|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

כוכב צדק: ברכה מול קללה

הפעם: על כניסת כוכב השפע - יופיטר - למזל טלה וגם: תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
09/06/2010  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

יופיטר, המוכר גם בשמו צדק, עבר השבוע למזל טלה ויימצא שם במשך כל השנה הקרובה ועד לסוף יוני 2011. יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק. המזלות שייהנו בעיקר מאנרגיה זו, הם המזלות הבאים: טלה, אריה, קשת, תאומים ודלי.

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל, הרי ששנה זו תהיה מבורכת ועם הזדמנות פז לילידי המזלות שציינתי המושפעים מכוכב זה. זו ההזדמנות להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח עבורכם. התחושה תהיה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים, ואתם מצליחים להסדיר נושאים שכבר מזמן רציתם לטפל בהם. תרגישו כי כולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ההצלחה שתרגישו תהיה בכל תחומי החיים החשובים לכם. נצלו כל רגע בשנה זו כדי שבשנה שתגיע לאחר מכן, תוכלו ליהנות מפירות השקעתכם.

ילידי המזלות הבאים: מאזניים, גדי, סרטן, בתולה ועקרב יחוו את יופיטר מצדו הפחות נעים. חוסר איזון ויציאה מפרופורציה הם הצד השני של המטבע. האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו, תהיה רבת-עוצמה בחווייתה מהרגיל. הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו היגיון בריא וישר, ייקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה. דברים רבים יראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה רגשית. רבים מכם עלולים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

בחודש יולי יתחיל הכוכב במהלך הנסיגה, בה יחזור למזל דגים בחודש אוקטובר, יתיישר מנסיגתו בחודש נובמבר 2010 ויתחיל במסעו חזרה לקראת יציאה סופית ממזל דגים רק בפברואר 2011. בכל תקופת הנסיגה, יהיה זה נכון לבדוק את ההצעות שתקבלו בשבע עיניים ולהיות יותר זהירים. הסיבה לכך היא, שבזמנים אלה ייכנסו הצעות לחייכם שתחשיבו אותן כמוצלחות, אך ייתכן שבתום הנסיגה תבינו שלא ראיתם את הדברים נכון.

תפקיד הנסיגה, כמו בכל נסיגה, הוא גם להקצין את תחומי השפעת הכוכב כדי שתהיה לכם האפשרות לבדוק את העובדות מכל הזוויות האפשריות ורק אחר-כך להחליט. כדי לשמור על התנהלות נכונה, כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות, להתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית ולעשות מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - נושאי קריירה יתפסו השבוע את מרב המחשבות שלכם, כיוון שאתם יודעים שלמעשה התנהלות נכונה בנושא, תביא אתכם למקומות אליהם אתם שואפים להגיע.

תאומים
מבחינה חברתית אתם עומדים בפני אחת התקופות היותר טובות של חייכם, מכיוון שעומדות בפניכם התחלות חדשות דרך אנשים וחברים שנכנסו לא מכבר לחייכם וגורמים לכם לחייך. כוכב התקשורת ייכנס השבוע למזל שלכם וייתן לכם אפשרויות חדשות לבטא את עצמכם ולהבהיר את תוכניותיכם. המחשבה שלכם תהיה צלולה וערנית, כך שתוכלו לממש את המטרות שלכם לאט-לאט ובבטחה.

סרטן
הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם ומעניק לכם רגעים יפים של קסם עם אנשים קרובים לכם. מבחינה חברתית, תרגישו מבוקשים יותר ונראה שהתוכניות האישיות שלכם יצליחו ובכך תוכלו להעצים את התדמית החברתית שלכם. ייתכן שבלית ברירה, כתוצאה מאירועים שונים, תצטרכו לשנות את סגנון החיים שלכם. אנשים רבים תלויים בכם ואתם לא יכולים לאכזב אף אחד, כך שמוטב לכם לפעול לאט ובשיקול דעת.

אריה
בית הכספים שלכם מופעל, מכיוון שאתם נאלצים לבחון את האפשרויות הכלכליות שלכם דרך אירועים שונים המתרחשים בחייכם. נראה שבמידה מסוימת איבדתם את השליטה על חייכם ואתם נותנים לאירועים חיצוניים להשפיע עליכם, במקום לקחת החלטה במו-ידיכם. חשוב מאוד שבכל החלטה שתחליטו, לא תיאלצו להשתמש באחרים ולהפעילם כחלק ממטרותיכם. קחו החלטות ואחריות בלעדית על חייכם.

