|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מובארק ואסד - טובים לישראל?

ניתוחי אופי לבשאר אסד נשיא סוריה ולחוסני מובארק נשיא מצרים. מי מהמנהיגים טוב לישראל? תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
10/02/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
מובארק ואסד [צילום: AP]

בימים אלה, כשהשלטון בארץ ובעולם מתחלפים, חשוב מאוד להכיר וללמוד על אופיים של החזקים ביותר מבין שכנינו הערבים, המנהלים את עניינינו לפני ומאחורי הקלעים, כדי שבדרך זו נדע כיצד להתמודד ולהתנהל איתם בהמשך.

בשאר אל אסד - נשיא סוריה, נולד ב-11.9.1965

ניתן לומר על בשאר אל אסד כי הוא אדם חכם, חזק מאוד, סמכותי ושתלטן שאינו מוכן לקבל "לא" כתשובה, ומתייחס להבטחות שלו ברצינות.

הוא עצמאי מאוד באישיותו ויקשה עליו לקבל מרות או סמכות של מישהו אחר אם לא הסכים לכך מלכתחילה.

הוא אינטליגנט ברמה גבוהה מאוד, יש לו תשובות ופתרונות מקוריים לבעיות ואינו מהסס להילחם על עמדותיו.

בדרך חכמה, ייחודית ומניפולטיבית יודע כיצד להשפיע על אחרים כדי לשנות את דעותיהם ולהתאים עצמם אליו.

במידה שאינו מצליח במה שהתכוון להצליח בו, הרי שהינו מתרגז, שומר ונוטר טינה, וזו אינה עוברת לו עד אשר השלים את משימתו.

נקודת התורפה אצלו היא רדיפה אחרי אסתטיקה ויופי עד לרמה של אובססיה.

בחייו האישיים יהיה מוכן לוותר על דברים רבים ובלבד שהמעטפת החיצונית תראה שהכל בסדר אצלו.

הצורך הראשוני שלו הוא לשרת ולתת לזולת ועל כן, הצרכים האישיים שלו נדחקים הצידה לעיתים קרובות.

עקב כך, פעמים רבות מרגיש מבחינה אישית שהינו אדם שיותר נותן מאשר מקבל ולכן, בשעות הקטנות בינו לבין עצמו וביחסים בין אישיים, מרגיש את עצמו כסוג של קורבן.

ולסיכום, ניתן לומר שעבור בני עמו הוא מנהיג טוב ואולם עבורנו הוא מסוכן ובלתי ניתן לצפייה מראש.

חוסני מובארק - נשיא מצרים, נולד ב-4.5.1928

חוסני מובארק הינו אדם יציב, שקול ותכליתי הקשור בקשר רגשי רב למקורות הקדומים של ארצו ואמונתו. שורשיות ומעשיות הן מילות קוד אצלו ואלה הם הקווים המנחים באישיותו. הוא אדם יעיל, מעשי ומעדיף את המעשה על הדיבור.

יש לו יכולת ורבלית טובה ומקרין יציבות רגשית במקומות בהם הוא נמצא. גם גילו הגבוה מוסיף נופך לאווירת הסמכותיות והיציבות בה הוא מנהל את ענייני המדינה. לזכותו ייאמר, כי הוא מתחבר מהר מאוד לאנשים ואלו שמתחבבים עליו זוכים להכיר בנדיבות ליבו.

לעיתים יהיו לו התלבטויות בין פעולה למען טובתו האישית ובין פעולה למען טובת הכלל.

במקרים כאלו יעדיף תמיד את טובת הכלל כיוון שהצורך שלו בהשכנת שלום ויציבות הינו מהותי והכרחי.

הוא יציב בדעותיו ואינו אימפולסיבי. ניתן לסמוך עליו ובעיקר בגלל העובדה שאינו משנה את דעותיו בכל פעם מחדש, אלא נשאר נאמן לעקרונותיו שהם בדרך כלל השכנת שלום ויציבות.

למעשה, כל עוד מובארק בשלטון לא צפויים לנו זעזועים מיוחדים וזאת בעיקר בגלל העובדה שאינו אוהב שינויים ויש לו יכולת להכיר בחולשות היריב ולהשתמש בהן כדי להתגבר על הבעיות.

ולסיכום, ניתן לומר כי מובארק טוב לנו כנשיא מצרים וכל עוד הוא בשלטון אכן יישמר השקט בין שתי המדינות כשהוא גם האדם המתאים לנהל עבורנו את המשא-ומתן עם החמאס.

והרי התחזית...

דלי
מרבית הכוכבים בשמים נמצאים במזל שלכם כך שעובדה זו מסמלת התחלה חדשה עבורכם ובעיקר בתקופת יום ההולדת יש לכם יכולת להתארגן לקראת סגנון חיים חדש. הנושאים הראשונים עבורכם בשלב זה הינם הסקת המסקנות לאחר תקופה ארוכה של חשבונות נפש וצעידה לקראת החיים אותם אתם מתכננים זמן רב. עכשיו הזמן לעשות שינויים מהפכניים בחייכם, מבלי לנסות להיות "בסדר" כלפי האחרים.

