|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתב אישום אחד, שלושה אישומים [צילום: אלכס קולומייסקי, פלאש 90] שלושה שופטים, ארבעה נאשמים

24 במאי 2020, שעה 15:00, אולם 317

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו ואחרים

בנימין נתניהו, נוני מוזס, שאול אלוביץ ואיריס אלוביץ יתייצבו היום בבית המשפט המחוזי בירושלים בפני השופטים רבקה פרידמן-פלדמן, משה בר-עם ועודד שחם להקראת כתב האישום נגדם המענה לא יינתן היום; הצדדים יתווכחו על הזמן שיינתן להגנה לצורך כך המשפט הממשי - שלב ההוכחות - יחל לכל המוקדם בסוף השנה אלפון מקוצר לאנשים, הגופים והמונחים העיקריים
24/05/2020  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   משפט נתניהו   |   תגובות

אלוביץ איריס. רעייתו של שאול אלוביץ, לשעבר בעל השליטה בקבוצת בזק. מואשמת במתן שוחד, שיבוש מהלכי חקירה והדחה בחקירה בתיק 4000.

אלוביץ שאול. לשעבר בעל השליטה בקבוצת בזק. מואשם במתן שוחד, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה, פעולה ברכוש אסור (חוק איסור הלבנת הון) וגרימת פרט מטעה בדיווח מיידי כדי להטעות משקיע סביר (חוק ניירות ערך).

בן-ארי שווקי ליאת. המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה פלילית. הייתה פרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) וראש הצוות שעסק בתיקי נתניהו. חתומה על כתב האישום.

בר-עם משה. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים. חבר בהרכב במשפט נתניהו.

הקראת כתב האישום. שלב פתיחתו של משפט פלילי. במקרה של כתב אישום קצר, מקריא בית המשפט לנאשם את כולו או את עיקריו. כאשר מדובר בכתב אישום ארוך ומורכב, מסתפק בית המשפט בשאלה האם הנאשם קרא אותו ומבין את תוכנו. ברוב המקרים מתבקש הנאשם למסור בו במקום את תגובתו לכתב האישום.

וואלה. אתר אינטרנט מוביל שבשליטת בזק. לטענת המדינה, נתניהו קיבל בו סיקור אוהד בתמורה להקלות רגולטוריות שנתן לקבוצת בזק בעת שנשלטה בידי אלוביץ.

חדד עמית. סניגורו של בנימין נתניהו.

חומרי חקירה. העדויות, המסמכים, ההאזנות, קבצי המחשב והתמונות שאספה היחידה החוקרת. לאחר הגשת כתב האישום, עליה להעביר את כולם לידי ההגנה - בתנאי שיש להם קשר ישיר לאישומים. לרוב יש מחלוקות משמעותיות בשאלה מהו חומר החקירה שיש להעביר.

חן ז'ק. סניגורו של שאול אלוביץ.

חפץ ניר. יועץ התקשורת של משפחת נתניהו בשנים 2017-2014. עד מדינה בתיק 4000.

ידיעות אחרונות. קבוצת התקשורת (מדיה) הגדולה בישראל, בשליטתו של נוני מוזס. בכתב האישום נטען, כי מוזס הבטיח לשנות את הקו העוין של ידיעות אחרונות (העיתון והאתר ynet) כלפי נתניהו, בתמורה להגבלת תפוצתו של ישראל היום.

ישראל היום. עיתון יומי חינמי שבשליטת שלדון אדלסון. בכתב האישום נטען, כי נוני מוזס ביקש להגביל את תפוצתו בתמורה לסיקור חיובי של נתניהו בקבוצת ידיעות אחרונות.

כתב האישום. המסמך המפרט את הטענות העובדתיות והאישומים החקיקתיים שמייחסת המדינה לנאשם. בתיק הנוכחי יש כתב אישום אחד ובו שלושה אישומים (תיקים 1000, 2000 ו-4000), ובכל אישום - עשרות סעיפים.

מוזס נוני (ארנון). בעל השליטה בידיעות אחרונות והעורך האחראי של הקבוצה. מואשם בהצעת שוחד והבטחת שוחד לנתניהו בתיק 2000.

