|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?
קבוצת ירדן
מים זורמים, נחת מתמשכת: מזרקות ומפלי מים כמקור לרווחה בגינה

מארס בנסיגה

הפעם על נסיגת הכוכב מארס הכוכב האחראי על העשייה וההוצאה לפועל של התוכניות, אך נמצא כרגע בזוית מאתגרת אל הכוכב סטורן שמצידו מעכב את יכולת העשייה, עובדה שמביאה לתסכול רב
26/02/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
בנסיגה

בימים אלה נכנס כוכב מארס הידוע כאל המלחמה לנסיגה במזל מאזניים. הנסיגה מתחילה בתאריך ה-1 במרס ותימשך עד לתאריך 20 במאי.

המזלות שיושפעו הפעם מהנסיגה הם המזלות הבאים: מאזניים, טלה, גדי, סרטן, שור ודגים.

מארס הוא הכוכב המוסיף ונותן אנרגיה לכל מזל בו מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.

מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה.

אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, כאשר הכוכב מארס בהילוכו הרגיל שעוזר לנו לקבל את הכוח הדוחף לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות.

בימים אלה נמצא הכוכב מארס בנסיגה, ועל כן, אתם עלולים לחוות קשיים יותר מהרגיל בכל הקשור לביצוע, תכנון ועשייה. בעיות שלא צפיתם אותן מראש עלולות לצוץ והעשייה שלכם עלולה להתעכב בשל כך.

ייתכן שתשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים למרות תחושת ההאטה ולכן במידה ואתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם מרגישים שאתם נתקלים בחומה, והמשיכו לבצע תוכניותיכם רק עם סיום הנסיגה.

מזל מאזניים יהיה המזל היחיד שעם תחילת הנסיגה ירגיש שיש לו יותר כוח ליצור, אך לפתע יחוש שנגמרו לו הכוחות והכול ייראה כבד וקשה מהרגיל לעשייה.

דאגות שונות הקשורות לביטחון האישי והכלכלי עלולות לצוץ, ונראה שילידי המזלות שציינתי יהיו יותר עסוקים בפעילויות שעיקר תוכנן - הישרדות.

גם שאר המזלות שלא ציינתי ירגישו שהעשייה שלהם מתנהלת תחת לחץ ואף ייתכן שתהיו נוחים לפעול במהירות, אך זו מהירות שמביאה איתה פזיזות וטעויות בשיפוט.

מאחר שהכוחות הפועלים בשמים הינם בזויות שליליות זה לזה, חשוב מאוד לשמור על איזון ככל האפשר כיוון שהנטייה הכללית יכולה להביא אגרסיה ברמת האישית והקוסמית.

הזווית אינה פועלת במידה שווה עם כולם ותשפיע בעיקר על המזלות שציינתי במידה ונולדו בשליש האמצעי והאחרון של המזל . אלו מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל לא ירגישו את עוצמת נסיגת הכוכב, אלא דרך הקשרים עם אנשים אחרים החווים אנרגיה זו בדרך הקשה.

מאחר שבסוף חודש זה יהיה גם הכוכב סטורן בנסיגה עד לחודש יולי, הרי שנוצרו בטבע שילוב שני כוחות המנוגדים במטרתם, מצד אחד סטורן הכוכב שמטבעו כן מעודד עשייה אך מאוד איטית ומבוקרת, ומצד שני נמצא כוכב מארס המוכן ורוצה לפעול בכל רגע, ומרגיש חסום בגלל הנסיגה, שילוב זה עלול לגרום לתקופה קשה ומתסכלת אצל אנשים רבים, אשר ירגישו שהכול נעצר עבורם ולמרות שהם פועלים ודוחפים קדימה, הרי שבפועל הכול תקוע ועומד במקום והם אינם יודעים מה עוד הם יכולים לעשות.

