|   15:07:40
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
אלטלנה. פילוג לא מהיום [צילום: לע"מ]
הגיגים תשפ"ד

שמאל ימין

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - תכירו ותעריכו, אמת קשה, קלון, כמקובל, תפרו תיק וסיכול "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)
08/05/2022  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות


בהלם ובאלםּ

את השיר של נסים ברכה על אסתר בן נעים מדימונה קראתי בהלם ובאלם ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. תודה לעו"ד מתן כצמן, שצייץ אותו בטוויטר.

"אֶת אֶסְתֵּר בֶּן נָעִים
הַזְּקֵנָה הַמָּרוֹקָאִית שֶׁמִּסְתּוֹבֶבֶת בִּרְחוֹבוֹת דִּימוֹנָה
אַתֶּם תְּכַבְּדוּ
אַתֶּם תָּזוּזוּ הַצִּדָּה וְתִתְּנוּ לָהּ לַעֲבֹר
כְּשֶׁהִיא הוֹלֶכֶת עַל הַמִּדְרָכָה
לַמְרוֹת דִּבּוּרֵי הַסְּרָק הַלֹּא בְּרוּרִים
וְהַפְּסִיכוֹזָה
לַמְרוֹת הַשָּׂפָה הַמְּטֻשְׁטֶשֶׁת וּמִטְפַּחַת הָרֹאשׁ הַתְּכֵלֶת עִם הַנְּקֻדּוֹת
לְלֹא בְּשׂוֹרָה

לְאֶסְתֵּר בֶּן נָעִים הַזְּקֵנָה הַמָּרוֹקָאִית מֵהַמּוֹסָד הַגֶּרִיאַטְרִי
אַתֶּם תִּתְּנוּ הַרְבֵּה כָּבוֹד
אַתֶּם תָּזוּזוּ הַצִּדָּה וְתַשְׁפִּילוּ מַבָּט

שֶׁהִיא מוּבֶלֶת עַל כִּסֵּא הַגַּלְגַּלִּים בַּמִּסְדְּרוֹן
לַמְרוֹת הַמִּלְמוּלִים הַלֹּא קְשׁוּרִים
וְלַמְרוֹת עֵינֵי הַתְּכֵלֶת הַמְּחַיְּכוֹת בְּלִי הַכָּרָה
לַמְרוֹת הַתְּשִׁישׁוּת הַבִּלְתִּי מֻסְבֶּרֶת
וְהַקִּמּוּר הַלֹּא אֶסְתֶּטִי בַּגַּב
וְהַזִּקְנָה

אֶת אֶסְתֵּר בֶּן נָעִים הַזְּקֵנָה הַמָּרוֹקָאִית הַטְּמוּנָה
לְיַד הַחֶלְקָה הַצְּבָאִית בְּדִימוֹנָה
אַתֶּם תַּכִּירוּ וְתַעֲרִיכוּ
לַמְרוֹת הָעֲלִיבוּת שֶׁחֲבוּיָה בְּתוֹךְ חֶלְקַת אָדָם קְטַנָּה
בָּהּ שׁוֹכֵב גּוּף חֲסַר כָּל תֹּכֶן וְתַכְלִית

כִּי בְּתוֹךְ הַחֶלְקָה הַצְּבָאִית
טְמוּנוֹת הַכָּרָתָהּ, אֲצִילוּתָהּ, צְעִירוּתָהּ, שִׂמְחָתָהּ וּתְשׁוּקָתָהּ
יַחַד עִם אַלְבֶּרְט בְּנָהּ".

פאתוס

מאז נעוריי משתדל לא להקשיב לנאומים הנמלצים ועתירי הפאתוס ביום השואה וביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. כתבתי כמה נאומים בחיי, ואני יודע, שלרגל האירוע, יש לתבל את הנאום בקורט פאתוס, או בשניים, וחטאתי בזה לא-פעם. נאום טוב צריך לענות לצורכי המקום ולצורכי השעה. וכפי שנאמר, "מיטב השיר - כזבו".

