חברת סנדלי שרש עולה בקמפיין אינטרנט ייחודי וראשון באמצעות TBWA\DIGITAL. הקמפיין כולל משחק אינטרנטי מאתגר ונושא פרסים. הקמפיין קורא לגולש לצאת מנופי העיר המוכרים ומהשגרה השוחקת, אך זה יקרה אך ורק במידה ויצליח למצוא את סנדלי שרש המוצפנים אי שם ברחבי העיר. הגולשים המשתתפים במשחק יכולים לזכות בחופשה חלומית בחו"ל, כשבנוסף לכך כל אחד מהגולשים שיירשם למשחק יוכל להוריד קופון להנחה בקניית סנדלי שרש.
לדברי דניאל שאף סמנכ"ל השיווק בשרש מדובר בפעם הראשונה בה עולה חברת שרש בקמפיין תדמיתי וייחודי באינטרנט. לדבריו, ההחלטה לצאת בקמפיין גדול באינטרנט נבעה משיקולים אסטרטגיים וממחקר מקדים ומעמיק אותו ביצעה החברה. ההבנה שרובו של קהל היעד המרכזי של חברת שרש גולש באינטרנט הובילה אותנו לחשוב על פיתרון יצירתי שמייצר הנעה לפעולה וכזה להערכתנו ניתן היה לממש באינטרנט.
הקמפיין יעלה באתרים וואלה, Ynet , MSN, netting,למטייל, אוטו, ONE והאתר לקהל הדתי כיפה. היקף הקמפיין מוערך בסכום כולל של כ-600,000 שקל.
מחברת TBWA\DIGITAL נמסר "סנדלי שורש הוא מותג ישראלי באופיו, איכותי, עמיד וייחודי שנהפך לאביזר בלתי נפרד מהטייל הישראלי בכל אשר ילך". כאשר בחנו את המותג לאורך זמן גילינו ,שנרקם קשר רגשי מיוחד בין הצרכנים לסנדלים וזה כנראה מה שמייחד את סנדלי שרש יותר מכל, קשר זה עומד בבסיס הקמפיין.
רקע - שרש
שרש הוקמה בשנת 1989 על-ידי בני הזוג יוקי גיל ודניאל
בונזיליו. בתחילת דרכם העסקית עסקו השניים בפיתוח וייצור ציוד למטיילים, תוך התמקדות בפיתוחם וייצורם של פאוצ'ים ייחודיים. החל משנת 1992 מייצרים בשרש מוצרי הנעלה למטיילים שהם בעצם ליבת העסקים של החברה. פרט לכך מיוצרים כיום בשרש תחת אותו המותג גם מערכות מים, סנדלי נוחות, כיסי פאוצ'ים למטיילים וחגורות אופנה.