|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כך עזר עוד ניר ליסטר להוריד פרופיל מקרבי בשביל מיונים טכנולוגיים
כתיבת המומחים
עו"ד דפנה שגל פודור - הסדרת מעמד בישראל לבני זוג זרים: כל מה שצריך לדעת
נתניהו. תבוסה מוחלטת [צילום: אוהד צוויגנברג/AP]

קרב המאסף של ביבי נתניהו

הסיוטים העוברים עליו בלילה בדמות "צווי מעצר בינלאומיים" הממתינים לו ברחבי העולם, מוציאים אותו מדעתו, כמעט ומשכיחים ממנו את הקרבות והחזיתות הרבות שהקים עליו ועלינו בעשור האחרון
23/05/2024  |   יוסי אוחיון   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

אפשר כבר להכריז שביבי שקוע רובו ככולו בניהול אבוד של "קרב המאסף", ועכשיו הוא בודד ואבוד, הוא הגיע להכרה מלאה שאין לו לא עוזרים, לא תומכים, לא חברים לקואליציה, לא בעלי המאה ואפילו לא את יאיר בן התפנוקים חסר הערכים.

הוא אינו יודע איפה לשים את ראשו ואת תשומת ליבו, האם בקרב לשמר את "קואליציית-64?" או אלי בקרב האבוד לשכנע את בני גנץ להעניק לו תעודת כשרות וחסד אחרון - לא לנטוש את ממשלת "החירום?"

אך מה עם הקרב נגד משפחות החטופים? כיצד אפשר להסוות את אי-הרצון להגיע לעסקה? כאן "הקרב המאסף" לא מותיר חיים. וזה כשלעצמו יש בו את כל הסימנים לתבוסה מוחלטת ולאובדן המדינה.

ומה עם יתר הקרבות? הקרב על רפיח? הקרב השני והשלישי בג'באליה? הקרב על דירוג האשראי והכלכלה? הקרב על אי-גיוס והשתמטות החרדים? הקרב כפוי הטובה נגד ביידן ונגד אמריקה? הקרב נגד גלנט, היועמ"שית, הרמטכ"ל, ראש המוסד, ראש השב"כ ואזרחי ישראל?

הסיוטים העוברים עליו בלילה בדמות "צווי מעצר בינלאומיים" הממתינים לו ברחבי העולם, מוציאים אותו מדעתו, כמעט ומשכיחים ממנו את הקרבות והחזיתות הרבות שהקים עליו ועלינו בעשור האחרון.

אך כפי ש"קונספציית" השקר והקטנת הצבא מקשים על ההתמודדות של צה"ל מול מספר חזיתות במקביל, כך מוצא עצמו ביבי: מבודד, מפוחד, דחוי וחסר יכולת לנהל את קרבות המאסף.

לא קשה לחזות את נפילתו וירידתו מהבמה ההיסטורית, אך קשה לדעת מה יותיר אחריו. כיצד נחלץ עצמנו להגיע לחוף המבטחים, כדי להתחיל את מלאכת השיקום והתקומה?

תאריך:  23/05/2024   |   עודכן:  23/05/2024
יוסי אוחיון
+המתווכות יקבלו מצוות המו"מ הצעה פרטנית לעסקה
21:44 23/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צוות המשא-ומתן קיבל חופש פעולה רחב לגיבוש הצעה אך הקבינט אפשר לו סמכות מצומצמת להצעה גדורה  ▪  כל גורמי הביטחון בקבינט המלחמה הסכימו שיש צורך בחידוש השיחות עם המתווכות  ▪  ראש ה-CIA ייפגש באירופה עם ראש המוסד
אנשים מתרגלים יוגה בכיכר החטופים לציון יום הולדתה ה-40 של החטופה כרמל גת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+צה"ל יירט בהצלחה שתי מטרות אוויריות שהיו בדרכן לאילת
21:20 23/05/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב של חיל האוויר יירטו בהצלחה שתי מטרות אוויריות חשודות שעשו את דרכן מאזור מזרח לכיוון העיר אילת. המטרות לא חצו לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.
+מג"ד בית חאנון של חמאס חוסל מתחת לקרקע
21:10 23/05/24  |  עידן יוסף
צה"ל ושב"כ חיסלו את מפקד גדוד בית חאנון של ארגון הטרור חמאס במרחב תת-קרקעי בג'באליה.
+גנץ: להקים בהקדם ועדת חקירה ממלכתית
19:18 23/05/24  |  עידן יוסף
השר בני גנץ, שבעוד כשבועיים יפקע האולטימטום שלו לפרישה מן הממשלה, הודיע כי יגיש הצעה להחלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון ה-7.10. "היא צריכה לקום בהקדם", אמר.

