|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

התקציב יעבור, הממשלה לא

זו לא הפעם הראשונה בנושאי ביטחון, בנושאי חינוך, בנושאי משפט, בנושאי בריאות, בנושאי יהדות, בנושאי מיעוטים, בנושאי הקואליציה, בנושאי האופוזיציה, בה המוסר הוא כפול, בה הצביעות חוגגת
01/11/2021  |   עמנואל בן-סבו   |   יומני בלוגרים   |   ממשלה 36   |   תגובות
הממלשה לא תעבור [צילום: אלכס קולומויסקי]

עכשיו זה בטוח. התקציב יעבור, הממשלה לא תעבור. אולי תקבל אי-אלו רסיסים קלילים בישבנה כמס שפתיים לסכירת פיות המקטרגים, אך כעת ברור, חוץ מאסון טבע המוכתב על-ידי כוחות חיצוניים, או השתלטות חייזרים על גורמי ההשפעה ואגפי הנדוסי התודעה, שום דבר לא יפיל את הממשלה הכי שברירית שהייתה בתולדות מדינת ישראל.

הממשלה המורכבת משמונה ראשי סיעות וסיעה במעמד ידידת הממשלה המעניקה לה רשת ביטחון זוכה לרמת אתרוג שאין לו אח ורע בממשלות דמוקרטיות. זו הפעם הראשונה בתולדות הפוליטיקה האנושית שבה לכלי תקשורת יש אמביציה גדולה שבעתיים מהממשלה עצמה כדי לשמר את שרידותה.

להלן רסיסים המתלכדים לכדי תמונה גדולה ומטרידה:

זו הפעם הראשונה בה אשת שר המשפטים מגישה חדשות בטלוויזיה, כמובן בהפרדה מוחלטת וללא כל שיקול פוליטי אינטרסנטי, בדיוק כמו המשתתף החדש בפאנלים בחדשות בשעת שיא בן זוג/ה של השר/ה גם הוא ללא כל אג'נדה פוליטית. והטרומבונים דוממים.

זו הפעם הראשונה בה עשרות אם לא מאות מינויים פוליטיים באופן רוחבי בכל מוקדי השליטה והכוח נעשים לאור יום בלי חם צוואר, בלי בושה, כולל מינוי בת משפחה של שר בכיר, והפרסה הזו אינה מוכתרת כשחיתות, כמנהל לא תקין, כמתן הטבות. בתקשורת השחיתות במינויי בזק אלה, עם התאמה, בלי התאמה, עוברים בדומיה. דוגית המינויים שטה ומלחיה נרדמו כולם.

זו הפעם הראשונה בה מפלגה אסלמיסטית חברה בקואליציה בממשלת ישראל-פלשתין הראשונה. מפלגה המזוהה עם האחים המוסלמים המוקעים בכל העולם פרט לפרלמנט הישראלי במדינה היהודית. מפלגה בעלת השפעה עצומה ביותר על המציאות הישראלית על מורכבויותיה, מפלגה שקשורה באופנים כאלה ואחרים עם תומכי טרור ואף עם גורמים בחמאס על-פי התחקיר האחרון.

צילומי תקריב של חומוס

בתקשורת מראיינים בלטיפה את הד"ר כפי שמקפידים להציג את ח"כ מנסור עבאס, הזוכה לחיבוק רך וענוג מהתקשורת האילמת. זו הפעם הראשונה שמערכת שומרי סף מסמנת מטרה ומחפשת את העילות לרסק אותה בחדווה ובמימון שיכול היה לממן עלות הקמת אתר הנצחה למוסר הכפול. ובתקשורת מדווחים על חיי המין של הזבוב במאה הקודמת.

זו הפעם הראשונה בה מיעוט מחרים, מוחק את כל ערכיו, השקפותיו, אמונתו האידאולוגית ובשם מילים גדולות וחלולות מעביר את השלטון למתנגדיו הפוליטיים. ובתקשורת מתעסקים במקל ההליכה של מלכת אנגליה.

זו הפעם הראשונה בה יהודים גולים בתוך ארצם מותקפים, נרצחים, על-ידי אזרחים אחרים והם בסוף האשמים והם התוקפן ואילו ההורגים והשורפים הם הקורבנות. ובתקשורת מראים צילומי תקריב של חומוס בעיר מעורבת וגעגוע לפנטזיית החיים בצוותא.

