|   15:07:40
  דן מרגלית  
עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
לוין. ג'ובניק [צילום: אביר סולטן]

מי אתה, יריב לוין

לוין למד בתיכון בויאר בירושלים בצה"ל היה ג'ובניק, כנראה מוצלח גם בחיים האזרחיים מישהו שמע שחרש תלם? ירה בתת מקלע? שוטט כנכדי בגאיות ובוואדיות חשובות ומעבר לגדר האש והעשן בעזה להגן על ישראל?
20/02/2023  |   דן מרגלית   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

שר המשפטים יריב לוין אינטליגנטי. אך מה באשר לאינטליגנציה רגשית? הוא חדור מטרה, אך "צר עולמו כעולם נמלה". בזירה הציבורית, לפחות, יש לו בעיה ביחסי אנוש. כי אדם פתוח, בוטח בעצמו, לא היה נאטם במשפט יהיר שלא יעכב את חוקי הדרקון שלו "אף לא לשנייה אחת" ומסרב לדון בערעור על מהלכיו. ממה הוא פוחד?

הרי הטעם הטוב היה מחייב שידחה את ההצבעה עליהם לבקשת הנשיא יצחק הרצוג לחמישה ימים, ויקיים (כאילו) דיון, ויחזור לדרך הרע. אך לא, הוא חושש ממשהו. אם אינו חושש כי אז לוין הוא אדם כוחני מבחינה פוליטית-מילולית. אפילו אלים מבחינה פרלמנטרית. מנומס בסגנונו וגס רוח בהתייחסות לתביעות סבירות.

אלימות זו נחשפה כבר כאשר יעץ ליולי אדלשטיין להפר את הכרעת בג"ץ בעניין כינוס הכנסת לדיון. אותה עצת אחיתופל פסלה אותו באורח מוסרי מלהיות אי-פעם שר המשפטים, אבל אצל בנימין נתניהו הערך העליון והיחיד הקובע הוא מי נאמן לו.

לוין למד בתיכון בויאר בירושלים. בצה"ל היה ג'ובניק. כנראה מוצלח. גם בחיים האזרחיים. מישהו שמע שחרש תלם? ירה בתת מקלע? שוטט כנכדי בגאיות ובוואדיות חשובות ומעבר לגדר האש והעשן בעזה להגן על ישראל?

הוא היה מיד גם לג'ובניק אזרחי. משסיים לימודי משפטים והפך לעסקן. משהו בלשכת עורכי הדין. לפני יותר מעשור קיבלתי בהדלפה מרשימה מסמך סודי של המשטרה. היא הקליטה כחוק את החשוד, הנאשם ולבסוף העבריין דוד אפל, שידע בקצה הדרך תקופה ארוכה בכלא. לוין נשמע שם כמו וסאל שלו. הוא יצביע לכל מיני תפקידים בעבור מי שאפל יורה לו (אחר כך טען כי הפר את התחייבותו לאפל).

הדלפתי את המסמך לעיתון הארץ ועיקר תכנו פורסם בעמודו הראשון, ולפני כשבועיים גידי וייץ חזר והרחיבו בכותרת בולטת. באותה עת - בעוד מנחם (מני) מזוז מכהן כיועץ המשפטי לממשלה - קמתי ממיטת חליי ונסעתי לירושלים להציג את המסמך לבכירי הפרקליטות. לא הייתה במידע על לוין עבירה. היה רק מיאוס.

איני יודע כיצד הוא בחוג משפחתו ובין חבריו. ייתכן שחביב ואפילו עם הומור. הרבה קשוחים ורשעים מתנהגים באורח נעים בבית. חוג בני משפחתו אינו מעניין אותי למרות שרעייתו היא בתו של ח"כ יעקב שמאי המנוח, איש הליכוד, נציג עובדים, אדם חביב מאוד.

אני מסתפק בסיכום לעצמי שלוין הוא איש ציבור מסוכן. הוא העונש שלנו. ובהרהור חצי פילוסופי תוהה, האם אפשר שחטאנו ומגיע לנו עונש בדמותו?

