האיגוד, הפועל מזה שנים להעמקת הידע של המפרסמים בתחומי השיווק הרחבים, מתמקד בתקופה האחרונה בהתמקצעות המפרסמים בכל הקשור למאגרי מידע וכלי מחקר שונים העומדים לרשות החברות המשווקות.
בשלב ראשון הוחלט על התמקדות במאגרי ה-TGI מתוך מודעות לחשיבותם הרבה ככלי בקבלת החלטות. ועל-מנת למקסם את השימוש שחברי האיגוד יכולים לבצע בעזרת מאגר ה-TGI.
סקר TGI מכיל היום מעל 200 קטגוריות של מוצרים ומעל 1500 מותגים מה שיוצר דרישה להקפדה על דיוק בפרטי ובעדכון כל מוצר ומוצר. למרות שה-TGI מקפיד על דיוק בשמות המותגים ובעדכונים השוטפים, על ידי הוספת/גריעת מותגים, ע"י איסוף שוטף ובאמצעות דיונים עם משרדי הפרסום/מפרסמים, עדיין קיימים פערים שניתן למונעם ע"י שיתוף פעולה בין המפרסמים - המשווקים, האחראיים באופן ישיר על המוצר לבין עורכי הסקר.
לצורך זאת יזמה ועדת המחקר של איגוד המפרסמים שיתוף פעולה עם עורכת הסקר - חברת מחקרי סינגל סורס (TGI ישראל),אשר הצטרפה ליוזמה, וחברי האיגוד הוזמנו לעדכן את השאלון כך שהקטגוריה המצויה בתחום אחריותם תהיה מעודכנת ומדוייקת.
מאיגוד המפרסמים נמסר כי עשרות מפרסמים, מתחומים רבים ומגוונים, פנו לאיגוד בבקשה לקבלת הסקר ושוקדים בימים אלה על ריענון השאלון ועדכונו.
נגה בר מסרה כי: "השתתפות חברי האיגוד בעדכון הסקר ושיתוף הפעולה בין איגוד המפרסמים לבין ה - TGI ישפר את הבנתנו ויעזור לנו - המפרסמים, להפיק תועלת רבה יותר מכלי חשוב זה ומהתובנות הרבות שהוא יכול לספק לנו".