s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקואליציה הנכונה: נתניהו-לפיד-כחלון
מאת: יואב יצחק  |  21/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לעתים יואב יצחק מחטיא את המטרה
  לפיד, בשום אפן לא   21/03/15 11:41
באופן בלתי נסבל. הלא לפיד הינו יציר כפיו של מוזס שיצחק קם נגדו בהתמדה - אזי הכיצד הוא רואה בלפיד חלק מהקואליציה ועוד להעניק לילדון זה את תיק החוץ? הלך מחשבה מוזר ביותר. אין לצרף את יש עתיד לממשלה זו. יש להזכיר ליצחק שמאחורי לפיד עומדים קיצונים כיעקב פרי ועופר שלח והם נעצו מקלות בגלגלי הממשלה הקודמת.הגב' גרמן תלחם לחזור למשרד הבריאות. פירון - למשרד החינוך. אסור לחזור על אפיזודה זו. את מפלגות השמאל יש להזיז מן הקואליציה. יזכור מר יצחק גם את ההכפשות האיומות של לפיד בתקופת הבחירות. די להצעות מזיקות.
כתוב תגובה ל- לפיד, בשום אפן לא
לפיד יהיה שר חוץ מעולה
  רעיון טוב   21/03/15 16:09
ביבי צריך פנים יותר מתונות כלפי חוץ ולפיד ישרת את זה
בפנים אסור להכנע לסחתנות החרדים ולמתן אותה
הרעיון בכללו מעולה

מספיק שתקראו איך לפיד מגן עלינו בגרדיאן הבריטי לחצו כאן
כתוב תגובה ל- רעיון טוב
מה שלפיד עושה הכי טוב זה לנדנד
  ב.ניצן   21/03/15 22:51
את הראש כשהוא מדבר. עושה לי סחרחורת.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
צרוף לפיד לממשלה
  יוסף אליעז   22/03/15 08:32
אין ממש ברעיון להקים ממשלה עם יאיר לפיד כשר בכיר. למרבה הצער לא רק שלפיד כשל בתפקידו כשר האוצר, כולל רעיון העוועים של "מע"מ אפס" שקיפח רבים וטובים שחפצו לקנות דירה והתעכבו עיכוב יקר מאד בגללו, אלא שהוא יצא במסע השמצות חסר גבולות כלפי רה"מ וירק לבאר ששתה ממנה. [למעשה - הוא עשה מהמקפצה משהו עם נוזל גופני אחר...]. כך הפגין שנאה תהומית חסרת שחר ומעצורים ושרףאת הגשרים. מי שחבל על השארותם מחוץ לקואליציה הם גרמן, שרת בריאות מסורה, וכהן שאפשר והיה מצעיד את משרד הרווחה קדימה. יאיר התגלה כמשולח רסן, יהיר, שאיבד את עשתונותיו וטרם מצא אותם, למרות שהיו לו הישגים שתה יאבדו, כמו המלחמה על השוויון בנטל, ושמירת הכסף הציבורי מהתאבון החרדי . חבל אבל- זהו זה. אין לו מקום בממשלה זו
כתוב תגובה ל- יוסף אליעז
2
הימור מחושב - אין סיכוי
  יעקב עמר   21/03/15 11:45
פשוט אין.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
כן@לפיד/ישי=לאזןאת ליברמן/דרעי
  ע_הראל   21/03/15 21:36
ליברמן משול לחיה פצועה, והוא יהיה Trouble maker מסוכן וחתרן, ויסית את דרעי ליצור עוד בעיות ותחמונים §¤§¤§ ליברמן בעיניי גם נהג בטיפשות כשהתעקש על העלאת אחוז החסימה - ובכך יצר מפלגה ערבית משותפת, וזה סותם את הגולל על הסיכוי אי-פעם לשת"פ בין מפלגה ערבית כלשהי לבין שאר המפלגות הציוניות, וחבל. §¤§¤§ לכן אפשר וכדאי לתת את משרד החוץ ללפיד, כי איזה נזק הוא יכול לגרום? הרי משבר הגרעין האיראני מנוהל ישירות ובלעדית ע"י נתניהו, ואילו עמדותיו של לפיד בנושא הפלסטיני די קרובות לליכוד, וממילא כל עוד דאעש משתולל בעיראק סוריה ולוב - שום הסדר אינו באמת מעשי בינתיים (ודאי לא על רקע השותפות בין אבו מאזן לחמאס). §¤§¤§ גם ניסיון לפוטש פוליטי במשטר פרלמנטרי (ולא ברור האם באמת זה קרה) אינו כל כך נורא - וכי במה הוא כל כך שונה מכל הצבעת אי אמון שגרתית (שדורשת גם ממילא התארגנות מראש להשגת 61 חתימות)? מה גם שלפיד לא עשה קמפיין שלילי וגם לא פסל אף אחד, וזה לא נורא שאמר במערכת הבחירות שמדיניות נתניהו מסוכנת לעתידה של ישראל (הלא גם ביבי עשה "גוואלד" מפני הסכנה לעתידה של ישראל - שמא חלילה בוז'י ירכיב ממשלה - ויחזיר שטחים וכו'). §¤§¤§ עוד דבר שיכול להוסיף יציבות לממשלה, זה להכניס את אלי ישי לממשלה למרות שאינו חבר כנסת (רצוי בתור שר הדתות כדי לאזן בין ש"ס לבית היהודי - אך לא בהכרח), וזה יהיה איתות לדרעי שלא יעשה בעיות בעתיד ויסכן את הממשלה … כי הוא לא בן יחיד! §¤§¤§ לסיכום, לפיד נחוץ כדי לאזן את ליברמן, ואלי ישי נחוץ לאזן את דרעי!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לא הבעתי דיעה רק שאין סיכוי
  יעקב עמר   21/03/15 22:58
לדעתי שזה יקרה בפועל.לי נראה כי הכל כבר סגור ולפיד בחוץ אבל יכול להיות שאני טועה...
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
כוונתי=גםש"ס&יהדות התורה בפנים
  ע_הראל   22/03/15 03:11
לא כמו יואב יצחק שדילג על ש"ס ועל יהדות התורה במאמרו, לדעתי אין להם ממש בעיה לשבת עם לפיד לאחר שיובטחו הדרישות הצנועות שלהם (הכספיות ואחרות כמו הקלת הסנקציות הפליליות כהגדרתם לגבי חייבי גיוס), ומאידך לפיד יפסיק את השגותיו כביכול נגד "כשרותו" של דרעי - כי משרד החוץ חשוב יותר ללפיד! §¤§¤§ וכך תהיה ממשלה הכי יציבה בס"ד של 78 מנדטים, שלפיד מאזן את ליברמן (המשתולל מאז צוק איתן), וגם אלי ישי יאזן את דרעי (שיודע להשתולל ברגע הקריטי)! §¤§¤§ הן ברור כי כל השותפים הנ"ל חטפו כעת חזק בבחירות, וצפויים כולם להתגמש מול הליכוד, במיוחד החרדים שלא מצפים להקלות דרסטיות מדי בחוק הגיוס החדש (כי בג"צ יטרוף להם קרוב לוודאי את הקלפים אם יגזימו בדרישותיהם)! §¤§¤§ ואם אני "מבין את הראש" של נתניהו, הוא ינצל את נפילת מפלגת העבודה כדי להעמיק את השותפות שלו עם לפיד מעמדת כוח ברורה (לא מתוך כפיה כמו בסרט הקודם, שהאחים בנט ולפיד כפו ממש את עצמם עליו)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
לפיד?זה שיזם את הפוטש נגד ביבי
  עדיף הרצוג בלי   21/03/15 11:58
ציפי. לפיד הוכיח שהוא מונע רק מאגו נפוח. אסור לו להיות בממשלה. רק בחוץ. לבנות שיתוף פעולה עם המחנה הציוני, כדי ליצור איזון אמיתי בעם. עם תנאי להשאיר את ציפי בחוץ מאחר וגם היא חברה ללפיד באותו הפוטש הידוע.
