|   15:07:40
  אברהם פריד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?

הטור של פריצי

אבטחת המידע של גדעון סער, איך לגייס את לוחמי מאה שערים, פרידה עצובה מדן כהן וברכה לחג התשעה באב
11/07/2013  |   אברהם פריד   |   מאמרים   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

חגיגות תשעה באב

בשבוע הבא נחגוג את תשעה באב, למי שחוגג. בעצם זה מועד מצוין להיזכר בו בכל המטורפים הללו של הקב"ה, שלגרסתם הוא הבטיח לנו הכל, מהפרת עד החידקל, ונתן לנו ערבות אלוקית שנשב כאן לנצח ושתמיד נשמיד את כולם. טוב. אומנם בפעמים הקודמות זה לא כל כך הצליח ולקח לנו 2,000 שנה לשלם את החוב הלאומני ההוא וריבית הדמים שלו, אבל בואו ננסה פעם שלישית. ובינתיים, עד פיצוץ המסגדים והקמת בית המקדש על-רקע מלחמת גוג ומגוג, בהתאם לתב"ע של נאמני הר הבית וחזיונות האוונגליסטים הנוצרים, אפשר כבר לחמם את הגזרה מראשי כל הגבעות בשומרון. ויחי הנוער, צאצאי מתנחלי חברון סבסטיה תפוח ובנותיהן, נושאי הלפידים הבוערים שיציתו בקרוב גם את הבית שנותר.

אבל לא הכל שחור: לזכות הקנאים הקדמונים יאמר שאם הם לא היו מממשים את רעיונותיהם המשיחיים ומביאים ככה לשריפת המקדש, היינו בטח צריכים לעלות עכשיו, ברגל, שלוש פעמים בשנה להר הבית, ולהביא אתנו עז או כבש לטובת החברים של פרוש וליצמן ו/או ( אם הם יהיו בקואליציה) גם לכל הבנים והחתנים של עובדיה יוסף. לא שהם לא לוקחים לעצמם גם היום את הנתחים הטובים (עין ערך הרב של חולון או עלילות רב ראשי לישראל בכלל), אבל לפחות אנו לא צריכים לגרור בחבל את העז להר הבית. אולי כי הם כבר מזמן הכניסו לנו אותה הביתה, והתרגלנו. חג שמח, למי שרוצה, או עצוב. תבחרו לבד.

לוחמי מאה שערים
[צילום: פלאש 90]

ביבי קישקש, שר הביטחון נאם, והשר לביטחון פנים כבר ביקש מהאוצר תקנים להקמת כוח משימה שיגן על חיילים לובשי מדים במאה שערים. קשקושים רגילים של פוליטיקאים. מאה שערים תוקפת חיילים כבר זמן רב, ותמשיך לתקוף אם לא נגיב, אבל לא צריך בשביל זה שום תקנים נוספים במשטרה.

על-פי החוק שר הביטחון הוא הפוקד. הוא המגייס לצבא, והוא המשחרר מגיוס. אין בישראל חוק שפוטר אברכים משירות. יש רק חוק שמסמיך את שר הביטחון לגייס את מי שהוא רוצה, רק ששרי הביטחון שלנו בחרו עד כה שלא לגייס חרדים, כחלק מאתנן הזנות הקבוע של הקמת קואליציות. אבל שר הביטחון יכול לגייס, והגיע הזמן שיעשה זאת.

והנה ארבעת המועמדים הראשונים לגיוס: ארבעת החרדים שנעצרו במהומות של התקפת החייל ונעצרו. עכשו האריכו מעצרם ביומיים. בזבוז זמן. לא צריך שום מעצר ושום כתב אישום של המשטרה. צריך רק למסור להם צו חיול ביד, וממחר בבקר הם יתחילו טירונות. כנ"ל כל מי שיהיה מעורב מעתה בתקיפת חיילים במאה שערים או בני ברק. כל מתפרע יגוייס בו במקום, ובמהירות. ראשית, כי בהתקפותיהם הם מוכיחים יכולות ותכונות שצה"ל ודאי ישמח לנצלן, ושנית, כי הגיע הזמן שגם בבתי הכנסת של מאה שערים יתחילו להתפלל לשלום צה"ל ולוחמיו. אצל הקיסר פרנץ יוסף הם נשאו תפילה לשלומו ולשלום צבאו. ברוסיה הסובייטית הם נשאו תפילות לשלום הקומינטרן והממשלה הסובייטית. רק פה לא. אבל היו בטוחים שביום שאברכי מאה שערים ומשתמטי בני ברק יגוייסו, יתחילו גם בשטיבאלך של בית"ר ועמנואל להתפלל מי שבירך לשלום הצבא.

