|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מזל שור

תקופת שינויים

ראה שאתם נמצאים בנקודת צומת שבה אתם נדרשים להגיע להחלטות יותר משמעותיות ביחס להתחייבויות של חייכם ולהמשיך קדימה בדרך שהיקום מתווה לכם
02/05/2022  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל שור (הוא גם המזל של המדינה), את יום ההולדת, מומלץ לדעת כיצד ואיך מתאים (או לא) מזל זה עם שאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האדמה: בתולה וגדי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל שור והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל שור עם מזל שור - זהו זיווג שבו נושא השיחה העיקרי יהיה ענייני כספים, רכוש ונדל"ן. אם המטרה שלכם היא לאחד כוחות בנושא המקצועי, הרי שאתם בדרך הנכונה. ואולם בנושאי ה"יחד" של חייכם, תהיו בחסך מתמיד!

מזל שור עם תאומים - זהו זיווג שעל פניו לא נראה הגיוני. הקצב הפנימי שלהם לחיים שונה בתכלית ובעוד מזל שור רק יתחיל את היום, הרי שהתאומים יהיה כבר במחצית הדרך לסיום וכך גם האינטימיות. לא מומלץ!

מזל שור עם סרטן - שני מזלות אלו מתואמים באופן כמעט מלא בצרכים לחיים. נושא הביטחון הרגשי והכספי יהיה תחום שבו תקפידו להגיע למימוש, והקרובים לכם יצאו נשכרים מקרבתם אליכם. מומלץ מאוד!

מזל שור עם מזל אריה - בין שני מזלות אלה תיתכן משיכה בגלל העובדה שלמעשה אתם שני כוחות מנוגדים הנמשכים זה לזו. ייתכן שבתחילה תחושו משיכה הדדית ואולם עם חלוף הזמן, האריה יחוש לכוד בקשר חונק. להתרחק!

מזל שור עם מזל בתולה - כמו כל שילובי האדמה, הרי שזהו קשר מאוד מעניין שבו תרגישו שאתם נמצאים על מי מנוחות וכל צד יכול להבין ולקבל את הצורך של הצד השני בזוגיות ובתקשורת. מומלץ במיוחד למי שזקוק לביטחון בחיים!

מזל שור עם מזל מאזניים - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים בגלגל המזלות כיוון שאתם נשלטים על-ידי אותו הכוכב = וונוס. אהבה, הרמוניה ואסתטיקה יהיו מאוד חשובים בחייכם, וכך גם תרצו להעביר את המסר לאחרים. מומלץ!

מזל שור עם מזל עקרב - אתם נקראים הזלות משלימים. העקרב המקושר עם אלמנט המים יהיה חייב אתכם השוורים הנוקשים להרוות את צימאון נשמתכם. יש לכם צורך הדדי זה בזה ולכן אתם עשויים להתאים. קשר מומלץ!

מזל שור עם מזל קשת - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. לא רע לכמה שנים, אחר כך מעייף... מומלץ לשמור לימי הזיקנה (:

מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח במיוחד בכל הקשור לעסקי נדל"ן ובנקאות. הכל ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. אסור!

מזל שור עם מזל דלי - זהו זיווג בעייתי בגלל הבדלי הגישה לחיים. השור הוא מזל שלא אוהב חידושים והפתעות ואילו הדלי לא יכול לחיות בלעדיהם. בזיווג זה כל אחד ימשוך לצד שלו, עד אשר יסתיים הקשר. מומלץ לאוהבי מלחמות!

מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים ביותר בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור ירגיש חזק ותומך ויקבל משנה מרץ וכוח מחולשתו של הדגים. מומלץ לבכיינים!

מזל שור עם מזל טלה - זהו זיווג שכמעט לא תמצאו מכיוון שיש להם נטייה לעצבן הזה את זה. השור האיטי והמתון לא יסבול את ההתנהגות האימפולסיבית של הטלה, כך שהמריבות יגיעו מהר מאוד ואיתן הסערות. לא מומלץ!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

טיפ לילידי השבוע - אתם במצב רגשי עדין השבוע למרות שאתם שרויים בעיצומן של התחלות חדשות למדו לקחת הכול בפרופורציה, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות
▪ ▪ ▪


טלה

השבוע אתם נמצאים במצב שבו דברים רבים שקשורים לתחום הכלכלי של חייכם נוטה להיות מדאיג. יש לכם התלבטות כיצד אתם צריכים להמשיך ולהתנהל מבחינה כספית היות שמצבכם השתנה, כף שאתם נמצאים בסיטואציה חדשה שדורשת מכם התייחסות זהירה. כדי להירגע קצת מהקשיים, מומלץ השבוע לנסוע לטייל ולפנק את עצמכם - היזהרו מנטייה לעבור את הגבול אותו הצבתם לעצמכם.

שור

האנשים בסביבה הטבעית שלכם חווים את ההתפתחויות החדשות בחייכם באהדה. נראה שאתם נמצאים בנקודת צומת שבה אתם נדרשים להגיע להחלטות יותר משמעותיות ביחס להתחייבויות של חייכם ולהמשיך קדימה בדרך שהיקום מתווה לכם. מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בבית הכספים שלכם, ייתן לכם את היכולת המנטאלית וכושר הביטוי לבצע שינויים בתחומים הנחוצים לכם.

