|   15:07:40
  יובל ברנדשטטר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

חנין זועבי צודקת

דבריה בראיון לטלוויזיה הישראלית הם חלק בתשבץ הכולל של יחסי יהודים-מוסלמים
03/03/2012  |   יובל ברנדשטטר   |   מאמרים   |   תגובות
זועבי. מחבלת? [צילום: פלאש 90]

דרך עננת הזעם אודות דבריה של ח"כ חנין זועבי בראיון לדני קושמרו (25.2.2012) אפשר וצריך לחדור בכלים של הבנת התרבות שממנה באה.

הדבר הראשון שזועבי אומרת בראיון, כאשר היא נפגשת עם הטיפוס הנתעב ביותר האפשרי - יהודי ריבוני מלהבים, המדבר אליה דברי חנופה ופייסנות - הוא שהיא טרוריסטית, מחבלת. היא אומרת זאת בהתרסה, כנעיצת פגיון בצוואר החוצפן, באופן ברור. כן, אני טרוריסטית. אני מחבלת, אני משתמשת באמצעים שהופקדו בידי כדי לחבל בפרויקט הציוני, לא בצחוק, ברצינות, כי לי אין חוש הומור.

רגע, כיצד הגעתי למסקנה שדני קושמרו המתאפיין בנחישות נחמדת, הוא חנפן ופייסן? מן הפתיח שבו הוא קובע כי זועבי אינה מקובלת על כל ערביי ארץ ישראל. מניין הוא יודע זאת? הוא לא יודע. הוא אומר דברים שהם התקינות הפוליטית המקובלת, גם אם אין להם שחר. בכך העמיד עצמו קושמרו כנחות, כד'ימי, עוד לפני ששאל את השאלה הראשונה.

המשפחולוגיה של זועבי מרשימה: חברי כנסת, שופט בית המשפט העליון, חמולה ענקית שהיא לב הממסד הערבי-ישראלי, מרשימה רק את מי שאינו מבין את מהות האיסלאם. קושמרו מציג את החמולה כמי שהיו חלק מן הממסד הישראלי השואף לשלום ושיתוף פעולה. הוא אינו מסוגל להעלות את האפשרות שגם הזועבים הבכירים עשו כמצוות האיסלאם. כאשר אתה חלש, עשה תקייה. כאשר אתה חזק, הכה בכל העוצמה. זועבי מתקוממת ומתריסה: האשליות שאנו יצרנו על ערבים צייתנים שישתלבו במדינה היהודית לתועלת הכללית, הן אחיזת עיניים. הערבי כבר אינו ערבי אלא פלשתיני, והמסכנות המשת"פית הסתיימה.

האויבר-פראו

זועבי דורשת מדינה נקייה מיהודים אחת, יודן ריין פלשתיני, ומדינה אחת של כל אזרחיה, פתוחה לכל ערבי שיחפוץ לבוא ולהתאזרח בה. זאת על סמך אגדת הגירוש. היא מבהירה כי ליהודי אין זכות להגדרה עצמית בארץ ישראל, כי זו אינה ארץ ישראל. מעצם היותה של ארץ ישראל תחת מדרך רגלם של המוסלמים, היא משנה את אופיה והופכת לארץ מוסלמית שבה היהודי הוא נחות. לא שווה זכויות, שלא לדבר על זכויות עודפות, אלא משולל זכויות על-פי חוקת הד'מה. היא מודה אומנם שיש היסטוריה יהודית בחברון, אבל אין בעלות יהודית על חברון. בעלות, אדנות, שלטון, שימוש בכוח, הן הפריבילגיה של מוסלמים בלבד, ועל זה מאבקה המוצדק.

ערביי נצרת צעקו לעבר פרס לאחר הירי על כפר כנא, שהוא הגדול בנוכלים. אמת ויציב. כאשר יהודי מעז להשתמש בנשק כדי לגדר את המוסלמי, ואז אומר שהוא איש של שלום, הוא מוכיח את עצמו כנוכל ושקרן. שלום הוא כמו איסלאם: כניעה. מי שלא נכנע, אינו דורש שלום אלא מחרחר מלחמה.

וזה בדיוק מה שזועבי אומרת בפה מלא. משפט המפתח שלה הוא כדלהלן: לעם לא-מותר לחיות בשלום כאשר הוא כובש. מי שמתיר ומי שאוסר הוא תמיד המוסלמי, כי הוא העליון. הוא האויבר-מנטש, ובמקרה זה - אויבר-פראו. זועבי רואה עצמה כאויבר-פראו שזכותה הטבעית היא להגדיר לקושמרו שהוא הכובש הבלתי חוקי. כפושע, לא-מותר לו לחיות בביטחון, חייו צריכים להיות תלויים לו מנגד יומם וליל. בבוקר יאמר לו יהי ערב, ובערב יאמר לו יהי בוקר.