כתוב תגובה ל- עדיף הרצוג בלי
נתניהו הפרנואיד האמין לחרדים
  לא היה פוטש   21/03/15 16:22
נתניהו בלע את הפתיון של החרדים על פוטש למרות שלהם היה האינטרס המובהק ביותר ללכת לבחירות
גפ אתה כמו נתנייהו פתי מאמין לכל שטות
כתוב תגובה ל- לא היה פוטש
4
אז הניצחון אינו כה מוחץ?פילגת,
  השמצת.תסתדר לבד   21/03/15 12:18
כל השאר הם הרי משרתי עמותות שמאל, שכחו להיות יהודים, לא אוהבי ישראל. אז תסתדר לבד עם אוהבי ישראל שמשתמטים מצה"ל ושאר החבורה. לכל שבת יש מוצאי שבת. מי שיורקים עליו במהלך הבחירות, שלא יבקשו את עזרתו אחריהן.
כתוב תגובה ל- השמצת.תסתדר לבד
5
לפיד צריך להיעלם מהמפה
  רני   21/03/15 12:24
לפיד, משתמט משירות צבאי משמעותי, עובדה שלא הפריעה לו לדבר על שוויון בנטל. איזה שוויון יש כשמי שהיה יכול להיות קרבי בחר לשרת בעיתון במחנה (אבא סידר?). במקום השני ברשימתו, אדם שמייצג את הקפיטליזם החזירי במלא עוצמתו הלא הוא יעקב פרי שלא התבייש למשוך סכומי עתק בכל מקום שהיה בו. מי בדיוק שילם את משכורת העתק הללו? לפיד הוא דוגמה להשתלטות התרבות הריקנית של הריאליטי על חיינו. מה בדיוק הופך אותו מתאים להיות שר אוצר או ראש ממשלה רחמנא ליצלן? העובדה שהוא היה ליצן בערוץ 2?
כתוב תגובה ל- רני
6
ל-א מסכים
  דוד צימרמן   21/03/15 12:26
ביבי ניצח . זאת עובדה.
אין על בוזי' /לפיד להיכנס לממשלה עם ביבי!
יש לאפשר לביבי לשלוט לבד ,ביחד עם החרדים.
ביבי ניצח? שישלוט לבד .בלי עלי תאנה.
הצלחה תהיה של ביבי , כשלון יהיה חורבן המדינה ,כאשר מצביעי ביבי יסבלו ראשונים...
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
7
הפעם הגזמת לגמרי, יואב
  אריה12   21/03/15 12:31
איך אפשר לתת תפקיד של שר לחתרן הבלתי נלאה החדש, לפיד, מ"מ של פרס בחתרנות. הרי באתר הזה היו שלושה חלקים בשם "נוכל בחליפה" וכולם התייחחסו ללפיד. מה עבר עליך כשכתבת דבר כזה?
כתוב תגובה ל- אריה12
8
בפוליטיקס אבריטינג פוסיבלה
  פונטנל   21/03/15 12:34
ומיסייה ביבי מחשבה על קדנציה כמה שנים באה
כתוב תגובה ל- פונטנל
9
יואב להציע זה חוכמה נראה אותך
  מכביסט ביביסט   21/03/15 12:40
נראה אותך מיישם. הם לא ירצו לשבת ביחד
כתוב תגובה ל- מכביסט ביביסט
בג"צ=לחרדים אין דרישות מוגזמות
  ע_הראל   22/03/15 03:30
כפי שטענתי במסגרת תגובה 2 לעיל, אין לחרדים (ש"ס ויהדות התורה) דרישות מוגזמות (שימנעו מלפיד לשבת איתם), פשוט מפני שבג"צ ידחה ודאי כל ויתור מוגזם לטובתם בעניין הגיוס! §¤§¤§ מאידך היוע"מ לממשלה כבר מהדק את הפיקוח על כספים ייחודיים (בגלל פרשיות ישראל ביתנו), וכבר אמר יצחק כהן מש"ס שהם לא מתכוונים למעשה לדרוש יותר שום כספים ייחודיים, אלא רק זכויות ככל האזרח (בחינוך ובריאות ורווחה) בבסיס התקציב בלבד!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
10
עד שהורדנו את הזבל?
  ה.א.   21/03/15 12:47
עד שהורדנו את הזבל יואב יצחק רוצה להחזיר לנו אותו חזרה? על החתום: אפרי הלפרין.
כתוב תגובה ל- ה.א.
11
בשום פנים ואופן
  מגיב ותיק   21/03/15 12:55
אסור לביבי להכניס סוסים טרויאניים בוגדניים כגון לפיד (כמו אחת אחרת, ליבני) מהם הוא נכווה בעבר לממשלתו.

לא לחזור על הטעות.
יש לייבש את לפיד באופוזיציה עד שיעלם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
12
שרי לפיד דאגו לשמן את מוזס
  ערן ר   21/03/15 13:04
לכל מתנה יש מחיר. כל שרי לפיד דאגו לשתפ"ים שמנים לידיעות, ולמעשה למוזס.למוזס יש אינטרס שיחזרו לממשלה...
כתוב תגובה ל- ערן ר
נוני יכנס מהדלת הראשית
  מעורבת   21/03/15 15:54
בכל מקרה נתניהו יאלץ להתפטר עקב החקירות במשרד מבקר המדינה, ותוך שנה סגנו סילבן ימונה לראשות הממשלה אזי נוני והאינטרסים כולל הכלכליים יכנסו דרך הדלת הראשית!
כתוב תגובה ל- מעורבת
13
בין משאלות לב למציאות
  אנאליסט   21/03/15 13:26
במבט ראשון האופציה הזאת קורצת, היא גם מתמטית אפשרית - ואולם אין לה סיכוי רב. הבעיות: א. במקרה כזה נתניהו יופיע כחסר אמינות גם בימין ובכך ישלים באופן מוחלט הסכמה מקיר לקיר שאין לסמוך ולו על מילה אחת שלו. ב. יאיר לפיד מסתכן שציבור בוחריו שנשאר נאמן לו ינטוש אותו , שכן עיקר בוחריו אינם ליכודיים אלא מרכז-שמאל ( את הליכודיים הוא כבר הפסיד לכחלון). אגב, בהקשר זה ניתן לומר שמה שיכול כחלון לעשות - לפיד איננו יכול ! תומכיו של לפיד הצביעו לו למרות טעויותיו ונפילותיו בממשלת ביבי הקודמת. אם יצטרף לממשלת ביבי הנוכחית הם כבר לא יסלחו לו ובוודאי שלא יהיו סובלניים לראותו מתלמד בשדה לא מוכר לו משרד החוץ. ג. בכל הכבוד לפיד איננו אהוד ברק. יכולתו של ברק לשמש כגורם מאזן בממשלה וכמגן במרחב המדיני ניגזרת ממערכת משמעותית של קשרים והערכה רבת שנים - עוד מימי ביל קלינטון ובוודאי שמתקופתו של יצחק רבין - ללפיד אין ולו שמינית קמצוץ מהנכסים שהביא עימו אהוד ברק לממשלת נתניהו. אם כבר נתניהו יחליט לנטוש את מחנהו הימני סביר להניח שיעדיף לעשות זאת בשיתוף פעולה עם הרצוג בחסות נשיא המדינה ראובן ריבלין. לאור האמור, נראה שהצעתו של יואב יצחק הינה הצעה בלתי סבירה.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
14
הצעת אחיתופל
  רחובות   21/03/15 13:27
לפיד שהכריז שיעשה הכל להדיח את נתניהו ,יהיה סוס טרויאני בפעם השניה.
כתוב תגובה ל- רחובות
15
זו תכנית לממשלה אידיאלית וא-
  רפי לאופרט   21/03/15 13:47
פרסונלית. לכאורה חשבון אריתמטי נכון, אבל לא בר-ביצוע מבחינת הראליה הפוליטית של השותפים המעורבים וניגודי האינטרסים ביניהם.
בכדי שלא יקלע שוב למציאות שבגללה נאלץ לפרק את ממשלתו האחרונה, הוא חייב להבטיח לעצמו ממשלה הומוגנית, ששזורה בה היכולת לקיום בצוותא בכל שאלות היסוד. לפיד שמשמאלו נמצאים פרי ושלח, וקצת פחות משמאלו כהן וגרמן, הוא נטע זר במרקם זה.
העולם לא יתבלבל מן הצרוף המפליג הזה, אם נתניהו ילך בדרך שמכתיב לו הגרעין הקשה של הקואליציה ובכלל זה חברים מתוך מפלגתו שלו.