בינתיים אל תאמינו לשר הביטחון שמספר לכם סיפורים, וגם לא לראש הממשלה ש"מזדעזע". תאמינו להם רק ביום שתראו אותם חותמים על צוי הגיוס. כי עד היום הממשלה הזו, המורכבת גם מהמפלגה של יאיר לפיד, לא גייסה אפילו חתול אחד עיוור ממאה שערים.

אבטחת המידע של גדעון סער וממשלתו
[צילום: AP]

"אין סיבה להכנס לפאניקה" הסביר שר הפנים גדעון סער בהגנתו על המאגר הביומטרי שמשרדו הקים ושבו יאספו נתונים על אזרחי המדינה. "הוקמו מערכות שעומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע ושמירת הפרטיות".

מי שרוצה רשאי, כמובן, להאמין לאגדת הפרטיות של שר הפנים גדעון סער, ולהתעלם מאזהרות המומחים לאבטחת המידע שמבטיחים לנו שהמאגר הזה יפרץ או יודלף בסופו של דבר. למתעניינים יוזכר שהטור הזה היה מי שפרסם כאן, בזמנו, את דבר הדלפתו לרשת האינטרנט של מאגר התוכנה "אגרון", מאגר הנתונים של משרד הפנים, שהכיל את כל הפרטיים האינטימיים שנאספו עליכם ועל בני משפחתכם, כולל גירושים, שמות ילדים מחוץ לנישואים, ילדים מאומצים ופרטי הוריהם שמסרום, נתוני גיל, דת ועדה, פרטי משפחות מעורבות, רשימת המרות דת, ומה לא. קוראי הטור הזה זכו בזמנו לקבל כאן גם קישור ישיר לכניסה למאגר המידע "המוגן" הזה, ושוטטו בו להנאתם, מה שהעיד על הסטנדרטים הטובים של אבטחת המידע במשרד הפנים. אבל למה לכם להסס? אפשר הרי לבדוק את ההצהרות של השר סער, ולבחון עד כמה יש סיכוי שהמאגר החדש שלו יהיה מוגן. אנא, עשו בעצמכם את הבדיקה.

ולהלן ההוראות:
פתחו את המחשב שלכם, כנסו לגוגל, והקלידו את הסיסמא: "מרדכי וענונו דימונה". עכשו קיראו כל מה שעולה במסך, ראו כל תרשים, כל תמונה, וכל תיאור הליכי העבודה, (אפשר גם באנגלית) ותחליטו אם אתם מוכנים לסמוך מעתה על "הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת המידע" של ממשלה שככה היא הצליחה לשמור על המידע הסודי ביותר שהיה לה. ואם נחה דעתכם מגדעון סער והבטחותיו, ואתם סומכים על אבטחת המידע הממשלתית שלו, אנא העבירו אליו (ממילא זה יעבור דרך קופת חולים) יחד עם טביעת האצבע שלכם גם דגימת שיער או רוק. כעת סימכו על מערכות שמירת הסודיות של הממשלה, משרד הבריאות ומשרד הפנים, ואנו בתמורה מבטיחים לכם שבבוא היום נפרסם כאן, בכבוד וברוב עם, לא רק את מבנה ה ד.נ.א שלכם עם רשימת המחלות הפנימיות של כל בני משפחתכם לדורותיהם, אלא גם את תוצאות ספירת הזרע שלכם ויום הביוץ של זוגתכם.

