w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
יש כל מיני כללים וכלים לפרשנות חוזים, והם משתנים ממדינה למדינה. גם אם החוזה כתוב בשפה ברורה, צריך להבין את ההקשר, הנסיבות והמטרה העסקית שלו. במקרה של ספק, השופט הוא הפרשן, והוא יכו...
דן מרגלית
דן מרגלית
עד היום אני סבור ש"ירושלים של זהב" הוא ההמנון הראוי לישראל גם אם פה ושם ניתן להחליף מילה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אומץ ליבה, דבקותה באדמתה, גאוותה הלאומית, אפילו שלוותה של אורה חתן, אכן מעוררים השתאות, קרן אור בצפון המופגז    "מרוב שאני עסוקה בעניינים שלי, לא תמיד אני שומעת את הבומים. אין לי זמ...
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
די למדינת הפקר
מאת: רפי לאופרט  |  15/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שלושת
  שמ   15/06/15 09:59
הנושאים כבדים ומחייבים טיפול ושיקום.אבל, לא נראה לי שרפיסות הממשל הישראלי שהחלה בכ"ח באייר התשכ"ז ה 7/6/1967 יום שיחרור ירושלים,תיפסק.אי החלת החוק הישראלי על שטחי ארץ ישראל ורמת הגולן באותו זמן,גרמה לכל העולם להבין ש " הם " (אנחנו) מפחדים.משם החל המסע המטורף שבו הגענו לדה לגיטימציה כמעט מוחלטת כמדינה,כעם,כלאום.למי שלא יודע - ערב מלחמת ששת הימים צעדו בפריז 100,000 צרפתים בתהלוכת תמיכה במדינת ישראל.כי לעולם כולו היה ברור שאנו בסכנת קיום.אילו היה לנו דב"ג שימנף את הנצחון החד משמעי,הברור,ניתן להניח שמצבנו היום היה אחר,מבית ומחוץ.רוה"מ הנוכחי שמושל כבר שנים,אינו מסוגל למעשה הכביר של החזרת הביטחון העצמי שלנו,שאבד.הוא מדשדש במקום רק כדי לשרוד בשלולית הכבוד הגדול שמקנה לו משרתו.הוא מבזבז את זמנו ,אבל חמור מזה,את זמננו.
כתוב תגובה ל- שמ
אני לא צריך הפגנות תמיכה
  רפי לאופרט   15/06/15 16:52
ולא רוצה להימצא באיום קיומי, אם זה התנאי לתמיכת העולם.
די לי בהגינות פשוטה.
צריך לזכור שלהתנהלות שלנו יש תרומה חשובה מאוד לאופן שבו תופס אותנו העולם. כאשר היינו מאוחדים ומשוכנעים בצדקתנו, סיפקנו חומר למחשבה בכיוון זה. כאשר אנו מפולים, משמיצים זה את זה ומשוכנעים בצדקת האחר - מה לנו כי נלין על שהעולם משתכנע בסופו של דבר בטענה שאנו עצמנו איננו דוחים אותה מכל וכל.
כבר אמרו חכמינו שבגלל קמצא ובר-קמצא חרבה ירושלים, ועם ישראל עקשן גדול הוא ומסרב ללמוד מההיסטוריה. זה רע, זה מסוכן, ודרך ארץ (בבית) קודמת לתורה.

במילים אחרות: אם לא נגיע להדברות ופשרה בתוכנו, לפני שאנו הולכים להידבר עם אויבינו, לא נגיע רחוק.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
2
רפי, קשה להאמין אבל רק
  סניל   15/06/15 10:52
עכשיו הימין מנסה באמת לשלוט.