הגיע הזמן שהליכוד ישלוט, יפסיק לגמגם ויבצע מדיניות ראלית גם כלפי פנים וגם כלפי חוץ. ומדיניות כזו אינה יכולה להיות בת-ערובה לגחמות של שותפים כאלה ואחרים. את מדיניותו בנושא החוץ עליו לבסס על העמדה לה הוא מחויב בנושא איראן ועל ייצוב מחדש של נאום בר-אילן, לאמור: יש נכונות למו"מ ישיר ללא תנאים מוקדמים וללא שום תכתיבים. לא בנושא סדר היום ולא בנושא לוח הזמנים. ישראל לא תתקדם בשלבים אלא בחזית רחבה שתוקף הסיכומים בה יהיה מותנה בהסכם כולל שיאושר ע"י משאל-עם. במסגרת כזו יש על מה לדבר. אין על מה לדבר אם הבסיס הוא אולטימטום של אבו מאזן, חתרנות של הרשות נגד ישראל בזירה הבינלאומית והמקומית, או אולטימטום של סעודיה או של כל גורם אחר.
אם לא ייווצרו התנאים למו"מ אפקטיבי, תתרכז ישראל בענייני הפנים שלה, תבסס את אחיזתה האסטרטגית באיו"ש ובקו הירדן, תבסס את גושי ההתיישבות ואת האחיזה בירושלים ותמשיך לחיות את חייה עד אשר יתרחש אחד מהשניים - הערבים יתפכחו ממדיניות התכתיבים שלהם, או הרשות תקרוס מחוסר תכלית או תקווה. או אז, יתפתח כאן משחק אחר לגמרי שיהיה מבוסס וגזור מן השינויים האסטרטגיים החדשים.
שום דבר לא יקרה בשטח ללא הסכם מוקדם במו"מ כאמור לעיל וללא סיום של הסכסוך הישראלי-ערבי כחלק ממנו.
לאחר שיקים נתניהו קואליציה הומוגנית, יוכל לצרף אליה בתנאים מוסכמים את לפיד ואפילו את הרצוג, כששניהם משתלבים בראש וראשונה בביצוע מדיניות פנים - חברה רחבה ואינטנסיבית, שכחלון כשר אוצר הוא המוביל את ההיבטים הפיננסיים שלה.
לא להגדיל את הממשלה. לא להגדיל את מספר סגני השרים, ולהשתמש ברשויות ממלכתיות פרויקטאליות (חברות ממשלתיות אד-הוק, או רשויות ביצוע) לקידום פרויקטים לאומיים גדולים, תוך יישום ניהול יעיל, סמכויות ביצוע לכל גורם פרויקטאלי ראשי ובקרה ממשלתית צמודה על המימוש.
פעילות ביצוע רחבת-היקף, תחייב חקיקה נרחבת ואינטנסיבית. בקואליציה רחבה חייבת להיות קבוצת ח"כים מתאימה שתוביל חקיקה זו בהתאמה עם צרכי הפרויקטים, ומתוך ראייה ארוכת טווח שמאמץ החקיקה יוביל בכנסת הבאה סוף-סוף, לחקיקת חוקה לישראל.
מאמץ לאומי מרוכז חייב להתמקד בהזדמנויות העלייה שיוצר המצב הבינלאומי בכלל ומצב יהודי אירופה ודרום אמריקה בפרט.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
16
חוצפה
  הילוש   21/03/15 14:03
ממש חצופים רצו להחליף את ביבי. לא ידעתי שאנחנו בערב הסעודית או אולי ירדן, המלך ממשיך עד יום מותו. לא זוכרת ששינו פה שיטת משטר, אנחנו עדיין דמוקרטיה ובדמוקרטיה מחליפים שלטון בבחירות, זה ממש לא פשע להחליף שלטון. דרך אגב כל מי שלא מוכן ללכת עם ביבי הוא שפוט של נוני? מתי תפסיקו עם ההסתה הזו, יאיר לפיד היה בממשלת ביבי והוא זרק אותו, יש לו עכשיו ממשלה כלבבו, איך הוא קורא לזה - השותפים הטבעיים. אז קיבלתם פיק ברכיים כי אתם יודעים שעם ממשלה כזו הוא אבוד בעולם, אין עלי תאנה שיתמודד עם מדיניותו, מבחינתי בנט שר בטחון וחוטבלי שרת חוץ ואז נשמע אותם את הגיבורים. בהצלחה
כתוב תגובה ל- הילוש
17
כבר מחפש מי להאשים בסיבוב הבא?
  במקום לעבוד   21/03/15 14:10
רהב לפני הבחירות, ובין בחירות לבחירות - כלום. נאדה. המטרה אינה סידור עבודה לנתניהו, אלא מדינה מתפקדת.
כתוב תגובה ל- במקום לעבוד
18
רק לא דרעי.
  אופיר   21/03/15 14:17
אני אקבל כל קואליציה שיקים נתניהו. רק לא ש"ס ודרעי. לא יתכן להפקיד איזה שהוא משרד ממשלתי בידיו של פושע וגנב עם קבלות. ברוב חוצפתו הוא דורש (ואין לו טיפת בושה) אותו משרד פנים שממנו גנב . אצלו הגיבה היא ב DNA שלו. מה שהיה הוא גם יהיה. אם רוצים להציל את דרעי מעצמו שלא יתנו לו להיות שר.
כתוב תגובה ל- אופיר
19
רעיון מבריק
  אהרון שחר   21/03/15 14:33
בשיטת הפרד ומשול כפי שמפנקים את ראש ועד העובדים והוא הופך להיות פודל של ההנהלה. בקואליציה עצומה אף אחד לא יוכל לסחוט ובעיית המשילות תפטר
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
20
ממש לא! משל הצפרדע והעקרב
  י ו ס ף   21/03/15 15:00
לפיד לא יכול להתנהג לא כמו לפיד. מוקדם יותר ממאוחר הוא יכיש שוב בהוראתו של נוני מוזס. ממש לא.
כתוב תגובה ל- י ו ס ף
21
יאיר לפיד הוא גם שמאלני וגם
  יוסף60   21/03/15 15:05
תככן בלתי נלאה . הוא אחת הסיבות הרכזיות שנתניהו פירק את הממשלה והלך לבחירות . נראה לך שהוא יכניס את לפיד ?
כתוב תגובה ל- יוסף60
22
קואליציה עם לפיד
  ציון.ע   21/03/15 15:17
לדעתי יהיה זה חכם מאוד לצרף את לפיד לקואליציה כדי שיהיה הצד המאזן ומחבר \מקשר עם מדינת תל אביב.
ללפיד יש ניסיון פרלמנטרי וניסיון רב בתחום הפוליטי .
אך כל זה לא במחיר שר בכיר, יכול להיות שר משפטים \בריאות וכדומה.
כתוב תגובה ל- ציון.ע
23
הדיקטטור השמאלני לפיד בחוץ!
  ליל   21/03/15 15:25
לא בחרנו ממשלה ימנית בכדי להכניס נגע שמאלני לתוכה!
כתוב תגובה ל- ליל
24
לפיד הוא בדיוק מה שלא צריך
  חיחיחי   21/03/15 15:35
לפיד הוא בדיוק אותה דמות שהתקשורת ניסתה להדביק לנתניהו: רדוד, נהנתן, ריקני, כולו פוזה, בוגדני (זוכרים איך ברח מאשתו לזרועות מירב מיכאלי?), צבוע, מניפולטיבי, ג'ובניק. אחרי שהצלחנו לבחור ראש ממשלה רציני, אנחנו צריכים שר חוץ חובבני?