זו הפעם הראשונה בה יהודי, חתן פרס ביטחון ישראל, נשרף חיים במלון בעיר מעורבת על-ידי מחבלים ואין מי שייתן את הדין. בתקשורת משתפים בהכנות לפסטיגל שיתקיים בחנוכה הקרוב.

זו הפעם הראשונה בה למעלה מ-1450 בני אדם נפטרו בימי הכלת מגיפת הקורונה. בתקשורת יוצאים במהדורות מיוחדות על הפרידה של יהונתן מרגי ונועה קירל.

לוחמת לשלום

זו הפעם הראשונה בה ח"כ תוקף לעין כל, עם ראייה מצולמת ח"כ אחר, וממשיך לאיים עליו כי בפעם הבאה יהיה חמור יותר. בתקשורת מדווח על הקורבן האלים שכידוע בגללו היו טילים על ירושלים, פוגרומים ביהודים בערים מעורבות ושום גינוי לח"כ הבריון תומך הקואליציה.

זו הפעם הראשונה בה יהודים מורדים מאוטובוסים והולכים רגלית בבירת עם ישראל, בירושלים אל הכותל המערבי בשל אבנים המיודים על האוטובוסים על-ידי מחבלי ירושלים. בתקשורת מדברים על היורה, לא יורה מרובה אלא הגשם הראשון.

זו הפעם הראשונה בה ראש ממשלה מכהן אינו עובר על-פי כל הסקרים את אחוז החסימה, לכן אין כל תמה שרסיסי מפלגתו מחפשים מפלגת חסות אחרת ושהאידאולוגיה תלך לחפש מי שמאמין בה עוד. בתקשורת הטרומבונים יצאו לחופשה כפויה.

זו לא הפעם הראשונה בה 'לוחמת לשלום' עם מכון שכולו אהבה ודבש ניגר יוצאת בקריאה אלימה, מזוויעה, פשיסטית וגזענית נגד למעלה ממיליון בוחרים ובתקשורת זוכה לליטופים ולהשתתף בפאנלים מגלגלת עיניה בטהרנות ולא זוכה לגינוי.

זו לא פעם ראשונה בה אנשי שמאל קיצוניים, רדיקליים, פרוגרסיביים בממשלת הטוהר קוראים למדינות אירופה להחרים את מדינת ישראל, קוראים להעמיד לדין לוחמים ומפקדים בצבא המוסרי בעולם בגין 'פשעי מלחמה'. בתקשורת הם מוצגים כאנשי מוסר שוחרי צדק ומי שהאמת היא המניע המרכזי והציר הראשי בחייהם.

שום מילה

זו לא הפעם הראשונה בה מחבלים וטרוריסטים המרצים ענשם בבתי הכלא בישראל, מנהלים את בתי הכלא, מקבלים תנאים מפליגים, אחרי שהם חופרים ובורחים, מעמידים מדינה שלימה במבוכה עד למעצרם המחודש. בריחה שהפיחה רוח טרור בקרב המחבלים. שוב איומים בשביתת רעב של האסירים ושוב החזרת התנאים לאחר שבלחץ הרשתות החברתיות צומצמו חלק מההטבות המפליגות. בתקשורת מדווחים על מצוקת משפחות האסירים בעקבות ניסיון צמצום התנאים לאסירים האומללים.

זו לא הפעם הראשונה בה אוטו אנטישמים וחולמי בהקיץ אצים רצים להתחבק ולהתנשק עם מכחיש השואה מרמאללה אשר נציגיו משמעותיים ביותר בכנסת וחלקם אף בממשלת ישראל. בתקשורת זהו מפגש התנעה של תהליך שלום, לא פחות. שום מילה על האשמת מדינת ישראל כפושעת מלחמה בהאג והתנעת סיפורי האפרטהייד בעולם.