עד עכשיו הוא פחד מתותח קדוש ביציע
כתוב תגובה ל- סניל
3
יפה כתבת,אבל יש בכתבה
  בני בנקר   15/06/15 13:32
התעלמות מוחלטת מהפעולה הראשונה ששקד חייבת לבצע,שינוי הפלט של הוועדות המכונות "וועדות איתור". בשנים האחרונות השתרש נוהל מעוות של וועדות איתור,שאמורות להמליץ בפני הדרג בעל סמכות המינוי על מועמדים או מועמדות לתפקידים ציבוריים בכירים,אבל מה שקרה בפועל שכל "וועדות האיתור",הפכו עצמן כדרך פקידים ממונים לוועדות מינוי, ע"י המלצה על מועמד יחיד מבחינת "כזה ראה וקדש" והפכו את הדרג הפוליטי הממונה לחותמת גומי. שתי דוגמאות מאלפות: "וועדת איתור" למנהל רשות המסים המליצה כמובן על מועמד יחיד. שר האוצר דאז שטייניץ, סירב למנותו כי סבר שאיננו מתאים לתפקיד,אבל בית המשפט העליון אנס אותו לבצע את המינוי. דוגמה חמורה יותר: יו"ר "וועדת האיתור" של מועמדים למשרת פרקליט המדינה,הרועץ המשפטי וינשיין,הודיע לפני התכנסות ה"וועדה" כי המועמד שלו הוא שי ניצן וראה פלא,לא נמצא מועמד ראוי אחד נוסף בקרב עשרות אלפי עורכי הדין ושופטים מכהנים. מצאו עילוי שכל השאר כחגבים לעומתו...מעבר לרמיסת המשילות,ההתנהלות הזאת של וועדות האיתור גורמת למועמדים ראויים להימנע מהגשת מועמדות למשחק מכור,כפי שביקשה נציגות השופטים מהשופטים. אם לא ישונה החוק וועדות האיתור יחויבו להציע לפחות שלשה מועמדים,ללא שום דרוג או העדפה ביניהם, לבחירת בעל או בעלת סמכות המינוי, בל תופתע השרה שקד אם "וועדת האיתור" של היועץ המשפטי הבא תכפה עליה למשל את מינוי אויבת ההתיישבות והימין דינה זילבר לעריצה המשפטית הבאה ואל תאמר איילת שקד שלא הוזהרה מכך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
וועדות המינויים הם טכניקה
  רפי לאופרט   15/06/15 16:44
המהות היא חוסר ההגינות של מי שמדבר על דמוקרטיה ומנהל תקין ועוסק במניפולציות, רמאות וגניבה.
קל מאוד להסדיר את נושא וועדות המינויים אם רוצים:
1. בוחרים את מחצית החברים בהגרלה מתוך פול ידוע מראש של אנשים מתאימים.
2. הוועדה חייבת לנמק את המלצותיה, והן נבדות ע"י מבקר המדינה.
3. הוועדה חייבת להגיש לכל תפקיד 3-5 מועמדים, שמתוכם נעשית הבחירה ע"י הצבעה בגוף הממנה או ע"י המוסמך לכך אם מדובר במשרת אמון.
4. כל מינוי (לאחר הבחירה) מלווה בתצהיר הממנה או יו"ר וועדת הבחירה שמנמק את הבחירה.
5. פרוטוקול הבחירה זמין לעיון הציבור.

שקיפות היא תמיד מרשם מעולה להגינות ואחריות.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
הכל נחמד,אבל יש שתי בעיות
  בני בנקר   15/06/15 18:06
קשות עם תשובתך. אתה נופל בפח וקורא לוועדה שנקראת וועדת איתור בשם "וועדת מינוי". אין חיה כזאת וועדת מינוי,רק וועדת איתור כי אין סמכות מינוי לחברי הוועדה והבעיה היא שהיא הופכת עצמה לוועדת מינוי של מועמד יחיד. הנוסחה שאתה מציע יש אתה בעיה גדולה: מתי היא תמומש בחוק,לפני או אחרי ש"וועדת איתור" "תאתר" מועמד או מועמדת יחידה לתפקיד היועץ המשפטי הבא ? האם נוהלים חדשים יקבעו לפני או אחרי שמשרת היועץ המשפטי לממשלה תפוצל לשני נושאי תפקיד ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אינני רואה שום בעיה
  רפי לאופרט   17/06/15 10:27
השם אינו משנה. אם אתה רוצה לקרוא לוועדה וועדת איתור מועמדים, או וועדת טירקל או וועדת בדיקת התאמה, אין שום בעיה עם השם. ומן הדברים שכתבתי ברור שהיא צריכה להציג בפני הגוף הבוחר מספר מועמדים ראויים, שמהם יבחר בעל התפקיד המיועד.
