|
רלי לוי [צילום: ענבל לוייתן קראוס]
|
|
|
|
|
רלי לוי, עד לא מכבר סמנכ"ל השירות ב"עמיתים" קרנות הפנסיה הוותיקות ומי שכיהנה בעבר כמנהלת מערך השירות של מערך המכירות הגלובאלי של צ'ק פוינט, נבחרה לכהן כסמנכ"לית השירות והשיווק של מאוחדת ולהקים את החטיבה החדשה שתפעל בכפיפות ישירה למנכ"ל הקופה,
זאב וורמברנד.
לוי (נ+3) ניהלה את חטיבת השירות ב"עמיתים" ב-7.5 השנים האחרונות, ולזכותה נרשם השדרוג הניכר של מערך השירות בקרנות, פיתוח ממשקי השירות והשיפור המשמעותי בשיעורי שביעות רצון העמיתים מקרנות הפנסיה הוותיקות.
קודם לתפקידה ב"עמיתים", כיהנה לוי כמנכ"לית עמותת חיבוק ראשון, עמותה המטפלת בתינוקות נטושים ובודדים בבתי חולים.
הקמת חטיבת השירות והשיווק החדשה במאוחדת מתבצעת במסגרת יישום אסטרטגיית שדרוג השירות ללקוחות הקופה השלישית בגודלה בישראל, המעניקה שירות רפואי ליותר מ-1,240,000 לקוחות בכל רחבי ישראל.