מילצ'ן ארנון. איש סרטים ותקשורת ישראלי-אמריקני וידידו של נתניהו. בכתב האישום נטען, כי נתן לבני הזוג נתניהו סיגרים ב-267,254 שקל, שמפניות ב-184,448 שקל ותכשיטים ב-462,602. עד תביעה במשפט.

מנדלבליט אביחי. היועץ המשפטי לממשלה. כדרישת החוק, הוא חתום על כתב האישום בתיקי נתניהו.

מענה לכתב האישום. לאחר הקראת כתב האישום, אמור הנאשם או סניגורו להשיב האם הוא מודה בעובדות, באישומים או בחלקם, או כופר בצורה רוחבית. סניגוריהם של נתניהו, אלוביץ ומוזס יבקשו לדחות את המענה עד שיקבלו את מלוא חומרי החקירה וילמדו אותם. צפויה מחלוקת בשאלה כמה זמן יינתן להם לצורך כך. רק לאחר המענה ניתן יהיה לקיים דיון לפי סעיף 144 על סדרי המשפט.

מרמה והפרת אמונים. סעיף 284 לחוק העונשין: "עובד הציבור העושה במילוי תפקידו מעשה מרמה או הפרת אמונים הפוגע בציבור, אף אם לא היה במעשה משום עבירה אילו נעשה כנגד יחיד, דינו - מאסר שלוש שנים".

נגב נוית. סניגוריתו של נוני מוזס.

ניב-סבאג איריס. סניגוריתו של נוני מוזס.

נתניהו בנימין. מואשם במרמה והפרת אמונים בתיק 1000, במרמה והפרת אמונים בתיק 2000, ובקבלת שוחד בתיק 4000.

סעיף 74 לחוק סדר הדין הפלילי: "הוגש כתב אישום בפשע או בעוון, רשאים הנאשם וסניגורו, וכן אדם שהסניגור הסמיכו לכך, או, בהסכמת התובע, אדם שהנאשם הסמיכו לכך, לעיין בכל זמן סביר בחומר החקירה וכן ברשימת כל החומר שנאסף או שנרשם בידי הרשות החוקרת, והנוגע לאישום שבידי התובע ולהעתיקו".

סעיף 144 לחוק סדר הדין הפלילי: "לאחר תחילת המשפט ובכל שלב של הדיון, רשאי בית המשפט - אם הנאשם מיוצג על-ידי סניגור - לזמן את הנאשם וסניגורו ואת התובע כדי לברר הסכמתם לשאלות שבעובדה ולקבילות מסמכים ומוצגים, לרבות הגשתם לא באמצעות עדים".

פאקר ג'יימס. מיליארדר אוסטרלי וידידו של נתניהו. בכתב האישום נטען, כי נתן לבני הזוג נתניהו סיגרים ב-145,577 שקל ושמפניות ב-83,597 שקל. עד תביעה במשפט.

פטמן מיכה. סניגורו של בנימין נתניהו.

פילבר שלמה. מנכ"ל משרד התקשורת בשנים 2017-2014. עד מדינה בתיק 4000.

פרידמן-פלדמן רבקה. שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, ראש ההרכב במשפט נתניהו.

רוזן-עוזר מיכל. סניגוריתה של איריס אלוביץ.

שוחד. סעיף 290 לחוק העונשין: "עובד הציבור הלוקח שוחד בעד פעולה הקשורה בתפקידו, דינו - מאסר עשר שנים". סעיף 291: נותן שוחד לעובד הציבור בעד פעולה הקשורה בתפקידו, דינו - מאסר שבע שנים". סעיף 294: (א) המבקש או המתנה שוחד, אף שלא נענה, כמוהו כלוקח שוחד. (ב) המציע או המבטיח שוחד, אף שנדחה, כמוהו כנותן שוחד".