השופט
[צילום: פלאש 90]

אין מה להוסיף על דן כהן. רק להזכיר: דן כהן זה מי שבאמצע החקירות נגדו השאירו לו את הדרכון כדי שיוכל "לשוט עם העו"ד שלו להפלגת נופש לטורקיה" ורק העו"ד חזר ממנה. ואז הם הוציאו צו איסור פרסום על הפרשה ועל בריחתו, שלא תדעו מהמתרחש. וכשהתפוצץ העניין והצו הוסר הודות לעתירה של העיתונות החוקרת, הם סיפרו לנו שהוא נסע רק כדי ללמוד מוזיקה בבי"ס ג'וליארד בניו-יורק והוא תכף יחזור עם הכינור. וכשהתברר שבוגר המוזיקה שלנו המשיך לפרו הם הסבירו שהם לא ביקשו את הסגרתו בגלל שאין הסכם הסגרה עם פרו. רק כשהתעוררה כאן מהומת אלוהים ציבורית אז הפרקליטות נכנעה וביקשה הסגרתו, ולמרבה הפליאה בתי המשפט בפרו כן הורו להסגירו. זמן קצר הם נשמו לרווחה כשהנשיא הפרואני המושחת התערב פתאום ומנע הסגרתו, וגם כשהנשיא הזה הודח הם שתקו ולא פנו לנשיא החדש לבקש שיאפשר הסגרתו, ולנו סיפרו לנו שאי-אפשר להביאו. רק שהפרואנים הפרואים וחסרי המשמעת הללו לא חיכו דקה, והעלו אותו בתוך יממה על המטוס הראשון, אפילו בלי בקשה מכאן, ושלחו אותו ארוז לארץ הקודש, לאותה פרקליטות שכלל לא ביקשה יותר את הסגרתו.

לזכות אנשי הפרקליטות בישראל ייאמר שהם יצירתיים ויוצאים מכל צרה, ולכן עשו מיד עסקת טיעון, ועכשו דן כהן לא יעלה לדוכן העדים להחקר ולספר מה בדיוק קרה, לא ימסור מי היו שותפיו ולא יטען ויוכיח שהוא מעולם לא ברח אלא יצא מפה ברשות, בסמכות ואפילו בעידוד ממלכתי. ככה גם נותני השוחד קיבלו חסינות, שאר מקבלי השוחד עימו נותרו אלמונים, ודן כהן ישלם קנס סימלי שהוא בקושי חצי מהשוחד שקיבל, כשרק בבנק אחד בפרו ישארו לו, גם אחרי תשלום הקנס, 4 מיליון דולר במזומן באותו חשבון מזומנים שהמדינה שמה עליו יד ועכשו תשחרר לו אותם. בניכוי השליש הוא ישב אומנם 3 שנים במאסר, כשבעוד שנה כבר יצא לחופשות, וזה לפני חופשות מחלה וגיל וחנינה. ובכך הפרשה עם השופט לשעבר, ידיד השרים (שמינוהו) וחבר הצמרת המשפטית בישראל, מי שהיה שותף למשרד עוה"ד של הבנים של הנשיא ברק והשופט זמיר, והביא לשם עסקות וקליינטים ועסקים, ועשה מעשי מירמה ונטל שוחד, האיש והפרשה הזו יעלמו מהעין הציבורית ואיש לא ישאל יותר מדי שאלות.

ואם אחרי הפרשה הזו יש עוד מישהו שמאמין לפרקליטות מדינת ישראל, או עדין לא מבין למה צריך לשים עליה, ומייד ודחוף, יחידת ביקורת וחקירות חיצונית, אז לנו אין יותר מה להוסיף או להסביר.

