|   15:07:40
  ענבל בר-און  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

משחקי תפקידים

ביבי אינו יכול להחליט בנוגע לגולן, הפלשתינים או שליט את ההחלטה הוא מגלגל לפתחנו אחרי ששילח בנו, כמובן, את השוטים והעקרבים של תוכנית ויסקונסין הטור של ענבל בר-און (4) עבדים נהיה (9)
26/12/2009  |   ענבל בר-און   |   מאמרים   |   יומני בר-און   |   תגובות
חסר חוט שדרה בנושאים מדיניים, סטליניסט בכל מה שקשור לחופש הפרט [פלאש 90]

עבדים נהיה (1)
ענבל בר-און
תוכנית ויסקונסין עומדת לאפשר לגופים פרטיים סמכות לשלול את קצבתם של אנשים אם לא ישתתפו בתוכנית * משתתפי התוכנית בעל כורחם מספרים על פטרנליזם, השפלה ועזרה אפסית, אם בכלל, במציאת מקום עבודה * כתבה ראשונה בסדרה
לרשימה המלאה

עבדים נהיה (2)
ענבל בר-און
הכינוס כנגד הרחבתה של תוכנית ויסקונסין לכלל המדינה נמשך * אקדמאים תקפו אותה כתוכנית מנשלת, נבזית * טענו כי ההפרטה והשחיתות כרוכים זה בזה * הזהירו מפני שיסוי כנגד הקבוצות המוחלשות
לרשימה המלאה

האם מי שעובד באמת תורם לחברה?
ענבל בר-און
תוכנית ויסקונסין אשר פוגעת באופן שיטתי בזכויות היסוד של קבוצות מוחלשות בחברה, יוצאת מתוך הנחת יסוד ולפיה "מי שעובד תורם לחברה" * האמנם? * עבדים נהיה (3)
לרשימה המלאה

תוכנית ויסקונסין - סכנה לדמוקרטיה
ענבל בר-און
החיים שלנו, מעבר לכל הקלישאות היפות והספרות היפה אשר נכתבה על 'מהות החיים' אינם אלא סך כל הזמן העומד לרשותנו * כאשר פקידוני ויסקונסין מחייבים את נכפי- התוכנית להתייצב בתוכנית כ-30 שעות שבועיות, הם למעשה גוזלים את זמנם הפרטי * עבדים נהיה (4)
לרשימה המלאה

עשירים כנטל סמוי על החברה
ענבל בר-און
תוכנית ויסקונסין הצליחה 'לעבור' בשל הסתה ושיסוי של מעמד הביניים כלפי אוכלוסיות מוחלשות * מעמד הביניים שוכנע כי השכבות המוחלשות גוזלות אותו * למעשה, העשירים הם הנטל הסמוי על החברה * עבדים נהיה (5)
לרשימה המלאה

הכוח להגדיר הוא הכוח להגביל
ענבל בר-און
בישיבות הממשלה אשר מתקיימות בעצם ימים אלו בנוגע לתקציב הדו-שנתי מציעה ממשלת נתניהו לפגוע בשכבות החלשות * זו אותה ממשלה אשר ניפחה את עצמה וממשיכה לנפח, ואשר חתמה הסכם שהוא בכייה לדורות עם שס * עבדים נהיה (6)
לרשימה המלאה

לגלגל את העלות על האזרח הקטן
ענבל בר-און
מדינת ישראל ייבאה מאות אלפי עובדים זרים * את דיני העבודה היא אינה אוכפת * היא התעוררה באיחור משווע לטיפול במשבר * היא מחזיקה ממשלה בזבזנית * מי ישלם את המחיר? נכפי ויסקונסין, כמובן * עבדים נהיה (7)
לרשימה המלאה

"המיעוט שהרוב אינו רוצה לשמוע עליו"
ענבל בר-און
"תוכנית ויסקונסין היא מטחנת בשר שבה מחפשים את מי להעיף מהקצבה" * "היא אינה מאפשרת פיקוח על הקריטריונים לשלילת קצבה" * ולמרות השלכותיה הקשות, היא עברה בספק חוק ספק מחטף, חוק ההסדרים * עבדים נהיה (8) * מפריטים את עצמנו לדעת (ד)
לרשימה המלאה

ויסקונסין - רע לכולם
ענבל בר-און
במסגרת סדרת כתבות אשר אפרסם פה אודות תוכנית ויסקונסין, ראוי שאפתח בגילוי נאות * אני מתנגדת חריפה לתוכנית אשר מושתתת על כפייה, פחד, ועל מתן כוח לגורמים פרטיים לשלוט שליטה מוחלטת כמעט בחייהם של אנשים מוחלשים
לרשימה המלאה