סעיף 293: "אין נפקא מינה בשוחד - (1) אם היה כסף, שווה כסף, שירות או טובת הנאה אחרת; (2) אם היה בעד עשייה או בעד חדילה, השהיה, החשה, האטה, העדפה או הפליה לרעה; (3) אם היה בעד פעולה מסוימת או כדי להטות למשוא פנים בדרך כלל; (4) אם היה בעד פעולה של הלוקח עצמו או בעד השפעתו על פעולת אדם אחר; (5) אם ניתן מידי הנותן או באמצעות אדם אחר; אם ניתן לידי הלוקח או לידי אדם אחר בשביל הלוקח; אם לכתחילה או בדיעבד; ואם הנהנה מן השוחד היה הלוקח או אדם אחר; (6) אם תפקידו של הלוקח היה של שררה או של שירות; אם היה קבוע או זמני ואם כללי או לעניין מסוים; אם מילויו היה בשכר או בלי שכר, אם בהתנדבות או תוך קיום חובה; (7) אם נלקח על-מנת לסטות מן השורה במילוי תפקידו או בעד פעולה שעובד הציבור היה חייב לעשותה על-פי תפקידו".

שחם עודד. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים. חבר בהרכב במשפט נתניהו.

שילוח אילן. מנכ"ל וואלה בשנים 2019-2006, עד תביעה מרכזי בתיק 4000.

תדמור יוני (יהונתן). המשנה לפרקליט מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), תובע במשפט נתניהו.

תיק 1000. התביעה טוענת, כי נתניהו קיבל מארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר סיגרים, שמפניות ותכשיטים במאות אלפי שקלים, ובמקביל טיפל בענייניו של מילצ'ן. נתניהו מואשם בתיק זה במרמה והפרת אמונים.

תיק 2000. התביעה טוענת, כי נתניהו ומוזס קיימו בשנים 2014-2008 שיחות חשאיות, בהן נדונה האפשרות שנתניהו יפעל להגבלת תפוצתו של ישראל היום, ובתמורה יקבל סיקור אוהד בקבוצת ידיעות אחרונות. נתניהו מואשם במרמה והפרת אמונים; מוזס מואשם בהצעת שוחד והבטחת שוחד.

תיק 4000. התביעה טוענת, כי נתניהו ביקש וקיבל סיקור אוהד באתר וואלה, ובתמורה העניק הטבות רגולטוריות במאות מיליוני שקלים לקבוצת בזק. נתניהו מואשם בקבלת שוחד; בני הזוג אלוביץ מואשמים במתן שוחד.

תירוש יהודית. מנהלת מחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), תובעת במשפט נתניהו.

ת"פ 67104-01-20. מספרו של התיק במשפט נתניהו.



ת"פ 67104-01-20, מדינת ישראל נ' בנימין נתניהו, שאול אלוביץ, איריס אלוביץ, נוני מוזס / כתב אישום מתוקן
כתב אישום מתוקן (12.3.20) בפרשות 1000, 2000 ו-4000

רבקה פרידמן-פלדמן [צילום: בוצ'צ'ו]
תאריך:  24/05/2020   |   עודכן:  24/05/2020
איתמר לוין
+לפיד: "ההסתה של נתניהו - הוכחה מדוע לא יכול לכהן כרה"מ"
15:19 24/05/20  |  מירב ארד
יו"ר יש עתיד תל"מ, חה"כ יאיר לפיד: ‏ההשתלחות הפרועה והמסיתה של נתניהו בפתיחת משפטו היא הוכחה סופית מדוע נאשם בפלילים אינו יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה.
+ח"כ שלח: " אנחנו במלחמה. בנימין נתניהו נגד מדינת ישראל"
15:14 24/05/20  |  מירב ארד
ח״כ עפר שלח, יש עתיד-תל״ם: ‏"למי שחי עד עכשיו באשליות, אחרי מופע האימים של ביבי וחבורת סתומי הפה בבית המשפט הכל ברור: אנחנו במלחמה. בנימין נתניהו נגד מדינת ישראל. ואם כבר מלחמה, איפה שר הביטחון בני גנץ? ממלא פיו מים, אבל לא יימלט מן החרפה".
+מחלוקת על הלו"ז במשפט נתניהו
15:06 24/05/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
סניגוריו של נתניהו מעריכים שיהיו מוכנים לשלב ההוכחות במארס-אפריל בשנה הבאה  ▪  כל הסניגורים מבקשים לקבוע דיון תזכורת בעוד חודשיים-שלושה כדי שיוכלו להעריך מתי ניתן יהיה להתחיל את שמיעת הראיות  ▪  התביעה מבקשת לקבוע כבר כעת את מועד תחילת ההוכחות  ▪  ישיבת תזכורת: ב-19 ביולי
(נתניהו עם כניסת השופטים [צילום: עמית שאבי, פלאש 90])
+השרים חוטובלי, הנגבי וכץ הגיעו לתוך בנתניהו
14:56 24/05/20  |  מירב ארד
השרים אמיר אוחנה, דודי אמסלם, מירי רגב, ציפי חוטובלי, צחי הנגבי, ישראל כץ הגיעו לבית המשפט לתמוך ברה"מ בנימין נתניהו. גם הח"כים: מאי גולן, גדי יברקן, קטי שטרית, ניר ברקת, אופיר כץ ויואב קיש הגיעו לבית המשפט הירושלים.
+ח"כ זנדברג: "כולם עומדים בתור טאפט למסע ההסתה של נאשם בשוחד"
14:53 24/05/20  |  מירב ארד
ח"כ תמר זנדברג אמרה עפ תיחת משפט נתניהו: "‏שר שאחראי על מערכת אכיפת החוק, שרים ששואפים להיות ראש ממשלה בעצמם ואישה שמיועדת להיכנס לכנסת ולכהן בוועדה לבחירת שופטים, כולם עומדים בתור טאפט למסע ההסתה המופרע של נאשם בשוחד. כל זאת בזמן שתובעת מהפרקליטות עולה במדרגות בית המשפט תחת אבטחה. סיציליה".
+השרים רגב, אוחנה, כהן ואמסלם הגיעו לביהמ"ש כדי לתמוך בנתניהו
14:29 24/05/20  |  מירב ארד