מארס בנסיגה עלול להביא איתו חוסר שקט קיצוני, נטייה למריבות, תחושה שדברים לא זזים והתפרצויות זעם לא הגיוניות. ההתפרצויות עלולות להתבטא בצורה הרסנית לאדם וליקום.

מומלץ לכם לא להגיע להחלטות משמעותיות, אך במידה ואתם בכל זאת חייבים להחליט, הרי שמומלץ לכם לקבל ייעוץ מקצועי שיעזור לכם להגיע להחלטה הנכונה לכם ביותר.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תקופת יום הולדת [צילום: פלאש 90]

טיפ לילדי השבוע - הכוכב מרס המקושר עם עשייה ואנרגיה נכנס השבוע לנסיגה בבית הקשור ליכולת שלכם לקבל או/ו לגבות כספים המגיעים לכם זוהי תקופה לא מאוזנת מבחינה כלכלית
▪ ▪ ▪

טלה - הכוכב השליט על המזל שלכם יימצא במהלך כל החודשיים הקרובים בנסיגה בבית השותפויות שלכם, עובדה שיכולה לגרום לכם לעשייה אינטנסיבית אם כי מרובה בלחץ. חשוב מאוד עבורכם ללמוד לשלוט על מצב רוחכם בתקופה הזו ולא להיות אימפולסיביים יתר על המידה כיוון שהנטייה הטבעית שלכם לחוסר סבלנות ואף למרדנות עלולה לפרוץ החוצה בצורה מאוד קיצונית עד אגרסיבית.

שור - נראה שהשנה האחרונה לא פינקה אתכם בכל הקשור לנושא הבריאותי ונדרשתם לתת את הדעת ומלוא תשומת הלב לתזונה נכונה. כמו-כן, ייתכן שגם הסובבים לכם לא ממש תומכים בכם ולעתים קרובות אתם מרגישים לבד, עובדה שבהחלט לא מוסיפה לשלוות הנפש שלכם. מומלץ לכם בתקופה הקרובה להשקיע יותר זמן ואנרגיה במקום העבודה שלכם ולזכור שאתם, ושלוות הנפש שלכם היא לפני הכל.

תאומים - נראה שכבר תקופה ארוכה אתם יודעים שאתם יכולים לסמוך רק על עצמכם במצבים קשים ומאוד מעיקים. האכזבה שנחלתם לאחרונה מאנשים קרובים רק חידדה לכם עובדה זו ועכשיו אתם שלמים עם העשייה שלכם ועם ההחלטה להתרחק קצת מאלה שאיכזבו אתכם. את מלוא האנרגיה אתם יכולים להשקיע במקום העבודה שעדיין דורש מכם להוכיח את יכולותיכם האישיות והמקצועיות.

סרטן - אתם נמצאים בתקופה של התחלה חדשה אם כי לעתים קרובות אינכם יודעים האם הדרך החדשה שבחרתם בה הינה טובה לכם או שאתם משלים את עצמכם שאכן הקרובים לכם שותפים לדעתכם ולתחושותיכם. בבית השותפויות שלכם בתקופה זו מתארח כוכב משמעותי ושמו ונוס המביא איתו שמחה ורעננות בכל הנוגע ליחסים בין אישיים ולכן במשך השבוע הקרוב נצלו כל רגע למימוש היחד בחייכם.

אריה - התקופה מאוד עמוסה עבורכם בתחומים השונים של החיים ובעיקר כרגע בתחום היחסים הבין אישיים, בגלל העובדה שכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת טובה וחיובית נמצא במצב כזה שמאיר אצלכם דווקא את הקשיים הנמצאים בחייכם והקשורים לאנשים במעגל המשפחתי הראשון שלכם. זה בדיוק הזמן הנכון להסיק את המסקנות ולבצע את השינויים הנדרשים בחייכם מתוך לקיחת אחריות.