כשנפתלי בנט, ראש ממשלת הכחש, המרמה וההסתה, מטיף נגד פלגנות, אני נזכר במכתם העברי הידוע, "טובל ושרץ בידו". למזלנו, לא הטיף לנו הבנט הפעם על צניעות ועל יושר.

כשהנשיא יצחק הרצוג אמר, "בנינו ובנותינו, אשר נפלו על הגנת המדינה - לחמו יחד ונפלו יחד. הם לא שאלו, ואיש לא שאל אותם, מי ימין ומי שמאל, מי דתי, מי חילוני, מי יהודי ומי לא יהודי. גם השכול לא שאל. לא אותם, ולא אתכם" - הוא לא אמר דברי אמת. אזכיר לנשיא את "מלחמות הגנרלים" במלחמת יום הכיפורים ואת הטענות של אנשי הפלמ"ח, שבמלחמת הקוממיות עשו בהם "מעשה אוריה". ודי לחכימא ברמיזא. אזכיר, כי כשחרב הייתה מוטלת על צווארם, מרדכי אנילביץ' ומארק אדלמן, ראשי הארגון היהודי הלוחם (אי"ל) של השמאל בגטו וארשה, סירבו לשתף פעולה עם פאוול פרנקל ועם אנשיו מהארגון הצבאי היהודי (אצ"י) של בית"ר, אל מול הנאצים במרד גטו וארשה.

וניזכר בעוד כמה אירועים קשים ממלחמת הקוממיות: הפקרת הרובע היהודי בירושלים, גוש-עציון, ניצנים ומשמר-הירדן; ולא פירטתי את כל המקרים, שהופקרו בהם מי שלא היו מאנ"ש. אכן, צדק הנשיא - כמו בירי בניצולים מהספינה "אלטלנה" וב"סזון" - לא שאלו מי ימין ומי שמאל, מי דתי, מי חילוני. לא היו צריכים, כיוון שממילא הש"י דיווח מלא, אבחן את המטרות, וסימנן היטב.

חשוב להזכיר זאת, ולהעמיד את העובדות על דיוקן, כיוון שההסתה במלחמת האחים הכבושה בתוכנו עברה מזמן כל גבול, וראש הממשלה החליפי ושריהם עוסקים בה במרץ רב ובריש גלי כשאינם מסווים את כוונותיהם בפטפוטים על אחדות, על ריפוי ועל איחוי.

בושה

היחס לנכי צה"ל, ולא רק להלומי הקרב, הנו אות קלון על מדינת ישראל. איציק סעידיאן הזכיר לנו זאת לפני כשנה, וכתוצאה מכך עטף את עצמו אגף השיקום בהרבה יחסי ציבור, אך ממשיך בסורו.

ביזיון

ארבעה ח"כים ממרצ וממפלגת העבודה ביזו את הנופלים במערכות ישראל בהשתתפותם ב"יום הזיכרון האלטרנטיווי", שבו ציינו, בנוסח הטמא, המקובל בזמן האחרון, שוויון בין חללי מערכות ישראל והנופלים בפעולות האיבה (כלומר - חללי הטרור הערבי) לבין מחבלים, שנהרגו בניסיונותיהם לפגּ̤ע בנו. זה עוד שלב חמור בהתדרדרות השמאל הקיצוני הישראלי לתמיכה בטרור ובפעולות נגד מדינת ישראל. הטקס נערך השנה באוניברסיטת תל אביב. כלומר, באישור הנהלת האוניברסיטה.

רדיפה

מהרגע, שגל הירש הוצע כמפכ"ל המשטרה, הוא הפך למטרה, שכל המשטרה, בעידוד מפקדיה ומפקדיה לשעבר (פורום רבי-ניצבים וניצבים בדימוס), התכוונו לחסל בתפירת תיקים מתיקים שונים. זאת, כיוון שאסור שיבוא מטאטא חדש לא מבית-מדרשם, שיכול ח"ו לנער את העץ, וכל הפירות הרקובים ייפלו לעיני כל. די היה למשטרה בניסיונה המר עם המפכ"ל לשעבר הרצל שפיר. מפכ"ל, לפיכך, צריך לבוא, ללמוד, להתנסות ולהוכיח את עצמו בטרם ימונה לתפקידו. משמע, ילמד מה הם חוקי הארגון, מה סדר הניקור ומה מותר לו ומה אסור.