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  20/02/2023   |   עודכן:  20/02/2023
דן מרגלית
+ועדת הכספים: הניסיון לקשור בין הרפורמה לפגיעה בכלכלה - פוליטי
21:58 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצבעה הצהרתית בעניין נערכה בתום דיון שבו ח"כים מהאופוזיציה וכלכלנים התריעו מפני הרפורמה, והעלו חשש כי תביא לפגיעה קשה בכלכלה  ▪  חברי הקואליציה טענו לעומתם כי ההתרעות השונות מצד המוחים הן שמביאות לפגיעה בכלכלה
גפני. אין קשר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+לנוכח מיעוט המפגינים: רק 3 רכבות תגבור הופעלו היום
18:48 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מספר המפגינים המתנגדים לרפורמה המשפטית שהגיעו היום להפגין מול רחבת הכנסת היה נמוך באופן משמעותי מאשר בשבוע שעבר  ▪  היום הופעלו רק 3 רכבות תגבור משום שהביקוש לא היה גבוה
מפגינים בדרך להפגנה [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+מפגינים התפרעו ביציע המליאה והוצאו בכוח
17:51 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי כנסת של יש עתיד הניפו את דגלי הלאום והוצאו מהמליאה  ▪  כמה חברות כנסת ביקשו להכניס תיקים גדולים למליאת הכנסת, אך לנוכח התראות מוקדמות מפני הכנסת חפצים שיבזו את הכנסת מצד האופוזיציה הורה היו"ר אוחנה לאפשר היום רק הכנסת תיקים קטנים
גימיק של ח"כים מש עתיד [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של פעילי המחאה שנעצרו מחוץ לביתה של גוטליב
17:30 20/02/23  |  עידן יוסף
‏המשטרה תבקש בשעות הקרובות להאריך את מעצרם של שני המפגינים שנעצרו הבוקר מחוץ לביתה של ח״כ טלי גוטליב, ומנעו מבתה האוטיסטית להגיע למסגרת החינוכית. ‏המפגינים שנעצרו אצל השר יואב קיש שוחררו בתנאים מגבילים (גלי צה"ל).
+סמוטריץ' לדתיים: תראו מה עשתה לכם ההסתה במשך שנים נגדנו
17:22 20/02/23  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, השר בצלאל סמוטריץ' במסר לציבור הדתי: "יש אנשים דתיים שמפחדים שנחוקק חוקים נגד נשים ונגביל חרויות. תראו מה עשתה לכם ההסתה במשך שנים נגדנו? תראו מה עשה לכם מסע הסתה של השמאל והתקשורת נגד הציבור הדתי. זכויות אדם ישמרו במדינת ישראל" (INN).
+דרעי: לפיד מטרפד הידברות, זה חסר היגיון
17:20 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+פעילה פוליטית התפרצה לעבר נתניהו במהלך ראיון
17:16 20/02/23  |  עידן יוסף
במהלך ראיון של ראש הממשלה נתניהו לערוץ 14 במסדרון הכנסת, התפרצה פעילה פוליטית לעברו בקריאות מחאה ונהדפה החוצה בידי מאבטח. נתניהו חייך ואמר: "שמענו את דבריה המנומקים של עוד אנרכיסטית. הם באמת צריכים להתבייש".
+גנץ: עצרו, משכו את ההצעות - נדבר
17:08 20/02/23  |  עידן יוסף
יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ בפתח ישיבת הסיעה: ״מה שאנחנו רואים עכשיו זה לא רצון לדבר - אלא משחק האשמות של מי שמפסיד בדעת הקהל ומחפש ספין לכמה ימים שיקטין את הלחץ. זו לא תהיה הידברות - זו רמאות. אני חוזר - עצרו, משכו את ההצעות. נדבר״.

+היי ביבי, סודות מהחדר
16:56 20/02/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הם לא יעזו לפרק לך את הממשלה, כי הם יקימו עליהם את קהלם, הן בליכוד והן בעוצמה יהודית ובשאר המחנה הגזעני
נתניהו "שקרן בן שקרן" [צילום: מיה אלרוזו/AP]
+יו"ר הכנסת: ח"כים נכנסו למשכן עם תיקים גדולים
16:55 20/02/23  |  עידן יוסף
במהלך החלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד, התריע יו"ר הכנסת אמיר אוחנה: "ח"כים נכנסו למשכן עם תיקים גדולים. מתכוננים לפרובוקציות הלילה". מוקדם יותר, מחשש להפרעות לישיבות הסיעה של יהדות התורה ושס בקומת הסיעות, משמר הכנסת חסם את הכניסה למסדרון ואיפשר אותה רק לבעלי היתרים קבועים.
+לוין: מוכנים לשוחח למרות שבממשלה הקודמת התעלמו מאיתנו
16:50 20/02/23  |  עידן יוסף
השר יריב לוין בחלק הסגור בישיבת הליכוד: "אנחנו מוכנים לשוחח למרות שבממשלה הקודמת התעלמו מאיתנו. מוכנים לדבר עם מי שרוצה. אנחנו מסכימים בלי שום תנאים. הם רוצים הידברות כדי לעצור מהלך, לא כדי לדבר. לא נסכים לזה".

