מפעל העוגות של מאפיות אנג'ל החל לשווק "רוגלך" ועוגות לנקודות קמעונאיות בארץ
מנהלת המפעל: לצרכן זהו מהלך חיוני משום שחלוקה יומית של עוגיות טריות הוא יתרון מובהק של מאפיית ענק כמו אנג'ל הפוקדת מדי יום את החנויות לחלוקת לחם ומוצריו ומסוגלת לספק גם עוגיות טריות מדי יום, לעומת יצרני עוגות אחרים, ללא קו חלוקה יומי המשווקים רק עוגות יבשות.
מפעל העוגות של מאפיות אנג'ל החל בימים אלה לשווק "רוגלך" ועוגות מתוצרתו בנקודות קמעונאיות ברחבי הארץ.
המוצרים החדשים משווקים על-ידי נהגי המאפיה הפוקדים אלפי נקודות מדי יום. בקו המוצרים החדש רוגלך, שבלולי קינמון עוגיות קמיש ועוגיות פלורנטינה.
יפעת ביאלה-ברדש מנהלת מפעל העוגות אומרת, כי חלוקה יומית של עוגיות טריות הוא יתרונה המובהק של מאפיית ענק כמו אנג'ל הפוקדת מדי יום את החנויות, כדי לחלק לחם ומוצריו ומסוגלת לספק גם עוגיות טריות ברמה יומיומית, לעומת יצרני עוגות אחרים, הפוקדים את החנויות בתדירות נמוכה יותר
העוגיות מיוצרות במתכונים ביתיים, בתהליכי אפייה יחודיים המקנים להן טעם משובח לאורך זמן.
עוגיות השמרים כמו "רוגלך" ושבלולי הקינמון, מיוצרים מבצק שמרים איכותי, המיוצר במפעל בקו בצקים רציף, מודרני ללא מגע יד אדם.
ה"רוגלך" של קונדיטוריית אנג'ל זוכים להצלחה רבה גם בשווקי היצוא של המפעל בארה"ב, צרפת ואנגליה. עד כה ייצא המפעל לשווקים אלה "רוגלך" ומוצרים אחרים בכמיליון דולר.