|   15:07:40
  מרדכי ליפמן  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
בן-גביר.מפוכח מאשליות שווא [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]

תופעת בן-גביר

תוצאה ישירה מהושטת הלחי השנייה לערבים - במקביל להקצנה האמורה בקהילות הערביות-פלשתיניות, הן בחו"ל והן בישראל, הציבור היהודי כאן, גם הוא עשה דרך משלו בשדה החרוש האמור, אבל בכיוון הפוך
12/10/2022  |   מרדכי ליפמן   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות
תחייה מחודשת
האיבה היוקדת, השנאה המוקרנת "משם", מהריכוזים הפלשתינים המרכזיים, בין אם הם בעזה ובין אם הם ברמאללה, ההטפה הבלתי פוסקת, הרוויה עד לשד עצמותיה, בשנאת יהודים, החל מספרות הילדים בואכה המדיה והפרינט שלהם. האיבה הספוגה במוטיבים אנטישמיים מובהקים, והבוקעת גם מפעילותם בחו"ל, בכל מוסד אפשרי, כולל ה-BDS, נגד ישראל, נגד המדינה היהודית, כל אלה היוו מכות חשמל מטלטלות. הן איפשרו לאתוס הציוני את התחייה המחודשת. הוא ניעור לחיים. הוא כאן. קיים ונמרץ.

רבים תוהים מה פשרן של קבלות הפנים הנלהבות בהן מתקבל בן-גביר במקומות שונים, בין היתר גם בקיבוצים, אותו מעוז היסטורי, נשגב, של השמאל.

אף פעם לא הייתי מאוהדיו, אבל חובה להבין את הרקע ואת העובדות. ראשית תנועה זו, היא אומנם מימין לימין, אבל בשום אופן לא כהניסטית. דווקא האשמה זו מבטאת קוצר הבנה ואטימות פוליטית. האהדה לתנועה זו צמחה בהדרגה, כאשר הדשן לצמיחתה, מגיע משני מקורות: האחד הציבור הערבי, ובמיוחד חלק לא קטן מהצעירים שבו, כאן צמח, בחסות חומרי לימוד אנטישמיים ואנטי ישראלים, מגיל ילדות ועד בגרות ובחרות, שורש מר ולענה מבחינת היחס לישראל.

האיבה היוקדת, המסרבת לגווע, גם לא לנוכח הישגים כלכליים גדולים מאד, השנאה המוקרנת "משם", מהריכוזים הפלשתינים המרכזיים, בין אם הם בעזה ובין אם הם ברמאללה, ההטפה הבלתי פוסקת הרוויה עד לשד עצמותיה, בשנאת יהודים, החל מספרות הילדים בואכה המדיה והפרינט היומיומיים שלהם, האיבה הספוגה במוטיבים אנטישמיים מובהקים, והבוקעת גם מפעילותם של הפלשתינים והמוסדות שהוקמו על ידם, למאבק טוטאלי בישראל, גם בחו"ל, דוגמת ה-BDS, בכל מוסד אפשרי, נגד המדינה היהודית, כל אלה היוו מכות חשמל מטלטלות. הן איפשרו לאתוס הציוני את התחייה המחודשת. הוא ניעור לחיים. עכשיו הוא כאן. קיים ונמרץ.

אותה קבוצה באוכלוסייה הפלשתינית, גדלה בהתמדה ודווקא בחסות הרשות הפלשתינית, מצאה כאן, לרשותה, מסע מתלהם נגד ישראל, כשהוא בעיצומו, ומתנהל בכל מוסד בינלאומי אפשרי, מסע שיש לו "סניפים נאמנים", גם כאן בארץ והם גם נושאי דברן הנאמנים של הרשימות הערביות בישראל.

בקיצור ובתמצית: במקביל להקצנה האמורה בקהילות הערביות-פלשתיניות, הן בחו"ל והן בישראל, הציבור היהודי כאן, גם הוא עשה דרך משלו בשדה החרוש האמור, אבל בכיוון הפוך. הוא הגיע עד הלום כשהוא מפוכח מאשליות שווא. פעם, בתמימותו, איפשר לרבין ולפרס לקבל את הצעות ערפאת, איפשר את הסכמי אוסלו. ומה קרה בפועל? בפועל הוא ניצב בפני טרגדיה. קריסת החלום: שתי אינתיפאדות מדממות, מסלול של דמים ודמעות, המוליך לתקופתנו אנו, אף מצא, אותו דור מתפכח בעל כורחו, שהוליכו, אותו, אותנו, עם חח באפנו, כשאנו נגררים, שוב מתוך אותו תום לב, לא בשביל השלום שבשוליו כלניות פורחות, אלא בשביל דמים חרוך ושרוף לתוכו נדחפנו, אף זאת מתוך תקוות שווא, על-ידי "פרטנר" ערמומי, נוכל ורצחני.

