|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

שישה בשישי

הלוליינים

הפוליטיקאים שלנו שוברים את שיאי האקרובטיקה בכל הכיוונים ומה שקורה בליכוד ובעבודה מחזק את המחשבה על ביטול הפריימריז נציב התלונות על שופטים מפגין גמישות ודוחה תלונה זה רק עניין של זמן עד שמכבי ת"א תמצא את ההסבר שיחזיר את גיא פניני תושבי תל אביב נדרשים להיות לוליינים מדי יום מנהלי כיתן נמנעו מלוליינות דווקא במקום בו הייתה נחוצה
06/12/2012  |   איתמר לוין   |   מאמרים   |   בחירות 2013   |   תגובות


מכתב: השופטת שושנה ברגר
אליעזר גולדברג על סמכות נציבות התלונות על שופטים לדון בתלונה על נושא שעודנו תלוי ועומד ועל חובתו של שופט לנמק את החלטתו
מכתב: תלונתך על כבוד השופט אמינוף
טובה שטרסברג-כהן על סמכות נציבות התלונות על שופטים לדון בתלונה על נושא שעודנו תלוי ועומד ועל חובתו של שופט לנמק את החלטתו

פוליטיקאים
מועמדת ראויה לכנסת ישראל

אם נבקש למנות את כל הפוליטיקאים הישראלים שביצעו סלטות לפנים ולאחור, ברגים באוויר וקפיצות צוקהארה – לא נסיים עד כניסת השבת. ציפי לבני החלה בליכוד, עברה לקדימה ופרשה אל "התנועה". אהוד ברק הגיע למפלגת העבודה, הקים במקומה את "ישראל אחת", חזר אל העבודה, פרש והקים את "עצמאות" ואז נטש את חבריו. עמרם מצנע היה יו"ר העבודה ועכשיו הצטרף ללבני. עמיר פרץ, עוד יו"ר לשעבר של העבודה, עשה את אותה דרך. שאול מופז הבטיח שלא עוזבים את הבית בליכוד ואחרי 48 שעות ערק לקדימה. אריה דרעי סחט מהרב עובדיה יוסף את ראשות שס כאשר איים להקים מפלגה מתחרה. אביגדור ליברמן היה מנכ"ל הליכוד עד שהקים את ישראל ביתנו. רוצים לצחוק? הפוליטיקאי הוותיק היחיד שנמצא כבר 20 שנה באותה מפלגה הוא דווקא בנימין נתניהו, שיריביו אוהבים להציגו כשקרן וכמי שמתאים את עמדותיו לצרכים המשתנים.

הדרך הנכונה למנוע את הזנות הזו היא לאסור בחוק מעבר מסיעה לסיעה תוך כדי כהונת הכנסת. זה כל כך מתבקש ומובן מאליו, עד שמביך להסביר זאת. מי שנבחר ברשימה מסוימת, במימונה ועל-פי המצע שלה, יכול או לשרת אותה או להחזיר לה את המנדט. פשוט ביותר. אבל מאחר שלעולם לא יהיה חוק כזה (כי שום ח"כ אינו יודע מתי הוא ירצה לעלות על הטרמפולינה), צריך הציבור לומר את דברו בקלפי: מי שרימה את בוחריו פעם אחת, לא יקבל הזדמנות לעשות זאת פעם שנייה.

פריימריז
לא עדיף לוותר על כל העסק? [צילום: פלאש 90]

בשבוע שעבר התלבטתי כאן האם לא עדיף לחזור לשיטת הוועדה המסדרת, העשויה ליצור את אותן רשימות מועמדים כמו פריימריז אבל בלי הדילים המסריחים והתרומות המשחיתות. אירועי השבוע האחרון גורמים לי לתמוך יותר ויותר באפשרות הזאת. תראו את הלוליינות בשתי המפלגות הגדולות ביותר שערכו פריימריז. בליכוד הזיזו לאחור 14 מבין 23 הנבחרים בפריימריז וקידמו את נציגי ישראל ביתנו שנבחרו בידי אביגדור ליברמן. במפלגת העבודה חשבה שלי יחימוביץ על תרגיל דומה. אז לא עדיף לוותר על כל העסק?