היעדרות מתוכנית ויסקונסין גרמה לשלילת הגמלה
איריס פרחי
ערערה לבית הדין האזורי לעבודה על החלטת ועדת ערר לשלול ממנה גמלה חודשית עקב היעדרות מהתוכנית * הערעור נדחה בקביעה שעשתה דין לעצמה
לרשימה המלאה

"שלילת גמלת קיום ב'ויסקונסין' - ללא סמכות"
רותי אברהם
ביה"ד לעבודה מתח ביקורת על הפעלת "נוהל סירוב" במסגרת תוכנית ויסקונסין, ללא תקנות כנדרש * השופט: על השר ישי לתקן תקנה בנושא
לרשימה המלאה

"תוכנית ויסקונסין היא שואה"
רונן ליבוביץ
ועדת הביקורת של הכנסת דנה היום בתוכנית ויסקונסין * חברי הכנסת תקפו את התוכנית ואת העומדים בראשה * ח"כ שמטוב: "בעלה של פאינה סלוצקר שנהרגה מקסאם בשדרות, טען כי אשתו לא נהרגה מקסאם, אלא מתוכנית ויסקונסין"
לרשימה המלאה

עד ליום חמישי הקרוב (31.12.09), צריכה כנסת ישראל להכריע בגורלה של תוכנית ויסקונסין, הידועה כיום בשמה המכובס "אורות לתעסוקה". התוכנית הזו, שביבי ודומיו (נערי אוצר למיניהם) תומכים בה בכל מאודם היא תוכנית שתחסל את הדמוקרטיה בישראל. דמוקרטיה ליברלית, במהותה, הינה משטר אשר מאפשר לאזרחים לעשות ככל העולה על רוחם, כל עוד אינם פוגעים בזולתם. דמוקרטיה ליברלית דוגלת בהתערבות מינימלית של המדינה בחופש הפרט.

תוכנית ויסקונסין הופכת אזרחים, אשר מוצאים את עצמם אל מחוץ לשוק התעסוקה לתקופות מסוימות עקב תנאיו הדרקוניים של שוק העבודה דהיום - שוק אשר מדיר מתוכו את כל מי שלא עונה על דימוי הצעיר המצליח כפי שעיצבו לנו הסדרות המקושקשות של ערוץ 2 (הגם שדווקא עובדים מבוגרים הם טובים יותר, עקב נסיונם ויציבותם היחסית בחיים) - למשתתפים בעל כורכם במשחק תפקידים של שליטה והשתעבדות.

זה בסדר להטיל סנקציות על מי שחותם אבטלה בלשכה, אך עובד ב"שחור". זה אפילו רצוי מאוד. זה בסדר לנקוט צעדים מידתיים כדי להביא אנשים לעבוד גם בעבודות זמניות שאינן הולמות את קורות החיים המפוארים שלהם, במקום שישבו בביתם. אך הפסול בתוכנית ויסקונסין הינו פסול מהותי: לשיטתה של תוכנית זו, גם אם ברגע נתון מבחינה אובייקטיבית לחלוטין לא נמצאה עבור אדם משרה הולמת, שבה יוכל לעבוד, עליו להגיע לתוכנית ויסקונסין, לשבת שם, ולסור למרותם של פקידונים מטופשים עם גחמות ארכאיות. היחס למבוגרים כאילו הם ילדים בגנון ועכשיו זוהי שעת ריכוז, ועל הילדים, בעקבות הגננת, לעשות "ידיים למעלה, על הראש" הוא הוא האלמנט המקומם בתוכנית ויסקונסין.

משחק התפקידים של השליטה וההשתעבדות. גם אם אין לאדם מובטל עבודה שעליו להתייצב בה, עליו להתייצב בתוכנית כדי לעבור חינוך גרוטסטקי ומגוחך מחדש, בו כל מיני יומרנים מטעם עצמם, פקידונים קטנים שהואכלו ברעל ובשקרים כנגד מקבלי קצבאות ("פרזיטים") יחנכו אותם איך לחיות ומי להיות.

