|   15:07:40
  אליקים העצני  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

ההתנחלות היהודית אינה ניתנת לעקירה!

אם יימצאו לעם ישראל, ולו רק חמשת אלפי בנים נאמנים לעמם, לארצם ולתורתם שיצליחו להגיע לתוך מחנות המעצר ללא מעשי אלימות פוגעניים - תיעצר המגיפה, תיפול הדיקטטורה והארץ תינצל
03/10/2004  |   אליקים העצני   |   מאמרים   |   תגובות

ראש הממשלה התרגז מאד בישיבת הממשלה (לא צויין בדיווחים אם דפק או לא דפק על השולחן), כאשר בעקבות הירצחה של תפארת טרטנר ז"ל בנווה דקלים, ערב יום כיפור, על-ידי פגז מרגמה, השר אור-לב סיפר, שבגוש קטיף יש החושבים, שבכוונת מכוון הממשלה וצה"ל אינם עושים די למניעת ההפגזה הבלתי פוסקת, כדי שהפגיעות ידרבנו את המתיישבים לצאת. ובמילים אחרות: חוליות הרצח של החמאס - כמסייעות להינתקות.

ובכן, גם כאשר כל הצדדים המכוערים באופיו ובמעשיו של אריאל שרון כבר באו לידי ביטוי בתוכנית המבישה והמטורפת ששמה "הינתקות" - עדיין אין לייחס לו, או למישהו בצה"ל, ציניות אכזרית כזאת, ואינני מאמין שהציבור שלנו בכללותו מייחס לשרון כוונה שמתנחלים ייפגעו, כדי להחיש את עזיבתם.

ובכל זאת, ראש הממשלה והממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל אינם פטורים מלענות על שאלה אחת נוקבת: לאחר שנפלו על שדרות עשרות קסאמים, עם מספר קטן ביותר של נפגעים, תודה לאל - יחסית לאלפי פצצות המרגמה שנפלו על גוש קטיף - הורו שרון, מופז ויעלון לצה"ל להכנס לבית חנון, ועד פאתי ג'באליה הגיעו, כדי להוציא את שדרות מטווח הטילים.

פעולה מקבילה, כניסה לחאן יונס לשם השתלטות על מקום שילוח פצצות המרגמה, ראינו לראשונה רק אחרי הירצחה של תפארת ז"ל.

לכן, גם אם שימוש זדוני בפצמ'רים לקידום ההינתקות לא היה כאן, התנהגות מפלה בין דם לדם היתה והיתה. אולם ההבלגה הזאת נוכח הסבל של גוש קטיף, מול התגובה הכמעט מיידית על הסבל בשדרות, כבר היתה זמן רב לפני ששרון השתגע ונפל על רעיון ההינתקות. מה, אם כן, היתה הסיבה לאפלייה הזאת? לדעתי, הסיבה היתה פוליטית.

שרון והממשלה ידעו, שציבור המתנחלים לא יעשה צרות, הוא יסבול בשקט - כחלק מתפיסתו את ישיבתו ברצועה כמי שיושבים בקו הקידמי של חזית. לעומת זאת, קסאמים על שדרות מהווים סכנה פוליטית. חוסר אונים של שרון כ"מר ביטחון" למנוע התרוקנות של עיר בתוך הקו הירוק כתוצאה מטרור, היה יכול לעלות לכולם שם למעלה ביקר להם מכל: בכסא.

לכן, לא שינאתם את תושבי גוש קטיף גרמה לאפלייתם לרעה, כי אם - אהבתם את עצמם.

אבל כללים אלה השתנו עכשיו. עכשיו - איפכא מסתברא - עכשיו שרון ו"ממשלתו" - פורום החווה, חייבים לעשות שריר נגד הפלשתינים כמשקל נגד לבריחה הפחדנית והמבישה מחוף עזה כולו. לכן, צפו בימים אלה להפגנות כח, דווקא. לפני שהוא הולך לטחון לפלשתים, דקור עיניים - שמשון עוד יראה לנו שהוא יודע לעמוס את שערי עזה ולשאת אותם עד חברון.

וכך נכנס עכשיו צה"ל לחאן יונס, למרות שהקורבן האחרון נפל בנווה דקלים ולא בשדרות. והשמשון של ימינו לא לחברון הלך עם שערי עזה, אלא עד דמשק הגיע. מפני שמנהיג המחבלים שהומת בדמשק היה חי היום ונושם, אלולא ההינתקות. "כן יאבדו כל אויביך", אבל העובדה קיימת, שהמחבל הבכיר הזה נפל קורבן לצורך של שרון לחפות בהפגנת כוח על בריחה מוגת לב.