+השר קיש הגיש תלונה כנגד המפגינים שהתפרצו לדירתו
16:36 20/02/23  |  עידן יוסף
שר החינוך יואב קיש פנה בתלונה רשמית ליועצת המשפטית לממשלה נגד מפגינים אנרכיסטים כלשונו, שהגיעו לפתח ביתו, בגין הסגת גבול, פגיעה בפרטיות ועבירות נוספות. הוא דורש להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת (עכשיו 14).
+ליברמן: מצפה מהנשיא לא לחתום על חוק שמנוגד למגילת העצמאות
16:16 20/02/23  |  עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, קרא בפתח ישיבת הסיעה בכנסת לנשיא המדינה הרצוג שלא לחתום על חוקי הרפורמה שמנוגדים למגילת העצמאות. הוא הודיע כי ההצבעה על חוקים אלה אינה לגיטימית, ולכן סיעתו תחרים את ההצבעה במליאה, בניגוד ליתר סיעות האופוזיציה. ליברמן אמר שהוא מתנגד למלחמת אחים.
+ראש השב"כ לשר המשפטים: "האווירה מתחממת, חייבים להרגיע"
16:10 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+נתניהו: המוכנים להידבר באופוזיציה מפחדים מבריונים
15:55 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה: "יש לי מילה אחת להגיד למפגינים - דמוקרטיה. בדמוקרטיה העם מצביע בבחירות ונציגי העם מצביעים כאן בכנסת"  ▪  "נציגי המחאה לא מקבלים את תוצאות הבחירות ולא מגנים קריאות לרצח ראש ממשלה וחברי כנסת. הם חוסמים צירים וקוראים בלי בושה למלחמת אחים ודם ברחובות"
נתניהו בישיבת הסיעה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הדמוקרטיה נוסח אהרן ברק
15:30 20/02/23  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה
ברק מציע הצעה להיחלץ מהמשבר החוקתי החמור הפוקד את המדינה, וזאת - בכך שייפסק ההליך הפלילי נגד נתניהו - באמצעות הסדר טיעון שבמסגרתו יהיה על נתניהו ללכת הביתה. במילים אחרות, האיש שהמציא את הדמוקרטיה מציע שראש הממשלה יילך הביתה בלא משפט. זו המשמעות המעשית של הצעת ברק - אם מקלפים ממנה כמה מילים מכובסות
ברק. לא מכבד את הכרת בג"ץ? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+משמר הכנסת החרים חומרי תעמולה מעוזרים ופעילים של יש עתיד
14:40 20/02/23  |  עידן יוסף
משמר הכנסת החרים מעוזרים ופעילים של יש עתיד מגפונים, ציוד הסברה וכרזות שניסו להכניס לכנסת (חדשות 12). יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד הגיב בביטול לדברים, ושאל האם זו בעיה להביא דגל ישראל.
+ח"כ מלביצקי: "המצב היום בעם הוא מסוכן מאוד. כולנו אחראיים"
13:57 20/02/23  |  מירב ארד
ח״כ חנוך מילביצקי בראיון לגל״צ: ״אני חושש למה יהיה עלינו כחברה אם המצב יימשך ככה. אנחנו כעם ישראל, כשאנחנו מאוחדים, שום תקנה לא תשבור אותנו. אבל אם אנחנו לא מאוחדים, אפשר לשבור אותנו בקלות. המצב היום בעם הוא מסוכן מאוד. כולנו אחראיים. כאנשי ציבור, עלינו להידבר. מאוד מקווה שיסכימו להידבר ללא תנאים מוקדמים. זה הכל״.
+יאיר נתניהו: "השב"כ מעורב בהפיכה נגד ראש הממשלה"
13:31 20/02/23  |  מירב ארד
יאיר נתניהו, בנו של רה"מ צייץ בטוויטר: "השב"כ מעורב בהפיכה נגד ראש הממשלה! וועדת חקירה עכשיו! האנשים האלה צריכים לעמוד לדין ולהשלח לכלא לשנים רבות!".
+רוטמן: "הצבעה על חוק שיהפוך את התהליך בחירת השופטים בישראל לשקוף"
13:11 20/02/23  |  מירב ארד
יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן: היום בעזרת ה' תעלה במליאה הצבעה על חוק שלראשונה יהפוך את התהליך בחירת השופטים בישראל לשקוף יותר ודמוקרטי יותר:
- לראשונה יהיה שימוע פומבי למועמדים לשפיטה בעליון ובחירתם תעשה דרך דיון ציברי לאור היום.
- לראשונה לאופוזיציה יהיה נציג קבוע עפ"י חוק בוועדה לבחירת שופטים.
- לראשונה הבחישות של נציגי לשכת עורכי הדין שהשתיקה יפה להן בהליך בחירת השופטים יופסקו."