תאריך:  11/07/2013   |   עודכן:  14/07/2013
אברהם (פריצי) פריד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ex yerushalmit
11/07/13 23:15
2
חמל"צ
12/07/13 10:15
3
עידןסובול
12/07/13 11:00
 
הנ"ל
12/07/13 11:29
4
הרועץ המשפטי
12/07/13 11:08
5
בן דוגית
12/07/13 12:01
6
נחום שחף
13/07/13 02:28
 
כנופיית החוק
13/07/13 02:38
7
ניסים דקמח
13/07/13 08:21
 
לא לחקור כלום
13/07/13 15:10
8
ירדנה
13/07/13 16:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פעמים מספר כתבתי וחזרתי וכתבתי שהמעברים בין ישראל לבין עזה מהווים לא רק צינור לאספקת מזון ומוצרים אחרים, אלא יש בהם כדי לקשור את ידיה של ישראל, ובו-זמנית לאפשר פיגועים או ירי על ישובים יהודיים. זה הרי פרדוקס: מדינה מותקפת, המצהירה על הינתקותה המוחלטת מטריטוריה מסוימת, ממשיכה להזרים אל אותה טריטוריה מוצרים שונים ומשונים. למי? לשלטון חמאס החי בזכות המיסים הכבדים אותם הוא מטיל.
11/07/2013  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
היה זה בשעת מנחה של תשעה באב, אי שם בשנות השבעים של המאה שעברה. בקרב קבוצת חברים פשטה השמועה, שהרב הראשי לישראל הרב שלמה גורן, זצ"ל, נוהג מאז תשעה באב של שנת תשכ"ז, שנת שחרור ירושלים והר הבית, לעלות מידי תשעה באב לקומה השנייה של בנין ה'מחכמה' שבגבולו המערבי של הר הבית, להשקיף מחלונותיו אל רחבת הר הבית, ולהתפלל אל מול מקום המקדש שחרב את תפילת מנחה של תשעה באב.
11/07/2013  |  מנחם רהט  |   מאמרים
חטא חטאה ירושלים ולקו בכפליים. ומובא במדרש איכה, שהיה נבוזרדאן קץ בחייו בשעת המצור על ירושלים והיה רוצה לשוב לארצו. אמרו לו עוזריו וחייליו: לא כדאי לך לעצור את המצור על ירושלים כי סופה של העיר הזו ליפול כי אף אלוקיהם נגדם והוא בעוכרם כי חטאו לו. וכששאל אותם נבוזרדאן: תנו לי סימן, אמרו לו: תמדוד את גובה החומה מה גובהה. כך עשה, מדד. למחרת אמרו לו: מדוד שוב. מדד והיו חסרים כשני טפחים. וגם ביום השלישי מדד ושוב חסרים שני טפחים. וכך כל יום שמדד, ראה ששני טפחים נבלעים בתוך האדמה מחומת ירושלים. ואז המשיך נבוזרדאן את המצור עד שהפיל את החומה, הכניע את ירושלים והחריב את בית המקדש.
לא תאמינו, אבל כשהסכמי אוסלו יצאו לדרך, לא דיברו על מדינה פלשתינית. יצחק רבין שלל אותה עד יום הירצחו. כשהקומוניסט, ח"כ מאיר וילנר, דיבר מעל הדוכן על "שתי מדינות", ח"כים רבים יצאו מהמליאה במחאה. רבים ראו בו בוגד.
11/07/2013  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
הניסיונות החוזרים ונשנים להחיות את עיתון מעריב הם לשווא. שום פרמדיק לא יצליח להפיח בו רוח-חיים. שהרי מדובר במת-מהלך כבר מזמן.
11/07/2013  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
ביידן נוגע במצחו בתומכת במהלך עצירת קמפיין בחדר התה של מרי מק באטלנטה [צילום: אלכס ברנדון/AP]
שמואל רוזנר
ביידן מפגר כעת אחרי טראמפ בג'ורג'יה, מדינה קרטית, ובמדינות מתנדנדות אחרות. סוקר ידוע ממליץ לביידן לזוז למרכז פוליטי כדי להגדיל את סיכוייו לנצח. יועץ אסטרטגי טוען שגם פניית הפרסה של...
נשיא סין שי ג'ינפינג עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין [צילום: סרגיי בובילב, ספוטניק/AP]
יאיר נבות  |  
בחינה מעמיקה יותר של יחסי מוסקבה-בייג׳ין יותר משנתיים לאחר הרחבת הפלישה הרוסית לאוקראינה תלמד שהם אכן העמיקו משמעותית, עם סייגים. למשל בכל הקשור להיקף הסחר בין המדינות, ורכיבי הסחר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il