כתוב תגובה ל- חיחיחי
25
במשוואה חייב להיות בנט
  asq   21/03/15 15:54
תומכי בנט הקריבו למען נתניהו

לנתניהו יש חוב מוסרי לכל המתשיבים ביו"ש

ולאוהבי ישראל עם הכיפה הסרוגה ובלעדיה שמזדהים עם הבית

היהודי

לכן, לדעתי מן היושר והצדק שבנט והבית היהודי יקבלו תפקידים

משמעותיים לטובת המדינה
כתוב תגובה ל- asq
26
יואב יצחק אוהב מדי פעם לחלל
  צפנת פענח   21/03/15 15:56
לזרוק רעינות לראות איך הם מתקבלים. יואב שכל אחד יתעסק בענינו הוא. לא בטוח שנתניהו יקבל כזו הצעה שלפיד אחד הגורמים שנתניהו נאלץ בגללו לפרק את הממשלה. עדיף שיתיבש באופוזציה ויראה שלא הכל זוהר, תהאופי השלטלני והתזזיתי של לפיד יהיה בדיוק כפי שהיה שר אוצר ואולי חמור יותר. הוא יגביר את הסכסוך עם אובמה, וכל שאר העולם, ואין ספק שיחתור תחת נתניהו בעולם כולו וזה מאד מסוכן, זה אופיו של לפיד, לפיד ויש עוד לא מעט נחשים שזוחלים סביבו, נתניהו צריך להזהר מהם היטב. יואב רעיון גרוע מאד, חשבתי שאולי תנוח קצת השבת, אם כבר עדיף שתטפל עד הסוף בנוני מוזס מול רשויות החוק בדיוק כמו שטיפלת באולמרט מלהפריח בלונים שיתפצצו לפני שיסיפק לפיד מחריב לחמם את היכסא.
כתוב תגובה ל- צפנת פענח
27
ביבי רוצה רק לשרוד
  s   21/03/15 16:08
ממתי ביבי חשב מחוץ לקופסה?הוא חושב רק איך לשרוד כדי שיוכל לחזור הביתה בשלום.כל אלה שהצביעו ביבי שלא יבכו אחר כך שמצבם גרוע,שלא גומרים את החודש ואין להם דירות.לא אירן ולא המצב הכלכלי מענינים אותו.נוני לא אשם שהמצב הכלכלי והבטחוני כל כך גרועים ונוני שכל כך אתם אוהבים לשנוא אותו לא אשם שאירן ממשיכה לפתח את הגרעין ואם אכן הזוג הקיסרי ימשיך למלוך כפי שאתה מקוה לא תזאר מדינה ומי שיוכל להשיג דרכון זר יברח
כתוב תגובה ל- s
28
תשובה למיליונר התימני
  urixo   21/03/15 16:45
הפעם אני מסכים אתך. לפיד למשרד החוץ ...מתאים לכולם ..ליברמן למשרד הדואר ... מתאים לכלם. אגודה שר הדתות ודרעי לפנים כלומר לכלא.
כתוב תגובה ל- urixo
29
תחליף את לפיד בבוז'י ואתה צודק
  שפינוזה   21/03/15 16:46
כתוב תגובה ל- שפינוזה
30
מאיפה הבאת את זה?
  שיייקה   21/03/15 16:50
לפיד ומוזס אחים. אין שום חזרה בתשובה לפיד חתרן בלתי נלאה ללפיד אין שום מושג בעיניני חוץ והוא כבר התגלח פעם אחת על גבנו וזה מספיק. נתניהו לעולם לא ידע איך לפיד מחרחר מלחמה ומסית מאחורי גבו בפגישות עם מנהיגים זרים לפיד לא מבין מה זו עבודת צוות. אצלו הכל אגו וזה לא מתאים לתפקיד שר החוץ שצריך תאום מלא עם ראש הממשלה חוץ מזה איך לפיד ישתף פעולה עם ה"מושחתים" ש"גונבים לו את המדינה"
כתוב תגובה ל- שיייקה
גם בנט עדיין אח
  גמגם   21/03/15 18:00
בינתיים הוא מוריד פרופיל ובודק איפה אפשר להכיש את נתניהו הכי טוב. הברית שלו עם לפיד זה לא עניין זמני אלא משהו שיצר נוני מוזס כדי לתחזק לאורך שנים. ראו כיצד ניתח את זה הבן של משפחת שוקן.
כתוב תגובה ל- גמגם
שמעתי הערב את ברדוגו הפרשן
  צפנת פענח   21/03/15 19:51
המדיני של גל"צ נהנתי לשמוע אותו לאורך כל קמפיין הבחירות. ניתח ופירשן עם קוולר מאד יפה את כל מערכת הבחירות, הכי יפה בעיני היה המדורה כל מוצ"ש שלא לדבר את התוכנית עמוק אל תוך הלילה בליל הבחירות, אי זה היה פשוט פיצוץ של תוכנית. הערב ניתח את בנט מעולה, ממש מעולה. על בנט אמר שנכשל כישלון חרוץ והיו צריכים לזרוק אותו, כפי שכתבתי, בנט הוא נוכל וברגע שרק יזדמן לו עם נוני בלי נוני או לפיד הוא יתקע את סכינו מאחורי גבו של אנתניהו, נתניהו יודע בדיוק מי אלה הצמד בנט ושקד ולא סתם זרק אותם מלשכתו שנתניהו היה באופוזיציה, בנט עם החשיבות העצמית שלו והבריונות שלו ימשיך לעשות שגיאות, בשלב מסוים ימאס על הבית היהודי יזרק מהבית היהודי ביחד עם שקד, הוא בלון נפוח, אתר בשבע מתנהג בצורה איומה לא מאפשר למגיבי ימין לבקר אותו, חשבו שם באתר שכך יגנו על בנט, מגיבי ימין טיפשים אז הינה קבלו את מה שמגיע להם, יותר מכך בן דהאן אומר הינה תראו את מצביעי הציונות הדתית כמה הקריבו למען העם וארץ ישראל, איזו בדיחה עלובה, פחות או יותר אלה המילים, כמה שטויות אפשר לשמוע, אנשי הבית היהודי לא תרמו שום מנדט על מי שיודע מה קורה בבית היהודי כבר ביום ראשון בבוקר היה ברור שהם הולכים לחטוף כהוגן, רוב המנדטים שחזרו לליכוד הם מנדטים שרונצקי בנט ושקד גנבו מהליכוד בשיתוף עורבך בצורה הכי בזויה, זו הייתה האסטרטגיה שלהם, ותודה לאל שרובם חזרו חזרה לליכוד, והבית היהודי קיבל מנה אחת אפיים. יש הרבה מאד דתיים מהציונות הדתית בעיקר מאזרו השפלה שהצביעו ליאיר לפיד, היום הבית היהודי הוא בגודלו הטיבעי, כל עוד בנט ושקד יהיו שם הם ישמיכו לאבד כוח עד שיזרקו אותם לכל הרוחות ביחד עם הרונצקי האדמור המטורלל של בנט. ראש הממשלה בנימין נתניהו לא כזה אידיוט הוא יעשה מה שטוב לו שאנשים יעבדו איתו כמו שצריך וכולם יתיישרו לפי מה שהוא יקבע כמו ילדים טובים כי מי שהביא את ששת המנדטים לליכוד הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן פייט מצוין לריבלין המנופח, ריבלין פשוט יתיישר כמו ילד טוב כי אין לו ברירה ריבלין בחיים לא היה מביא השג כזה לליכוד האיש המחליא הזה כך שנתניהו עשה לו בית ספר והוא ימישך לעבוד על אפו וחמתו עם נתניהו.
כתוב תגובה ל- צפנת פענח
להזכירך
  שמ   21/03/15 21:47
שמר יעקב ברדוגו(אם אותו אתה מהלל)היה מנכ"ל מפעל הפיס אחרי גדות,כמדומני,סידר לעצמו לישכה חדשה,הישנה לא הייתה מספיק טובה בעבורו, במחיר 700,000 ש"ח,רכב הכי יקר שהיה אז בשוק,ונהנה מכל טוב הכסף שמפעל הפיס " העממי ",עאלק,יכול היה להציף אותו.מי שנוהג כך לא אמין בעיניי.וכל דבריו אינטרסנטיים.הס מלהזכיר נבלים כמותו.אגב,צלי גהל היה צריך להסגר לפני ארבעים /שלושים שנים,כששכחו שם כי זו תחנה לחיילי צה"ל,ולא מתקן תעמולה צבאי כנגד מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- שמ
ובכל זאת בנט סוס טרויאני
  מחטוב   21/03/15 23:15
הוא השתלט על המפד"ל כדי להחליש את הליכוד, בעזרת איילת שקד שמקבלת תרומות מאברהם פורז. הוא קידם את החוק לסגירת ישראל היום ובמבצע צוק איתן תקף את הממשלה ואת נתניהו. הברית שלו עם לפיד עוד לא תמה, הוא רק מחפש את הרגע הנכון לממש אותה.