כתבתי זאת בטורי הרבה לפני שהוקרן הסרט של אילה חסון, אלא שלדבריי לא טרחה הפרקליטות להתייחס. התגובה החריפה של הפרקליטות לסרט של חסון מלמדת, שהבע̤רה על ראשה גדולה מאוד.

אין רִיק

הפיגועים האחרונים - באלעד, באריאל, בבאר-שבע, בבני-ברק, בחדרה ובתל אביב, הוכיחו, לעניות דעתי, את הצורך בהרבה חמושים, שיסתובבו ברחובותינו מול בני-עוולה, שבאים לכלותנו. יכולים אלה להיות שוטרים (רצוי ביותר), חיילים בתפקיד, חיילים בחופשה ואזרחים מן השורה. העיקר, שיהיו מיומנים בתפעול אקדחים ונשק ארוך (רובים). בנוסף, צריכים לחדש במהרה את המשמר האזרחי, ולהפיח רוח חיים בעצמותיו היבשות.

חוסר הביטחון, שנודף שוב באוויר, מעיד על עוד כישלון מוחלט של מערכת הביטחון על כל מרכיביה ושל המשטרה. הוא מביא אזרחים להגיש בהמוניהם בקשות לרישיונות נשק, והמדינה מתבלבלת מול הגאות, בלשון המעטה, המבטאת מצוקה אמיתית של האזרחים.

אם ירצו ואם לא ירצו, יביא חוסר הביטחון להתארגנות מיליציות אזרחיות, כי רִיק אינו קיים בטבע. אם המדינה נכשלת בהתמדה בהגנה על חיינו, אין לה שום הצדקה למנוע מהאזרחים להגן על עצמם, על משפחותיהם ועל רכושם, אלא צריכה לחפש דרכים לשתף פעולה עמם, כפי שעשה משמר הגבול לגבי ארגון "השומר החדש" בכל הקשור לטרור החקלאי בארץ.

במקום זה, מנסה המשטרה ללחום בהתארגנויות האזרחים להגנה עצמית, כך טוען שי גליק, מנכ"ל ארגון "בצלמו". הוא מסתמך על מסמך, שחיברה לשכת הייעוץ המשפטי במשטרה, ונכתב בו, "המשטרה אינה תומכת בכל יוזמה אזרחית להפעלת סמכויות שלטוניות שאינה כדין". עוד נאמר במסמך: "במסגרת פעילותה מסתייעת המשטרה במתנדבי המשמר האזרחי, אשר סמכויותיהם מוסדרות אף הן בפקודת המשטרה. בהתאם לפקודת המשטרה, הפעלת אזרחים בפעולות שנועדו לשמירת ביטחון הנפש והרכוש מפני פח"ע, ובפעולות שיטור נוספות שנקבעו בתקנות המשטרה - תתאפשר רק במסגרת התנדבות במשמר האזרחי, מסגרת מאורגנת, מפוקחת ומוסדרת בפקודות ובנוהלי משטרת ישראל". כלומר, ניסוח משפטי חמקמק, שאינו מכיר בהתארגנויות המקומיות מתוך כוונה לסכלן, למרות מה שחווינו בפרעות תשפ"א.

לדברי גליק, נכתב המסמך בתגובה לפנייתו. "לצערי, שוב משטרת ישראל נכנעת לארגוני שמאל קיצוני. במקום לשתף פעולה עם ארגונים אזרחיים, היא בוחרת להפנות גב לאזרחים מסורים, שרוצים להתנדב ולהגן על חיי אדם. [מבצע] שומר החומות הבא כבר בפתח, ובמקום שמשטרת ישראל תרים את הכפפה ותעזור לתושבים להגן על עצמם, היא מתנערת מהם...".

