מרחיבים את ה"שירותים": חברת המדיה "לעומק התודעה" החלה לפרסם בחדרי שירותים של בתי קפה ברחבי הארץ
בעקבות סקר חדש המראה כי 2 מתוך 3 ישראלים מבקרים בבתי-קפה/מסעדות לפחות אחת לחודש, 3 מתוך 4 גם נכנסים לחדרי השירותים.
סקר TGI חדש: 43.4% מהצעירים הבליינים מבקרים בבתי קפה/מסעדות לפחות פעם בשבוע.
זהו שלב נוסף במהלך כולל של החברה למיצובה כחברת המדיה מובילה לצעירים בגילאי 18-30.
חברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה" מרחיבה את פעילותה ובימים אלה החלה לפרסם בחדרי שירותים של בתי-קפה נבחרים בכל רחבי הארץ (רשת ארומה, מתחם באזל, אבן גבירול, שנקין, ציר מוריה והמושבה הגרמנית בחיפה, ירושלים ועוד), לאחר סקר מקיף שערכה על תחום בתי הקפה באמצעות חברת "מותגים". חבילת פרסום בבתי-הקפה מציעה חשיפה חודשית של כ-500,000 צעירים בגילאי 18-30.
הכניסה לחדרי שירותים בבתי-קפה הינה שלב נוסף במהלך כולל של החברה למיצובה כחברת המדיה המובילה לצעירים בגילאי 18-30. החברה הגדילה את שטחי הפרסום בחדרי שירותים במועדונים ב-30%, רכשה סקרי TGI בנוגע להרגלי הצריכה של הצעירים ופתחה מחלקת קד"מ המתמחה במועדוני לילה.
מהסקר עולה כי 2 מכל 3 ישראלים מבקרים לפחות פעם אחת בחודש בבית-קפה/מסעדה. 3 מתוך 4 מהם נכנסים לשירותים של אותה מסעדה/בית-קפה. בקרב הצעירים האחוזים אף גבוהים יותר, 87% בקרב חילונים בגילאי 18-30 מבלים לפחות פעם אחת בחודש בבית-קפה/מסעדה, 81% מתוכם מבקרים בשירותים של אותו מקום.
און גולדשטיין, מנכ"ל משותף "לעומק התודעה": "גילאי 18-30 הבליינים הם הקהל הנחשק ביותר והמחוזר ביותר ע"י המפרסמים השונים, קהל זה הוא הצרכן הגדול ביותר של המותגים, הוא מוביל דעות ומכתיב את הקצב בשוק. לאחר ההתפרסות על כל סצנת חיי הלילה במועדונים והבארים החלטנו ללכת עם הקהל למקומות נוספים בהם הוא מבלה. לאחר חקירת תחום בתי הקפה והמסעדות מצאנו מספר נתונים מעניינים: כ-43.4% מהצעירים הבליינים מבקרים במקומות אלו (TGI) לפחות פעם אחת בשבוע".
החברה בדקה גם מהו פרופיל המבקרים החילוניים הצעירים (18-30) בבתי-קפה מסעדות ומצאה כי 81% הינם רווקים, 75% נולדו בארץ, כ-30% בעלי הכנסה משפחתית גבוהה (מעל 10,000 ש"ח), 15% ציינו הכנסה נמוכה-עד 4000 ש"ח.
גוש דן עדיין במקום הראשון בתחום הבתי-קפה. כ-42% מתגוררים בגוש דן, 19% מהדרום ו-21% מהצפון. 15% מהם מובטלים, 24% לומדים (סטודנטים/תלמידים), 24% מועסקים בתפקידים שירותיים ואילו 12% חיילים או אנשי קבע.
הסקר הטלפוני נעשה באמצעות חברת "מותגים" בקרב מדגם של 513 מרואיינים בוגרים בגילאי 18 ומעלה.