שיטת העבודה של זועבי מאוד מוכרת מכל דובר איסלאמיסטי בעולם. כאשר מעמתים אותה עם עובדה בלתי נוחה - במקרה זה אמנת חמאס השוללת על סמך התקינות הפוליטית האיסלאמית קיום מדינה יהודית - זועבי מתחמקת לעבר החוקים הגזעניים של מדינת היהודים. חמאס, לדבריה, רוצה שלום ואילו היהודים - לא. ההגדרה של שלום היא כמובן הגדרה איסלאמית כאמור לעיל: הרוצה בשלום שייכנע לאיסלאם. זאת הדרך ואין בלתה.

הדוגמה הקלסית לתקייה היא התשובה לשאלה כיצד נשבעה אמונים למדינת ישראל. זועבי לא חשבה על זה. רוצה לומר, לצורך השגת מטרה - חסינות מפני החוק - מותר לה לשקר. למעשה היא מחויבת לשקר, כי תקייה היא מיסודות מוסר המלחמה המוסלמית בכופרים. אפילו התייחסותה לערך האדמות שהופקעו לכאורה ממשפחת זועבי היא שקרית מיסודה בשני מישורים. אחד, כי הערך של אדמה בארץ ישראל הוא מידת הרצון של יהודים להשקיע בה, כי אצל המוסלמים אדמה נלקחת בכוח, ולא בכסף. השני, כי מי ששולל את זכותה של כנסת ישראל להיות ריבונית בארץ ישראל, שולל את עצמו כח"כ, וכיצד זה שתקבל משכורת מן המוסד המייצג יותר מכל ריבונות יהודית? קושמרו, כד'ימי טוב וכנוע, אינו מקשה יותר מדי על המחבלת-על-פי-דבריה. היא תגיד לו מה לעשות, ומה לומר ומה לדווח, כי היא השלטון האמיתי במדינת הד'ימים.

זועבי מראה לנו את פרצופנו האמיתי

הד'ימיות של קושמרו אינה מסתיימת במזיגת הקפה תוך חיוך פייסני. הוא מצליח להאשים את הימין הקיצוני (זה אני, דוקטור יובל מלהבים) בליבוי היצרים של האיסלאם הקיצוני. והרי הרגע אמר שאמנת חמאס דורשת את מחיקתה של מדינת היהודים, ומה קיצוני יותר מזה, טרבלינקה? אך לא ד'ימי כקושמרו יטריד את נפשו במשמעויות של הדברים שהוא אומר. הערבים הם עדיין ה"מקופח", מעמדם עדיין אינו ראוי ואין לערבייה משהו טוב להגיד על מדינת ישראל. היא צודקת. כמוסלמית, כל מצב שבו היהודים לא קיבלו על עצמם את מעמד הד'ימי כמו שקושמרו מקבל עליו את המעמד במשרדה בכנסת, הוא לא טוב. מעמדה הרם של זועבי, הפריבילגיות, ההשכלה, החסינות וְכָל-זֶה, איננוּ שֹׁוֶה לִה: בְּכָל-עֵת, אֲשֶׁר היא רֹאה אֶת-מָרְדֳּכַי הַיְּהוּדִי יוֹשֵׁב, בְּשַׁעַר הַמֶּלֶךְ.

חנין זועבי צודקת. יש כאן שתי מדינות. אחת של יהודים חפצי חיים, אוהבי פשרה, החרדים לזכויות כל אנוש באשר הוא אדם וחווה. והשנייה היא ממלכת שנאה של עליונות תרבותית, שמבחינתה כל עוד היא אינה בשלטון, הרי זהו פשע נגד האנושות. אפילו הפלאפל הוא ערבי אסלי, ולא ישראלי, אחרת אינו ראוי לבוא אל פיה של האויבר-פראו הגזענית.

מתברר שרק בדחנים ובדרנים מקצועיים, שאיש אינו אמור להתייחס אליהם ברצינות, יכולים לענות לאויבר-פראו זועבי באמת הראויה. חנין את צודקת, אבל בלשון סגי נהור. האמת, שהגיעה העת לסיים את הכיבוש הערבי של ארץ ישראל. האמת, שלעם הערבי הכובש ארץ לא-לו, אין זכות לחיים נורמליים, כי את הנורמליות הוא יכול להשיג רק במקום אחר, כמו בסוריה, ירדן, מצרים ולבנון. האמת, שזכות השיבה שמורה לעם היהודי בלבד. האמת שאין שום דבר טוב בישראל בשביל ערבי מוסלמי, וייטב לו במקום אחר. האמת שהתקייה טוב לה שתסתיים. האמת שהכנסת אינה יכולה להיות גם ריבונית בארץ ישראל וגם לייצג את האינטרסים של הערבים כיוון שהאינטרס שלהם הוא שלום-של-חמאס, משהו דומה לטרבלינקה. צודקת חנין זועבי שאין לה חוש הומור, היות שנראה כי מה שבאמת משעשע ערבים זה מה שהם עושים לעמים אחרים, וגם זה לזה, כמו בסוריה, לבנון, מצרים, חמאסטן, לוב ועירק.
ויש גם מסקנות מעשיות. טוב שיש חנין זועבי בכנסת. היא מראה לנו את פרצופנו האמיתי: ד'ימים חסרי עמוד שדרה המתחננים לכל אנטישמי ואנטישמית שיכירו בזכותם לחיות. ככל שזועבי תוכל להסביר ולממש את דברי הבלע שלה, ושל חבריה מבל"ד, ושל חבריה מאש"ף וחמאס וג'יהאד, ככל שהיא תסביר גם לד'ימי האטום ביותר כי הוא ד'ימי משולל זכויות, יקדם היום שאותם ד'ימים ייזכרו שהם בני המכבים, בנות אסתר המלכה, ויסיימו את הכיבוש הזר של ארץ ישראל, אם בטוב באם ברע.