בעוד שמדינה דמוקרטית יכולה לומר לאדם כי היא לא תספק לו קצבת קיום אלא אם כן ימצה באופן כן והוגן את סיכוייו למצוא עבודה מתאימה, מדינה דמוקרטית אינה יכולה להקים מחנות חינוך מחדש. זהו הפגם המהותי בתוכנית ויסקונסין. תוכנית ויסקונסין אינה מתיימרת להכשיר אנשים מקצועית. היא מתיימרת לחנכם מחדש, וזה כולל אנשים שמאחוריהם היסטוריה ארוכה מאוד של השתתפות בשוק העבודה, ואשר - בהגיעם לגיל 40 נפלטו ממנו, לא בשל היעדר כישורים אלא משום שהמעסיקים חושבים שמתכנת מחשבים/נציג מכירות/מזכירה/מתדלק צריכים להיראות צעירים ויפים כמו בר רפאלי, והכשל הוא בשוק העבודה - ולא בעובדים עצמם. דיווחים שפורסמו ברשת האינטרנט ובעיתונות במשך השנים מספרים על "הכשרות" ו"פעילויות" מפרי מוחם הצר מאוד של פקידוני ויסקונסין, ל"חינוך מחדש" של המשתתפים בכפייה, שהיו מגוחכות יותר ממשימה לשם הרייטינג בבית האח הגדול.

כך לדוגמה נשים ערביות נאלצו על-פי הדיווחים לקיים עם פקידונת של תוכנית ויסקונסין שיחה על סקס, נשים אחרות נאלצו לעבור סדנת טיפוח (במקום ללמד את אותן נשים על איסור אפליה מטעמי מין או מראה חיצוני וכיצד לעמוד על שלהן כאשר מעסיק דורש מהן להיות לוליטיות מקושטות, כאילו הן גיישות ביפן ולא ממלאות תפקיד פונקציונלי במקום עבודה), אנשים אולצו להשתתף במכון כושר בעל כורכם, חרף ההשפלה שנגרמה להם, אנשים תרגלו פתיחת שקיות במבה, לפי אחד הדיווחים (זה מה שמרתחש כאשר מאכילים שורה של פקידונים שהם עומדים בקרוב להיות אלוהיהם של "פרזיטים", וממש כמו בהצגה פיגמליון/גבירתי הנאווה, להפוך כלומניק ל"אדם חדש אמיץ" שמייצר תוצר חדש מופלא ואמיץ להעלאת התפוקה הלאומית), ואנשים נאלצו להשתתף בשאר פעילויות אידיוטיות, שקיומן התאפשר, אך ורק משום הרעל שפוזר בראשם של פקידוני ויסקונסין בנוגע למושאי החינוך מחדש שלהם.

כאשר אין בנמצא עבודה מעשית לבצע, אין לחייב אדם להתייצב בתוכנית "חינוך מחדש" ולגזול את זמנו. אדם מובטל אינו זכאי לקבל קצבה אלא אם כן הוא מתאמץ בתום לב ובהגינות לקחת על עצמו עבודה. אך מצד שני במידה שאדם מובטל מתייצב לראיון, שניים, או עשרה בשבוע, אין לאף אחד זכות לגזול את זמנו הפרטי מעבר לזמן שלוקח לו להגיע לראיונות אלו, כדי לערוך עימו תרגילי חינוך מחדש מטופשים או "לבנות אותו מחדש" על חורבות ה"פרזיט" שלפקידוני ויסקונסין נדמה שהיה קודם לכן.

זה מה שעושה את ההבדל בין מדינה המציבה תנאים סבירים לקבלת קצבאות לבין מדינה טוטליטרית, אשר מתערבת בכל אספקט בחיי אזרחיה, ומנסה לעצב את אישיותם מחדש. זהו הפסול המהותי בתוכנית ויסקונסין, הפסול הזה עובר בירושה לתוכנית "אורות בתעסוקה" - ואם במדינת ישראל אזרחים מסוימים אשר שלא באשמתם הם מובטלים יצטרכו לסור לכל גחמה מטופשת של מי שחושב בטעות שהוא אלוהים אך ורק כי הם מובטלים, וייאלצו לציית לו עד לרמות הכי קטנות של סדר יומם, המדינה תאבד את צביונה הדמוקרטי. לא המפלגות הערביות ישללו את צביונה היהודי-דמוקרטי של מדינת ישראל, אלא תוכנית ויסקונסין.