משמעות ההכרזה היא שגנץ לא צפוי לפרוש מן הממשלה לפני שההצעה תעלה לדיון בממשלה. בל"ג בעומר, יום ראשון הקרוב, לא תתקיים ישיבת ממשלה, והישיבה הבאה צפויה ל-2 ביוני.

"כולנו ראינו את הסרטון הקשה מהחטיפה בנחל עוז - כבר לא מספיק שניקח אחריות על מה שהיה", אמר גנץ בהצהרתו. "חובה עלינו לקחת אחריות ולפעול, כדי שזה לעולם לא יקרה שוב".
+סגן מפקד כוחות הביטחון הלאומי של חמאס חוסל בלב עזה
19:16 23/05/24  |  עידן יוסף
בחמאס מאשרים: דיאא' א-דין א-שרפא, סגן מפקד כוחות הביטחון הלאומי של ארגון הטרור ברצועת עזה, חוסל בידי ישראל. הבכיר חוסל במרכז העיר עזה במהלך הבוקר.
+מחבל בחקירתו: "אני, אבי ובן דודי אנסנו ורצחנו ישראלית"
18:58 23/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דיילי מייל פרסם תיעוד מחקירת מחבלים, אב ובנו, שהשתתפו בטבח 7 באוקטובר  ▪  השניים רצחו ואנסו נשים באיומי רובה ובזזו בתים בקיבוץ ניר עוז
המחבל בחקירתו [צילום: מתוך הדיילי מייל]
+נתניהו: דוחות אמ"ן העריכו שחמאס מורתע ולא מעוניין במלחמה
16:52 23/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לשכת ראש הממשלה דוחה את הטענות שהתקבלו התרעות על מתקפה אפשרית של חמאס מעזה, ומדגישה כי דוחות המודיעין שהוצגו בפני נתניהו העריכו שהחמאס מורתע ואינו מעוניין בהסלמה  ▪  דוחות אלו אף המליצו לישראל לקדם הסדרה מול חמאס ברצועת עזה  ▪  לשכת ראש הממשלה טוענת כי נתניהו הזהיר בעבר מפני השפעת היעדר הלכידות בישראל על אויביה, אך הדגיש כי ביום מבחן הדבר לא יפגע בנחישותה להגן על עצמה
נתניהו ולוחמים [צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ]
+יו"ר רע"ם לשעבר קורא להתפטרות מנסור עבאס
16:18 23/05/24  |  עידן יוסף
יו״ר רע״ם לשעבר ואחד מנהיגי התנועה האיסלאמית בישראל, חכ"ל אברהים צרצור, קורא למנסור עבאס להתפטר מתפקידו לאחר שעבאס סירב להאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה בעזה בראיון ברשת ב׳ (רדיו נאס).
+בכיר אמריקני: החות'ים מסוגלים לתקוף ספינות גם בים התיכון
16:14 23/05/24  |  עידן יוסף
בכיר ביטחוני בארה"ב הביע את החשש כי לחות'ים יכולת לממש את איומיהם לתקוף ספינות וכלי שיט גם בים התיכון. למרות ריבוי התקיפות האמריקניות בתימן בחודשים האחרונים, אותו בכיר אמר כי פריסת הטילים הבליסטיים של החות'ים היא "חסרת תקדים" (בלומברג).
+שגרירי נורבגיה, אירלנד וספרד צפו במסך ענק בסרטון התצפיתניות
15:32 23/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד החוץ נזף בשגרירים בעקבות הכרת ממשלותיהם במדינה פלשתינית ואמר כי היא פרס לטרור ומעניקה רוח גבית לחמאס  ▪  המנכ"ל הבהיר כי יהיו השלכות חמורות נוספות ליחסי ישראל עם מדינות אלו בעקבות החלטתן  ▪  שגרירת ספרד הביעה זעזוע מהסרטון והדגישה כי ספרד היא חברה של ישראל
השגרירים ברקע הסרטון [צילום: משרד החוץ]
+אזעקה בכרם שלום
14:44 23/05/24  |  מירב ארד
אזעקה הופעלה בכרם שלום.
+בני גנץ ויאיר לפיד משבשים לנו את החיים
13:54 23/05/24  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
אנו רגילים לומר שנתניהו פועל מאינטרס פוליטי  ▪  כל פוליטיקאי טוב פועל מאינטרס פוליטי כמו שכל כדורגלן שואף לנצח אלא אם הוא כשלון אטומי, או אם מכר את המשחק  ▪  ההבדל בין נתניהו לאחרים הוא שהוא לא מתבייש במקצוע שלו, ולכן הוא מצטיין בו
לפיד וגנץ. לא יחליפו את נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דו"צ: נעצרו שני חשודים בסמוך לגדר הגבול במרחב צפון רמת הגולן
13:46 23/05/24  |  מירב ארד
לוחמי צה"ל עצרו לפני זמן קצר שני חשודים בסמוך לגדר הגבול במרחב צפון רמת הגולן שהיו במעקב על ידי תצפיות צה״ל ונעצרו בטרם חצו את גדר המערכת. החשודים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.

