|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

חוק ששינסקי 2 נתמך פה-אחד

בתום דיון סוער במיוחד בוועדת הכספים שאף נקטע בעקבות עימות בין חברי הכנסת הוחלט כי רווחי היתר על משאבי הטבע ייגבו החל מרף של 14% תשואה על נכסי חברות יו"ר כיל: "אישור החוק הופך את ההשקעות העתידיות בישראל ללא כדאיות"
08/11/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ניר גלעד. מחייך פחות [צילום: משה שי/פלאש 90]

ועדת הכספים אישרה (יום א', 8.11.15) את חוק ששינסקי 2. אחרי שבועות של דיונים ממושכים ואחרי שהדיון האחרון היום נקטע מחמת עימות חריף במיוחד שפרץ בין חברי הכנסת בעקבות דבריו של יו"ר כיל, ניר גלעד, מהם עלה לכאורה, כי אם יאושר החוק, עתידה החברה להפסיק את השקעותיה העתידיות בישראל ואף לפטר עובדים, בין השאר, את עובדי מפעל המגנזיום.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, חזר על עמדתו, ש"משאבי הטבע של המדינה שייכים לאזרחים ועליהם להרוויח מהם, תוך מתן אפשרות להמשך ההשקעות בישראל". גפני העלה את החוק להצבעה רק לאחר שהוועדה שמעה את עמדת 'ועדת הארבעה' הממשלתית שישבה אף היא על המדוכה בשבועות האחרונים במקביל לוועדת הכספים. הוועדה אישרה את החוק פה-אחד, קואליציה ואופוזיציה, חרף כל הקשיים בדרך.

עוד אישרה הוועדה במסגרת החוק אלמנט שלא היה בהצעת החוק הממשלתית המקורית שהוגשה לוועדה - את הצעתו של רכז הקואליציה בוועדת הכספים, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), לפיה ההכנסות מהמיסוי על רווחי היתר יופנו לפיתוח התעסוקה והתשתיות ביישובי הפריפריה, בנגב ובגליל. הצעתו של זוהר זכתה לתמיכת כל חברי הוועדה, קואליציה ואופוזיציה, ויו"ר הוועדה גפני אף הודיע שיפעל להכניסה לגוף החוק.

חברי הוועדה אישרו את החוק לאחר ששמעו את עמדת 'צוות הארבעה' כאמור ביחס לחוק. סמנכ"ל כלכלה ותשתיות במשרד ראש הממשלה, אמיר ברקן, הציג את עמדת הצוות: "סוברים שאין צורך לשנות את המלצות ששינסקי 2 ביחס לפעילויות קיימות, אך כן לגבי השקעות חדשות שיש אינטרס למדינה שהן יבוצעו. מדובר בהשקעות של מיליארדי שקלים ויש מקום לוותר מעט על הכנסות עכשוויות לטובת הגדלת השקעות עתידיות. השקעות שעשויות להביא עוד אלפי מקומות עבודה במשק, הגדלת התוצר. מאשלג צפויה תוספת הכנסות של 2 מיליארד ש"ח ומנחושת עוד 650 מיליון ש"ח. אי-הוודאות מקשה על חברת מפעלי ים המלח לבצע השקעות חדשות. ישנה סבירות שההשקעות לא תבוצענה, תושבי הנגב יפסידו תעסוקה והממשלה לא תקבל ההכנסות של כמעט 3 מיליארד ש"ח. על-כן החלטנו לתת מספר הטבות שאינן סוטות ממסלול ששינסקי. אולי יקטין באחוזים בודדים את הכנסות המדינה, אבל מגדיל משמעותית את הצפי לביצוע ההשקעות העתידיות".

לגבי חברת 'ערבה מיינס', אמר ברקן: "במכרות הנחושת בתמנע אין לה יתרון גדול בישראל לעומת מקומות אחרים. לראיה, איש לא פיתח את המכרות שלושה עשורים מאז ננטשו ואם זה יבוצע, זה עשוי להגדיל את הכנסות המדינה ב-650 מיליון ש"ח. לכן ההטבות יסייעו גם לכך ונדרשת גם הכרה בהפסדי העבר, אחרת ישלמו מס על רווחי יתר כשאין כאלו. מדובר במיזם של חברה זרה שהחלה לבצע במצב מסוים ולא בטוח שתמשיך בחוסר ודאות". ברקן סירב לפרט אילו הטבות נשקלות על-ידי צוות הארבעה לגבי כיל: "עדיין מתלבטים בנושא ויש כאן ניהול סיכונים ולכן לא ראוי כרגע לדבר על זה".