טיפ לילידי השבוע - נושאי כספים עדיין יטרידו אתכם גם השבוע. הנכון עבורכם יהיה לנסות לנסוע להתאוורר במקום מרוחק ולאחר מכן לחזור ולבדוק את הנושא מחדש.

דגים
אתם מתחילים להרגיש את תקופת יום ההולדת למרות שבאופן יחסי אתם עדיין כחודש לפני... עובדה זו נובעת מהעובדה שמרבית הכוכבים בשמים נמצאים בבית תת ההכרה שלכם כך שאתם עסוקים בהסתגרות פנימית ובשאילת כל השאלות המטרידות שלכם את עצמכם - מדוע ולמה החיים שלכם מתנהלים בדרך שהם זורמים ומדוע למרות כל הכוונות הטובות הרי שבסופו של דבר, אתם מרגישים שעדיין אינכם מוערכים מספיק...

טלה
זוהי תקופה מצויינת להגדיל את ההווי החברתי שלכם. יש לכם הזדמנות לצאת מהקליפה שלכם ולהכיר אנשים חדשים שיעזרו לכם להרים את מעמדכם החברתי. כוכב השפע יימצא אצלכם בבית החברה למשך כל השנה הזאת כך שיגיעו אליכם הזדמנויות שונות בהן תוכלו למצוא את עצמכם במקומות חדשים ושונים ממה שהורגלתם להם עד היום. הכוכב ונוס המשפיע על יחסים נכנס למזל שלכם כך שזהו זמן מעולה למימוש הצורך שלכם בבילויים.

שור
בימים הקרובים ולמעשה, במשך כל החודש הזה, מומלץ לכם להשקיע כמה שיותר בענייני עבודה ובקידום הקריירה המקצועית שלכם. תקופה זו רגישה וטובה עבורכם לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם בנושא עבודה ובכך לחזק את מעמדכם מול הממונים עליכם. נראה שעדיף לכם לא להגיד את דעתכם האישית בקול בכל פעם שאתם מרגישים שנמאס לכם מאחרים ואתם נאלצים לעבוד ולכסות טעויות של אחרים.

תאומים
זוהי אחת מהתקופות היותר אינטנסיביות בחייכם. כל הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם נסיעות לחו"ל כך שאתם מרגישים בתזזית פנימית ומנסים להשכיח אותה על-ידי תנועה ועדיף בנסיעות. זה הזמן לתקשר עם אנשים חדשים אך עדיין לא להתלהב מדי. מומלץ לכם לעשות תיאומי ציפיות כך שברגע הנכון תדעו היכן אתם עומדים בדיוק ובכך ייתכן תחסכו לכם עוגמת נפש בהמשך.

סרטן
משבוע זה מרבית הכוכבים יהיו אצלכם בבית המקושר עם כספים המתקבלים מאחרים. כך שבכל נושא בו אתם מעוניינים לקבל כספים זה הזמן לפעול בהתאם. גם הכוכב ונוס המשפיע על כספים נכנס אצלכם לבית הקריירה כך שצפויה לכם התחדשות והתעוררות בנושא. ייתכן שתקבלו עבודה דרך קשרים עם חברים ויחסים בין אישיים ואולם בגלל העובדה שוונוס עומדת להיות בנסיגה - צפו גם למצבים של חוסר יציבות.

אריה
מרבית הכוכבים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם. נראה שזוהי תקופה מאוד אינטנסיבית כיוון שאתם מוצאים את עצמכם מתלבטים ביניכם לבין עצמכם כיצד עליכם לנהוג. ההתלבטות שלכם מאוד נכונה בעיקר בגלל הנטייה שלכם לתת מעצמכם לשותפים לכם לחיים ברגע שאתם מזהים פוטנציאל מתאים. המשיכו להתלבט ועירכו בכל פעם תיאומי ציפיות כדי לוודא שאתם מובנים בדרך שאתם מתנהלים.

בתולה
מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית העבודה והבריאות ולכן תקופה זו מאופיינת ברגישות ואפילו ברגישות יתר. עליכם להיות יותר מודעים לבריאותכם ולהקשיב לגופכם. הכוכב המקושר עם שפע והמוכר בשמו יופיטר נכנס עכשיו לבית העבודה שלכם כך שייתכן ותקבלו הזדמנויות חדשות להתקדם בנושאים אלו. אלו מכם שמעוניינים לעשות ניתוח בריאותי כלשהו - כדאי לכם. זה הזמן הנכון לעבור ניתוחים קוסמטיים ובהצלחה.