בעוד ביבי וחבריו לצורת המחשבה הפשטיסטית/חינוך מחדש/העבודה משחררת, פועלים לקידום תוכנית אשר יש בה כדי לקעקע את היסודות המהותיים ביותר במהות המדינה הדמוקרטית (לאפשר לאזרחיה חופש פעולה), הם מתנערים מתפקיד השלטון. תפקיד השלטון אינו לשטר את האזרחים, תפקיד השלטון הוא להנהיג. במדינה דמוקרטית חלוקת התפקידים הנכונה היא: השלטון מתיר לאזרחים לנהל את חייהם הפרטיים כפי שירצו, והמנהיגים מקבלים החלטות מדיניות. אך אצל ביבי יש משחקי תפקידים עם האזרחים, במקום שבו יש להם זכות לנהל את חייהם כפי שהם רוצים, הוא משלח בהם את השוטים והעקרבים של תוכנית ויסקונסין, אך במקום שבו הוא נדרש להחליט, הוא מבקש מאותם אזרחים, כאשר יתפנו מן הפעילויות המטופשות (פתיחת שקית במבה) שפקידוני ויסקונסין כופים עליהם במסגרת ה"חינוך מחדש", להואיל בטובם ולקבל החלטות מדיניות. כמו לדוגמה להצביע על גורל הגולן.

אני מצטערת, ביבי, אבל אין לי או לכל אזרח אחר כלים להחליט על גורל הגולן. אלא אם כן, כמובן, תניח בפני את דוחות המודיעין של המוסד והשב"כ ותספר לי מה אומרים פקידים סורים בחדרי חדרים, והאם באמת מסירת הגולן לסוריה תוביל לניתוק סוריה מ'ציר הרשע'. החלטות ברמה מדינית מקבלים, בין השאר, על-סמך דיווחים של המוסד והשב"כ על הלכי הרוח והיתכנות המלחמה של מדינות האויב השכנות.

כיוון שלאיש מאזרחי מדינת ישראל אין מידע מודיעיני אמיתי על אודות יכולותיה הצבאיות של סוריה וכוונותיה, כמה זמן תישאר השושלת העלוואית בשלטון, אזרחי ישראל אינם כשירים לקבל החלטה על עתיד הגולן. זוהי החלטה מדינית.

אך ביבי, זה שמשלח בנו חוקים דרקוניים כגון חוק האח הגדול, חוק המאגר הביומטרי ותוכנית ויסקונסין, חוקים ותוכנית-ביצוע אשר יהפכו את אזרחי ישראל לדיירים בבית האח הגדול, כפי שהוא תואר באפוקלפסיה האורווליסטית (ולא כפי שזה מצטייר, משעשע עד דמעות, בתוכנית המטופשת בערוץ 2), ושולל מן האזרחים את היכולת לנתב את חייהם שלהם בעצמם, מפיל את תוצאות מחדלי האימפונטציה השלטונית שלו על שכמי האזרחים - מאותם אזרחים שאותם הוא רוצה לשטר, אחריהם הוא רוצה לעקוב ולבלוש, הוא מבקש - החליטו על עתיד הגולן. מאותם אזרחים שעל שולחנם לא מונח דוח של המודיעין בנושא סוריה אלא לכל היותר מכתב התראה מפקידוני ויסקונסין שבגלל שאיחרו בשלוש דקות - הקצבה החודשית שלהם מאוימת, מבקש ביבי לכסות על ערוות האימפוטנציה המדינית שלו.

גם בעניין שליט ובעניין עתיד היחסים עם הרש"פ ביבי אינו מחליט. החלטת ה"חצי תה וחצי קפה" שלו להקפיא את הבנייה בהתנחלויות לעשרה חודשים, תוך שהוא מצ'פר את המתנחלים בהפיכת התנחלויות אחרות ל"אזורי עדיפות לאומית" היא דרכו שלא להחליט- הוא לא באמת רוצה שתי מדינות לשני עמים, והוא לא באמת רוצה בהמשך הכיבוש. הוא נוקט תרגילי השהיה פחדניים, וזאת כדי לא להחליט, תוך שהוא עבד למולך דעת הקהל, אותו קהל, שבו, כאמור, הוא משלח את תוכניות ויסקונסטין/מאגר ביומטרי/חוק האח הגדול.

ביבי מוכן לעקוב אחרינו במקומות ציבוריים באמצעות זיהוי ביומטרי של פנינו, לקבל לידיו (כלומר לידי הרשויות) פירוט של המסרונים המטופשים שאנו שולחים לחברינו, עד כדי כך הוא לא סומך עלינו והופך את חיינו לדומים יותר ויותר לחייו של מזרח גרמני בתקופת הסטאז'י. אך בעניינים המהותיים ביותר הוא מבקש שנחליט, והוא שבוי במה שנכתוב עליו בטוקבקים למחרת (לכן היסוסיו בעניין שליט, והדו-פרצופיות שלו בעניין שתי מדינות לשני עמים תוך שהוא מחליט החלטה פרווה, שאין בה אמירה לפה או לשם). ביבי משחק איתנו משחקי תפקידים - לנו הוא מותיר את ההכרעות החשובות, במקום ליטול את מושכות המנהיגות ולהחליט - בנושא שליט, בנושא 'שתי מדינות לשני עמים - כן או לא', בנושא השלום עם סוריה, אך מצד שני, כמו אחרוני הנתינים במדינת אוקיאנה של אורוול, הוא משטר אחרי כל פיפס קטן בסדר יומנו באמצעות תוכנית ויסקונסין אשר היה מתומכיה הנלהבים, ואשר - אם חלילה תאושר בסוף שנה אזרחית זו- מדינת ישראל תאבד את אופיה הדמוקרטי.