בהמשך להתרעות שהופעלו בצפון הארץ על חדירת כלי טיס עוין, מדובר בזיהוי שווא.
+צה"ל מאשר: נתניהו קיבל ב-2023 מאמ"ן מכתבי התרעה על הסיכונים הנובעים מהקרע בחברה
13:43 23/05/24  |  מירב ארד
צה"ל מאשר כי ראש הממשלה נתניהו קיבל בין החודשים מרץ ליולי 2023, ארבעה מכתבי התרעה שונים מאגף המודיעין הנוגעים לתפיסת הפגיעה בלכידות במדינת ישראל בקרב אויבי ישראל והשפעתה על ישראל ועל צה"ל בפרט. הודעת צה"ל מגיעה שבעה חודשים לאחר שעמותת הצלחה עתרה לבית המשפט בדרישה לבקשת חופש מידע.
+שיח ושיג כואב עם מערכת המשפט בהאג ובירושלים
13:25 23/05/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לנוכח מתקפה של כוחות עוינים הפוגעים בריבונות היהודית חובתה של מדינת ישראל להגיב  ▪  אך התגובה חייבת להיות מעוגנת על אדני המוסר היהודי
מעולל ועד יונק [צילום: עבדל כרים חנה/AP]
+תיעוד: בית החולים בג'נין משמש מסתור למחבלים
12:44 23/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לוחמי סיירת חרוב פתחו במרדף אחר חוליית המחבלים, שנמלטה לבית חולים באזור כדי להסתתר.  ▪  בלבנון - הותקף המשגר שביצע את השיגורים לגליל העליון  ▪  חיזבאללה שיגר מטח ירי נרחב לעבר יישובי הצפון, כולל יירוט חריג בראש פינה  ▪  חיסול פעיל חיזבאללה חוסל בדרום לבנון
הנשקים שהחביאו המחבלים ברכב [צילום: דובר צה"ל]
+לוחם צה״ל מגדוד 97 חטיבת כפיר נפצע קשה בקרב בצפון הרצועה
12:11 23/05/24  |  
לוחם צה״ל מגדוד 97, חטיבת כפיר נפצע הלילה (ה') באורח קשה בקרב בצפון הרצועה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה.
+כ"ץ: "רה"מ האריס, חמאס מודה לך על השירות שלך"
11:22 23/05/24  |  מירב ארד
שר החוץ ישראל כ"ץ: "אירלנד, אם המטרה שלכם הייתה לתגמל טרור על ידי הכרזת תמיכה במדינה פלסטינית, השגתם את זה. רה"מ האריס, חמאס מודה לך על השירות שלך".
+התמרון במזרח רפיח: אמל״ח בבית קברות, חיסול מחבלים והשמדת תשתיות טרור
11:15 23/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
צה"ל נלחם מרכז רפיח  ▪  חילופי אש בין הכוחות למחבלים, נמצאו משגרי רקטות ומנהרות אותרו בבית קברות
: אמל"ח בבית קברות במזרח רפיח [צילום: דובר צה"ל]
+האיום הגרעיני מאירן חשוב מרפיח
11:05 23/05/24  |  מרדכי איש-שלום   |   לרשימה המלאה
בשקלול כלל האינטרסים של ישראל בחזיתות השונות, לא כדאי להכנס לחילוקי דעות פומביים עם ארה"ב  ▪  הויכוח בין נתניהו לביידן הוא הרסני לבטחונה של ישראל  ▪  האיום הגרעיני האירני ומניעתו חשובים יותר מרפיח
ביידן, נתניהו. לשמור את הזכות ל"ריב טוב", לעניין האמיתי: אירן [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+דיכטר על הטענות לאי הצפייה בסרטון החיילות החטופות: שקר מבית היוצר של עמרי מניב
11:04 23/05/24  |  מירב ארד
השר אבי דיכטר התייחס לטענות אי הצפייה בסרטון החיילות החטופות בציוץ בטוויטר:
"זה שקר מבית היוצר של עמרי מניב!". השר דיכטר הוסיף: "מעולם לא הוצע לי לצפות בסרטון החיילות החטופות בישיבות הקבינט. בהמשך לכך, צפיתי בסרטון אמש כפי שאני צופה בכל תוכן העוסק במלחמה, בסוגיית החטופים ובנושאים אלו בין אם מגיע אלי בקבינט ו/או מוצג בתקשורת".
+סמוטריץ': יתכבד המערב לדרוש מהמערכת הפיננסית של הרש"פ שקיפות ומאבק בטרור
11:02 23/05/24  |  מירב ארד
שר האוצר בצלאל סמוטריץ: במשך שנים, ובמסגרת עצימת העיניים מול הטרור הערבי הרצחני שמאפיינת את העולם ואת ישראל מאז הסכמי אוסלו, יצרו בישראל 'מסלול עוקף' וכדי לאפשר למערכת הבנקאית של הרש"פ לקבל כספים (שבחלקם משמשים לטרור כמובן) מדינת ישראל מעניקה חסינות פלילית ושיפוי כלכלי לבנקים בישראל על הפעילות שלהם מול הבנקים ברש"פ. במקום לדאוג שהבנקים הערבים ביהודה ושומרון לא יממנו טרור מעניקים שיפוי לבנקים הישראלים כדי שימשיכו לעבוד איתם.