זו לא הפעם הראשונה בה משלחת ענקית של 140 בני אדם מלווים את ראש הממשלה לוועידת האקלים הבינלאומית, בעוד שאת הנציג החשוב ביותר לא צירפו, נוסע ממשרד האוצר. בתקשורת שבחו את הנסיעה החשובה של המשלחת מהמדינה הקטנה ששיגרה את המשלחת השנייה בגודלה לאירוע שהיו מספיקים לנסוע אליו עשרים נציגים בלבד.

זו לא הפעם הראשונה בה מועברים עשרות מיליוני דולרים לשיקום הכוח הצבאי של החמאס, עם מזוודות, בלי מזוודות, הכסף זורם בבטחה אל 'ארגוני החמלה והצדקה', בתקשורת זוכרים רק את הממשלה הקודמת וככרוכייה צווחים 'ביבי אבל ביבי'.

זו לא הפעם הראשונה שהנשק הבלתי קונבנציונאלי 'הסתה' הופעל על-ידי הטרומבונים בתקשורת, האישיות הציבורית המאובטחת היום במדינת ישראל היא אותה גברת שהותקפה על-ידי ראש הממשלה מעל במת האו"ם, איש לא חושב או מהרהר שמא השמצתה מעל הבמה החשובה בעולם הייתה כשמן ברכבת ההסתה. בתקשורת הס פן תעיר.

נדידת העגורים בעמק החולה

זו לא הפעם הראשונה בה הנדמה כשחיתות צף ועולה, החל במסעות הבילוי והתענוג של שרשרת שרים עם תיקים, בלי תיקים, למדינות המפרץ, נסיעות אותן מממן הציבור וגורם לעונג רב ליועצים, ולמזכירות המתלווים לשרים ועד לסגן שר המופיע בפרסומות לחברה עסקית. שר, עוד שר שטס לארץ התענוגות דובאי במימון תקציב העובדים. בתקשורת לא עוסקים בזוטות כאלה, אלו לא גלידה ופיסטוקים.

זו לא הפעם הראשונה בה בתוך הנגמ"ש הקואליציוני יש ירי רב נפגעים עם פצצות מצרר, לא כדורי סרק, בה שרים בכירים מכנים אלה את אלה רדודים, חלולים, ואף מבצעי פיגועים מדיניים. בתקשורת עדיין עסוקים בצמד מילים מיותר של שרה לשעבר מהמחנה הלא מוגן.

זו לא הפעם הראשונה בה אישי ציבור משלמים מחירים כבדים גם על שמועות לא מבוססות ותיאורי פגיעות מיניות, בחייהם ובמותם. כשזה מהצד הלא מאותרג יש סדרת תחקירים, ראיונות, שיחות עם הגננת, עם הנהג, עם החבר הדמנטי, עם כולם רק כדי להנדס את התודעה בה רק מצד אחד יש תוקפים מיניים, פוגעים. וכשהתברר כי חתן פרס נובל מהאזור המוגן לכאורה כשל בסוגיות אלה, שקט תקשורתי מאורגן. הוא משלנו. לא התביישו נושאי לפיד המוסר להגג ועברו להביט בחדשות על נדידת העגורים בעמק החולה.

זו לא הפעם הראשונה בנושאי ביטחון, בנושאי חינוך, בנושאי משפט, בנושאי בריאות, בנושאי יהדות, בנושאי מיעוטים, בנושאי הקואליציה, בנושאי האופוזיציה, בה המוסר הוא כפול, בה הצביעות חוגגת, בה הנדסת התודעה עובדת שעות נוספות. עכשיו דממה בקרב בעלי ההומור הסטירי המשובח, החד, השנון, כולם ירדו למחתרת במסגרת מערך ההגנה על הממשלה בכל החזיתות. ההומור בהקפאה, הלעג בהקפאה עמוקה.

התקציב עבור יעבור, הממשלה לא תעבור מהארץ, ממשלה שיש לה חוסן וחיסון מהתקשורת, ממערכת המשפט, ממערכת שומרי הסף, ממערכת הרשויות המשפיעות כמיעוט על הרוב. ממשלה החרדה משובו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, אשר מייצרת חוקים פרסונליים אנטי דמוקרטים ובתקשורת לא נשמע ציוץ על 'הדמוקרטיה בסכנה', חורבן הדמוקרטיה' ושאר סיסמאות הרלוונטיות לצד אחד בלבד.