כתוב תגובה ל- מחטוב
צודק אחיטוב בעזרת רונצקי
  צפנת פענח   22/03/15 07:27
או לבושה רצב"ר לשעבר שהיה הגרוע מכולם לכן לא האריכו לו את השרות, בצוק איתן כפי שהזכרתה את בנט שמאחורו המח המעוות רבצ"ר לשעבר אדמור מטורלל שעלה על מדים ושם דרגותו כך נכנס לכינוסים סגורים והדליף לבנט שכל מצבע צוק איתן עסקו רונצקי בנט וליברמן בתעמולת בחירות בזויה, לאחר ההתחזות סולק בבושת פנים האדמור המטורלל משרות מילואים, תודה לאל מצביעי ליכוד אמרו את דברם כי סוף סוף הבינו בנט ושקד בעזרת רונצקי המחופש לרב הם לא מציאה מי יודע מה, כולם נפיחה אחת גדולה שתודה לאל חטפו בעיטה בישבן, במיוחד האדמור המטורלל נצלן בלתי נלאה את תלמדו הוא מנצל בבנית סוכה והשד יודע מה כשהוא עסוק כל הזמן בטיולים על חשבון הגביר כי עם קבלות לא מתבייש לחשוב שהוא ראוי להיות בכנסת להיות מחוקק בכנסת ישראל לחממם מושבו, זה שהביא בושה לבית היהודי שהצטלם ביום הפריימריז לבית היהודי עם שפנפנת הבית היהודי במעיל הוורוד, אפילו מרחק נגיעה לא שמרו השניים כך בפרהסיה מי יודע מה קורה במחשכים, צילום אחד שהופיע באתר סרוגים ותוך זמן קצר הורד והעוקבים הזדרזו והורידו אותה מיד כך מי שיקום ויאמר זה שקר מיד אפשר לשלוף צילום העדות ששווה אלף מילים ואף נשלחה לכמה רבנים ואנשים רבים להראות עם מי יש להם עסק ביש תמיד, כך גם הצטלם במבצע צוק איתן בין שתי נשים בתלבושת לא צנועה כשציציותו לא נראות, ואומר שהוא את החיילים אוהב ולא מתביש אותם לבזות כך מול פני האומה הצילום נשלח לדף הפייסבוק של רונצקי מאחת מאהובותו ז'נין וולף עם רמזיה הבוטים כל זאת בזמן שחיילי צה"ל מחרפים נפשם למען ישראל והאדמור המטורלל חושב רק על עצמו כך נחשף בכל תיעובו, כל הקיץ בדף הפייסבוק התנוסס הצילום ואוי לבושה רבני ישיבה ותלמידים נחשפים כך לרונצקי שכך אותם מבזה והכי חמור מרמה, כל זאת עד קמפיין הבחירות לבית היהודי פתאום חזר להתחפש לרב, ואוי אוי את הרב התמים דרוקמן שבטוח לא ראה ושמע איך ביזה רונצקי במבצע צבאי את כולם כי זו דרכו התמידית את דעת כולם לגנוב, המלצות נתן הרב דרוקמן בדף הפייסבוק של רונצקי לרב מעללים מבישים, מי שהולך עם הראש בקיר שלא יתפלא שיבוא יום ויהיה זום אדיר והבית היהודי חזר לגודלו הטיבעי.
כתוב תגובה ל- צפנת פענח
זה אותו ברדוגו ממפעל הפיס?בספק
  ע_הראל   22/03/15 05:47
טעון בדיקה!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מוסכמים עלי דברך,כתבתי רק על
  צפנת פענח   22/03/15 06:47
מערכת הבחירות, ברדוגו בשעתו היה עם דוד לוי בגשר, תאמין לי הם עשו חשבון נפש, כמו שכתבתי אין אנשים מושלמים,כולם עושים שגיאות, הבעיה היא ההתנשאות הבלתי נסבלת של הבית היהודי, ולהזכיר לך בנט ושקד הם ליכודניקים שלא רצו אותם, בעורמה השתלטו על הבית היהודי, והכל בעזרת קנית קולות בכסף מחרדים וכך גברו על אורלב, בנט היא שפנפנת הבית היהודי כולם יודעים איך שודרגה, על ידי בנט ורונצקי, המנדטים שעזבו אותם המתנשא שהיה מאז ומעולם כזה, הבית היהודי חזר כמו שכתבתי לגודלו הטיבעי, חבל שעורבך לא רואה את נפילתם הוא אחד האשמים הגדולים בהבאת המושחתים בנט שקד ורונצקי קפץ על עגלת המחאה החברתית, ראינו גם ראינו איזה צדק חברתי הביאו אפילו לציבור שלהם עם קיצוץ קצבאות הילדים ועוד ולעם ישראל בכללו, ראה מה הם עשו למען החברה בישראל, פשוט כלום, אגב להערכתי כמעט מנדט ואולי מנדט אחד שלם הלך מהבית היהודי לכחלון, זה לא סתם שבנט תקף אותו, וכחלון החזיר לו מיד כמו שצריך, בנט וכל משפחתו הם נוכלים, רונצקי בנט ושקד קבלו סטירת לחי מצלצלת ותאמין לי זה ימשיך כי הזבלות האלה לא למדו, התנשאות שאי אפשר לתאר אותה ולסבול אותה, האדמור המטורלל מאיתמר לא היה מקבל ממני לנהל כתת לימוד ברמה של כתה א האיש הזה לא מסוגל לעשות כלום, נצלן בצורה מבחילה תלמידים שלו ועוד, כמה השמיצו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשהוא ובני ביתו לוקחים אוכל מהישיבה ומה לא כולל נייר טיאלט, נראה מבחוץ נחמד ופנימיותו הוא רקוב עד היסוד על בסיס של הכרות אישית את האיש ואסור לסמוך עלו בכלום, שלא לדבר אדם שהיה רבצ"ר הכי גרוע בצה"ל זו הסיבה שלא האריכו בצוק איתן כך הצליח להכנס לכינוסים סגורים שלא היה אמור להיות בהם והדליף לבנט, כך רימה את צה"ל כולו ועשה זאת גם בעמוד ענן, רונצקי סולק כליל בבושת פנים משרות מילואים, הוא גרם נזק אדיר לקצנים בכירים דתיים וגם לזוטרים בהתנהגות המבישה שלו, שלא לדבר שמזכירות ישיבת איתמר ומזכיר הישיבה עשו במזמן קמפיין הפריימריז לבית היהודי, יש חשד כבד שמימנו לרונצקי את הקמפיין, ישיבה זו היא מכינה קדם צבאית, כל זאת למרות פירסומי אתר כיפה על הוצאות המתמודדים כולל כל דרכו אין להאמין לאתר כיפה עד שלא תעשה חקירה על ידי גורם חיצוני אם כבר לא השמידו כדרכם את הממימצאים, עובדה היא הציבור אמר את דברו, תודה לאל שאנשים כוחניים שמה שמענין אותם היא שררה כבוד ממון להם לבני משפחתם ולמקורבים שלהם ותודה לאל שהם בחוץ על כל הנזקים שגרמו לציונות הדתית ולאנשים פרטיים, תודה לאל פה לא אתר בשבע שסותם למגיבים את הפה ולא מאפשר להם לאמר את האמת לאשורה מי האנשים שמייצגים אותם, זה בהחלט לא רק אלי אוחנה, אלי אוחנה גרם לכל הציבור בישראל להחשף ולהודע מי הם אנשי הבית היהודי באמת ובראשם רונצקי שהוא המח המעוות מאחורים בנט ושקד.
כתוב תגובה ל- צפנת פענח
31
מוזר
  יגאל מהצפון   21/03/15 17:08

אני מתפלא למה יואב יצחק מפרגן ללפיד.
הרי זה ברור כשמש שלפיד הוא ראש החץ של נוני מוזס לניגוח נתניהו. לפיד היה עיתונאי אצל מוזס וסביר להניח שעוד יש לו הטבות ממוזס. אז כיצד יכול עכשיו נתניהו להכניס סוס טורייאני לממשלתו. הממשלה נפלה על רקע העברת חוק נגד חינמונים ולפיד היה בעד או שנמנע. על עניין קרדינלי כזה לנתניהו לא יכולה להיות עם לפיד כימיה. אז מה מניע את יואב יצחק לדחוף את לפיד לממשלה?