ישנן משרות שבהן הבחירה צריכה להיעשות ע"י וועדה שמיוצגים בה השקפות, דעות, ידע ואינטרסים נוגעים, ויש משרות אמון (למשל) שבהן הבחירה היא ע"י השר הממונה, ראש הממשלה הממונה או הממונה הישיר שעמו צריך הנבחר לעבוד בהרמוניה.
אי אפשר לסרס את כל מערכות הביצוע בנימוקי סרק של טוהר מידות מדומיין. אבל צריך לנסות למזער כשלים מיותרים שתהליכי מניעתם אינם מחבלים במהות.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
האם השר קובע חלק מהרכב הוועדה?
  ע_הראל   17/06/15 09:29
ואם לא, האם הוא / היא יכולים לשנות את התקנות או את החוק - כך שהשר/ה כן יקבעו את הרכב הוועדה? §¤§¤§ מעניין.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
הניסוח של קוטלר לא ראוי אבל..
  אובלי   15/06/15 13:51
אני מסתייג לחלוטין מהדברים הבוטים והמאוד לא אינטיליגנטיים של מר קוטלר.
יחד עם זאת ובאותה המידה אני סולד ולא מוכן לקבל את הגישה המתנשאת של מירי רגב שיש בה משהו מאני ואפסי.
מירי צריכה להסתכל במראה ולשאול את עצמה מדוע כל יתר השרים שהתמנו מקיימים דיונים ודיאלוגים עם הציבור ללא "רעשים" ומתיחות.
התשובה ברורה,לגברת רגב יש צורך בלתי נלאה ליצור פרובוקציות כנראה מתוך תקווה לקבל פרסום.
כתוב תגובה ל- אובלי
טעית באבחנה. לתקשורת הסמולנית
  יש ענין לתקוף   15/06/15 15:07

את מירי רגב בנסיון נואש לזעזע את בטחונה הלאומי.
עד כה התשקורת לא הצליחה כל כך בענין זה, עד שהאמנים הנאורים הפילו את עצמם בפח.

להזכירך, מי אמר: "מתנחבלים", "סייעני חמס", "הליכוד מפחד מהשלום"?! - ועוד כהנה וכהנה ביטויים נבזיים ומכפישים שמעולם לא שמענו אפילו דומים לאלה מפיה של מירי רגב.

עכשיו שתה מים (כהצעתו של נחמן שי במלחמת המפרץ), אלא שעכשיו גם הוא עצמו חסר מנוחה באופן מדאיג כאשר אינו שולט בעצמו למשמע שאלה שקשורה להתנהלות השמאל.

ר.ב.ז
כתוב תגובה ל- יש ענין לתקוף
5
הממשלה היא המופקרת
  אליהו חיים   15/06/15 14:23
עשרים שרים זאת לא הפקרות?בממשלה זו מכהן שר גנב ,זאת לא הפקרות?ממשלה הנסמכת על אורן חזן,זאת לא הפקרות? על מה אתם מלינים,30 מנדטים שלכם. פלוס המנדטים של משפחת פש״ס, פלוס החרדים שלא מאמינים במדינת ישראל ,וזה הרוב שלכם. גדודים של מאבטחים שומרים עליכם וגם על מיס פיגי , ואני שואל ,לשם מה? אני לא מכיר כדור שיכול לעבור את העור העבה שלכם ולפעמים נדמה שאתם רק עור.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
איך שאתה ודומיך נהנים לדשדש
  בשלוליות מכוערות!   15/06/15 15:25

ולפמפם שקרים והבלים...
