רשת מועדוני הכושר "שייפ", מקבוצת "הולמס פלייס", יוצאת במיתוג חדש תחת הסיסמא "שייפ- זה יתפוס אותך".
המטרה העיקרית-פנייה לאוכלוסייה שאינה מתאמנת במכוני כושר ואינה מאמינה שמסוגלת להתמיד ולהתאמן באופן קבוע.
תהליך ההשקה יכלול קמפיין בהיקף של 300 אלף דולר
רשת מועדוני הכושר "שייפ", מקבוצת "הולמס פלייס", הגדולה והמובילה בתחומה, יוצאת בהליך של מיתוג חדש במהלך חודש אפריל.
ניב הראל, מנהל השיווק של רשת "שייפ" מוסר כי "מחקרים שביצענו בנושא תרבות הפנאי מצביעים על כך שעדיין אחוז גדול מהאוכלוסייה לא מתאמן באופן סדיר. הסיבה העיקרית לכך, נובעת מחוסר יכולת וכוח רצון להתמיד לאורך זמן. במקרים מסוימים מצאנו שאנשים נוטים אפילו לא להתחיל בפעילות גופנית מכוון שמראש הם לא מאמינים שיתמידו בה".
הרשת מאמינה כי היתרונות הבולטים שלה על פני המתחרים: ניסיון בינלאומי, מאמנים מהמקצועיים בישראל, ציוד ומכשירי כושר מהמתקדמים בעולם ויחס אישי יעזרו ללקוחותינו להתגבר על מכשול חוסר ההתמדה ויגרמו להם להתמיד ולהצליח".
עוד מוסיף הראל כי "היעד האסטרטגי של הרשת הוא להגביר ככל האפשר את כמות השימוש של המנויים במועדונים- מנוי מתמיד הוא מנוי נאמן לאורך שנים".
מטרה נוספת שהביאה את הרשת לצאת במיתוג חדש היא מול גורמים עסקיים- מתחרים קטנים ומקומיים שניכסו לעצמם את המילה "שייפ" כחלק מהשם ומהלוגו.
במסגרת פעילות המיתוג מחדש שתתבצע במהלך חודש אפריל ותכלול השקת לוגו חדש, תעלה הרשת בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום כץ-קפלן, בהיקף של למעלה מ- 300 אלף דולר תחת הסלוגן "שייפ- זה תופס אותך".
הקמפיין יכלול שלטי חוצות, אוטובוסים דיוור ישיר ומודעות בעיתונות מקומית, חסויות בתוכניות טלוויזיה ואינטרנט.
רשת "שייפ" הינה הרשת הגדולה בישראל והיא מונה 7 סניפים.