+יו"ר הקואליציה: "לא נעצור את החקיקה בגלל שהם אומרים לנו לעצור"
12:40 20/02/23  |  מירב ארד
יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ בראיון לגלי צה"ל: "הם רק רוצים לעכב ולגרום לנו למסמס את זה. לא נעצור את החקיקה בגלל שהם אומרים לנו לעצור, ככה לא מתנהל משא ומתן".
+סער בקריאה לנתניהו: "אתה עוד יכול לעצור בטרם יגרמו לישראל נזקים בלתי הפיכים"
11:21 20/02/23  |  מירב ארד
ח"כ גדעון סער בקריאה לרה"מ נתניהו: "ביבי, השעה מאוחרת. אבל לא מאוחרת מדי. אתה עוד יכול לעצור בטרם יגרמו לישראל נזקים בלתי הפיכים. אתה הרי מבין ששום דבר טוב לא יצא מההרפתקה המופקרת שאליה אתה גורר את העם הזה. אביך ז״ל היה היסטוריון. חשוב: כיצד תזכור אותך ההיסטוריה? זה שהחריב את כל מה שנבנה כאן. אתה באמת רוצה את זה?".
+"מפגינים בעד שיטת חבר מביא חבר"
10:54 20/02/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התייחס לחסימת הכביש סמוך לביתו: "צעד אנטי דמוקרטי"  ▪  ח"כ גוטליב: "נעשה את עבודתנו נאמנה"  ▪  ח"כ כסיף לגוטליב: "הצגה של הקוזאק הנגזל. משך שנים הימין מסית ומתפרע כלפי כל מי שלא מסכים איתו"
רוטמן. "קמפיין השקר" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+דרעי: "להרגיע את השיח לפני שיהיה מאוחר מדי"
10:17 20/02/23  |  מירב ארד
יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי התייחס לפעילות אנשי המחאה נגד הרפרומה המשפטית מול בתיהם של חברי הכנסת והשרים: "הניסיון למנוע בכוח מנבחרי ציבור להגיע לכנסת ולבצע את שליחותם היא הפגיעה הקשה ביותר בדמוקרטיה. יש קשר ישיר בין המראות המזעזעים מחוץ לביתה של ח"כ טלי גוטליב, אמא מסורה לילדה עם צרכים מיוחדים, לבין ההסתה החמורה ששמענו לאחרונה מפי בכירים ביותר. אני קורא לכל חברי האופוזיציה לקחת אחריות, להרגיע את השיח, ולגנות בכל תוקף את המעשים הללו לפני שיהיה מאוחר מדי".
+המהפכה שכנגד
09:59 20/02/23  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
גם אם יוציאו עיזים מתוכנית לוין-רוטמן, אין פני ראשי המחאה ופובליציסטים שנרתמו ללבות את האש, לפשרה. רק להוביל למהפכה שכנגד, רק כי השלטון הלגיטימי, הימני, אינו לרוחם
[צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+יו"ר הכנסת: חסימת ח"כים - הרמת יד על הדמוקרטיה, מצפה להעמדות לדין
09:45 20/02/23  |  איציק וולף
יושב-ראש הכנסת, אמיר אוחנה, טוען כי הניסיון לחסום חברי כנסת מלהגיע לכנסת ולהצביע הוא-הוא הרמת יד על הדמוקרטיה.

"הדבר מתועב במיוחד כשעושים זאת לחברת כנסת שהיא גם אמא לילדה עם צרכים מיוחדים, המבקשת לקחת את ביתה למסגרת החינוכית. כך לא בונים גשרים, כך שורפים אותם. אני מצפה מכל מי שהדמוקרטיה הישראלית באמת יקרה לו — לגנות בכל פה את האלימות המבישה הזאת. כל חברי הכנסת שירצו להצביע יגיעו היום לכנסת ואף אדם לא ימנע את האפשרות הזאת", אמר.

