|   15:07:40
  אלכס לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

האם אנו מכורים לסרטן הזה?

אני לא רוצה להבהיל אף אחד מהקוראים, אבל אתם אלו שנותנים שירעילו אתכם ושיסרטנו את הילדים שלכם. בכל פעם שאתם קונים בסופרמרקט, עיצרו ליד כל מוצר שיש בו חומרים משמרים, צבעי מאכל ותוספות מזיקות, והחזירו אותו למדף
24/01/2011  |   אלכס לוין   |   מאמרים   |   תגובות
תפסיקו לקנות את הסרטן בכספכם [צילום: AP]

די, מספיק עם התחלואה הזאת בשל רדיפת בצע של יצרני מזון חמדנים. כל נוגדי החמצון הללו, גם אם יגידו לכם שאין לכך הוכחות מדעיות חותכות, החומרים הללו גורמים לנו למחלות לב וריאה, לשבץ מוחי ולסרטן.

האם אנו באמת ובתמים מכורים לסרטן הזה?, האם אנו עד כדי כך אדישים שמסרטנים אותנו?, האם אנו טיפשים עד כדי כך שאנו משלמים, ועוד מחירים מופקעים עבור אלו המסרטנים אותנו למוות?.

בכל פעם שאני נכנס לסופרמרקט המקומי אני מזדעזע בכל פעם מחדש. בכל פינה על כל מדף אני רואה אך ציבור היצרנים, יצרני המזון כל כך אוהבים פשוט לסרטן אותנו. כמעט בכל מוצר שאתה נוגע בו אתה מגלה על גבי המוצר את פרטי הרעלים אשר היצרנים חובבי הסרטון הלאומי מחדירים למוצר. חומר משמר על כל גווניו, צבעים מצבעים שונים ומשונים, תוספי טעם וריח, חומרים העשויים מאספלט, חומרים העשויים מנפט, צבעים כימיים , מונוסודיום גלוקומט, שמנים תעשייתיים, חומרים שמשמשים אפילו לתעשיית הגריז. מוסיפים אנטיביוטיקה לשם גידול עופות ובעלי חים שונים.

הוספת ויטמין E בצורה מוגזמת על-ידי תעשיות המזון גורמת בבירור למחלות סרטן קשות, ובמיוחד לסרטן הריאות. הוויטמין בשם E נמצא במרבית מוצרי המזון שהיצרנים כל כך משתדלים דרכם פשוט לסרטן אותנו איתו למוות. רק לסבר את האוזן בשנת 2004 פורסם מחקר שנעשה באוניברסיטת ג'ון הופקינס בארצות הברית את מסוכנותו של ויטמין E אשר מוסף למרבית מוצרי המזון אותו אנו רוכשים.

תוסף נוסף אשר כל כך על יצרני המזון שכל כך רוצים לסרטן אותנו הוא תוסף הגופרית. הגופרית יותר מסוכנת מציאניד, תוסף זה שמוסיפים אותו למזונות רבים גורם לבעיות קשות במערכות הנשימה ובמשך הזמן גורם לקהות של מערכות הנשימה ושל חוש הריח של הצורכים את החומר המסוכן הזה גופרית, חומר שאנו צורכים אותו במזונות של יצרני המזון התאבים לכספנו ולא לבריאותנו.

למשל הזיתים השחורים שאתם רוכשים הם במרבית המקרים זיתים מושחרים, עם מה אתם חושבים משחירים את אותם הזיתים כמובן בזפת פחם, ומה עוד מייצרים מאותו הזפת פחם את צבעי אנלין , והם כל אותם תוספים המתהדרים בכול סימני ה-E המפורסמים . E104, E107, E110, E122, E123, E124, E127, E129,E102, זה מה שגורם לנו רק על קצה המזלג למשל לסרטן שלפוחית השתן, ועוד מגוון מחלות עצום.

רק בכדי לסבר את האוזן יצרני המזון בכדי לעשות קופה על חשבון בריאותנו מוכרים לנו במרבית המקרים מוצרי מזון , כאילו. לדוגמא: החומוסים למיניהם הם לא בדיוק חומוס, אולי יש בהם כ 13-15% חומוס וכל השאר זה עמילן, על כן עדיף לקנות חומוס ולעשותו בקלות בבית לבד. מה דעתכם יש במרגרינה שאנו כל כך אוהבים לרכוש, כמובן שומן טראנס, שומן קשה אשר לא רק שאינו נמס לנו בעורקים , הוא גורם לנו למחלות קשות , אבל המרגרינה שלנו היא ממש מוצר המזכיר בטעמו מוצרים אחרים לחלוטין, אם נוסיף למרגרינה מולקולות אלו או אחרות נקבל בקבוק פלסטיק אשר אנו שותים ממנו את המים המינראליים שלנו. זאת המרגרינה שמוכרים לנו.