האוצר: לאשר את הצעת החוק

מנכ"ל האוצר, שי באב"ד: "עמדת שר האוצר, היא שמאחר שגם צוות הארבעה לא הגיע להחלטות ויש גם שיקולים עסקיים לגבי הטבות אפשריות, על-כן יש לאשר את החוק כפי שהוא, כלשונו וככתבו". באב"ד הוסיף, שהמנגנון המוצע מבטיח שמפעל המגנזיום לא ייפגע".

יו"ר כיל, ניר גלעד: "מדברי ברקן ניתן ללמוד שהיום אין כדאיות כלכלית להשקיע בישראל ולכן הצוות הבין-משרדי הודיע שיש לבצע תיקונים. האוצר לעומת זאת בעד השארת החוק כפי שהוא. עתה האחריות לעתיד הנגב בידי הממשלה וחברי ועדת הכספים, אם יאשרו את החוק". חברי הכנסת הביעו תרעומת על דבריו. ח"כ מיקי לוי (יש עתיד): "זה איום מפורש, שיחזיר את הזיכיון". ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני): "זו סחיטה באיומים. הוא בא לכאן ומתנהג כבריון שמאיים על המחוקקים". גלעד המשיך: "בחמש השנים האחרונות המדינה הפכה את ההשקעה כאן ללא כדאית, בתחילה החריגו אותנו מחוק עידוד השקעות הון, הטילו עלינו עלות קציר המלח ועתה ששינסקי 2. בסוגיית המגנזיום התשובה במצב הנוכחי, אין יכולת לשנות את החלטת ה- Board להפסיק את ההשקעות בישראל וזה יום עצוב לנגב וגם לחברה". לחברי הכנסת אמר: "ביד שתרימו בעד החוק, אתם תרימו יד על תושבי הנגב".

דבריו עוררו זעם רב בקרב רבים מהח"כים ובהמשך נוצר עימות בין חברי הכנסת. יחימוביץ': "פתאום הוא חש זהות מלאה עם הנגב. ממש בן-גוריון. זאת בעוד ניר גלעד הוא השכיר העשיר ביותר במשק, שעל כל שעה שלו כאן בוועדת הכספים הוא מרוויח 10,000 ש"ח ולכן התרברבותו כמייסד העבודה העברית בנגב מקוממים. כיל משתמשים בפרסומים שלהם להפעיל איומים על הערוצים המסחריים ואכן עצרו את פרסומיהם בערוץ 10".

ניר גלעד השיב: "התרומה שלי לנגב בעשרות השנים האחרונות גדולה לאין שיעור על זו של חברי הכנסת". יחימוביץ' קראה לעבר גפני: "יש מניית זהב למדינה בכיל ויש לקבוע מפורשות, שאם תיפגע שערה ומשערת ראשו של איזשהו עובד במפעל המגנזיום הם ימצאו אותנו שם". ח"כ מיקי לוי קרא "לעגן משפטית בתוך החוק את ההגנה על עובדי מפעל המגנזיום. יש למצוא שוט, שאם יפטרו את העובדים נפעיל נגדם. שלא יהיה מצב שאם נאשר את החוק, מחר בבוקר יתחילו לפטר עובדים". ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני): "ועדת הארבעה יכולה להתכנס מחר בבוקר אחרי אישור החוק ולכן צריך סייג בגוף החוק, שכל שינוי יחייב את אישור ועדת הכספים ואז לא יהיו תרגילים כאלו".

"הפכו את כיל לאויב העם"

עמדה מנוגדת לעמדת רוב חברי הכנסת, הביע ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "בדיונים על ששינסקי 2 קיבלתי שיעור מזורז בפופוליזם זול, טון מתנשא של ח"כים שהפכו את כיל לאויב. הדבר הכי לא אמיתי ולא חכם לקחת את כיל שהיא אחד הקטרים המוביל בנגב ולהופכה לאויב העם. הורידו את הדיון לרמה רדודה של כמה מרוויח היו"ר או המנכ"ל. בסוף זו חברה ציבורית שרווחיה מגיעים לכספי הפנסיה של כולנו. אפשר וצריך לדון ולהתווכח, אבל יש לאפשר דיון אמיתי. כבר למעלה מחודש שסותמים פה את הפה לכל מי שחושב אחרת. מאפשרים להשמיע רק קול אחד". דבריו עוררו עימות חריף וגפני נאלץ לקטוע את הדיון.