אם זה מהנה אותך - שתיהנה.
כתוב תגובה ל- בשלוליות מכוערות!
כמעט הנשיא -פואד בן אליעזר
  חי בלילה   15/06/15 15:35
גם לכם, השמאל,יש מושחתים.לא אלמן ישראל.
כתוב תגובה ל- חי בלילה
מה דעתך?
  רפי לאופרט   15/06/15 16:37
מה דעתך לטפס פעם על עץ בינוני נניח בגובה כ- 20 מטר ולראות את העולם מגובה כזה במקום מגובה הדשא?! נדמה לי שתופתע לראות עד כמה התמונה יותר מעניינת ויותר מגוונת ממה שאתה חושב...
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
אל תברחו מהאמת
  אליהו חיים   15/06/15 19:07
לא כל אחד שמבקר את הליכוד שייך למחנה המושחת של הרצוג,הדשא הוא מקום מרבצכם כך שמעולם לא אפריע לכם שם ללחך. באשר לך,גש למקורות שם תמצא מה עושים לעבד שאומר אהבתי את אדוני,אחסוך לך זמן,לאותו עבד רוצעים את אוזנו. כל טוב והרבה בריאות.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אין לי בעיה עם בקורת
  רפי לאופרט   18/06/15 10:12
אילו טרחת לכתוב מה שאני כותב, היית מבין שאני מבקר של נתניהו לא פחות ממך, לא בכל, כמובן.
בקורת שנסמכת על עובדות ועל הנמקות, טובה ולפעמים אילו מועילה. בקורת שעוסקת תמיד באיש ומעט מאוד במה שהוא עושה או איך שהוא עושה, חשודה כשנאה אישית ולא כביקורת.
את דבריך על הדשא וכל השאר לא הבנתי. אבל גם רוב שאר הדברים לא הבנתי, אז אני פוטר עצמי מהתייחסות להם.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
טרם פוצץ הלבלב לאליהו בעלחיים?
  ע_הראל   17/06/15 12:21
אוי, הוא ממשיך להפיץ את הארס האנטי-ביבי שלו! §¤§¤§ אנו בימין כבר הפצרנו באהובתנו הנסיכה שרה נתניהו שתחיה - להכפיל ולשלש את הוצאות בית רה"מ ככל האפשר, בתקווה שזה יוציא את העיניים - והלוואי יפוצץ את הלבלב (או את הכבד או הטחול) של הסמולן הבוגד אליהו בעל~חיים; אך בינתיים רק התעוורו לו העיניים … ףלכן לא תהיה ברירה אלא לקנות מטוס מיוחד לרה"מ (ושיעלה כמה שיעלה - למרות שחשבי האוצר דווקא חישבנו שזה כן חסכוני), ובלבד לפוצץ את הלבלב לכלב הסמולני המנוול (ולדומים לו). §¤§¤§ ובשבוע שרה"מ לא נוסע לחו"ל, המטוס יקח אותו לסוף שבוע נניח באילת; ואם גם זה לא - המטוס סתם יטוס טיסת ראווה מעל שיינקין נניח - כדי לפוצץ כאמור את האיברים הפנימיים של הנבלה הסמולית א.חיים ודומיו. §¤§¤§ ויפה שעה אחת קודם, כי החברים של אליהו בעל~חיים מחכים לו כבר במרתף 5- VIP בג'הנם. §¤§¤§¤§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
אתה מדבר על תרבות
  אהרון שחר   15/06/15 16:15
תרבות השמאל הנאור שולטת בפועל בארץ ובעולם ובאופן טבעי מתקוממת כשהיא מרגישה שהשלטון הנבחר מעז לפעול אחרת. לזכותם של שוברי שתיקה יש לומר ביושר שבזכותם נהרגו 70 חיילים ציונים מצבא הכיבוש. הישג מרשים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מדוע אתה נבהל כל כך מצעקני
  רפי לאופרט   17/06/15 10:36
השמאל? הנח להם לצעוק. הבעיה אינה במגרש שלהם. היא המגרש של אלה שנבחרו לשלוט ואינם שולטים.