בתולה
הכוכב מארס נכנס למזל שלכם ונותן לכם יכולת עשייה מוגברת כדי לממש את תוכניותיכם. נראה שבתקופה הקרובה תהיו יותר פעילים ומעשיים ולא תהיה לכם ברירה אלא לפעול בהתאם לתוכניות שכבר מזמן רציתם לבצע, מבלי לחרוג. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בתקופה פחות טובה והשנתיים הקרובות יכולות להיות מאוד משמעותיות בנושאים רבים. חשוב שתפעלו בתיאום והתייעצות עם גורמים מוסמכים.

מאזניים
בשבוע זה עוברים שני הכוכבים המנוגדים בהשפעתם למזל שלכם. הכוכב יופיטר, המקושר עם שפע, נכנס לבית הזוגיות שלכם, משמע אתם עומדים לקבל הזדמנויות חדשות בתחום. גם אלה מכם שלא נמצאים בזוגיות יוכלו לקבל הזדמנות נוספת שתעשיר את חייכם. יחד עם כך, ייכנס גם הכוכב אוראנוס לבית הזוגיות שלכם וייתן לכם שינויים בקצב מהיר יותר ממה שמתאים לכם, כך שיציבות לא תהיה בנמצא השנה.

עקרב
נראה שחשבונות הנפש שאתם עוברים אינם קלים לכם כלל ועיקר, בשל העובדה שאתם נאלצים לבצע שינויים ובדרך כלל אינכם אוהבים לחרוג מהמקום החביב עליכם. נראה שהפעם תהיו מוכרחים לזרום עם הנסיבות ובמידה שאינכם בטוחים שאתם זקוקים לשינוי אלא רק מרגישים תחושת בטן עמומה של חוסר מנוחה, הרי שהדבר הנכון עבורכם יהיה לבצע שינויים במרחב המגורים הפרטי שלכם.

קשת
נראה שהחודש הקרוב יהיה מאוד דומיננטי עבורכם מחמת העובדה שאתם עומדים להיות מושפעים מכוכב מארס שנכנס אל בית הקריירה שלכם. יש לכם דחף פנימי לפעול כדי למצב את החלק המקצועי שלכם ולהעלותו למקומות גבוהים יותר. מבחינה חברתית, אתם עומדים בפני שינויים ובעיקר בגלל קשרים עם אנשים מעניינים שיביאו לחייכם סגנון חיים חדש שאתם תיאלצו להסתגל אליו.

גדי
השינויים אותם אתם עוברים קשים עליכם במיוחד, בשל העובדה שאתם מרגישים כי אתם נמצאים בנקודת תפנית בכל תחום אפשרי בחייכם. ואולם הנושא הרגיש במיוחד עבורכם הוא התחום המקצועי והקריירה שחשובה לכם יותר מכל. תמצאו עצמכם מרגישים שאתם מוכנים להקריב הרבה שעות איכות מתוך חייכם על-מנת להעשיר את הקריירה שלכם ולהביאה למקום גבוה יותר.

דלי
יש בכם צורך עז לשבור מסגרת ולכן אתם מחפשים לעשות זאת בדרכים לא שגרתיות. אחת הדרכים היא לעבור דירה או להתחיל בלימודים שאינם קרובים לחיי היומיום שלכם ובכך להרגיש שהנה אתם עושים משהו חדש ולא שגרתי. מומלץ לכם בשלב הזה להתחיל בלימודים שישנו את דרך ותפישת-עולמכם, ורק אחר-כך ייתכן שתצליחו ליישם גם את תוכניותיכם האחרות.

דגים
בסוף החודש הקרוב יעזבו אתכם סוף-סוף הכוכב סטורן והשפעתו הקשה שחוויתם בשנתיים האחרונות תתפוגג לאיטה. נראה שעברתם שינויים משמעותיים ועכשיו אתם מתחילים ליישם את כל מה שחוויתם עד עכשיו. הכוכב מארס הנכנס אל בית הזוגיות שלכם יגרום לכם החודש להיות יותר קצרי-רוח וחסרי סבלנות לקרובים אליכם ביותר, כך שנראה שאתם צריכים להיות יותר זהירים בהתנהגותכם.