בכרזות שנישאו בהפגנה בכיכר ציון כונה שרון "דיקטטור", ואכן ניצול הצבא לצורך ניווט פוליטי אופייני למשטרים שאין עליהם פיקוח דמוקרטי, של פרלמנט ותקשורת, היודעים - ויכולים - לשאול שאלות: אתם מתארים לעצמכם שבתקשורת ההמונים הפרו-פלשתינית שלנו, מישהו יציג לשרון שאלה אפיקורסית לגבי המניעים לפעולה בדמשק? ואם לא - שערו בנפשכם, כמה עמוק אנחנו כבר נמצאים בתוך אווירה ציבורית דיקטטורית.

וזה אינו הכל.

מי ראה דיקטטורה ללא מחנות מעצר? ובכן - יש! העיתונים מלאים בתיאורי תכנון המחנות שיוקמו כדי לכלוא בהם אלפי פטריוטים יהודים - את האנשים הכי מצפוניים שיש בעם הזה, וכך באמת יאה לדיקטטורה.

וכדי לאפשר את כליאתם של מתנגדי המשטר מכין משרד המשפטים לדיקטטורה של שרון חקיקה מתאימה, עם עונשים דרקוניים למי שיעז לעצור את מכונת הגירוש, גירוש שהוא גופו מעשה של כפייה ואלימות והאופייני למשטר של רודנות.

ועוד מעט יהיה גם גל של מעצרים מינהליים, שבהם ייכלאו ללא משפט אנשים שעדיין לא עשו כלום, ואשר השלטון רק חושד בהם, שהם עלולים לעשות. הרי לכם עוד לוויית-חן לדיקטטורה של שרון. ואת הנשק המגן על חייהם "יאספו", כלומר יקחו בכפייה, מן המתנחלים. לו היה מדובר בלקיחת נשק מאדם פלוני, או מקומץ אנשים פלונים, עוד היה אפשר לחשוב שהדבר נעשה בתום לב. לעומת זאת, שרון יודע היטב שבין האלפים בגוש קטיף שהנשק יוחרם אצלם אין אף יגאל עמיר אחד. ואם יש חלילה בתוך עמנו אחד כזה, אצלו לא ימצאו נשק. הוא כבר ידאג לעצמו לנשק.

אם כן, לשם מה התרגיל הזה? כדי לסמן את המתנחלים ולהשפילם, בדרך להפיכתם לעקורים ולפליטים. גם המעשה הנבזי הזה של החרמת נשק - יאה ונאה לדיקטטור.

ותקשורת מתוזמרת כזאת בזכות הגירוש ולימינו, כולל העדר כל שאלות, תהיות וחקירות באשר לתכלית המעשה הזה, ולתוצאות הצפויות ממנו - היכן יש דבר כזה, אם לא בדיקטטורה? ורק בדיקטטורה המשטרה מחרימה כרזות בהפגנה, וכל כינוי וגינוי, שכמותם יש בכל יום אלפים בכל דמוקרטיה מערבית - מיד מכנים "הסתה" ו"המרדה, והמשטרה כבר מבקשת ממשרד המשפטים לשחרר אותה מכבלי הפיקוח המשפטי ולאפשר לה לפתוח בחקירות ומעצרים ללא הנחייה משפטית, כלומר: לשם טרטור בלבד: קודם תיעצר ותיחקר, ותינזק בעבודתך ובשמך הטוב, אח"כ תקיז את כספך על עורכי דין, כך - שגם אם בסוף תזוכה, אתה את המכה שלך כבר קיבלת. לזאת קוראים "מדינת משטרה", ומהי מדינת-משטרה אם לא דיקטטורה?

ועל כל אלה יש להוסיף את הזרם העכור של ההשמצות וההטעיות, היוצא יום יום ממשרד ראש הממשלה, אותו מוליכים צינורות התקשורת בשמחה ובשקיקה רבה.

וביחד עם הלחצים והאיומים באים גם הפיתויים, שעליהם ממונה יונתן בשיא, שמשום מה נתנו למשרדו את ראשי התיבות סל"ע, וליצני הדור מפרשים: סוכן לדבר עבירה.

פסיכולוגים ישבו שבעה נקיים למצוא את הניסוח המתאים למכתבים שבאמצעותם יתגנבו לליבותיהם של הקורבנות, להניעם ללכת מרצונם. יש רק לקוות שכל העמל הזה יהיה לשווא, ושום אדם הגון ביישובים לא יפתח את המעטפות בטרם יחזירם, עם או בלי ציורי ילדים.

מה עושים?

לא נשאר מקום להרחיב, ועוד אעשה זאת.

די אם אומר, שאת מחנות המעצר שהדיקטטור מכין, אסור להשאיר ריקים. צריך לתת להם למלא את ייעודם, כלומר - למלא אותם!

נשבע אני כאן לפניכם, אחי ואחיותי, שאם יימצאו לעם ישראל, ולו רק חמשת אלפי בנים נאמנים לעמם, לארצם ולתורתם וגם - למדינתם, שיצליחו להגיע לתוך מחנות המעצר ללא מעשי אלימות פוגעניים - תיעצר המגיפה, תיפול הדיקטטורה והארץ תינצל. זאת, בנוסף על כמה אלפי חיילים שינהגו אך ורק על-פי מה ששרון הינחה אותם: איש איש בנפרד, לא במאורגן - יתייצבו בפני המפקדים שלהם, יסבירו את התנגדותם המצפונית, וישאו בתוצאות.

