דייסות סימילאק בישראל - עכשיו הקמפיין, תחת הסלוגן: "טעם זה לא מדע מדוייק...סימילאק - כן"! ייפתח במוצ"ש קמפיין טלוויזיה לדייסות סימילאק, שהושקו החודש בישראל אחרי המתנה וציפייה של שנים.
הקמפיין של משרד הפרסום יהשוע TBWA כולל סרט תדמית מקדים לתחליף החלב סימילאק, ששידורו החל אתמול (יום ב') בערוצים 2 ו-10, והחל ממוצ"ש, כאמור, סרט המשך לדייסות.
בימים בהם גידול תינוקות מלווה בשפע של התלבטויות וחששות, מציג הסרט הראשון את תחליף החלב סימילאק כאלטרנטיבה בטוחה ומדעית להורים בעזרת הסיסמא: "הורות זה לא מדע מדויק... סימילאק כן".
קו פרסומי זה נבחר כדי להדגיש את העובדה שסימילאק, תרכובת המזון לתינוקות, אשר הושקה כבר בשנת 1925!, מיוצרת על-ידי חברת מעבדות ABBOT האמריקאית, המיוצגת ביותר מ-130 מדינות ונחשבת לאחת מ-10 חברות התרופות המובילות בעולם, ולמובילה הבינלאומית בתחומי המזון הרפואי ותזונת התינוקות. החברה רואה עצמה מחויבת למצוינות מדעית ולשם כך מקצה משאבים רבים למחקר ופיתוח.
בשני הסרטים נראים מדפים עמוסים בספרים (פיקטיביים), המציגים גישות שונות לטיפול בתינוקות ("אימהות וקריירה", "טוב להאכיל תינוקות בכפית", "התינוק צועד על קיבתו", "לחתל בשיטה הסינית", "לחתל בשיטה הפינית", "גידול ילדים בשיטת גורדון", "הורות בשאנטי", "כל מה שרצית לדעת על אימהות" ועוד). גילוי אהדה כלפי ההורים המבולבלים.
הקונספט הפרסומי הזה נבנה בעקבות קבוצות מיקוד עם הורים שדיווחו על התלבטויות רבות בבחירת תחליף החלב לתינוק, במהלכן הם מחפשים מידע בספרות המקצועית, בקלטות ובאתרי אינטרנט שונים.
שני הסרטים באורך 20 שניות. הקמפיין כולו יימשך כשלושה שבועות בתקציב של כ-2.5 מיליון ש"ח והוא ילווה בפעילות קד"מ על-ידי חברת טרגט מרקט.
קרדיטים: משרד פרסום יהשוע TBWA, מנהלי קריאטיב: רובי ניסן, סימה אלון, ספי שקד, ארט: גיא מרגלית, קופי: מוטי בן בכר, מנהל אסטרטגיה: ניסים מויאל, פלנר: שילי מימון, מנהלת לקוחות: תמי איל, סופרוויזר: פנינה פישר, תקציבאות: יעל ניצן, מנהלת הפקה: סיגל שם טוב
חברת הפקה: רול, במאי/צלם: אבי קרפיק