תאומים

נראה שהשבוע הקרוב יגרום לכם להיות יותר מכונסים בעצמכם וזאת בגלל שהשמש בשמיים נמצאת בבית המקושר עם תת-ההכרה והמודע של חייכם. ייתכן שתרגישו צורך להבין את המניעים הפנימיים שלכם ויהיו פעמים בהם תשאלו את עצמכם שאלות ולא תניחו לעצמכם עד אשר תבינו ותקבלו תשובות עומק. חוסר הוודאות בעבודה גורם לכם לעצבנות ולא מאפשר לכם לפעול בשיקול הדעת.

סרטן

השבוע תהייה לכם הזדמנות להתמודד ולהחליט החלטות משמעותיות בעבודה בגלל העובדה שכוכב וונוס שאחראי על יחסים בין אישיים נמצא במקום בו הוא מאפשר לכם לנצל את היחסים הטובים עם הממונים ולבקש מהם תוספות שכר שמזמן חשבתם שמגיעות לכם. נסו לצאת קצת יותר, כיוון שהפן החברתי ייצוגי שלכם נראה במיטבו. ייתכן שתכירו אנשים חדשים שיעזרו לכם בתוכניותיכם.

אריה

אם אתם זקוקים לאישורים ממקום העבודה שלכם על יכולותיכם, הרי שבתקופה הקרובה תוכלו לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים. הדברים יגיעו אליכם עם הרבה מאמץ ושום דבר לא יגיע בקלות כפי שהייתם רוצים. ההתלבטויות תהיינה כאלה שבהם תידרשו להחליט החלטות משמעותיות ונראה שעובדות אלה יגרמו לכם בשבוע הקרוב להתפרצויות רגשיות, בעיקר על-רקע יחסים בין אישיים.

בתולה

זהו שבוע מצוין עבורכם שבו אתם יכולים לתרום מהידע העשיר ומהעשייה המבורכת שלכם גם לאחרים. הדקדקנות שלכם תעזור לכם לעמוד בכל התוצאות האפשריות מול הקרובים לכם, שלמרות שגם כאשר אתם נותנים מעצמכם את המקסימום, נראה שעדיין יחפשו את הנקודות החלשות שלכם. כוכב התקשורת מרקורי שיימצא החודש בבית הקריירה שלכם, יעזור לכם לבנות את עצמכם בצורה טובה יותר.

מאזניים

התחום המקצועי ממשיך להפתיע אתכם ואף להיות חסר יציבות. בתוככם אתם מחפשים ביטחון ועבודה משמעותית שתספק אתכם ונראה שאתם במצב בו אתם מוכנים לעשות את השינויים המתבקשים לשם כך. ייתכן שהשבוע תהיו ערים יותר לצורך הפנימי שלכם להבין כל דבר לעומק וגם לקבל תובנות ביחס למניעים של התנהגות האחרים אליכם. הבנה זו תאפשר לכם לפעול מבלי לשפוט את הזולת.

עקרב

אתם מאוד ביקורתיים וחסרי סבלנות לאחרונה ועובדה זו יכולה לגרום לכם לחיכוכים עם האחרים, או אף לגרום להם להרגיש שנמאס לכם במקום בו אתם נמצאים. התנהגות זו באה בגלל העובדה שכוכב סטורן שמביא לעיכובים עדיין נמצא בבית המשפחה שלכם ומפעיל עליכם לחץ להחליט החלטות. זה בדיוק הזמן ללמוד לקחת דברים בפרופורציה ולהגיע להחלטות נכונות ורצוי עם ייעוץ מקצועי.

קשת

אתם עוברים תקופה מאתגרת כיוון שאתם מרגישים שאתם נושאים בעול כבד אישי, מקצועי ומשפחתי. נראה שכולם סומכים עליכם שתסדרו את העניינים ולמרות שאתם רוצים להרגיש שהנה אתם משריינים גם קצת זמן גם בשביל עצמכם, הרי שהחיים מושכים אתכם לכיוונים שונים ואתם חייבים לטפל בבעיות שונות, לפני שאתם יכולים להתפנות לעצמכם. עובדה זו מתסכלת למדי, אך תעבור בעוד כשבועיים.

גדי

היזהרו מלהיות רכושנים השבוע כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. זוהי נטייה טבעית אצלכם לרצות להיות בשליטה אך נראה שלא תמיד היא פועלת לטובתכם אלא מקוממת נגדכם את האחרים ובשל כך היא עלולה ליצור מתחים וריבים. מסוף השבוע אתם יכולים להרשות לעצמכם לחוות זמן מהנה עם השפעות טובות בגלל כוכב וונוס שמביא איתו יחסים נעימים ומגיע אליכם אל בית המשפחה.