יועץ לחברת 'ערבה מיינס', יוסי שניר: "אנחנו חברה מקסיקנית שלא השקיעה ביחסי ציבור. פעם ראשונה שנייצר נחושת נקייה, סך הכל השקעה של 2 מיליארד ש"ח והעובדים מהפריפריה. 11 שנה מושכים אותנו עם כל הרישיונות וסוף-סוף הגענו לנחלה ואז ששינסקי 2. רצו למסות את כיל עם האשלג ועשו לנו טובה בסוף, שקראו לנו לשימוע. אם ששינסקי 2 יוחל עלינו אין לנו כדאיות כלכלית". שניר ביקש החרגה מהחוק. גפני דרש מראשי האוצר לפתור את הבעיה שלהם באופן פרטני.

נוכח החשש מפיטורי עובדי מפעל המגנזיום, דרש יו"ר הוועדה גפני לקיים 'איחוד דוחות' בין מפעל המגנזיום למפעלים אחרים. מנכ"ל האוצר ומנהל רשות המיסים הודיעו שיחזרו לוועדה עם מנגנון שיאפשר זאת עד סוף השנה האזרחית.

תאריך:  08/11/2015   |   עודכן:  08/11/2015
עידן יוסף
+מסגרת מחייבת: הנומרטור התלת-שנתי
00:46 09/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה את 'נומרטור' התוכנית כלכלית התלת-שנתית לפיה תתנהל הממשלה  ▪  גפני: "טוב לניהול אחראי של התקציב אך תוך מתן אפשרות לח"ים להגיש הצעות חוק לתיקון עוולות חברתיות בעלות עלות תקציבית גם במסגרת התר"ש"  ▪  סייג לחוק: ועדת שרים לחקיקה לא תוגבל ביכולתה לאשר לקריאה טרומית הצעות חוק תקציביות
(אילוסטרציה)
+אושר הפיקוח הווטרינרי ב"רפורמת הקורנפלקס"
00:30 09/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הושגו הסכמות על העסקת הרופאים הווטרינריים בתאגיד ממשלתי
(בשר המובל בניגוד לנהלים [צילום: יח"צ])
+רפורמת הפטם הוצאה מחוק ההסדרים
23:13 08/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה דרש מהחקלאים הוזלה של 10% במחיר ואמר להם: "חובת ההוכחה עליכם"  ▪  עוד דרש מהחקלאים להוזיל מחיר לאלתר, להגדיל את הרכישות מהמגדלים הקטנים ולשמור על זכויות בעלי החיים  ▪  האוצר: מקווים שההבטחה של החקלאים תתממש
([צילום: אליס אמנדולה/AP])
+קצבאות הילדים יעלו; תוכנית חיסכון לכל ילד
22:29 08/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אחרי שבועות של מו"מ מול האוצר קבעה ועדת הכספים: החיסכון על שם הילד, דמי הניהול על חשבון המדינה, בעת המשיכה יקוזז המס על הריבית ע"י מענק שיתוסף לחשבון הילד וההורים יוכלו להוסיף את אותו סכום המופקד ע"י המדינה להגדלת החיסכון
(כל ילד יוכל למשוך את הכספים מגיל 18 [צילום אילוסטרציה: בנדיק דרקו/AP])
+צדק מאוחר: מענק לכל יתומי הפיגועים
21:11 08/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האוצר נעתר לדרישה חד-משמעית של ועדת הכספים לתת מענק מיוחד של 200 אלף שקלים ליתומים מפיגועים שאירעו מקום המדינה ועד תחילת שנות האלפיים שאיבדו את שני הוריהם
([צילום: AP])
+ארנונה מופחתת על התקנים סולאריים לחשמל
20:40 08/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרדי האוצר והפנים נענו לדרישת יו"ר ועדת הכספים  ▪  התעריפים ינועו בין 0.06 ש"ח ל-2.4 ש"ח למ"ר  ▪  גפני: "יש לעודד כמה שניתן ייצור חשמל אלטרנטיבי, שיוביל לחיסכון ולהפחתת זיהום"
([צילום: אלון לויטה])
+עד 6 מלש"ח לא יידרש מקור תקציבי
19:20 08/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הישג ליו"ר ועדת הכנסת: הממשלה תוכל לתמוך בהצעות חוק שעלותן פחות משישה מיליון שקלים מבלי להצביע על מקור תקציבי
(משחק סכום אפס)
+הסעיף שמסרס את הח"כים גרם לפיצוץ