אם במוצרי חלב עסקינן אז רק בכדי להראות לכם עד כמה יצרני המזון אוהבים את כספנו אבל לא את בריאותנו מה היא הגבינה הצהובה אשר אנו תמיד מוסיפים לכריך בהנאה- הגבינה הצהובה נוצרת בהתכה של שאריות של גבינות הלבנות בזמן יצורן ואז מוסיפים לשאריות הללו מייד את זפת הפחם ומייד מוסיפים את הצבעים הצהובים והנה יש לכן מעדן מסרטן מאה אחוז. במיוחד לאחר שקבל את כל תוספי ה-E ובאופן מיוחד אתם זוכרים לא לשכוח את התוספת המסוכנת ביותר, זוכרים את הזיתים המושחרים שלנו, אז קבלתם גם כאן את זפת הפחם וקדימה לסרטן.

תחשבו על זה - כריך של בוקר לילד השנוא עלינו כל כך, לחם רווי בחומרים משמרים, נוגדי חמצון , תוספי טעם וריח, צבעי מאכל, על כל זה פרוסת גבינה צהובה או מה שנקרא גבינה צהובה מרוחה במרגרינה או וכאילו מרגרינה ועל זה כמה זיתם מושחרים בזפת פחם, כך רוצחים אנו ילדים במו ידנו.

לסיום הפרק של הגבינות והמזון המוכן ניגע רק לרגע בבורקסים שאנו כל כך אוהבים עם הקפה של הבוקר, אז לא רק שזה משמין בצורה מפחידה, לא רק שהבורקסים רווי קלוריות להלן הפתעה נוספת . רכשתם בורקס בסופר , רשום עליו בורקס גבינה , אולי הבורקס מונח ליד הגבינה ,במרבית המקרים זאת לא גבינה זה פשוט מי גבינה, אולי יש קורנפלור וכמובן יש תוספת עמילן, אז למה לקרא לזה בורקס גבינה, אפשר לקרא לזה בורקס קורנפלור בתוספת עמילן , צבעי מאכל, חומרים משמרים ושלל מסרטנים.

אני לא רוצה להבהיל את אף אחד מהקוראים, אבל אתם אשמים שאתם נותנים שירעילו אתכם, שיסרטנו את הילדים שלכם, ישאירו את הילדים שלכם יתומים צעירים, אתם משכיבים את הילדים שלכם בבתי החולים עם מחלות קשות על-ידי כך שאתם נותנים להם ממתקים רווי סרטן, מזון מהיר רווי מחלות קשות.

יש לעצור את הסרטן הזה, את המחלות הללו. בכל פעם שאתם ניגשים לקנות מוצרים בסופרמרקט, תעצרו ליד כל מוצר שיש בו חומרים משמרים, צבעי מאכל ותוספות מזיקות והחזירו אותו למדף. לא לקנות מוצרים אלו, כך כאשר המוצרים ירקבו על המדפים יבינו היצרנים שאתם מאסתם במסרטנים שלהם. אתם קונים רק מוצרים שאין בהם את כל התוספים הללו שהורגים את הילדים שלכם, הורגים אותנו, ואנו עוד משלמים עבור כך. עוד תחשבו איך אנו שונאים את הילדים שלנו כאשר אנו קונים להם את כל סוכריות הגומי הללו מלאות צבעי מאכל וחומרים משמרים, אנו פשוט במו ידנו מסרטנים את הילדים שלנו למוות.

תחשבו על כל נוגדי החמצון שמכניסים למזון שאנו צורכים, יש כאלו אשר יומרו כי זה שומר על בריאותנו, יומרו לנו כי אין מחקרים אשר יוכיחו כי נוגדי החמצון מסוכנים לבריאותנו, אני אומר לכם כי הגלוטטיון , הקלאז סופראוקסיד דיסמיוטאז, או כל נוגדי החמצון השונים כמו מעכבי האנזימים ועוד גורמת להזדקנות התאים, הורסת את התאים שלנו, מקצרת את החיים שלנו, עד כדי כך אנו שונאים את עצמנו??, עד כדי כך אנו רוצים לקצר את חיי ילדנו ??, אז תפסיקו לרכוש מוצרים שיש להם תוספים כגון אלו.

להפסיק את רדיפת הבצע של יצרני המזון

די, מספיק עם התחלואה הזאת בשל רדיפת בצע של יצרני מזון חמדנים. כל נוגדי החמצון הללו, גם אם יגידו לכם אין לכך הוכחות מדעיות חותכות, החומרים הללו גורמים לנו למחלות לב וריאה, לשבץ מוחי ולסרטן. אתם לא צריכים את תוספי המזון הללו, מהיום תכנסו לסופר תקראו טוב טוב מה מצוין על המוצר ותחזירו אותו למדף. תגידו לא עוד, שיחנקו אותם יצרנים עם המסרטנים שלהם, רק כאשר יחזרו למפעלים המוצרים שלא קניתם כי פג תוקפם, רק אז יתחילו לייצר מזון נקי מהרעלים המסרטנים הללו.

