"מעדנות", החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, משקיעה 260,000 $ בקמפיין מכירתי המבוסס על קמפיין הפרסי באמצעות משרד הפרסום: מקאן אריקסון.
הקמפיין המכירתי שיעלה מחר (יום ג') יכלול סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים בכיכובם של שאול עזר, יאיר נגיד ודורון שמש כשהסיסמא היא: "עליי, עליי, עליי - הפעם זה עלינו".
במרכז הקמפיין יתוקשר מבצע שבמסגרתו כל הרוכש 2 פיצות מעדנות, יקבל מלווח חינם!
על-פי נתוני נילסן שוק הפיצות הקפואות מוערך בכ-117 מיליון ו-4510 טון (מנורמל 2005 על סמך ינואר עד יוני).
קרדיטים לסרט מבצע:
מנהלת שיווק מעדנות: כרמית לזר
משרד פרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות: שי גורן
מנהל קריאטייב: בני ברונסקי
קופי: בני ברונסקי
סופרוויזר/ית: נווה זרח
תקציבאי/ת: מאיה פרנס
פלנינג: דותן אלי
מדיה: אורית שטרמן
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
בית פוסט: ברודקאסט.