לאומי קארד, העוסקת בהנפקה וסליקה של כרטיסי אשראי ופיתוח פתרונות תשלום, עולה בקמפיין מקיף לכרטיס ה-Multi, כרטיס ה"אשראי המתגלגל" הראשון בישראל.
הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של החברה ומהווה חלק מאסטרטגיית לאומי קארד לעידוד צרכנות נבונה תחת המסר: "לאומי קארד. יותר חכם". למסר זה מצטרף הפעם מסר נוסף - "בעזרת המולטי, המציאות מתאימה עצמה לכל צרכן, ללא קשר לבנק שמנוהל חשבונו". הקמפיין יעלה בטלוויזיה (ערוצים 10, 2), בעיתונות ובאינטנט . היקף הקמפיין 1 מיליון דולר.
בקמפיין, העשוי בז'אנר סרטי הפנטזיה וגיבורי העל נראה בחור (אורן שבו) המוצא את הכרטיס הלבן (Multi) בארנק של אשתו, בזמן שהיא מודדת בגדים בחנות, ומגלה כי לכרטיס כוחות מופלאים וכי באמצעותו ניתן לשלוט בעולם. כעת נותר לו רק לעשות כן, בחוכמה.
הקמפיין, מכיל פעלולים שונים ועשרות ניצבים ולשם צילומו נסגר רחוב שלם ביפו, בנוסף, נבנתה חנות ייעודית שבה צולם הסרטון.
לדברי נויה ישראלי, מנהלת התקשורת השיווקית של לאומי קארד: "ה-Multi הינו כרטיס אשראי המאגד בתוכו את כל האפשרויות הקיימות בשוק האשראי ומקנה לבעליו מצד אחד שליטה מלאה בהוצאות, מצד שני חופש לרכישות, גם לצפויות וגם לבלתי צפויות. בחרנו בסרטון בסגנון גיבורי הפעולה הכל יכולים על-מנת להמחיש כי בשימוש ב-Multi אין מגבלות והשימוש במולטי מעניק "כוחות" אמיתיים לצרכן".