בנקודת הזמן הנוכחית אחרי פרעות 2021, בכל הערים המעורבות, כאשר התברר כי ציבור ערבי גדול, ובמיוחד הצעירים שבו, אכן חזר לסורו, דרס ברגל גסה, את שכניו היהודיים ואת התקוות לחיים משותפים, במה עוד בדיוק נותר לנו להאמין עכשיו? ואת התוצאה מאותה אכזבה עמוקה אנו רואים היום, בהתחזקותה של התנועה האמורה (עוצמה יהודית). אני מציע לאותם אנשי שמאל, להתפכח. התוצאה הישירה מהושטת הלחי השנייה, לה אחראי השמאל, במידה גדולה, אותו מסלול שהצעתם, הכולל ויתורים אין סופיים, הוא הוא בן-גביר. והוא מופיע ויופיע מעתה כשהוא מחוזק על הבמה הפוליטית (לצד נבנימין תניהו כמובן). כתופעת קבע במציאות הפוליטית הישראלית.

ונזכור: כל הדברים האלה קרו, כאשר לנגד עינינו, החזיון המדמם של ההינתקות מעזה ותוצאותיה הקשות. גם כאן מקופלת בתמצית כל ההוויה הישראלית-פלשתינית: החזרנו שטחים - קיבלנו מכת אגרוף מצמיתה בפרצופנו, כאות תודה... קיצרתי מאד. מקווה שיש באמור לעיל, משום תשובה לשואלים, לפשר התחזקותו של הימין בסקרים ולו על קצה קצהו של חוד העפרון.

תאריך:  12/10/2022   |   עודכן:  12/10/2022
מרדכי ליפמן
+נתניהו ובן-גביר חילקו גזרות ביניהם להבאת מצביעים
21:26 12/10/22  |  עידן יוסף
בפגישתם היום סיכמו נתניהו ובן-גביר לפעול בתיאום הן בנוגע לגזרות שבהן ימקדו את הקמפיין והן במהלכים תקשורתיים משמעותיים. הפעם, שני הצדדים לא מעוניינים בחיזור אחרי בוחריהם, ולכן ניסה נתניהו למקד את בן-גביר בקהל המסורתי ובקהלים שלא יצאו להצביע בפעם הקודמת (חדשות 12).
+מבקר הליכוד בודק שימוש במשאבי המפלגה לקידום ספרו של נתניהו
18:25 12/10/22  |  עידן יוסף
מבקר הליכוד שי גלילי במכתב לנתניהו: בודק את הטענות על שימוש במשאבי המפלגה לצרכים אישיים - קידום ספרו החדש. גלילי מזמין את נתניהו להגיש את עמדתו בטרם יחל בבדיקה ויפרסם ממצאיה (גלובס).
+שלוש הערות
13:52 12/10/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אחד מילדיה של שופטת העליון שושנה נתניהו הזמין את יושב-ראש התנועה לאיכות השלטון ד"ר אליעד שרגא לשאת דברים, והוא עלה והביא עד כמה טוהר המידות היה יקר לשופטת נתניהו
נתניהו. האזין [צילום: דוברות הליכוד]
+נתניהו ובן-גביר קיימו פגישה במלון בירושלים
12:51 12/10/22  |  עידן יוסף
במלון וולדורף בירושלים נפגשו יו"ר הליכוד נתניהו ויו"ר עוצמה יהודית בן-גביר. פגישתם התקיימה בחדר הישיבות הצדדי, כשעל-פי הדיווח שרה נתניהו מפקחת מהצד (JDN).
+מכה לשקד: בכיר בבית היהודי הודיע על תמיכה בסמוטריץ'
12:47 12/10/22  |  עידן יוסף
ראובן מוזס חבר נשיאות הבית היהודי הודיע על תמיכה ברשימת הציונות הדתית. מוזס מצטרף לעוד כמה אנשי שטח ומטות של הבית היהודי שעזבו את איילת שקד ויוסי ברודני לטובת בצלאל סמוטריץ' (גלי צה"ל).
+גנץ: אף ממשלה לא תוכל להישען על המשותפת מבחוץ
12:12 12/10/22  |  עידן יוסף
שר הביטחון ויו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ מסר בתגובה לדברי ח"כ עופר כסיף שהאשים את חיילי צה"ל בהוצאה להורג של ילדים פלשתינים: "ח״כ עופר כסיף שוב חצה קו אדום של שקרים והסתה - דווקא בזמן שחיילי צה״ל פועלים להגן על כל אזרחי ישראל, יהודים וערבים, מפני טרור רצחני. הם עושים זאת במקצועיות, בנחישות, בחתירה למגע ובהתאם לערכי צה״ל וטוהר הנשק וכולנו צריכים להוקיר אותם. כשר הביטחון אני מדגיש, שיש להם גיבוי מלא והם ימשיכו לשמור על ביטחון ישראל. בדיוק בגלל עמדות כמו של ח״כ כסיף, המשותפת לא תהיה חלק משום ממשלה, ואף ממשלה גם לא תוכל להישען עליה מבחוץ״.
+לתפארת חרפת ישראל
12:06 12/10/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
כמובן שגם חלק מבעלי ההשפעה היהודים נרתמים לסייע בסיכול בחירתו של בנימין נתניהו ומפשילים שרוולים, מתערבים בבחירות במדינת ישראל ומשווים את איתמר בן-גביר לקו קלוקס קלאן
איתמר בן-גביר. [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+דוד אלירז דחה בקשת ליברמן להצבתו ברשימת ישראל ביתנו
10:28 12/10/22  |  עידן יוסף
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, הציע את המקום החמישי ברשימת ישראל ביתנו לקובי אלירז, לשעבר יועץ שר הביטחון להתיישבות, אך אלירז סירב לבקשתו. בין ליברמן לבין אלירז יש קשר קרוב מאוד מאז שאלירז היה היועץ שלו לענייני התיישבות בשבתו כשר הביטחון (INN).
+מחלוקת בליכוד: בקמפיין קוראים להתעלם משקד, שרה נתניהו מתנגדת
10:06 12/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רעיית יו"ר הליכוד תומכת בדרישה לתקוף את יו"ר בית יהודי מעל כל במה  ▪  בכירים במפלגה טוענים מנגד: זה רק מחזק אותה  ▪  כרגע, לפי המסרים שהועברו לח"כים, המתקפה נמשכת ושקד יורדת בסקרים
נתניהו ויריב לוין. שרה קובעת? [צילום: AP]
+סקר: גוש נתניהו עם 60 מושבים
09:30 12/10/22  |  עידן יוסף
סקר אינטרנטי של פאנלס פוליטיקס עבור רדיו 103, בשאלה למי היית מצביע אילו הבחירות היו מתקיימות היום: הליכוד 32; יש עתיד 25; הציונות היהודית עוצמה יהודית 13; המחנה הממלכתי 11; שס 8; יהדות התורה 7; ישראל ביתנו 6; העבודה, מרצ 5; חד"ש-תע"ל, רע"ם 4. גוש נתניהו מקבל בסקר 60 מושבים.