כתוב תגובה ל- יגאל מהצפון
יגאל, גם יואב לא מאמין בזה.
  בוחן של יואב יצחק   21/03/15 17:53
הוא רק ביקש לבחון את תגובות הציבור. דומני שהוא בא על סיפוקו - הרוב שולל את החתרן הבלתי נלאה מס' 2 להכנס לממשלה הבאה ובעיקר לא לקבל את תיק החוץ!. מה גם שבתקופת הבחירות לפיד השמיץ את נתניהו ללא הרף עם הרבה זוהמה, ובין השאר אמר: "קיראו את שפתי ('read my lips' - הביטוי של בוש) - נתניהו לא יהיה ראש הממשלה הבאה!"...... בושה.
כתוב תגובה ל- בוחן של יואב יצחק
32
לפיד מקבל כסף מנוני מוזס דרך
  דרך אשתו   21/03/15 17:54
ברור שאשתו של לפיד שמחרטטת הגיגים טפלים בידיעות, מועסקת שם, רק כאמצעי של נוני לרפד את בעלה
כתוב תגובה ל- דרך אשתו
33
הדתיים בייחוד ש"ס הבטיחו לתמוך
  בנתניהו   21/03/15 18:02
אז אתה מציע לביבי לבגוד בנאמנות הזו ולהכניס את לפיד (אתה מנותקקק) היהיר?
כתוב תגובה ל- בנתניהו
בג"צ=הדרישות של החרדים צנועות!
  ע_הראל   22/03/15 05:36
לחרדים (ש"ס ויהדות התורה) לא יהיו דרישות מוגזמות (מעבר למה שבג"צ מסוגל לספוג ולאשר), לכן זה לא יפריע לאף אחד שלפיד יצטרף לעסק תמורת תיק החוץ (ועוד שני תיקים כגון בריאות ומים/אנרגיה - או תשתיות לשעבר, בנוסף לראשות ועדה כגון החינוך); §¤§¤§ לדעתי אין לנתניהו מועמד טוב יותר לתיק החוץ (מלבד יגאל ארדן - שיכול להיות שר משפטים, ובה בעת לעסוק גם בהסברה בארץ ובחו"ל); מאידך בנט הוא רהוט, אך זה לא "בריא" שמי שקורא לסיפוח שטחי C יהיה שר חוץ §¤§¤§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
34
נבהלת יואב? קחו כבר אחריות
  פועה   21/03/15 18:54
שלטון זה לא רק כבוד האנחנו! הוא אחריות התבונה! והתבונה לא נמצאת רק אצלהם. בסופו של דבר נתניהו שייך "להם" ורק מתחזה "כאנחנו", אז ממה אתה חושש יואב? תהיה סוף סוף גבר! קחו אחריות אם תצליחו תעבירו לצידכם את רוב התקשורת השמאלנית, אם תכשלו תעופו ונקוה שהשמאל יוכל עוד להציל את מה שישאר אחריכם.
כתוב תגובה ל- פועה
לפועה (עין בצירה)
  י.ש   21/03/15 19:21
להבדיל מיצורי אנוש,הבהמות מסתפקות בקש יציאות מספר אחת
ומספר שתיים ובתקופת היחום במין מזדמן......
כנראה שהשמאל הוא תחליף לצרכים הבהמיים.....
כתוב תגובה ל- י.ש
הגבה של פניקה מנטל האחריות
  פועה   21/03/15 20:47
יואב יצחק קיבל רגלים קרות! הוא יודע היטב למה מסוגלים דבילים כמוך! ואיך "עובד" נתניהו כדי לקיים את ממשלתו לאורך זמן. ברור לו מה יקרה אם לנתניהו תהיה ממשלה של -דבילים כמוך...
כתוב תגובה ל- פועה
הגבה של פניקה מנטל האחריות
  פועה   21/03/15 20:47
יואב יצחק קיבל רגלים קרות! הוא יודע היטב למה מסוגלים דבילים כמוך! ואיך "עובד" נתניהו כדי לקיים את ממשלתו לאורך זמן. ברור לו מה יקרה אם לנתניהו תהיה ממשלה של -דבילים כמוך...
כתוב תגובה ל- פועה
35
מאמר רצון טוב וכוונה#####
  עוד סתם אזרח   21/03/15 19:17
אין לי ספק כלעניין זה שכוונותיו של מחבר המאמר יואב יצחק טובות ומגיעות ממניע חיובי וטהור: #####מאמר מעיד רצון טוב וכוונה##### כהרשו הגם ועוד סתם אזרח וכמה הערות ולעניין זה: ישיבה משותפת של מפלגת יש עתיד והמייצגי העדה החרדית מעידים גם על מהות כאחדות והסכמה בעם: נראה על פניו עניין מורכב:: כמהותי לב רב וחשוב. כמבלי קשר נכנה זאת כך: להרגשת האחד שממול ניסה לתקוע לו סכינים בגב: אם הוא צודק זכותו ובהיר כלהחליט, לטענת הניטען(שממול) הוא לא עשה כך גם לא הרגיש שהוא עושה כך: יתכן והיו גורמים מסכסכים כתחושה שכזאת: #####: הזכות המלאה כעת ושהעת להביא כלהעלות ראויות עבר לבירור נושא זה. ישנם עוד נושאים כצרכים בסיסיים וחשובים כמשולב אחריות, רק ולמשל: איך מורידים את בועת שוק הנדלן, אותה הבועה לציין שמונעת מרבות ורבים טובות וטובים לדיור הוגן, זאת ולא לטייח את האמת ולא לפגוע ולהזיק נזק/כנזק בלתי הפיך להמשכיות : ומבלי לסכן את נכסיה כ'רזרבות' נכסיה העתידיים של ישראל. (ישנם דרכים, כמצויים רעיונות טובים, כויש צורך בוועדה מיקצועית מתחשבת כאחראית ומקדימה להליכים משמעותיים, כהמשך הבנייה ותנופתה מבורכת). תודה והערכה לכם ולכן הצופים והצופות על תשומת הלב הגם בפשטות המילים כדעתו של עוד סתם אזרח ((כזה ואחר)). (789238). נ.ב: אין לי ספק שאם המייצגים יכנסו גם בשלב ראשוני וללא תנאי עודף כיתר,מה ועוד וקודם חשיבות התיכנון כומונע טעויות כשגיאות עתידיות. כלהיכנס ותחת המהות כהעיקרון והבא: חשובים וקרובים לנו אזרחיות ואזרחי ישראל: מדינתנו חשובה לנו ובליבנו, נכון כאכן יש לנו ייחוד: וביחד באחריות ובעשייה, יתכן גם נשלב את הטוב והחיבור וביננו כמו נמצא גם נמצא את הדרך הראוייה והנכונה. תודה והערכה לכם ולכן הצופים והצופות שבזה כושבזאת ועל תשומת הלב בהצלחה ורבה, בברכה. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
36
לפיד? הנבזה המבזה?
  סביוני ראמאללה   21/03/15 19:32
וה"איכותיים" שלו?


לפיד השמיע דברי נאצה וביזוי לא פחותים מאלה של חבורת הזבל הזאלה בוזזזזזזזזזזזזז'י-ציפי שפאץ ושות'. ארור.
כתוב תגובה ל- סביוני ראמאללה
37
הפעם אתה שוגה בגדול!
  אדית   21/03/15 20:02
לפיד לא רק יתקע סכין בגב של נתניהו אלא גם יסובב אותה... אם לפיד ירצה להתאבד, הוא רק יצטרך לקפוץ מהאגו שלו
כתוב תגובה ל- אדית
38
קואליציה של ביבי לפיד ופייגה
  שבץ חלובה   21/03/15 20:04
את החרדים לזרוק החוצה וככה נקבל ממשלה חילונית משוחררת מסחטנות חרדית. לפיד יוכל להמשיך באוצר פייגה שרת חוץ כמו שהיא אוהבת אין כמו פייגה לשקר את הפלסטינים ואת אובמה. לכחלון ולליברמן לכסח את הצורה ולהקטין אותם למימדים הטיבעיים שלהם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
39
לא מסכים
  דוד ארגמן   21/03/15 20:51
בעקבות ההתנהגות השחצנית והחתירה הבלתי פוסקת נגד נתניהו צריך לפיד לשבת באופוזציה כדי שילמד מהי התנהגות הולמת.