דלי

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בענייני בית, משפחה והסביבה הקרובה. עליכם להיזהר מלפעול באימפולסיביות בנושאים ששיקול הדעת הוא חשוב במיוחד. ברמה העקרונית אין לכם סבלנות לאלה שלוקחים את זמנכם ומנסים להיצמד אליכם יותר מדי מבלי לאפשר לכם את המרחב אליו אתם זקוקים ולכן, חשוב ביותר שאת דעותיכם הפרטיות תשמרו לעצמכם ולא תשתפו בהם את האחרים, אלא אם כן אתם חייבים בכך.

דגים

הוצאות חדשות מעבר לתכנון ידאיגו אתכם מכיוון שאתם רגילים למסגרת מסודרת והנה בתקופה האחרונה אתם חייבים לחרוג ממנהגכם. הכוכב ונוס שאחראי גם על כספים מבקר החודש במקום שגורם לכם להוציא כספים על-מנת לפנק את עצמכם ולשפר את סגנון חייכם. אל תהססו לעשות סדרים חדשים במסגרת הביתית שלכם שתביא לכם לתחושה של התחדשות. הקרובים לכם יתמכו גם הם בתוכניותיכם.

ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  02/05/2022   |   עודכן:  02/05/2022
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למרבה הצער, אנו עדים שסופרים ומשוררים, החותרים למצוא מקום כבוד בלב הקונצנזוס, עולים על שרטון ההתרפסות. כובלים עצמם באזיקי שתיקה מדמימה את נשמתו ורוחו של עט הסופרים. מסקנה מצערת זו פונה לכובלים עצמם במיטת סדום של שתיקה ולהפנותם לכותבים, שהיה להם מקום כבוד בלב הקונצנזוס. הם לא הרפו מהממסד והראו לו בעוצמה רבה את נחת לשונם, עת הם נתקלו בעוול שנעשה כלפי מיעוט לאומי החי בתוכנו.
כולנו היום מזועזעים נוכח המצב באוקראינה. אבל המצב שם, עדיין לא הגיע לשיא הזוועה, כמו שהיה בשעתו בשואה. ולכן, הבה נציץ בעניין השואה, כדי להבין את הבלי העולם הזה, שבו אנו נמצאים ובו, אנו צריכים, להסתכל על הכל כמביטים מהצד, כמו מי שרואה סרט. הסופר האידישאי יצחק בשביס זינגר, שהוא הכי מזוהה עם השואה וגורל העם היהודי, כתב: "בכל הנוגע לבעלי חיים - כולנו נאצים"!
בחודש אפריל התבשרנו אודות עליית מחירי דיור של יותר מ-15 אחוזים בשנה אחת, מה שנושק לשיא של כל הזמנים. משמעות עלייה זו, בלשון פשוטה, הינה תוספת של כרבע מיליון שקלים בקירוב למחיר הממוצע של דירה במדינת ישראל. יתרה מכך: אם נגלם את העלייה במחירי הדיור בדולרים, ביורו, בפאונד הבריטי או בכל מטבע זר אחר, אזי מדובר בעלייה בלתי נתפסת של כ-25 אחוזים בקירוב תוך שנה קלנדרית אחת, זאת לאור העובדה שהשקל הישראלי הפך להיות המטבע החזק בעולם. הסיבות לעלייה מסחררת זו במחירי הדיור שונות ומגוונות. מעבר לעובדה הידועה לכל שקיים מחסור כבד בהיצע דיור, מה שכמובן מייצר מצב של ביקושים כבושים הולכים וגדלים, תרמו לכך גורמים נוספים, חלקם לטעמי מיותרים לחלוטין.
02/05/2022  |  אייל בהרי  |   יומני בלוגרים
פרשת "אֱמֹר" מופיעה בספר "ויקרא" אחרי פרשת "אַחֲרֵי מוֹת" ואחרי פרשת "קְדוֹשִׁים", מכאן בא לשיח הספרותי הביטוי המרטיט והמרגש, השגור בפי חז"ל: "אַחֲרֵי מוֹת קְדוֹשִׁים אֱמֹר". ביטוי שניתן למוצאו אצל מיטב הסופרים במספר לא מועט של ספרים. לביטוי "אַחֲרֵי מוֹת קְדוֹשִׁים אֱמֹר" יש עבורנו משמעות מיוחדת במיוחד בימים אלו אחרי שציינו בשבוע שעבר בקדושה רבה את יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ונציין במהלך השבוע את יום הזיכרון לחללי צבא הגנה לישראל. מכאן אנחנו גוזרים את הביטוי רב המשמעות "בְּמוֹתָם צִוּוּ לָנו אֶת הַחַיִּים".
ערב יום העצמאות ה-74 של מדינת העם היהודי, מדינת ישראל, ישנן מספיק סיבות לשמחה ודי סיבות לדאגה. עם כל הקשיים, האתגרים, המורכבויות, המהמורות, חובה להביט בתמונה הגדולה, תמונת העם השב למולדתו אחרי אלפי שנות גלות, אוחז בסייפא ובספרא. העם אשר משא הנדודים והתלאות לא ריפה מעולם את רוחו האיתנה, אשר גם בימי חושך, אפלה וצלמוות ידע, כעוף החול, להתרומם, לאסוף את שבריו ולהמשיך לאתגר הבא.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il