(השר דוד אמסלם בבית המשפט [צילום: חן מענית])
+ח"כ שאחדה: "הנאשם מבלפור אינו המושחת היחיד בזירה הפוליטית"
13:55 24/05/20  |  מירב ארד
ח״כ סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת, בל״ד) בטויטר: ״משפט נתניהו: הנאשם מבלפור אינו המושחת היחיד בזירה הפוליטית בישראל. אמנם לביצוע העבירות בהן הוא מואשם לא צריך אנשים רבים, אך כדי לכהן כראש ממשלה תחת 3 כתבי אישום, הוא חייב רוב בכנסת״.
+לקראת המשפט: מחסומים ומחאות בירושלים
13:31 24/05/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המשטרה פרסה מחסומים ונערכה בכוחות מוגברים סביב בית המשפט המחוזי בירושלים  ▪  תומכי ומתנגדי נתניהו מפגינים מחוץ לבית המשפט המחוזי וסמוך למעון רה"מ
הפגנות בפתיחת משפט נתניהו
[צילום: יהונתן ולצר/TPS]
+ח״כ שלח: "שורת המקהלה של נבחרי הליכוד - מבישה"
11:14 24/05/20  |  מירב ארד
ח״כ עפר שלח, יש עתיד-תל״ם, תוקף את אנשי הליכוד: "מילא נתניהו. כבר הבנו שהוא יחריב הכל בניסיון להינצל מאימת הדין. אבל שורת המקהלה של כל נבחרי הליכוד, שמצטרפים לאיומים ולקללות של תזמורת בלפור, היא מבישה באמת. עד כדי כך הפכתם עבדים של מי שפעם אחרי פעם מבזה אתכם"
+ח"כ עודה: "ההסתה מופנית כעת לכל מי שלא נשבע אמונים לנתניהו"
11:03 24/05/20  |  מירב ארד
יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה לפני פתיחת משפטו של נתניהו: "
מכונת ההסתה שפועלת נגד האזרחים הערבים ונציגיהם מופנת כעת נגד כל מי שלא נשבע אמונים לנתניהו. עוצמת ההתקפה שונה, ההיקף שונה, אבל המטרה היא אותה מטרה: חיסול מוחלט של המרחב הדמוקרטי. לכן מי ששתק על התקיפה המתמשכת נגד אזרחים ערבים קיבל תקיפה פרסונלית של שופטים. אבל אין חצי דמוקרטיה ומי שרוצה לנצח חייב להתחיל להתנגד לשניהם."
+"יום פתיחת משפטו של נתניהו - נקודת שפל"
10:30 24/05/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר האופייזציה, ח"כ לפיד: "הצטרפות שרים לנתניהו לבית המשפט - חרפה לאומית"  ▪  בכניסה לבית המשפט המחוזי בירושלים החלו מפגינים משני צידי המתרס להניף שלטים
(לוין. אישומים חסרי תקדים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+זה מתחיל ב"שלושה כתבי אישום"
10:05 24/05/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
פרסומים מטעים ואף כוזבים לקראת משפט נתניהו, הם רק הקדימון למה שצפוי במשפט עצמו - החל מן הדרך בה יוצגו החלטות השופטים וכלה בדיווח על דברי העדים ותוכן המסמכים  ▪  תומכי נתניהו ומתנגדיו יוציאו דברים מהקשרם, יעוותו את העובדות ויתנו פרשנות מבוססת פוזיציה - הן באמצעי התקשורת והן ברשתות החברתיות  ▪  התנהגות תומכיו של נתניהו מסוכנת במיוחד ועלולה להוביל לגילויי אלימות
דה-לגיטימציה מימין [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
דה-לגיטימציה משמאל [צילום: רועי עלימה, פלאש 90]
+רגב: מיליוני אזרחים יעמוד לצד נתניהו
22:03 23/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השרים מירי רגב, צחי הנגבי ואמיר אוחנה הודיעו כי יגיעו מחר לבית המשפט המחוזי בירושלים לתמיכה בנתניהו  ▪  "אהיה שם כדי לייצג את מיליוני האזרחים שמאמינים בחפותו"
("תומכים בחבר" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו ואחרים
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כנכל
24/05/20 06:08
2
שפי
24/05/20 07:40
3
מסית ומשסע עם
24/05/20 07:50
 