טלה
אתם המזל שעומד להיות מופעל בשנתיים הקרובות. נראה שהכוכבים יופיטר המקושר עם שפע ואוראנוס עומדים להיות האורחים הקבועים בחיים שלכם. הכוכב יופיטר ייתן שנה של הזדמנויות עבורכם, אך בסמוך לו נמצא גם כוכב השינויים אוראנוס, והוא זה שיישאר במזל שלכם בשבע השנים הקרובות, כך שאתם עומדים להיות מושפעים על ידו. צפו לחוסר יציבות ולכך שבשנים הקרובות תיאלצו להתפשר עם נסיבות קיימות.

שור
נושאי כספים מאוד משמעותיים עבורכם, כיוון שמצב הרוח שלכם משתנה בהתאם לביטחון שאתם מרגישים בחייכם הכלכליים. את המקום להרגיש יותר משוחררים אתם יכולים להפעיל דרך חיי יצירה משובחים וביכולת שלכם להפעיל תחומים שחשבתם שלא תוכלו להצליח בהם והנה אתם עושים זאת. כדי להנעים לכם את הזמן, אתם מוזמנים להפעיל את הדמיון ולשפר ולשדרג את הסביבה הטבעית שלכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  09/06/2010   |   עודכן:  10/06/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"אז מה גילינו השבוע?", שאל אותי אחד האנשים היותר אינטליגנטיים שפגשתי בימי חיי. לא כל-כך הבנתי למה כוונתו, הרי גילינו 1,001 דברים: גילינו שהצבא שלנו מיומן וחזק, אך גם יכול להיות רשלני וחסר אחריות. גילינו שהדיפלומטיה הישראלית, שוב, כושלת אל מול העולם הערבי, שלמרות היותו נחשל ו"לא מערבי", יכול ללמד אותנו דבר או שניים על תקשורת והסברה אל מול דעת קהל עולמית. גילינו שקמים עלינו לכלותנו, כולם, ולא תמיד ברור למה. גילינו הרבה דברים.
09/06/2010  |  ירון אברהם  |   מאמרים
אני מתכוון לחשוף כאן סוד לא כמוס, אלא גלוי וידוע: ח"כ חנין זועבי לא הייתה זוכה לשום רייטינג - לו הביעה תמיכה בצה"ל ורגשות הזדהות עם חיילי השייטת.
09/06/2010  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
אני יודע שהאסוציאציה הראשונה שמתחברת לכם עם קולנוע צרפתי היא לרוב אירוטיקה, אירוטיקה ועוד אירוטיקה... אני לא אגיד שלא אבל יש סרטים (לא הרבה) שישנו לכם את הדעה המעט קדומה על הקונוע הכי יצירתי, פורה ואינטלגנטי שקיים בתקופה האחרונה.
09/06/2010  |  יאיר בורשטיין  |   מאמרים
הקללות, הנאצות, החירופים והגידופים נופלים עלינו לאחרונה מכל מנהיגי מדינות האיסלאם מאינדונזיה ועד צפון אפריקה ואסיה. ראינו שכמעט כל קהילה איסלאמית, אפילו במדינות לא איסלאמיות, עושה לה חדשות לבקרים פנטזיות של שריפת דגלי ישראל עם השמצות אנטישמיות ושאר ירקות. הם סימנו אותנו כאויב זה מכבר, אלא שהיום הם יותר מאוחדים, גם בתחרות: מי ישמיץ ויאיים עלינו יותר. הם "מארגנים" משטים של אלפים, מתארגנים עם "אלפי מתנדבים" וחולמים לחזור לימי מוחמד אשר כבש את חייבר מהיהודים במירמה - וזה הסמל שלהם... תחשבו על זה...
09/06/2010  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
חייבים לתת פתחון פה לצרכני התקשורת, ללא פילטרים ומסננים של עיתונאים. הגיעה השעה להתקוממות תקשורתית עממית כנגד המחסומים והצנזורים של בעלי השליטה בתקשורת. צריך להוקיע את אנשי התקשורת, המתייחסים לחלק מצרכני התקשורת האקטיביים - אלה המתקשרים לתוכניות הרדיו, הכותבים מכתבים למערכת, המגיבים בכתב ובעל-פה ישירות לעיתונאים, למנחים ולעורכים - כאנשים המשתייכים לשוליים החברתיים, כבעלי מעמד סוציו-אקונומי נמוך, כאנשים המנוכרים מהפוליטיקה ומהחברה, כאנשים בודדים ומבוגרים המחפשים במה ותשומת לב. המציאות היא הפוכה. מציאות לפיה חלק מהעיתונאים, העורכים והתחקירנים חוששים לאבד כוח ומונופול שיש בידם על מוקדי התקשורת.
09/06/2010  |  מתי דוד  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il