תאריך:  26/12/2009   |   עודכן:  26/12/2009
ענבל בר-און
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משחקי תפקידים
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עו"ד אברהם
29/12/09 11:42
2
אינס טלטור
29/12/09 14:20
פורום: יומני בר-און כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המונח העברי "אסיר תודה" עוקר במהלך הגלות ממשמעותו המקורית. בתרבות המזרח התיכון, מי ששוחרר מכלאו חייב למשחרר את חייו, וכל מה שהמשחרר יבקש ממנו בעתיד - עליו למלא, שכן הוא מעין אסיר של המשחרר, כאות תודה על שהביא לשחרורו. זהו מקור הביטוי "אסיר תודה".
26/12/2009  |  מרדכי קידר  |   מאמרים
ביום ראשון פרסם בן כספית במעריב שראש הממשלה בנימין נתניהו פועל בשיתוף פעולה מלא עם שר הביטחון, אהוד ברק, יועצו הפוליטי, שלום שלמה ושר התחבורה, ישראל כץ, על-מנת לפרק את מפלגת האופוזיציה הראשית קדימה. הדרך? העברת שבעה חכ"ים לליכוד תמורת מספר תפקידים בכירים (3 תפקידי שרים, יו"ר הבונדס, יו"ר ועדת חוץ וביטחון).
26/12/2009  |  רועי אורן  |   מאמרים
שתי חטיפות שבאו מן המארב, בחודש אחד ובהשראת שוטם אחד, הביאו לזעזוע ולשאט נפש במקומותינו, על שום שחיילים, שנשלחו על ידינו למשמרתם על גבולותינו, נפלו בידי מרצחים, שאינם מזוהים עם מדינות שמהן נוכל לתבוע את דמם ואת חירותם. בשתי החזיתות יצאנו לשתי מלחמות כדי לתבוע את עלבוננו, אך יצאנו וידנו על התחתונה. מה קרה ששני אירועים אלה הסתיימו מצד אחד - בהחזרת החטופים בארונות קבורה, לאחר שהחוטפים התעללו בנו שנה תמימה, ונאלצנו לשאת בתשלום כופר בלתי נסבל בעבורם ועוד לאבד קרוב ל-200 הרוגים בניסיון להיפרע מן החוטפים, ומצד שני - בהחזקת כל המדינה בת-ערובה זה שלוש שנים, במשא-ומתן עקר שאינו אלא דרישה חד-משמעית מאיתנו להיכנע לכל דרישות החוטפים, ללא עוררין ופקפוק?
26/12/2009  |  רפאל ישראלי  |   מאמרים
מאז הקמתה ב-1956 ידעה סודן שלוש מלחמות אזרחים. למרות שהמלחמה בדארפור זוכה לכותרות הגדולות ביותר, היא נחשבת לפחות רצחנית משלושתן. בשנות מלחמת האזרחים הראשונה בין הצפון והדרום בסודן, 1972-1956, נהרגו כחצי מיליון בני אדם. ואילו מלחמת האזרחים השנייה בין הצפון והדרום, בשנים 2005-1983, גבתה את חייהם של קרוב ל-2 מיליון בני אדם. באשר לקורבנות נמלחמה בדארפור, ההערכות נעות בין 300 ל-400 אלף.
26/12/2009  |  אלון לוין  |   מאמרים
בתי המשפט בישראל התייחסו לא אחת למעמדו של הדייר מול הקבלן בעסקת רכישת דירה, בחוסר השוויון שבעסקה מסוג זה נוכח האפשרויות הכמעט בלתי מוגבלות של הקבלן בהעסקת מומחים, יועצים, עורכי דין, ואחרים מטעמו לעומת כיסו המדולדל של קונה הדירה, ההבדל הרב בידע המקצועי בין שני הצדדים.
26/12/2009  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   יומני בר-און  
ישראל מבינה רק כוח  /  ענבל בר-און
בקרוב נסריח רחוק  /  ענבל בר-און
התרגיל של ביבי לגביר אובמה  /  ענבל בר-און
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il