17:25 08/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכנסת דוד ביטן הפסיק דיון ודחה את ההצבעות בשתי טענות נושא חדש  ▪  הסיבה לפיצוץ: "למה סעיף שקושר את ידי הח"כים ומונע מהם חקיקה שעלותה מעל 6 מיליון נמצא בחוק ההסדרים בכלל? איזו עלות תקציבית יש לסעיף הזה?"
(ח"כ דוד ביטן [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+מס שבח על מגרשים יוקטן ל-25%
16:51 08/11/15  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
הקטנת המס תהיה לשלוש שנים, ותחול רק על מי שימכור מגרשים המיועדים לבניית 8 דירות ויותר  ▪  הריבית על משכנתאות ממשלתיות לחסרי אמצעים תוקטן ל-2.5%
(אילוסטרציה)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניר גלעד   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי באב"ד / Shai Baabad   שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק ששינסקי 2 נתמך פה-אחד
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אחד העם
8/11/15 20:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכנסת דחתה את ההצבעה על שתי טענות "נושא חדש" שעלו בדיוני הצעת חוק התוכנית הכלכלית בוועדת הכספים. הנושא הראשון עסק בהורדת התקרה להטבות מס לחיסכון פנסיוני, מפי 4 השכר הממוצע במשק לפי 2.5. חברי הכנסת מיקי לוי ואורלי לוי-אבקסיס טענו שמדובר בנושא חדש.
08/11/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בעלי מגרשים שימכרו אותם בשלוש השנים הקרובות ישלמו מס שבח מירבי של 25% מהרווח, במקום מס מירבי של יותר מ-40% כיום. כך החליטה (יום א', 8.11.15) ועדת הכספים של הכנסת. הקטנת שיעורי המס תחול רק על מגרשים שניתן לבנות עליהם לפחות 8 דירות. מטרת הפחתת המס היא לעודד בעלי מגרשים למוכרם, ובכך לאפשר לבנות עליהם דירות, ולהגדיל את ההצע. מי שימכרו מגרש המיועד לכמה בניינים, יקבלו את הטבת המס בהדרגה, יחסית להיקף הבנייה.
08/11/2015  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בעקבות לחציי הוועדה, במסגרת חוק ההסדרים, ולאחר שסירבה בחמישי האחרון לאשר את הרפורמה בבריאות, התחייב (יום א', 8.11.15) משרד האוצר להמשיך לתקצב את תוכנית המענקים למעבר רופאים לפריפריה, תוכנית לפיה רופאים מומחים שעוברים לפריפריה ייזכו למענקים של מאות אלפי שקלים. זאת כחלק מהמאמץ של השנים האחרונות לחזק את הרפואה ביישובי הספר. בעקבות התחייבות האוצר, אישרה בסופו של דבר ועדת הכספים את הרפורמה, שעיקרה מעבר לפרוצדורת 'החזר' כספי למטופל על טיפולים או ייעוץ אצל רופא מומחה ל"הסדר'. קרי, לכל קופה תהיה רשימה של רופאים בהסדר, אליהם יוכלו המטופלים לפנות בתשלום השתתפות עצמית מינימלית של עשרות שקלים בלבד.
08/11/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
הרמטכ"ל היוצא, בני גנץ מחוזר כבר זמן רב על-ידי מפלגת העבודה / המחנה הציוני, וואט אבר, כמי שאמור להצילה מתהומות הפוליטיקה אליה הגיעה. שורתי התחתונה: חבל על המאמץ.
08/11/2015  |  נסים גבאי  |   מאמרים
עימות חריף פרץ (יום ה', 5.11.15) בין חברות הכנסת אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו) לרחל עזריה (כולנו) בוועדת הכספים בנושא הרפורמה בבריאות הנכללת בחוק ההסדרים.
06/11/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il