במילים אחרות מדינת ישראל לוקחת על עצמה את הסיכון לתביעות נגד מערכת הבנקאות הישראלית בשל פעילותה מול מערכת הבנקאות הפלשתינית שנגועה בטרור שרוצח את אזרחיה. זה הרי אבסורד שלא יתואר.

עכשיו, כשאני מחליט שהגיע הזמן להפסיק את עצימת העיניים האבסורדית הזו ולדרוש מהרשות להפסיק לתמוך ולממן טרור, המערב נכנס להיסטריה ובא אלי בטענות. יתכבד המערב לדרוש מהרש"פ להפסיק לתמוך בטרור ולהילחם נגד מדינת ישראל, יתכבד המערב לדרוש מהמערכת הפיננסית של הרש"פ לפעול על פי סטנדרטים בינלאומיים מקובלים של שקיפות ומאבק בטרור ובהלבנת הון ואז לא תהיה לה שום בעיה לקבל כסף ולנהל יחסי מסחר מול בנקים בישראל ובכל העולם. נורא פשוט.
+פעילות צה"ל במרכז הרצועה: חוסל מחבל שחדר לישראל ב-7.10
10:30 23/05/24  |  מירב ארד
כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול באופן מדויק בעקבות מידע על יעדי טרור במרחב שכונת ׳ברזיל׳ ובמרחב ׳שבורה׳ ברפיח, תוך המנעות ככל הניתן מפגיעה באוכלוסייה אזרחית ולאחר שהאזרחים התפנו מהמרחב.

כוחות אוגדה 99 ממשיכים לפעול במרחב המסדרון במרכז רצועת עזה. ביממה האחרונה כוחות חיל-האוויר, בשיתוף חטיבת האש של האוגדה ביצעו מספר תקיפות, בהן, ראש חוליה ששה בדירת מסתור, חיסול שני מחבלים שביצעו ירי לעבר כוחותינו וחיסול מחבל שחדר לשטחנו ב-7.10