תאריך:  08/05/2022   |   עודכן:  08/05/2022
אביתר בן-צדף
+סריקות אחר חוליית המחבלים שחדרה לתקוע
22:37 08/05/22  |  עידן יוסף
כוחות צה"ל הוזנקו לישוב תקוע שבו נעשה הערב נסיון פיגוע, והם סורקים כעת אחר חשודים נוספים במרחב.
[צילום: דובר צה''ל]
+מטען צד התפוצץ ליד רכב ישראלי ליד כוכב השחר
22:33 08/05/22  |  עידן יוסף
מטען צד התפוצץ ליד רכב ישראלי שנסע בכביש אלון ליד כוכב השחר. המטען התפוצץ בסמוך לכפר אל-מועייר צפונית לכוכב השחר. עד ראייה מדווח כי מהמטען יצא פטריית אש ורסיסים עפו לגובה של 50 מטרים (סרוגים) ככל הנראה מדובר בפגז מרגמה 84 מ"מ (ערוץ 14).
+סוכל פיגוע של חוליה בתקוע שבגוש-עציון
20:45 08/05/22  |  עידן יוסף
תושבי תקוע שבגוש-עציון התבקשו להסתגר בבתיהם ולהגיף חלונות מחשש לפיגוע בשער הישוב. חבר כיתת הכוננות זיהה מחבל היורה לעבר עמדת הכניסה ליישוב. הוא השיב בירי וניטרל את המחבל. כוחות רבים במקום.

מתחקור ראשוני עולה כי מדובר בחוליה שמנתה ארבעה מחבלים שחדרו את הגדר וניסו לפרוץ לבית. אחד מהם נורה והיתר נמלטו.
סכין לצד גופת המחבל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+גנץ הנחה על הסרת הסגר על יהודה והשומרון
20:42 08/05/22  |  עידן יוסף
בתום הערכת מצב ביטחונית, שקיים שר הביטחון בני גנץ, הוחלט (א') על פתיחת המעברים באזור יהודה ושומרון, למעט תושבי היישוב רומאנה בנפת ג׳נין - מקום מגוריהם של המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד. עוד הוחלט בתום הערכת המצב כי מעבר ארז יישאר סגור לתנועת תושבי רצועת עזה עד להודעה חדשה.

במהלך הסגר יתאפשר מעבר במקרים הומניטריים, רפואיים וחריגים בלבד וכפוף לאישור מתאם פעולות הממשלה בשטחים. בהמשך השבוע תתקיים הערכת מצב נוספת בנושא.
+סער: נשקלת הריסת בתים של מחבלים אזרחי ישראל
20:39 08/05/22  |  עידן יוסף
השר גדעון סער ליונית לוי: "אנחנו שוקלים רעיונות מבצעיים חדשים שלא נשקלו בעבר. שוקלים להרוס בתים של מחבלים אזרחי ישראל".
+לאמץ את שיטת אריאל שרון
20:34 08/05/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
חיסולו של יחיא סינוואר מנהיג חמאס ברצועה אינו מספיק כדי להכות בהנהגת חמאס הדוחפת להסלמה ולאינתיפאדה מזויינת נגד ישראל  ▪  הדרג המדיני חייב לאמץ את שיטתו של אריאל שרון ז"ל ולחסל את הנהגת חמאס בשטחים ובחו"ל באופן קבוע ושיטתי, ישראל נמצאת במצב של מלחמת התשה ארוכה
"מגרד להם בידיים". אריאל שרון [צילום: פלאש 90]
+כוחות צה"ל מיפו את בתי מבצעי הפיגוע באלעד
20:22 08/05/22  |  עידן יוסף
בהמשך לתפיסת המחבלים מוקדם יותר היום, כוחות צה״ל ומג"ב פעלו (א') בכפר רומאנה הסמוך לעיר ג'נין, למיפוי בתיהם של המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד, בו נרצחו שלושה אזרחים ונפצעו אזרחים נוספים. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.
[צילום: דובר צה´ל]
+לשכת ראש הממשלה: בנט לא תכנן להגיע לניחום אבלים באלעד
20:16 08/05/22  |  עידן יוסף
לשכת ראש הממשלה בנט הודיעה: "הדברים שפורסמו מוקדם יותר היום, כאילו ראש הממשלה ביקש להגיע לביקור וסורב או ביקש להגיע בנוכחות מצלמות - לא היו ולא נבראו. לצערנו הרב, גורמים בעלי אינטרס ככל הנראה הטעו את המשפחות השכולות".
+פצוע בינוני בפיגוע דקירה בשער שכם; סוכל פיגוע ירי של חוליה בישוב תקוע
19:52 08/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שוטר נפצע באורח בינוני באזור מבנה הבידוק הסמוך לשער  ▪  לוחמי מג״ב חשדו בצעיר הערבי, לקחו אותו אל העמדה כדי לבדוק אותו - שם הוא שלף סכין ודקר את אחד הלוחמים  ▪  המחבל הדוקר נורה ונפצע אנושות
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
מעצר בשער שכם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+צה"ל ירה למוות בעזתי שחצה את גדר ההפרדה באזור טייבה
19:24 08/05/22  |  עידן יוסף
פלשתיני מעזה חצה את גדר ההפרדה בסמוך לטייבה במרחב התפר - לאחר נוהל מעצר חשוד הוא נורה ונפצע; הפצוע פונה במסוק לבית החולים - שם נקבע מותו.