ארי כספי
24/05/20 09:05
4
מסוכנת לישראל!!!
24/05/20 08:25
5
ישע .
24/05/20 09:20
6
קורןנאוה טבריה
24/05/20 13:24
7
ועוזריהם
24/05/20 13:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט נתניהו
שרת התחבורה, מירי רגב, הודיעה כי תגיע מחר לבית המשפט המחוזי בירושלים ותתמוך שם בראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעת הקראת כתב האישום נגדו.
23/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
שר החינוך, יואב גלנט, תוקף את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, וטוען כי הוא בעל בעיה בכל הנוגע לסמכות המוסרית שלו להוביל את התביעה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
23/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
כשרביב דרוקר הבטיח לציבור בחגיגיות שהוא עומד לקיים מעין משפט על תיק 4000 - רווח לי. כי היה ברור שדרוקר עומד סוף-סוף לגאול את הציבור מייסוריו בעקבות הבלבול שהשתלט על התיק הזה, ולעזור לציבור למצוא את הידיים והרגליים בתוך אוקיינוס הפרטים, שבן תמותה רגיל יטבע בהם למוות.
22/05/2020  |  עו"ד יוסי דר  |   יומני בלוגרים
השרה לעניינים אסטרטגיים, אורית פרקש הכהן, סימנה חיבוב (פיברוט) על ציוץ שתוקף במרומז את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על-רקע פתיחת משפטו ביום ראשון.
22/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
עו"ד יוסף שגב פנה אל היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בבקשה שיורה על עיכוב ההליכים הפליליים נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. זאת, בטענה כי עיכוב ההליכים נדרש לצורך מניעת הפרעה לתפקודו של נתניהו כראש ממשלה במהלך המשבר הכלכלי החמור שבו נמצאת ישראל, וכי עיכוב ההליכים יאפשר איחוי המחלוקת הפנימית וימנע טענות של אויבי ישראל נגד ראש הממשלה באופן שיפגע בדמותו.
20/05/2020  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
רשימות נוספות   /   משפט נתניהו  /  מי ומי  
ביהמ"ש: נתניהו יתייצב למשפטו  /  איתמר לוין
כמה סניגורים יהיו באולם  /  איתמר לוין
ההקראה בתיק נתניהו - ב-24 בחודש  /  איתמר לוין
להפריד את תיק 1000  /  עו"ד דון סוסונוב
הסוב-יודיצה נרמס בתיקי נתניהו  /  עו"ד דון סוסונוב
החלטת בג"ץ, מקדמה  /  דן מרגלית
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף יריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il