לא עוברות את אחוז החסימה: בית יהודי 2.6%; חופש כלכלי 1.6%; בל"ד 1.2%.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
איתמר בן-גביר אינו כוס התה שלי, באופן המובהק ביותר, כמו עוד ח"כים שאינם אפילו כוס מים דלוחים עבורי. אלא שבשבועות האחרונים נדמה כי הסכנה המאיימת ביותר על שלומם של אזרחי מדינת ישראל ושלום אזרחי העולם הוא הח"כ היהודי איתמר בן-גביר.
שלושה שבועות לבחירות, ובישראל היום דווח (יום ד', 12.10.22) כי סביבת נתניהו נחלקה לאחרונה בשאלת האסטרטגיה כלפי יו"ר בית יהודי איילת שקד, שנמצאת בסקרים מתחת לאחוז החסימה.
12/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
שלושה שבועות ועדיין אין הכרעה, וגוש נתניהו נע סביב 60-59 מושבים. כך עולה מסקרי דפוסי ההצבעה שנערך עבור ערוצים 11 ו-12. הציונות הדתית ועוצמה יהודית מתחזקת על חשבון הליכוד. התחזקות קלה בטווח הסטטיסטי גם למפלגתה של מרב מיכאלי.
11/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות

11/10/2022  |  מתי דוד  |   יומני בלוגרים
בימין מטפחים את השקר שהחברה הישראלית מתחלקת לימין ושמאל ומנהלים מערכת הסתה ושנאה לשמאל. ראשית כל, זה השמאל הציוני שיסד והקים את המדינה. אז קצת הערכה לפועלו לא תזיק. שנית, יש בחברה הישראלית מרכז שהוא גדול יותר מהשמאל. אם ההסתה לא תיפסק יקרה לנו מה שקרה לבית השני. בגלל שנאת חינם חרב בית המקדש והיהודים איבדו את המדינה השלישית שהייתה להם אחרי שאיבדו את מדינת יהודה ואת מדינת ישראל.
רשימות נוספות   /   בחירות 2022  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
ועדת הבחירות: מצרים על ההתקפה על היו"ר עמית  /  איציק וולף
העליון: שיקלי, סילמן ובל"ד יוכלו להתמודד   /  איתמר לוין
בנט שוקל להתפטר מתפקידו כרה"מ החליפי  /  איציק וולף
הציבור לא מטומטמת  /  עידן יוסף
הר-הבית בוער  /  אביתר בן-צדף
כל נדרי ואסרי וחרמי  /  רון בריימן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il