בתולה - את התקופה הקרובה תזכרו בעתיד כזמן שבו הייתם צריכים להילחם על דעותיכם האישיות על-מנת להוכיח שאתם הצודקים מבחינה כלכלית. נראה שזוהי תקופת מבחן לכל מה שאתם מאמינים בו. השבוע אתם צריכים לבדוק את ההתנהלות הכספית שלכם מחדש לאור התובנות שהגעתם אליהם לאחרונה. זה הזמן לפעול בנדון ואף לשכנע את כל האנשים הנוגעים בדבר לשנות בהתאם אליכם, ולהגיע ביחד להצלחה.

מאזניים - אתם המזל שלאחרונה הייקום החליט להעניק לכם הזדמנות נוספת לסיים דברים שעד היום לא הייתם בטוחים שאתם מעוניינים לבצע אותם בגלל חוסר מוטיווציה. החודשים הקרובים עומדים להיות מאוד משמעותיים עבורכם והיכולת שלכם לקחת אחריות תגבר אם כי נראה שלא תמיד תעשו זאת בחשק. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה שבה חשוב מאוד שתשקלו כל הוצאה ולא תרשו לעצמכם התנהלות לא מבוקרת.

עקרב - אתם המזל שחווה קשיים מאוד משמעותיים בתקופה הזו, כיוון שהכוכב סטורן עדיין נמצא במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות למרות שנפשכם עייפה מכך מאוד. את התקופה הקרובה תבלו בשאלות אין ספור אל תוך עצמכם בסגנון של למה ומדוע, כיוון שיגבר בכם הצורך להכיר את האני הפנימי שלכם ולבקש תשובות שיהיו מאוד משמעותיות להמשך דרככם המקצועית והאישית כאחד.

קשת - נראה שאתם לוקים בפיזור דעת כתוצאה ממערך הכוכבים העכשיו ולכן חשוב מאוד שתשננו לעצמכם את המילים הבאות כמנטרה: קרקוע, אנרגיה ופוקוס הם המטרה שלכם בתקופה הקרובה, כיוון שאם אתם רוצים להעניק ולתת לאחרים מעצמכם, עליכם לשמור על הכוחות המאזנים שלכם בצורה שקולה ומאוזנת. האנשים הקרובים לכם זקוקים לכם יציבים ברוחכם ושלמים בגופכם ולכן עליכם לדאוג קודם כל לעצמכם.

גדי - למרות הצורך והרצון שלכם לשבור מסגרות ולהיות קצת יותר קלילים ואנרגטיים הרי שלא תמיד יש לכם שליטה על כך. נראה שלאחרונה השקעתם יותר מבחינה חברתית אך לא תמיד הדבר צלח בידיכם. זה הזמן לבדוק מי מתאים לכם יותר מבחינה אישית ומקצועית כיוון שמבחינה אישית נראה שתהיו מוכנים להתחבר רק אל אלה שגם יכול לצאת לכם מהם משהו תכליתי וענייני.

דלי - הכוכב מרקורי יסיים את נסיגתו דווקא במזל שלכם מסתבר ולכן המערכת העצבית שלכם עלולה להיות עדינה מתמיד. מומלץ לכם לא להכנס למריבות עם אחרים כיוון שלא בטוח שגם אם תצאו צודקים בדבריכם, אכן הדברים הינם נכונים וחכמים להגיד אותם. את רגשותיכם האישיים שמרו לעצמכם ואל תשתפו אף אחד בתוכניותיכם אלא אם כן אתם יכולים לסמוך עליהם ממש.