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 679 ממשיכים בפעולה במרכז הרצועה ובמהלך היממה האחרונה זיהו מספר חוליות מחבלים, בינהם חוליה עם ציוד צבאי שנכנסה לתוך מבנה, הכווינו כלי טיס של חיל-האוויר שחיסל את המחבלים.
+זדון מתמודד בטמטום, ועדיין תיקו
10:27 23/05/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023  ▪  לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ביולי
סמוטריץ'. חמק [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+מדליית הגבורה וגביע האומץ ממתינים
10:06 23/05/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
כחלק מהמסורת המתהווה לנגד עינינו אי-אפשר שלא לדרוש מהעיתונאי נדב אייל לעשות מעשה 'ירון אברהם', ולחשוף את המקור העיתונאי שמסר לו את ההודעה שפרסם
נתניהו. להשוות למילושביץ' [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+תסריט בלהות
08:35 23/05/24  |  חיים רמון   |   לרשימה המלאה
גלנט מתנגד בתקיפות לפתרון הישים של ממשל צבאי זמני, ותומך בתוכניות הזויות שלא יתממשו לעולם  ▪  אני חושב שהנזקים שגרמה התנגדותו לממשל צבאי העבירו את גלנט על דעתו ולכן הוא מעלה טיעונים מופרכים יותר ויותר בנושא
גלנט. דברי הבל [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קרב המאסף של ביבי נתניהו
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
BB FANTAZIONER
23/05/24 18:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
צוות הקרב של חטיבת גבעתי הפועלים תחת אוגדה 162 נלחמים במזרח רפיח ומחסלים מחבלים בקרבות פנים אל פנים.
23/05/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
הוויכוח הפומבי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ולממשלו בדבר הכניסה לרפיח הוא הרסני לאינטרסים העמוקים והאמיתיים של ביטחונה הלאומי של ישראל. את רפיח וח'אן יונס היינו צריכים לתקוף ולכבוש בתחילת המלחמה, כאשר רוב העולם היה עדיין אתנו, פועל יוצא למתקפה הברברית של חמאס, וקיבל בהבנה יחסית את ההפצצות המאסיביות של חיל-האוויר שלנו. הדבר לא בוצע משתי סיבות עיקריות: לא היו תוכניות עדכניות לכיבוש עזה, וצבא המילואים היבשתי המצומצם ממילא לא היה מוכן ונזקק לכמה שבועות של אימונים כדי להחזירו פחות או יותר למוכנות קרבית סבירה.
בשלהי יולי 2023 שיגר צה"ל בכירים לממשלה להתריע כי המהפכה השיפוטית שיזם יריב לוין עלולה לדרבן את הטרור הפלשתיני לתקוף את ישראל. הממשלה יכלה לקבל את עמדת הצבא או לדחותה, אבל החובה הציבורית והמוסרית (והאינטליגנטית והאינטלקטואלית, אבל שני מרכיבים אלה ממילא חסרים ב-דנ"א שלה) הייתה להאזין. למפגש הגורלי הגיעו שני שרים בלבד ואחד האזין בטלפון. ממשלת הבערות.
23/05/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בעקבות הנוהג החדש והנפסד לחשוף מקורות עיתונאיים בשידור חי, לזכות במחיאות כפיים סוערות, להפוך לגיבור הנישא על כפיים ובידו גביע האומץ, אי-אפשר שלא להמשיך את התופעה החדשה ולהמשיך לחשוף מקורות ברקע תרועת הפסטיבלים, וזרי גבורה של אמיצים, דור חושפי המקורות.
בישיבת סיעת הליכוד שנערכה השבוע הציג שר הביטחון תסריט בלהות, שלפיו אם יוקם ממשל צבאי בעזה זה יהיה סופה של מדינת ישראל או קרוב לכך. הואיל ואין ליואב גלנט נימוקים ענייניים להסביר את התנגדותו לממשל צבאי, שכבר הפכה ללא רציונלית, הוא הביא טיעונים חסרי שחר.
23/05/2024  |  חיים רמון  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
שיעור היירוט של כטב"מים נמוך משמעותית משיעור יירוט הרקטות. במערך ההגנה האווירית הודפים את הטענות כאילו לא נערכו מראש לאתגר ומסבירים זאת במורכבות - גודל הכטב"מים, משך המעוף הקצר, הט...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
תגובה לכותרת הראשית בידיעות אחרונות לפיה מערכת הביטחון ממליצה לדרג המדיני לעצור את המלחמה בעזה בהסכם עם חמאס
דרור אידר
דרור אידר
חג הקציר ומועד הבאת הביכורים במקרא הוא גם חג מתן התורה, הבשורה המוסרית ששינתה את העולם    כיצד תיארו חכמינו את הבאת הביכורים בזמנם, ושלוש הערות אקטואליות לעשרת הדיברות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il