נתניהו יעשה משגה פטלי אם יצרףאת היהיר לממשלה.
כתוב תגובה ל- דוד ארגמן
40
חנן וייס-אז טעית יואב,כמו רוב
  העיתונאים   21/03/15 21:38
חנן וייס-אז טעית יואב,כמו רוב העיתונאים...ואתה יודע שאני מעריך אותך, כמעט עד כדי "קדושה" בעיתונאי אמין ונבון... אבל נפלת בפח של התקשורת והסקרים השקריים...מה שאני...כמפקד בכיר בצה"ל...שלימד את צה"ל תורות, וגם כמובן למד... לא נפלתי בו... אני גם טענתי למהפך...שעשרות שנים אני מייחל לו...שלביבי תהיה משילות...וכך אכן קרה...ניתן לבדוק בכתובים שלי בקלות... וזה אחד מההבדלים בין; חוסן, חוזק, עמוד שדרה, מנהיגות ועקשות...שלא מצויה למשל בשדרת הפיקוד והניהול של המדינה... ולאו דוקא באשמת האנשים...מסייעים לכך מדינות מחו"ל שמייצרים אצלנו "כאוס מכוון, דוגמת מגדל בבל"....
כתוב תגובה ל- העיתונאים
41
יואב מציע שלשתן של לפיד נתניהו
  יצעק זה גשם מבורך   21/03/15 21:41
כתוב תגובה ל- יצעק זה גשם מבורך
42
יואב, מה קרה לך?
  שאול א.   21/03/15 21:51
חשבתי שאתה נגד שחיתות, כי הכתבה הזו היא שחיתות מוסרית ופוליטית בהתגשמותה. אתה מציע לנתניהו לבגוד ולמעול ברגל גסה בעל הבטחות הבחירות שלו. זה חמור יותר מכל שחיתות אחרת שעסקת בה במשך העשור האחרון. הציבור לא רוצה את לפיד, אז מדוע צריך להעניק ללפיד מתנה שאיונ ראוי לה?
כתוב תגובה ל- שאול א.
43
הגם יואב יצחק בהוזים המפנטזים?
  ב.ניצן   21/03/15 21:55
בנימין לקחיהו יודע רק לקחת ולא לתת. ההבנה הכלכלית שלו מסתכמת בזה שככל שהטיקונים יהיו יותר חזקים כך הכלכלה תהיה יותר חזקה. ממילא הוא שדד אותנו וימשיך לעשות זאת. הפועל היוצא הוא עובדים עניים ושחיתות שילטונית. זה לא ישתנה.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
44
רעיון מעולה,להכניס את ש"ס ולא
  לתת לדרעי תיק שר   21/03/15 22:07
במקרה זה לפיד יהיה מחושק, והוא יקפוץ לממשלה אחרת ,באופוזיציה הוא גמור בבחירות הבאות, ליברמן בכל מקרה גמור כבר, אין לו מקום בשום ממשלה בישראל,ש"ס מוכרחה להיכנס לממשלה, משום שהיא בשר מבשרו של הליכוד, אך צריך לתת לדרעי להבין שעברו לא מאפשר לתת לו תפקיד שר מבחינה ציבורית, אני מאמינה שמר נתניהו וודאי חושב על זה כבר, ויש לו היכולת להרכיב ממשלה טובה עם אורך משילות מלא, ב ה צ ל ח ה!!!!!
כתוב תגובה ל- לתת לדרעי תיק שר
45
חמישים
  שמ   21/03/15 22:08
ושלוש תגובות, שהיו מיותרות לחלוטין, אם המשטר של מדינת ישראל היה משטר דמוקרטי נשיאותי.כיוון שהוא דמוקרטי פרלמנטרי,יש שלוש מיליארד אפשרויות לקואליציית חובה.קואליציית חובה,אחרת רוה"מ לא יכול לכונן ממשלה.אחרת אין משילות.אחרת צריך ללכת לבחירות חוזרות.אנשים לא מוציאים את האצבע מהת - ת,ולכן אינם מסוגלים לחשוב בהגיון.אם נתניהו היה נבחר כנשיא,במשטר נשיאותי,איזו בעיה היתה לו לכונן קבינט בן 7/8 שרים אנשי אמונו,מבלי להזדקק לכל מיני נוכלים,שלוחיהם הממומנים של אירגונים אנטישמים ואנטיישראליים?אבל מה שהיה הוא שיהיה,וריצת האמוק של הנבחרים,זה אחרי המשרה של זה,כולל שפיכת כספי גועליציה תמשך עד סוף כל הדורות.ואנחנו,האזרחים,נמשיך לסבול משירותים ממשלתיים לקויים,מבטחון כושל וממית,מרמת חיים עלובה,ואל תספרו לי על הטסים לחו"ל,אלה אותם אנשים כל הזמן.ספרו על בתים ראויים לחסרי הבתים,על רמת חינוך ראוייה,על אוכל לאלה שכבר נשכחו בצידי הדרך.אי משילות ,זה מה שנקבל תוך חודשים ספורים, כאשר יעלה הרצון מצד המממנים באירופה,ארה"ב הברית של אמריקה ליצור את ההפרה הבאה של הסכמי הגועליציה.כך היה תמיד,גם לפני שנתיים,וכך יהיה תמיד כל עוד הנתונים של רצון העם,מכאן או מכאן, לא יהיו חותכים,חד משמעיים.
כתוב תגובה ל- שמ
46
כנראה מישהו שכח שלפיד אמר שהוא
  ירונה   21/03/15 22:36
הכל שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה. יש לו פרנטנזיות להיו ראש ממשלה ובשלב מסויים הוא יעשה בלגן ויפרוש. איך לכבות את השנאה של לפיד לחרדים????
כתוב תגובה ל- ירונה
47
זו תהיה הטעות גדולה של לפיד
  שדי   21/03/15 22:42
אם לפיד חפץ להאריך ימים בפוליטקה, אסור לא להכנס לממשלת החדית ימנית קיצונית של ביבי. ביב ישמח מאד להכניס עלה תאנה מתון לממשלתו כדי לכסות את ערוותו חרדית ימנית קיצונית. עם לפיד יהיה עלה תאנה זה, הוא ילך לעיבוד בממשלה זו, לא יוכל לעשות הרבה, וכאשר היא תיכשל, הוא יהיה האשם. כך זה אצל ביביהו. עדיף ללפיד לשבת באופוזיציה. שם קל לתקוף, לתת עצות ולהתכונן להמשך פעילות כשביבי יפול. הוא בטח לא צרך להיות קלף מיקוח מול החרדים , כחלון וליברמן. ביבי ביקש ממשלה עם הבסיסי שלו, קיבל כזאת ועכשיו כמו שנאמר - צא מזה. האפשרות היחידה שבאה בחשבון מצידו של לפיד להכנס לממשלה היא רק עם בוזי ומפלגתו. את זה ביבי לא מסוגל לעשות אפילו לו רצה מאד. אין לו בצים למעשה כזה.
כתוב תגובה ל- שדי
48
ב- 6:00, הרצוג לא ידע את התוצא
  יפה, הרצליה   21/03/15 23:03
הרצוג מסלף עובדות. בשעה 4:00 , תוצאות 88 אחוז מקלפיות האמת הראו פער של 7 מנדטים לליכוד על המחנה הציוני. הדיווחים היו ברשת ב' ובגלי צה"ל. ב-6:00, נספרו 96 אחוז מקלפיות האמת. הפער 6 מנדטים. איך ב- 6 בבוקר הרצוג לא שמע את תוצאות האמת והלך לישון שוב? איך התיקשורת לא מאתגרת אדם שמסלף את העובדות שוב ושוב. נא לבדוק ברשומות.....