דגים - אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת שזוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם הפעם, כיוון שאתם מאוד כמהים להתחלה חדשה, אך מרגישים שאין לכם את הכוח ליצור אותה. זה הזמן עבורכם להבין שלהיות מחוברים אל תוך האני הפנימי שלכם יהיה הדבר הכי נכון עבורכם והגיע הזמן שתפסיקו לחשוש שאתם עלולים לשלם את המחיר מהתנהגות שנראית בעיניכם כפתוחה וישירה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  26/02/2014   |   עודכן:  26/02/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מארס בנסיגה
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עמוס שנער
27/02/14 12:32
2
מעריצה של ספרא
27/02/14 22:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרתון תל אביב ממש עוד רגע איתנו ואם טרם התחלתם, זו ההזדמנות שלכם להתחיל בפעילות גופנית. חשוב להזכיר לאנשים סוכרתיים, כי אפשר להתנהל כרגיל עם הסוכרת, תוך כדי שמירה על כושר וביצוע פעילות גופנית, הקפדה על תזונה נכונה ותפריט מותאם סוכרת וכמובן שמירה על איזון הסוכר בדם בכדי למנוע סיבוכים עתידיים ובעיות נוספות. למעשה, פעילות גופנית הינה כלי עיקרי בניהול החיים לצד הסוכרת וכל סוג של פעילות גופנית עשוי להועיל לסוכרתי.
חג פורים הוא אחד מחגי ישראל, הנחגג מדי שנה בי"ד באדר. החג מבוסס על סיפור מגילת אסתר, ומאופיין בלבישת תחפושות ומסכות, וחלוקת משלוחי מנות.
26/02/2014  |  ד"ר סוזי קגן  |   כתבות
הבוקר שמעתי קונצרט חביב ונחמד לכל המשפחה של תז הבמה הישראלית. הקונצרט הורכב מיצירות קלאסיות ועממיות מארצות שונות שנוגנו במסגרת סיפור מאת נאוה סמל שקישר בין כל היצירות.
25/02/2014  |  ליאון אלי  |   כתבות
בשבוע שעבר, התקיים שוק "קח-תן" לתחפושות פורים במתנ"ס "לב העיר", ביוזמת רשת המתנ"סים -תחום קהילה וצהרוני הרשת, ויצ"ו, מאמא-נט, מעגל נשים ומחלקת נוער וצעירים. במסגרת המיזום חברו יחד כל השותפים על-מנת לאסוף כמות נכבדה של תחפושות מבתי הספר וגני הילדים בעיר וליצור מלאי לשוק התחפושות אשר פעל יומיים בשבוע.
25/02/2014  |  מחלקה ראשונה  |   כתבות
תקציב עיריית ראש העין, לשנת 2014, אושר בישיבת מועצה שנערכה השבוע. התקציב נקבע לכ-300 מיליון ש"ח. ראש העיר, שלום בן-משה, אמר כי מדובר בתקציב אשר "מעמיד בראש סדר העדיפויות את התושבים ומבטא את הצרכים האמיתיים של תושבי העיר".
25/02/2014  |  הדר פרבר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
במאי 1940 בצרפת וב-7 באוקטובר 2023 בישראל, מקצועיות בתחום המלחמה והטרור הכריעה אספסוף חמוש, צרפתי וישראלי; מפקדים שאינם מבינים מה קורה בשדה הקרב משגרים דיווחי שקר; אופנוענים גרמנים...
ד"ר רפאל בוכניק
ד"ר רפאל בוכניק
"מכתבי ההתרעה" של אמ"ן לא היו אלא בבחינת כסת"ח, שהרי אם כך סברו בצמרת צה"ל, מדוע לא פעלו זרועות צה"ל לתגבור הכוחות ולהיערכות לבלימת מתקפה    מה שגרם לפגיעה בביטחון המדינה היו גילויי...
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
נתניהו. תבוסה מוחלטת [צילום: אוהד צוויגנברג/AP]
יוסי אוחיון
הסיוטים העוברים עליו בלילה בדמות "צווי מעצר בינלאומיים" הממתינים לו ברחבי העולם, מוציאים אותו מדעתו, כמעט ומשכיחים ממנו את הקרבות והחזיתות הרבות שהקים עליו ועלינו בעשור האחרון
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
נפתלי בנט מכה על חטא על כי הבטיח הבטחות שלא עמד בהם    בנט מוכיח שלא בגר והוא עדיין לא בשל לשאת בתפקיד ראש הממשלה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il