ממשלה המקימה ועדות חקירה כאיום וכשוט כחלק ממלחמה קרה, לא עם אירן כי עם הפוליטיקאים המבקשים להשתיק אותם. התקציב עבור יעבור, הממשלה תישאר כאן לעוד זמן רב. כנראה. הרסיסים לא יפגעו בהצגה הכי גדולה שנראתה על בימת הפוליטיקה הישראלית.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  01/11/2021   |   עודכן:  01/11/2021
עמנואל בן-סבו
+יוזמת כהנא: החלפת 90 ממונים למועצות הדתיות
22:44 01/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר כהנא לא יאריך את כהונתם של יושבי הראש הממונים במועצות הדתיות  ▪  הממונים הנוכחיים יוכלו להציע את מועמדותם בתנאי שיש להם תואר ראשון  ▪  כהנא מבהיר שיתמוך רק במועצות בהן תהיה נוכחות נשית משמעותית וכן בהקמת מועצות נבחרות
השר כהנא. לא יאריך כהונת הממונים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התקציב יעבור, הממשלה לא
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שלמה המגיב
2/11/21 08:53
2
עמעד
2/11/21 11:47
3
שלמה שכטר
2/11/21 12:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 36
"אני מתרגש לעיתים נדירות, אבל היום אני באמת מתרגש לקראת דיוני התקציב שיחלו מחר, אחרי הפסקה של שלוש שנים וחצי. בסופו של דבר לקראת יום שישי מדינת ישראל סוף-סוף תחזור רשמית למצב נורמלי עם תקציב מדינה לשנים 2022-2021". כך אומר (יום ב', 1.11.21) שר האוצר אביגדור ליברמן.
01/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר השיכון זאב אלקין (תקווה חדשה) הגיב לדבריו של ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) שכינה (יום ב', 1.11.21) את שרי הממשלה 'כלבים'.
01/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
התנועה לאיכות השלטון בראשות עו"ד אליעד שרגא תוקפת את השר יאיר לפיד, שטען כי גיסתו מונתה לדירקטורית בקק"ל בהתנדבות וכדי לחסום שחיתות, "לפיד, התבלבלת. קק"ל זה לא עסק משפחתי וגיסתך היא לא שומרת סף. תקפנו את דרעי כשמינה את אחיו וזה מסריח לא פחות כשאתה ממנה את גיסתך. מינוי מקורבים לתפקידים ציבוריים הוא נוהג פסול, וזה לא משנה באיזה צד פוליטי מדובר. ככה לא נראית ממשלת שינוי".
01/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, מברכת את שר המשפטים גדעון סער על כך שאימץ את החלטת גורמי המקצוע במשרדה, להפסיק ולעשות שימוש בהגבלת רשיון הנהיגה, כאמצעי מרכזי לגביית חובות מאזרחים בהליך חוב.
01/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר האוצר אביגדור ליברמן, שר השיכון זאב אלקין ושרת הפנים איילת שקד, הציגו היום (ראשון) את התוכנית לטיפול במדבר הדיור ובעליית המחירים בענף הנדל"ן. במסגרת התוכנית יועלה בהקדם מס הרכישה על משקיעים בחזרה ל-8%, יבוטל השימוש בדירות לצורך אחסון מלונאי קבוע - שימוש בדירות לצורך Airbnb וייאסר השימוש בדירות מגורים לצרכים שאינם מגורים במרכז הארץ, למשל איסור על השכרת דירות מגורים לצורך משרדים. מנגד, הפעלת גני ילדים תוחרג ותוכר כשימוש חורג לגיטימי.
31/10/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ממשלה 36  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תקציב המדינה  /  מי ומי  
בנט: ישראל יכולה להוביל פתרונות למשבר האקלים  /  איציק וולף
בכירים ברע"ם פעלו להעברת כספים לחמאס  /  עידן יוסף
אפס פליטות: בנט "שכח" את תמר זנדברג  /  עידן יוסף
שפל ושפלות  /  צ'לו רוזנברג
הדברים שמגרסת שטרן לא תשכיח  /  עידן יוסף
התאגדות ולא אחדות  /  יוסי אחימאיר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il