+2022 - ניפוח דמוגרפי פלשתיני
13:45 08/05/22  |  יורם אטינגר   |   לרשימה המלאה
- למעלה מ-150,000 ערבים נישאו לערבים/ערביות ישראלים מאז המפקד הראשון של הרש"פ (1997), והם נספרים פעמיים, ומספרם גדל עקב לידות
[צילום: יורם אטינגר]
+ראש הממשלה: היעד: הקמת משמר לאומי
12:28 08/05/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה אמר בפתח ישיבת הממשלה כי לכידת שני המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד אינה מספקת וכי המשימה העליונה של הממשלה היא החזרת הביטחון לאזרחים  ▪  עד סוף החודש תוצג תוכנית להקמת משמר לאומי-אזרחי  ▪  התייחס להמשכיות הממשלה וציין: "המון דברים יתקעו ויתקלקלו במצב של בחירות וכאוס"
בנט. "אי אפשר לזרוק גפרור ולברוח" [צילום: חיים צח/ לע"מ]
+הכל יכול היה להיות אחרת
11:45 08/05/22  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
לו הערבים היו מסכימים לחלוקה ב-1936/7 מדינת ישראל הייתה קמה לפני מלחה"ע השנייה ואפשר היה להציל מיליוני יהודים מאירופה שלא היה להם לאן לברוח
לפני מלחמת העולם השניה
+הרמטכ"ל כוכבי: נוסיף לפעול לעצירת הטרור ולחיזוק תחושת הביטחון
11:39 08/05/22  |  איציק וולף
ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי שיבח את פעילות לוחמי צה״ל וכוחות הביטחון על המבצע המוצלח, שבסיומו נתפסו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד.

"הבוקר קיימנו הערכת מצב מיוחדת, בהמשך לאירועים האחרונים. לוחמי צה״ל פעלו במהלך סוף השבוע האחרון בשילוב זרועות יחד עם המשטרה והשב״כ, והביאו לתפיסתם של המרצחים. נוסיף לפעול לעצירת הטרור וחיזוק הביטחון ותחושת הביטחון של אזרחי מדינת ישראל", אמר.
+המפכ"ל: נחושים להמשיך במלחמה נגד הטרור
11:35 08/05/22  |  איציק וולף
מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, ציין לאחר לכידת שני המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד כי על כל מחבל לדעת כי ידה הארוכה של משטרת ישראל ומערכת הביטחון כולה תגיע לכל מי שיפגע באזרחי ישראל.

"אנחנו נחושים להמשיך במלחמה מול הטרור. אני מודה לכל הכוחות שפעלו ימים רצופים ללא שינה בסריקות נרחבות ותודות גדולות לשותפינו במערכת הביטחון שעמדו לצידנו כתף אל כתף במאמץ המבצעי שהשתלם הבוקר", אמר.
[צילום: משטרת ישראל]
+ח"כ סמוטריץ': לכידת המחבלים בחיים מחדדת הצורך בהחמרת תנאי הכליאה
11:30 08/05/22  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', ברך את כוחות הביטחון על לכידתם של המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד.