לאתר מגזין מראה
הכותב הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial".
תאריך:  03/03/2012   |   עודכן:  03/03/2012
יובל ברנדשטטר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חנין זועבי צודקת
תגובות  [ 18 ] מוצגות   [ 18 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הניה
3/03/12 21:33
2
שומר החומה
4/03/12 02:30
3
אורי עמר
4/03/12 06:14
4
קורןנאוה טבריה
4/03/12 06:55
5
קורןנאוה טבריה
4/03/12 07:11
6
ישראל ישראלי
4/03/12 11:27
7
פוסק הלכה!
4/03/12 11:38
8
shmulik12
4/03/12 13:32
9
מיקה
4/03/12 13:40
10
ישראלי ישראלי
4/03/12 15:38
 
אראל
4/03/12 23:16
 
שמואל פישר
11/03/12 15:50
11
אבל זה טוב-
4/03/12 18:03
12
אלון פלג
4/03/12 20:43
13
לוציפר פברנדטמאכן
7/03/12 16:34
14
אמת כמי מעיין לצמ
12/03/12 00:22
15
יעקב מלאבס
1/04/12 21:58
16
תחי ישראל
7/11/13 15:42
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעוד שהארץ כאן גועשת בהמשך להערכותיו של "מטיל הסכינים", כי היכולת והמוכנות האירנית לפצצה תבשיל "רק" בעוד שלוש שנים, או אולי שנתיים - שוכחים את ה"תרחיש הרציונלי" ביותר...
03/03/2012  |  איציק סיבוש  |   מאמרים
כשהגענו למיטתו ביחידת הכוויות בתל-השומר, בירכנו את ידידתנו ששלחה לנו מבעוד מועד צילום שלו, ובכך הכינה אותנו מראש למראה החבלות הקשות בחצי הימני של פניו היפים. אך העין המכוסה, העור החרוך, הנחיר החסר והשפתיים הנפוחות המקשות עליו את הדיבור אינם מקהים את דבקותו במשימה שהציב לעצמו: לספר את סיפורו, את סיפורה של אוגנדה, ואת סיפור אהבתו לאל, לאמת ולישראל.
ד"ר עוזי ארד, מי שהיה ראש המועצה לביטחון לאומי ונאלץ לפרוש בגלל הדלפה בלתי מכוונת ומידע נוסף ובעייתי שטרם הותר פרסומו בציבור, התראיין לידיעות אחרונות (יום ו', 02.03.12). על-פני תשעה (9) עמודים גוללו שני המראיינים הבכירים - נחום ברנע ושמעון שיפר, הן את גרסתו של ארד לאירועים שהובילו להתפטרותו, והן את דבריו ביחס לאופן הבעייתי כטענתם שבו מתנהלת לשכת ראש הממשלה.
03/03/2012  |  יואב יצחק  |   מאמרים
כי לא יצאתם לרחובות דקה אחרי שהוא נבחר ולא העפתם אותו לכל הרוחות. נתתם לו יד חופשית לחלק שוחד לרוב המפלגות כדי שייכנסו לקואליציה המבצרת מעמדו – ואז השתין עלינו ממרום המקפצה והשביע עשרות שרים וסגני שרים מיותרים לחלוטין. העלות? כספית... מוסרית... מוליכה לניהול מדינה בדרך העקומה שאנו חווים מאז וזילות מוחלטת של הדמוקרטיה בפירושה האמיתי.
03/03/2012  |  נסים גבאי  |   מאמרים
פרשת תצווה, העוסקת בעיקרה בבגדי הכהונה, מעוררת תשומת לב לשונית כבר בראשיתה. דפוס הפנייה המקובל של ה' אל משה הוא בגוף נסתר: "וידבר ה' אל משה לאמר". לעומת זאת בפרשתינו הפנייה היא ייחודית וישירה אל משה "ואתה תצווה את בני ישראל". אולם מאחר שכל הפרשה היא פנייה ישירה אל משה אין צורך בהזכרת שמו. זו היא הדרגה הגבוהה ביותר של הקירבה בין משה לה', גבוהה יותר מזו של הכהנים, מושא הפרשה. שנייה לה היא הקריאה הייחודית אף היא, הפותחת את ספר ויקרא "ויקרא ה' אל משה", ומצביעה על קירבה אישית, והשלישית היא כאמור הפנייה הרווחת בלשון נסתר.
02/03/2012  |  ציפי לידר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il