אליעזר גולדברג
מתחמק מבירור התלונה לגופה [צילום: בוצ'צ'ו]

נציב תלונות הציבור על שופטים, למרות אופיו השקט והופעתו ה"חנונית", הוא אקרובט לא קטן. קחו למשל את פרשת ורדה אלשיך: אליעזר גולדברג הצליח שלא לומר במפורש את המסקנה המתבקשת מאליה – שהזייפנית צריכה ללכת הביתה – ואך הכשיר לה, לאשר גרוניס וליעקב נאמן את הדרך לקראת הישארותה במערכת.

הנה עוד סיפור קטן הממחיש את גמישותו של גולדברג. קודמתו, טובה שטרסברג-כהן, כתבה במאי 2006 לעו"ד יוסי נקר, כי האפשרות לערער על החלטתו של שופט אינה שוללת אוטומטית את סמכותה של הנציבות לעסוק בתלונה נגדו. חלפו 6.5 שנים, וגולדברג הודיע לנקר: "הנציב אינו מוסמך לברר תלונה בעניין הניתן לערעור על-פי דין". שטרסברג-כהן סברה, כי אין זה ראוי ששופט יימנע מלנמק החלטה ויסתפק בהפניה לנימוקי הצד שאת דעתו קיבל. גולדברג אומר: "משהפנתה כבוד השופטת בהחלטתה לנימוקי התגובה של בא-כוח היועץ המשפטי לממשלה, יש לקרוא נימוקים אלה לתוך ההחלטה ולראותם כחלק בלתי נפרד ממנה". וכך מצליח גולדברג להימנע מבירור התלונה לגופה. בהחלט אקרובטיקה מרשימה.

מכבי תל אביב
נותר רק לחכות ולראות [צילום: פלאש 90]

אחרי העונש הקשה והמוצדק שחטף גיא פניני, אשר כינה שחקן יריב "נאצי" ואיחל לו סרטן, כל שנותר הוא לחכות ולראות מתי שמעון מזרחי וחבריו יבצעו אקרובטיקה מילולית ויחזירו אותו למגרש. הם הרי לא משלמים לו מאות אלפי דולרים בשנה בשביל שיישב ביציע, לא בטוח שחוזהו מאפשר להם להשעות אותו ללא הגבלת זמן, והם לא יוציאו עוד מאות אלפים כדי להביא לו מחליף.

לכן, תהיו בטוחים שתוך כמה שבועות לכל היותר תודיע הקבוצה – זו שכינתה את הסמים של אולסי פרי "שפעת", זו ששיחקה ביום הזיכרון בתירוץ שבאותו מגרש הוא עדיין לא נכנס – שפניני שילם את חובו, הפנים את חומרת מעשהו ועכשיו חוזר לשרת את הקבוצה של המדינה. אגב: זו אותה מדינה שאל"מ (מיל.) מזרחי דאג לשחרר מהשירות הצבאי שלה, בעיצומו של מבצע "עמוד ענן", את מורן רוט, איש המשטרה הצבאית שקיבל צו 8.


הולכי רגל
ורק להולכי הרגל לא נשאר

לא מזמן התרעם רון חולדאי על המשטרה, שאינה עושה דבר נגד אופנוענים הנוסעים על המדרכה בתל אביב. בהחלט נכון, אך האשם הראשון הוא חולדאי עצמו. פקחי החניה של עיריית תל אביב אינם רושמים דוחות לאופנועים שחונים על המדרכות, כל עוד אינם חוסמים אותן בצורה בוטה מדי. נו, ואיך האופנועים יחנו על המדרכות אם לא יסעו עליהן?

האופנועים הם רק אחת הסיבות לכך שיש צורך בכישורים של לוליין כדי ללכת במדרכותיה של תל אביב. ברחוב שלנו סללו שני שבילי אופניים, אבל הרוכבים ממשיכים להעדיף את המדרכות – ואין איש שיעשה להם דבר. מכוניות חונות על המדרכות – ואין פוצה פה ומצפצף. שלא לדבר על צואת הכלבים ושולחנות בתי הקפה ודוכני הפיס ומיכלי המיחזור ותחנות האוטובוסים. הולכי הרגל הפכו למרמס לכל השאר.