"תפיסתם בחיים מחדדת שוב את הצורך בסל הרתעה הכולל החמרת תנאי כליאה, הרס מיידי ואמיתי של בתים וגירוש משפחות. כצעד ראשון נדרשת הקואליציה לתמוך בהצעת החוק של חברתי אורית סטרוק שעולה היום לוועדת שרים לחקיקה ומבקשת לעגן בחוק את מסקנות וועדת ארדן להחמרת תנאי הכליאה של מחבלים בבתי הכלא בישראל", אמר.

+נלכדו המחבלים שרצחו 3 באלעד
10:56 08/05/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי וצה"ל הצליחו ללכוד את שני המחבלים שרצחו במוצאי יום העצמאות את הישראלים אורן בן יפתח, יונתן חבקוק ובועז גול  ▪  השניים נלכדו בשטח מיועד סמוך לראש העין ולא התנגדו למעצר
אסעד אלרפאעי וצבחי אבו שקיר לאחר לכידתם [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שמאל ימין
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאול א
9/05/22 05:44
2
שמעון מהצפון
16/05/22 01:08
3
שמעון מהצפון
16/05/22 01:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
הפיגוע באלעד. נמשך המצוד בהובלת המשטרה אחר המחבלים. גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי המחבלים עדיין בשטח המדינה ויתכן שהתפצלו. המשטרה מבקשת מהציבור להימנע מתנועה רגלית ומפגשים בטבע באזורים הסמוכים לאלעד, לרבות ישובים ערבים וקו התפר, ואף סגרה אותם לתנועת כלי רכב. תנ"צ שמעון נחמני, ראש חטיבת המבצעים באגף המבצעים של המשטרה, אמר כי "המחבלים נמצאים בהימלטות לכיוון קו התפר, עושים את המיטב להניח עליהם את היד. מקווים שנהיה אנשי בשורות בזמן הקרוב מאוד".
07/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בעוד המתיחות ביחסי ישראל עם רוסיה בעקבות הפלישה הצבאית של צבא רוסיה לאוקראינה נמשכת, הרוסים אינם מסירים לרגע את עיניהם מהמתרחש במזרח התיכון, לאור ההסלמה האחרונה בהר-הבית וגל הטרור שמעודדת תנועת חמאס, הזמין משרד החוץ הרוסי משלחת של ארגון חמאס לשיחות במוסקבה.
לא צעירים חסרי מנוח ולא מרד נעורים. תחילת ההסלמה בזירה הישראלית-פלשתינית, הנמשכת למעלה מחודש ימים, בשני פיגועי טרור בערים באר שבע וחדרה (22 ו-28 במארס), שבוצעו על-ידי ערבים אזרחי ישראל המזוהים עם דאעש. היא נמשכה בשניים נוספים שבוצעו בבני ברק ובתל אביב על-ידי מפגעים בודדים מאזור ג'נין, ובסוף רמדאן - בפיגוע ירי בעיר אריאל על-ידי שני מפגעים מכפר סמוך.
07/05/2022  |  יוחנן צורף  |   כתבות
הותר לפרסום, כי שני המחבלים הגיעו ביום חמישי בערב לזירת האירוע באלעד באמצעות אחד הנרצחים - שככל הנראה הסיע אותם לזירה. עם הגיעם הם תקפו את הנהג שהסיעם, אורן בן יפתח, תושב לוד, ולאחר מכן רצחו עוד שניים ופצעו ארבעה.
06/05/2022  |  יואב יצחק  |   חדשות
שלושת הנרצחים בפיגוע באלעד, יונתן חבקוק (44), אורן בן יפתח (35) ובועז גול (49), מובאים למנוחות.
06/05/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
אחדות במשפחה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
חנינא פרבר
הרשע נמצא סמוך לחכם, כדי שהחכם יתקנו' אולם לתיקונו דרושים כוחות גדולים    התם וזה שאינו יודע לשאול אין בכוחם להחזיר את הרשע למוטב    משימה חשובה זו מוטלת על הבן החכם שהוא הגבוה מכולם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il