עוד הוסיף כי הוא אמצפה ממשטרת ישראל לא רק להרחיק מיידית כל פורע חוק המרים את ידו על הדמוקרטיה אלא גם להעמידו לדין במלוא החומרה.
+מפגינים חסמו את כביש 65, סמוך לכרמיאל
09:35 20/02/23  |  איציק וולף
עשרות מפגינים חוסמים את כביש מספר 65, בכניסה למרכז הקניות ביג בכרמיאל. זאת, במחאה על כוונת הקואליציה לאשר את תחילת הרפורמה המשפטית בקריאה ראשונה. במקום מורגשים עומסי תנועה כבדים מכיוון מזרח למערב.
+לפיד: מגנה את המצור על ביתה של ח"כ גוטליב, שולח לבתה חיבוק
08:56 20/02/23  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, אמר כי הוא מגנה בתוקף את המצור על ביתה של ח״כ טלי גוטליב, אם לילדה עם צרכים מיוחדים, ואת העובדה שלא איפשרו לה להוציא את הילדה למסגרת. "זו אינה דרכנו. זו אינה דרכה של המחאה. שולח לטלי חיזוק ולבתה חיבוק", צייץ לפיד - בעצמו אב לבת בעלת צרכים מיוחדים - בחשבון הטוויטר שלו.
+האשם הוא שם
07:59 20/02/23  |  מיכאל מירו   |   לרשימה המלאה
יש לנטוש את חוק ההסדרים, לחוקק חוק תקציב מוסכם על-ידי כל חברי הכנסת ולשנות את כללי המשחק  ▪  לבטל משמעת קואליציונית, לאסור על פירוק מפלגות בכנסת לאחר שנבחרו ולהתחיל לקבוע כללי התנהגות וקבלת החלטות בכנסת
משמעת קואליציונית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מפגינים חסמו את רכבו של ח"כ רוטמן
07:37 20/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אנשי מילואים נושאי דגלים חסמו את הכביש ביישוב פני קדם שבמזרח גוש-עציון לקראת יציאת יו"ר ועדת החוקה לכנסת, שם תאשר המליאה בקריאה ראשונה את התחלת הרפורמה המשפטית  ▪  מפגינים חסמו את הגישה לביתה של ח"כ גוטליב  ▪  שיא המחאה - בהפגנת ענק מול הכנסת בשעה 14:00
רחובות בירושלים ובחיפה נחסמים מ-8:00 בבוקר [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
+השאלות שלא נשאלו
07:08 20/02/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
התקשורת לא העזה לשאול ולו שאלה אחת את מי מהמפגינים  ▪  את העולזים, החוגגים, המניפים אל על את דגלי פלשתין, לא מצאה לנכון לשאול, אם הם אינם מתביישים ביום כזה להניף את דגל השמדת יהודי באשר הוא
ברל כצנלסון [צילום: זולטן קלוגר/לע"מ]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי אתה, יריב לוין
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
michael123
22/02/23 10:11
2
ציוני אומלל
23/02/23 05:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
איך יוצרים פתרון ליציאה מהמבוך שקומץ קנאים הכניס אותנו. כבר משחר ההיסטוריה היהודית אנחנו מכירים את הקנאות כשהיא מזנבת בכלל ישראל, זה ממש לא חדש. איבדנו כבר שני בתי מקדש שהיו סמל של אחדות, כעת גם הבית השלישי בסכנה, שוב קיצוניים מבקשים להכתיב לכלל את המשנות שלהם, שפרט לטהרנות אין בהן כדי לייצר טוב משותף.
20/02/2023  |  מיכאל מירו  |   יומני בלוגרים
מפגינים נגד הרפורמה המשפטית חסמו הבוקר (יום ב', 20.2.23) את נתיב הנסיעה של הרכב של יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, ביישוב פני קדם שבמזרח גוש-עציון, שבו הוא מתגורר.
20/02/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
איך אפשר להבין את היהודים, או שמא הישראלים, או שמא אנשי העולם הגדול נטולי הזהות, הדמוקרטים החרדים למדינת ישראל, כשביום בו מובאים לקבורה חללי הטבח שביצע המחבל הנתעב, עומדים אנשים אלה ובידיהם דגלי האויב, הדגל אשר בשמו יצא המחבל לטבוח ביהודים ובעובדת זרה, דגל שנאת היהודים והשמדת מדינת ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב לראשונה ברמיזה לדבריו של שגריר ארה"ב בישראל, שקרא לברקסים בנושא הרפורמה המשפטית. בוועידת הנשיאים של הארגונים היהודים בארה"ב, במלון ענבל בירושלים, פנה (יום א', 19.2.23) נתניהו לנוכחים ואמר באירוניה: "אולי לא שמתם לב, אך ישראל נמצאת עכשיו בעיצומה של רפורמה משפטית.
19/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חברון [צילום: משה מילנר/לע"מ]
שירה אדרי
בשנת 1929, במהלך מאורעות תרפ"ט (1929), הרבה לפני "הכיבוש", נשים וילדות יהודיות רבות נאנסו על-ידי הפורעים הערבים
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il