כיתן
ככה כותבים מי שלא אכפת להם

לפעמים לוליינות היא דווקא במקום והעדרה הוא המותיר טעם רע. כך נאמר במכתבי הפיטורין שקיבלו השבוע עובדי מפעל כיתן בדימונה: "לאור סגירת מפעל כיתן דימונה, הריני להודיעך על סיום עבודתך בחברה. מועד ניתוק יחסי העבודה נקבע לתאריך 30/12/2012 ועד למועד זה הינך נמצא בהודעה מוקדמת בה עליך להמשיך ולבצע את עבודתך. סמוך לאחר מכן, יערך לך גמר חשבון ותזכה בכל המגיע לך על-פי חוק. אנו מאחלים לך הצלחה".

ככה כותבים למי שמפוטר בגלל גניבה, ולא למי שמשלם את מחיר הכישלון העסקי של ההנהלה והבעלים. ככה כותבים, אולי, לעוזרת בית שעבדה אצלך פעם בשבוע במשך חודשיים, ולא למי ששירת אותך בזיעת אפיו עשרות שנים. ככה כותבים במפעל השייך לבעלים קטן ונצלני, ולא במפעל השייך לאיש עסקים מוביל (לן בלווטניק, למי שתהה). ככה כותבים מי שלא אכפת להם.

תאריך:  06/12/2012   |   עודכן:  07/12/2012
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אהוד ברק   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אוריאל  קונסטנטין   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר גולדברג   אמנון יצחק   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   אשר גרוניס / Asher Grunis   בן-דוד מרב   בן-חיים מאיר   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דניאלה יקירה   ורדה אלשיך / Varda alshech   זהבה גלאון   טובה שטרסברג-כהן   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   לימור לבנת / Limor  Livnat   מיקי לוי / Mickey  Levy   מכבי תל אביב   ממשלת ישראל / Israel Government   מקסים אוקנין   משה צרפתי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עובדיה יוסף   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמרם מצנע   פניה (פאינה) קירשנבאום   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   ראובן אגסי   רון חולדאי / Ron Huldai   שאול מופז   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמעון מזרחי 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הלוליינים
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהוד פרלסמן
7/12/12 10:10
2
כתב שקרן
7/12/12 12:20
3
במבה
7/12/12 13:52
4
מומחה לליצנים
8/12/12 11:00
 
אורי ג.
8/12/12 15:03
 
ע.ב
8/12/12 16:20
 
ע.ב
8/12/12 16:49
5
של מיצובישי !!!
9/12/12 08:24
6
תיבת פנדורה
15/12/12 23:15
פורום: בחירות 2013 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2013
השר שלום שמחון ממפלגת העצמאות הודיע כי לא יתמודד ברשימה לכנסת הבאה. לטענתו, קיבל פניות של מפלגות "מכל הקשת הפוליטית", כלשונו, לרוץ ברשימתם כנציג ההתיישבות. "העדפתי לגלות נאמנות לחברי במפלגת העצמאות, ולא לדאוג לסידור עבודה לעצמי".
06/12/2012  |  עידן יוסף  |   חדשות
מפלגות הליכוד, ישראל ביתנו, העבודה והתנועה הגישו (יום ה', 6.12.12) את רשימותיהן לבחירות לכנסת ה-19. הרשימות הוגשו סמוך לשעה 20:00 בערב, שעתיים לפני המועד האחרון להגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית.
06/12/2012  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', כינתה את ח"כ עמיר פרץ אופורטוניסט וחתרן. בנאומה בפתיחת ועידת מפלגת העבודה התייחסה לעריקה המפתיעה של ח"כ פרץ לרשימת 'התנועה' בראשות ציפי לבני, עריקה עליה הכריזו השניים במסיבת עיתונאים הבוקר.
06/12/2012  |  איציק וולף  |   חדשות
מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, מאשים את יו"ר העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ' בביצוע מחטף שסיכל אפשרות לערער על רשימת העבודה לכנסת.
06/12/2012  |  איציק וולף  |   חדשות
ברשותכם אני מבקש להתחיל בסיפור אגדת-עם יהודית השופכת חושך על הפוליטיקאים ששמותיהם יפורטו בהמשך ברשימה שלא תחמיא להם:
06/12/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי  
שס הציגה הרשימה: ישי בראש; דרעי שני  /  עופר וולפסון
פרץ: מפלגת העבודה זנחה התהליך המדיני  /  עידן יוסף, עופר וולפסון
הבית היהודי: האם תיכנס אישה שלישית  /  עידן יוסף
פרץ פרץ פרץ  /  יאיר מעודה
לציפי לבני מותר לגנוב  /  נרי אבנרי
תבחרו שלי - תקבלו אחמד  /  עמוס דאי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il