הקופון של המדינה מחלקת לראשונה כסף "אמיתי"
חברת הקופון של המדינה יוצאת במהדורה קיצית בסוף השבוע, עם מאות קופונים והטבות מיוחדות, והפעם בחוברת חגיגה של טלוויזיות ומסכים לקראת יורו 2004 ומשחקי האולימפידה וחלוקת כסף "אמיתי".
החוברת החמישית של הקופון שוברת שיאים ותופץ ב-800,000 עותקים, שיצורפו לעיתוני סוף השבוע ולעיתונות הרוסית.
ארי כהן, יו"ר החברה: "הקופון של המדינה היא חוברת הצרכנות מספר 1 בישראל, בלי פערי תיווך ועם מאות קופונים ומוצרים במחירי עלות. תוך זמן קצר ביותר הפכנו לירחון בעל התפוצה הגדולה ביותר בישראל וגם הפעם אנחנו ממשיכים לחדש עם חלוקה של כסף אמיתי ללקוחות".
הפצת החוברת הקופון של המדינה תלווה בקמפיין פרסום, באמצעות ענבר מרחב, בהשקעה של כ-150,00 $
חברת הקופון של המדינה תצא בסוף השבוע במהדורת הקופונים חמישית שתוצע בתפוצת שיא של כ-800,000 עותקים בעיתוני סוף השבוע ובעיתונות הרוסית, עם מאות קופונים בשיטת תג מחיר - Cost Price (במחיר עלות).
החוברת הנוכחית תציע לראשונה חלוקה של שוברי כסף "אמיתי" ללקוחות- במסגרת שיתוף פעולה מיוחד בכל רשת אפרודיטה. לחוברת הנוכחית יצורף קופון מתנה מיוחד בסך 100 ₪, שיעניק 100 ₪ הנחה בקנייה של 200 ₪ ומעלה באפרודיטה לכלל המותגים מהלבשה תחתונה ועד בגדי ים - כל החנות ללא יוצא מהכלל (קנית ב-200 תשלם רק 100 - 50% הנחה). ההטבה המיוחדת, לשבוע בלבד.
אתי אורן, מנהלת שיווק רשת אפרודיטה: "לרשת אפרודיטה 20 סניפים והיא מציעה את המותגים המובילים. אנו צופים למימוש של כ-20,000 קופונים תוך שבוע ולמכירות של 2 מיליון שקל".
בין החברות והרשתות שהצטרפו לחוברת הקופונים החמישית נכללות: רשת "אוטו דיפו", "תדיארן אמפא" ורשת "ניו- פארם". חברות אלה הצטרפו ל"שקם אלקטריק", "בסט בי", "מחסני חשמל", "ג'מבו" "אייס קנה ובנה", "אמריקן לייזר" ועוד עשרות רשתות, מוקדי פנאי ומסעדות הנמנות על לקוחות הקופון של המדינה.
ארי כהן, יו"ר החברה: "הקופון של המדינה היא חוברת הצרכנות מספר 1 בישראל, בלי פערי תיווך ועם מאות קופונים ומוצרים במחירי עלות. תוך זמן קצר ביותר הפכנו לירחון בעל התפוצה הגדולה ביותר בישראל ותוך חודשיים נגיע לפריסה ארצית רחבה של 1,100,000 עותקים. גם הפעם אנו ממשיכים לחדש עם חלוקה של כסף אמיתי ללקוחות ומצפים למימושים של מאות אלפי קופונים".
בחוברת החדשה ניתן דגש מיוחד על טלוויזיות ומסכים לקראת משחקי יורו 2004 והאולימפיאדה, לצד מאות מוצרים אטרקטיביים במחירי עלות.
בין הקופונים: טלוויזיה 21 אינץ' המילטון ב-649 שקל במקום 900 שקל (בסט ביי), DVD ב-249 שקל (מחסני חשמל), טלוויזיה 34 אינץ' המילטון ב-1990 שקל במקום 2,500 שקל (בסט ביי), טלוויזיה 29 אינץ' ITT במחיר של 1,347 שקל במקום 1,990 שקל (סנסור), טלוויזיה 25 אינץ' ג'טפוינט ב-985 שקל במקום 1,490 שקל (סנסור), מזגן עילי ספקטרה ב-1,389 שקל במקום 1,740 שקל (תדיראן אמפא), יין קברנה/מרלו ב-34.99 שקל במקום 44.99 שקל (קלאב מרקט), שישית פחיות גולדסטאר ב-19.99 שקל במקום 29.99 שקל (קלאב מרקט), שישיית פחיות קרלסברג ב-17.99 שקל במקום 30.99 שקל (קלאב מרקט), יום כיף למשפחה בפארק נחשונית ב-30 שקל במקום 65 שקל ועוד.
הפצת החוברת תלווה בקמפיין פרסום באמצעות ענבר מרחב, בהשקעה מדווחת של כ-150,000 דולר בערוץ 2, ערוץ 10 וב-8 תחנות רדיו אזוריות. את הקמפיין מוביל השחקן ישי קרני, תחת הסיסמה "רוצים לקנות משהו???אל תקנו כלום, חכו עד יום שישי".
הקופון של המדינה הינו מיזם מבית חברת "הקופון של ישראל" בע"מ. החברה נוסדה בתחילת 2003 וחזונה להוביל בתחום חידושי הקנייה בישראל. צוות החברה עמל רבות בגיבוש תוכנית אסטרטגית ובלמידת תחום הצריכה והמדיה בארץ. מנכ"ל החברה, יובל טל, איש עסקים יוצא צבא, בעל תואר שני במנהל עסקים. יו"ר החברה הוא ארי כהן, פרסומאי ומנהל שיווק ברדיו 91FM.