יש לציין שהרבה מאוד יצרנים כבר מזמן החלו להוריד את המסרטנים הללו מהרכבי המזון בזמן יצור המזון. זה לא מספיק, רק נחישות שלנו תעצור את הסרטון הזה. תפסיקו לקנות את הסרטן בכספכם. תקנו רק מוצרים שלא מכילים את כל הסרטן הזה. והעיקר שתהיו לי בריאים.

כמובן שישנם הרבה מוצרים שהיצרנים שהבינו כבר מזמן שעדיף בלעדיהם אז פשוט תרכשו אותם ולא את אלו אשר בגלל בצע כסף פשוט מסרטנים אתכם למוות.

הכותב אינו רופא, אינו מהנדס מזון רק חולה במחלת הסרטן. בגלל המסרטנים אותנו למוות בגלל תאוות בצע.
תאריך:  24/01/2011   |   עודכן:  24/01/2011
אלכס לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם אנו מכורים לסרטן הזה?
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סנונית
24/01/11 15:18
2
יהודה ,
24/01/11 17:21
3
xxxx
25/01/11 03:10
 
סנונית
25/01/11 19:27
4
אלכס לוין
25/01/11 08:16
5
שושפרי
25/01/11 13:10
 
אלכס לוין
26/01/11 13:55
6
ענת יוחנן
20/03/11 08:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כשפקדנו אותה לראשונה לפני כשנתיים, בטיילת של תל אביב, היא הייתה, עדיין, בבתוליה: מסעדה מזרחית של בוסר, צנועה ונחבאת אל הכלים, שמנסה בכל כוחה להשתחל לשוק הקולינרי התחרותי וחסר הרחמים של הכרך הגדול. שלטו בה אז החומוס, הטחינה, הקבב והחריפים למיניהם, אבל שולחן אחד, יוצא דופן, בלט במיוחד. הוא היה עמוס במעדנים בוכריים מכל טוב, וסביבו הסבו בעלי המסעדה, יוצאי טשקנט.
24/01/2011  |  ראובן לייב  |   מאמרים
שימעו סיפור.
24/01/2011  |  אליקים העצני  |   מאמרים
אני תוהה אימתי יבוא היום בו ייעורו אנשי התקשורת בישראל ויסיקו את המסקנה הבלתי נמנעת שהם פועלים נגד עצמם. המציאות מוכיחה בבירור כי צרכני התקשורת ברובם אינם קונים את הפרקמטיא המוּטָה, וביום הבחירות הם מצביעים קודם כל נגד התקשורת ורק אחר-כך בעבור מפלגות. הקוראים, המאזינים והצופים שאמורים לגבש להם דעה על-סמך נתונים, עובדות ופרשנויות, עושים זאת בחפץ לב ומאמצים אל ליבם את ההפך הגמור מכל מה שהתקשורת מטיפה לו. אנשי התקשורת חייבים לשאול את עצמם איך זה קורה ומדוע? איך לעזאזל נשפכים הררי מילים על קילומטרים רבועים של יריעות ועל שנות שידור יקרות, וכולן בהירות וברורות, מפורטות ומנומקות, ובכל זאת, מובנות ומתקבלות במשמען ההפוך?
24/01/2011  |  דודו אלהרר  |   מאמרים
לאחר הכרעת הדין המרשיעה במשפטו של הנשיא לשעבר משה קצב, ורגע לפני גזר הדין שככל הנראה לא יקל עימו, ייתכן שבצדק, והוא עתיד להישלח לאי-אלו שנים טובות אל מאחורי סורג ובריח, דומה כי לא נשארו לקצב אופציות רבות, אולי אף לא אחת. ובכל זאת אבקש להציע לו כאן אופציה אחת שיכולה בהחלט להועיל לעניינו, אם בקיצור תקופת מאסרו העתידית ואם, סתם כך, בקבלת סיקור קצת יותר מאוזן והגון.
24/01/2011  |  חן בן אליהו  |   מאמרים
למסמכי ויקיליקס הפופולריים שחשפו את רוב מה שפוליטיקאים וראשי מדינות רצו שלא נדע לעולם, השתרבבה בין היתר חוות דעת מקצועית - פרופיל פסיכולוגי שחובר בידי מומחי ה-סי.אי.איי על אישיותו של ראש ממשלת רוסיה, ולדימיר פוטין. פוטין זכה לתואר הבא מעולם הזואולוגיה - זכר אלפא. הכוונה לאריה זכר השולט שלטון אבסולוטי בטריטוריה שכבש לעצמו. הוא מנכס לעצמו בלעדיות על כל הנקבות בלהקה ומכאן, אביהם של כל הצאצאים. כל זכר המעז לקרוא תגר על שלטונו המאיים, ובוודאי מי שפלש לשטחו - שם את נפשו בכפו בעימות עם המלך לחיים או למוות. לזכר אלפא אין ברירה: הישרדותו תלויה בשלטונו. האינסטינקטים אינם מותירים לו ברירה - לכשיודח לבסוף מכיסאו, המוות אורב לו מעבר לפינה.
24/01/2011  |  עמית עוז  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il