כתוב תגובה ל- יפה, הרצליה
49
עצות אחיתופל של יואב יצחק
  לא קונה   21/03/15 23:36
בחייך יואב, אתה לא סבור שהגזמת? הרי לפיד בשת"פ עם לבני גרמו לכך שהיו כאן בחירות מיותרות! הם הרי היו אלו אשר ניסו לבצע פוטש כנגד נתניהו! וזאת בסיוע עקיף מהצד של ליברמן אשר לא רצה ללכת לקואליציה צרה עם נתניהו והחרדים+ מופז,ובכך אילץ את נתניהו להקדים את הבחירות! אז לשם מה לקחת את הגיס ה-5 הזה המשת"פ של נוני מוזס והחבר של אולמרט לקואליציה?מעבר לכך, לפיד הינו שמאלן בעמדותיו המדיניות. עמדותיו רחוקות מאוד מעמדותיו של נתניהו. לפיד בעד מסירת שטחים לאויב הערבי, לפיד טוען כי "כל הכספים זורמים להתנחלויות ונמצאים בין יצהר לאיתמר". לפיד בעד גיוס החרדים תוך נקיטת סנקציות פליליות, לפיד בעד סגירת החטיבה להתיישבות, לפיד תומך בתהליך מדיני מול האויב הערבי תוך ביצוע ויתורים מרחיקי לכת! לשם מה להכניס את השמאלן הקשקשן והברברן הזה לקואליציה? וזאת כאשר רוב העם נתן אמון למחנה הימין? נתניהו מספיק חכם ומוכשר בכדי "לפתור את הבעיות" מול ארה"ב ואירופה בשת"פ עם שרי הימין. אין צורך במלאך חבלה מבפנים! מעבר לכך, ראוי כי יואב יצחק יקח את דבריו בחזרה בכל הנוגע למאמריו הקודמים בהם כתב כי "הציבור מאס בנתניהו וברעייתו, וכי יש צורך במנהיג אחר מהליכוד אשר יחליף את נתניהו"... במבחן התוצאה יואב יצחק טעה ובגדול! וגם כעת הוא טועה בעצות שהוא נותן לנתניהו!
כתוב תגובה ל- לא קונה
50
לפיד לא אמין
  כוכי   22/03/15 00:23
כתוב תגובה ל- כוכי
51
תיק הגנת הסביבה שר מקצועי!!!
  בר דרור דוד   22/03/15 02:00
בס"ד טוב יהיה שביבי יקח איש מקצוע בתחום ויערוך בדק בית. ראו מחדל הנגב תדע כל אם לאיכן מגיעים הצעירים בטירונות וההכשרות, מקום עם מעל אלף חומרים קוטלי חיים.
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
52
יואב הגזמת
  הזיכרון הציבורי   22/03/15 02:18
נו באמת - בחרנו ימין, וזה מה שמגיע לנו. יואב, למרות שאתה מנסה להשכיח, לא שכחנו לך את מה שכתבת: 1. האופציה של הליכוד: מפלגת הליכוד מאבדת את מעמדה המוביל בעיקר בגלל שבראשה עומד בנימין נתניהו ▪ אחרי שלוש קדנציות - בני הזוג נתניהו, שלקו בשחיתות ציבורית, בנהנתנות ובחזירות, נמאסו על הציבור. פשוטו כמשמעו ▪ האופציה להשבת המובילות הנשמטת מהליכוד לידיהם של הרצוג-לבני, בפער של 4-1 מנדטים, היא העמדת מועמד ראוי יותר ואמין יותר מקרב בכירי הליכוד, שיהיה מקובל גם על שלדון אדלסון... למשל: משה יעלון 2. לטפל בשרה נתניהו, לא בחדרי חקירות: בנימין נתניהו חייב להתחייב בפני הציבור: שהוא ימנע מרעייתו כל התערבות בענייני מדינה; ושהוא יפעל להסדיר לה טיפול מקצועי ▪ אם לא יעשה זאת, הוא יסכן את עצמו באחריות למעשיה והוא עלול לאבד את השלטון וגם להסתבך בפלילים
כתוב תגובה ל- הזיכרון הציבורי
53
מנוגד לרצון העם
  עטרה שגב קלימי   22/03/15 04:56
היו בחירות והתוצאה היא מנוגדת לרצון יש עתיד, יש עתיד אינה יכולה להידחף לממשלה משום שרשיה ניו מעורבים בפוטש נגד ראש הממשלה כיצד נתניהו יכול לסמוך על יאיר לפיד אחרי המעורבות החתרנית שלו ??
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
54
רק לא יהיר=אסור לחזור על טעות
  קורןנאוה טבריה   22/03/15 07:24
פעמיים=את המסית והבריון הלז=אסור לשתף בקואליציה שירקב באופוזיציה !!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
55
למה לא ממשלה ציונית עם עבודה ו
  ובנט במקום חרדים   22/03/15 09:16
כתוב תגובה ל- ובנט במקום חרדים
56
כל ממשלה צריכה לפיד
  סניל   22/03/15 13:23
הוא מדליק את הסיגרים בישיבות הארוכות
כתוב תגובה ל- סניל
57
זה נכון . אבל הוא מפחד מנוני !
  יואב יצחק לממשלה   22/03/15 15:07
כתוב תגובה ל- יואב יצחק לממשלה
58
לקחת את לפיד וליבני במקום
  שבץ חלובה   22/03/15 15:48
כחלון וליברמן שמנסים לסחוט את ביבי ובאותה הזדמנות לזרוק את החרדים קיבני צ"ורטה. כחלון הוא איש קש של הטייקון השודד תשובה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
59
מדובר על מסכנה אבסורדי ומגמתי
  borisdo   23/03/15 02:01
קודם כל, קואליציה שהמציאו לא ישפר דבר במדינה , אלא יגרור להידרדרות מוסרי של חברה ויחליש יסוד יהודי של מדינת ישראל,ובעצם לסוף קיומה.
די להתייחס לאלקטורט שמביא לפיד אחריו לקואליציה...
יעל גרמן תמשיך לגרור מדינה בדרכה של מר"ץ, שילו ואחרים?
כחלון נראה אפילו שלא מבין שסיבת יוקר דירות לא בגלל יוקרה של קרקע של מדינה, אלא בגלל מחירים ספקולטיביים שיוצרים קבלנים של נדל"ן. למה לו למשוך מנהל על קרקע של מדינה?? שיבזבז זול לספקולנטים קרקע של מדינה??
הצעה של קבוצה אולי טובה בשביל להקים ממשלה. אלא הרקב הזה לא טוב לחברה ולמדינה.
בכלל הפעם אין פטרון אידיאלי. צריך לשמור על עקרונות ולחזק ולשפר חברה, ולא לסחוט אחרי ממשל סטבילי.
כי גם הרכב מוזר של ממשלה עלול להתפוצץ לפי נסיבות...
המצאה של קבוצה מחושבת נראית אבסורדי ולא יולד ממנה מוצר טוב...

כתוב תגובה ל- borisdo
60
אני כמעט מסכים איתך, אבל...
  אופיר   23/03/15 11:31
לפיד כשר חוץ יהיה מצויין. יש לו אנגלית רהוטה. והוא מצויין בניתוח והסבר מצבים. הוא גם ישמור על ההישגים שצבר קדנציה הקודמת בקשר לגיוס חרדים.
אינני מסכים להכנסת ש"ס לקואליציה מהטעם הפשוט שאסור לתת לדרעי תפקיד ביצועי. הוא פשוט יגנוב......
מלבד זאת אני לא רואה את את לפיד יושב עם החרדים.
לדעתי די יהיה לנתניהו בקואליציה של 65 הכוללת את ליכוד 30 בנט 8 לפיד 11 כחלון 10 וליברמן 6 . 5 מפלגות זה די והותר.
כתוב תגובה ל- אופיר
בלי יעל גרמן ושילו הייתי מסכים
  borisdo   24/03/15 19:37
כתוב תגובה ל- borisdo
61
נכתב במעריב 3 מילארד שקל לחרדי
  שושפרי   27/03/15 17:29
נתניהו בקדנציה הקודמת ביזבז 11 מיליאדד שקל במלחמתו מול אירן.
היום קראתי במעריב שנתניהו מעביר 3 מיליארד שקל לחרדים .
מה איתנו ? החלשים ? והקשישים
אני פונה לכחלון שייעשה הכל למען הקשישים והחלשים .,
החיים מתחת לקו העוני
כחלון אני בוטחת בך תעשה הכל למענינו.
במידה ונתניהו יעשה הכל לפגיעתך , אנא תעבור להרצוג .
,כדי לקיים את הבטחתך .
.
כתוב תגובה ל- שושפרי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il