"שנית גמלא לא תיפול" מחלקת בין החיילים את ההנחיות האלה של ראש הממשלה למקרה של פקודת פינוי, שניתנו בשנת 1995, ופליאה היא בעיני, שגוף כמו מועצת יש"ע נעשה יותר אפיפיור מן האפיפיור, יותר שרון משרון, והוא מצניע את דברי שרון אלה, שבמאבקנו היום לא יסולאו בפז.

מישהו צריך לשאול את בנצי ליברמן, מדוע היה מותר לצטט לרבין ז"ל את דבריו נגד הירידה מן הגולן ואסור לצטט לשרון את דבריו על הסירוב האישי למלא פקודה בלתי חוקית או בלתי מוסרית. בהקשר זה אקרא לפניכם את פנייתו של הרב מנחם פליקס מאילון מורה, מן האבות המייסדים של ההתישבות היהודית ביהודה, ובעיקר בשומרון.

עצומת האבות והאמהות:

בנינו לא יעקרו!

הורי החיילים: "חינכנו את בנינו להלחם למען העם והארץ ולא להחריב ישובים יהודים בארץ ישראל". "אנו הורים לבנים המשרתים בכחות הביטחון. חינכנו את בנינו לערך השירות בצבא, להתנדבות ולתרומה לעם ולארץ. מכח החינוך הזה, התנדבו בנינו למלא משימות קשות, תובעניות ומסוכנות.

בנינו התגייסו כדי להגן על מולדתם ולא כדי לסייע בהריסת חבל ארץ ומסירתו לידי אויב.

בנינו התגייסו כדי לשמור על המדינה וחיי תושביה ולא כדי להחריב יישובים ולהגלות את יושביהם.

בנינו התגייסו כדי ללחום באויב ולא כדי לתת לו מתנת חינם.

משוכנעים אנו, שאם חלילה תינתן להם פקודה ליטול חלק במעשה העקירה, ידעו הבנים להעדיף את הערכים עליהם חונכו, על פני מילוי עיוור של פקודה בלתי יהודית ובלתי מוסרית כזו.

אני מציע לערוץ 7 להודיע לציבור, כיצד ולאן ניתן להתקשר, כדי להצטרף לעצומה הזאת, הנמצאת בתהליך של החתמה. עשרות אלפי חותמים על עצומה כזאת - אף זו מכה לדיקטטורה של שרון. ואם יראו לנכון לפניהם לעצור את החותמים, אדרבה!

אין לי ספק שאם רק אנחנו נעשה את המוטל עלינו, גם משמים יזכו אותנו בשנה טובה ובגמר חתימה טובה, ותוכל השנה הזאת להיות שנת מיפנה, שבה יוכח קבל אוייבים מבחוץ ומשנאים מבפנים וקבל עולם כולו - שההתנחלות היהודית בחבלי ארץ ישראל המשוחררים אינה ניתנת לעקירה!

תאריך:  03/10/2004   |   עודכן:  03/10/2004
אליקים העצני
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים אלה אנו מציינים את יום השנה לקשה במלחמות ישראל, מלחמת יום הכיפורים. ואמנם, נפילתם של כ-2,800 חללים במלחמה שלא היתה מחויבת המציאות השאירה חלל עמוק בתודעה הלאומית, נחשבת עד היום כקו שבר בתולדות המדינה, והצריכה ועדת חקירה ממלכתית לבירור הנסיבות שהובילו למחדל הנורא.
03/10/2004  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
נסעתי לבקר את בתי, שעלתה ירושלימה למקום תורה. לשם שינוי, בערב החג לא היו פקקים. הדרך הייתה קצרה מתמיד. קצרה ועצובה.
02/10/2004  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים

02/10/2004  |  יואב יצחק  |   מאמרים
חודש החגים בכלל וחג הסוכות בפרט, זה הזמן הכי מתאים להתבונן במצבנו - הרצוי ואפשרי, מול המצוי (הבלתי אפשרי) בפרט ובכלל. אחרי הכל החגים הם ציוני דרך בזמן; מעין צמתים אשר בהגיענו אליהם עלינו לבחון את דרכנו עד עתה ולהחליט לגבי המשך דרכנו מעתה.
01/10/2004  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
מבלי לפגוע בהישגו המעולה - גל פרידמן אינו הישראלי היחיד, שזכה במדליית זהב אולימפית. הוא גם אינו הישראלי הראשון, שזכה במדליית זהב אולימפית. קדמו לו ספורטאים נכים רבים, שייצגו את ישראל בהצטיינות יתירה בחשובים שבמשחקים האולימפיים - אלה של הנכים.
30/09/2004  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il