאלים יודעים על שינוי השם של 'יד אליהו' ל-"היכל NOKIA".
74% בקרב הגברים ו 50 בקרב הנשים.
הסקר (באמצעות מכון הגל החדש) נערך לאחר פחות מחצי שנה מיום השקת שמו החדש של ההיכל, וכבר מצביע על מודעות גבוהה לשינוי השם החדש בקרב ציבור הנשאלים במדגם מייצג (501 איש 255 נשים ו-246 גברים).
אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, אמר עם קבלת תוצאות הסקר כי: "מדובר בפרק זמן קצר מאוד של הטמעת שם חדש והתוצאות מצביעות על הטמעה בשיעור מדהים ויוצא דופן בכל קנה מידה.
במשך שנים היווה ההיכל מוקד משיכה תרבותי וספורטיבי והוא נקודת ראווה עירונית ולאומית. המקום נחשב לסמל ואייקון לאומי, הוא מזוהה עם מכבי ת"א, הנחשבת לקבוצת הספורט המובילה בישראל ומהטובות והמצליחות באירופה. זוהי קבוצה מקצוענית, הישגית ומהווה מודל חיקוי לקבוצות רבות בארץ ובעולם. הערכים הללו מתאימים התאמה מלאה לערכים ולמטרות המותג של NOKIA והם מובילות, הישגיות, עוצמה וחוזק.
אני מאמין כי, החיבור הזה יהווה פריצת דרך, מובילות וייחודיות מול שאר השחקנים במשק הישראלי בכלל ובשוק הסלולר בפרט".
עוד הוסיף גרינבוים כי "המודעות הגבוהה של הציבור הרחב לשינוי שם ההיכל ל"היכל NOKIA ", כפי שעולה מהסקר, פותחת עבורנו, ביורוקום, נציגת NOKIA בישראל, הזדמנות נדירה וחד פעמית להעמיק ולבסס את הערך של Connecting People (NOKIA)- בקרב הקהל הישראלי ולחזק את מיצוב NOKIA כמותג מוביל בארץ ובעולם".
"אני מאוד מרוצה מתוצאות הסקר ומאמין כי חיבור השם "היכל נוקיה" לספורט, לקהילה, לתרבות ולחברה, מספק פלטפורמה רחבה לפעילויות, אירועים ומופעים שבהם החשיפה למותג NOKIA באה לידי ביטוי בצורה חזקה ולפיכך גם החיבור להישגיות, ריגושים, אתגרים וסגנון חיים".