מאזניים
אתם נהנים מתחושת התחדשות בעקבות העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים בבית היצירה שלכם. אתם שופעים רצון לעשייה יותר מתמיד ואכן יש לכם גם מה להציע לאחרים כדי להרגיש שהנה אתם מממשים את חייכם. זה הזמן לפתח ולהתפתח בכל הנושאים בהם אתם מרגישים שהנה הזמן שלכם לממש את חייכם. אלו מכם שיש לכם ילדים - היו יותר קשובים להם, ייתכן שהם צריכים עזרה, אך לא נעים להם לבקש מכם.

עקרב
השבוע הקרוב אינו קל עבורכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בזווית המקשה לכם כרגע על החיים ומכניסה אתכם להתלבטויות ובעיקר ביניכם לבין עצמכם. העצבנות הפנימית עשויה להתגבר אצלכם ברגע שתידרשו להתנהג בניגוד לדעתכם האישית ביחס לנושאים אישיים. מומלץ לכם לעשות עם עצמכם חשבונות נפש ולהבין שכדי להתקדם אתם חייבים לבדוק / לבחון ולטפל בכל הנושאים שאינם מתאימים לכם יותר.

קשת
בימים אלה יש לכם רצון עז לטפח את סביבת המגורים הטבעית שלכם. גם אם קשה לכם מבחינה כלכלית הרי שתמצאו את הדרך הנכונה לקנות את המוצרים שרציתם ולגרום לעצמכם רגעים של נחת. תקופה זו מתאימה לליבון היחסים עם האנשים שאינם במעגל המשפחתי הראשון שלכם, אך אתם תלויים בהם. שפרו את היחסים הבין אישיים שלכם כיוון שבחלק גדול מחייכם אתם אוהבים להיות בחברת אנשים.

גדי
מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם כספים. אתם אוהבים חיבור זה כיוון שכך אתם מקבלים מענה לנושאים בהם התלבטתם לאחרונה ולא ידעתם מה לעשות. הצורך שלכם לגדול ולהתפתח יקבל עכשיו את התפנית לה חיכיתם. זה הזמן לקבל את הייעוץ הכלכלי הנכון ולפרוץ קדימה. אל תתלבטו יותר מדי - את שיעורי הבית הכנתם מזמן, ועכשיו הגיע הזמן להתפתח.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  10/02/2009   |   עודכן:  10/02/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מובארק ואסד - טובים לישראל?
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אויב ישראל.בלי
11/02/09 12:31
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשנת 95', ראיין נסים משעל את אהוד ברק בפרשת אסון צאלים ב'. היה זה אחד הראיונות הבולטים שהתקיימו אי-פעם. ברק נלחץ במהלך הראיון, היה נסער, התפתל ולא ידע את נפשו. הראיון הזה נכנס לפנתיאון הלאומי והוא נלמד בחוגי תקשורת באוניברסיטאות.
10/02/2009  |  שבתאי עזריאל  |   מאמרים
היום, שלישי, 10 בפברואר, יום אחרי ט"ו בשבט, הולכים אזרחי ישראל אל הקלפיות וממלאים את חובתם האזרחית - להצביע. שהרי נאמר "מי שמצביע - משפיע".
10/02/2009  |  אריה דרוקמן  |   מאמרים
"ליברמן הוא פאשיסט" צועקים בגרון ניחר להקה של צעירים ממר"צ וחד"ש. הם שומעים את סלוגן הבחירות שהמציאו הקופירייטרים של ישראל ביתנו "בלי נאמנות אין אזרחות" והם לא יודעים את נפשם מרוב כעס. הנסיקה של ליברמן בבחירות הם טוענים, מעידה שהציבור הישראלי פשוט שונא ערבים. "אנחנו גזענים", הם מקוננים בהלקאה עצמית אופיינית המקובלת בחוגי השמאל. אלא שיש בזה קצת מן האמת, בסלידה מליברמן, אבל לא הרבה. כיוון שערביי ישראל עושים כל מה שהם יכולים כדי שליברמן יהיה הבחירה המועדפת על הציבור היהודי. עדיין לא כולם שכחו את "מאורעות עכו" ביום הכיפורים, גם לא שוכחים בקלות את עזמי בשארה ידיד ישראל וחבריו הצעקניים בכנסת.
10/02/2009  |  ישי פרידמן  |   מאמרים
הראיה היא אחד החושים החשובים ביותר התורמים באופן ניכר לתפיסה של התינוק את העולם. יש הסבורים כי תינוקות רואים תחילה הפוך, או בצבעים אפורים, אולם מדובר במיתוסים.
10/02/2009  |  ד"ר אורי מלר  |   מאמרים
הגברת קמיר טוענת ובצדק, כי חופש המחשבה הוא בסיסה של כל דמוקרטיה. נכון הדבר, אך כמובן כאשר קיימת חריגה מאותו כלל קדוש של חופש החשיבה אלי הסתה, וחתירה תחת אושיות הדמוקרטיה בה מדובר - על-פי דעתי, הדמוקרטיה הופכת לאנרכיה.
10/02/2009  |  רות פורסטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il