אינני אוהב להשתמש בחללי צה"ל כארגומנט בוויכוח, לא לחיוב ולא לשלילה. מגיע להם יחס אחר.
אילו חרגנו ממנהג זה ובדקנו מי אחראי לרוב חללי צה"ל מאז ימי מלחמת העצמאות, השמאל היה מנצח בגדול.
אילו חשבתי שיש להם מצפון שמציק להם, הייתי נוהג בהם הבנה רבה יותר. אבל לא זה המצב, ואת רוב ההתחשבנויות הדמים הם עושים כעניין של ארגומנט בוויכוח פוליטי לצרכים של סחטנות אמוציונלית, וכל הצעה חדשה שלהם משמעה עוד כשל פוטנציאלי.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
איןלנו תשובה לפצ"מר+מנהרות+נ"ט
  ע_הראל   17/06/15 16:19
די להפיץ תעמולת כזב; אין בסיס לטענת א.שחר הנבלה הסמולן כאילו 70 ההרוגים - זה בגלל שהפחתנו כביכול מעוצמת האש (אלא שזו כרגיל תעמולה בסגנון גייבלז … של סמולני המחופש לימין קיצוני - על מנת להכפיש את נתניהו כאילו "הקריב" 70 חיילים לשם נוחיותו ו/או לשם "הישרדותו" הפוליטית רחמנא ליצלן)! §¤§¤§ כי היום כמו גם לפני 10 שנים (בהינתקות), אין לנו מענה צבאי נגד פצמ"רים (מטווח 0) עד 6 או 7 ק"מ (וזה פשוט בגלל חוקי הפיסיקה, שלוקח מספר שניות למערכת הכי משוכללת שיכולה אי פעם להיות - לאתר את מסלול יציאת הפצצה המזנקת למעלה … ועוד מספר שניות להגיב, שבינתיים הפצצה או הקסאם כבר הספיקו ודאי להתקדם 6 או 7 ק"מ)! ונדמה לי 25% מהנופלים בצוק איתן נהרגו מפצמ"רים מטווחים קצרים - כולל בשטחי התארגנות או סמוך להם … ולא היה מה לעשות נגד זה! §¤§¤§ כנ"ל כבר 10 שנים שאין לנו מענה צבאי מלא נגד טילי נ"ט שהולכים ומשתכללים; ואומנם מותקן כבר "מעיל רוח" היום ברוב הטנקים והנגמ"שים שלנו, אך מטווח קצר (מחבל שאורב במחילה תת קרקעית, ומשגר טיל נ"ט מטווח 50 מ' בלבד) - כנראה שקשה יותר להתגונן; עוד 25% מהחיילים הי"ד נהרגו מפגיעות ישירות כאלה. §¤§¤§ גם אין לנו עד היום מענה צבאי נגד מנהרות "התקפיות"; לכל מנהרה כזו יש בד"כ מספר פתחי כניסה (ממוקמים בבניינים נטושים - וממולכדים בד"כ), ואין ברירה אלא להיכנס רגלית לכל בניין כזה - לנטרל את המילכודים ולחפש "ידנית" את פתחי המנהרות הממולכדים גם כן! §¤§¤§ הסיכונים לחיילנו הם עצומים, לכן 50% של חללי צה"ל נספו במשימות הללו של איתור/נטרול מנהרות (לא ניתן להפיק תועלת מהפצצת אותם בניינים נטושים מראש, כי אז לעולם לא יהיה ניתן לגלות את פתחי המנהרות)! §¤§¤§ לכן אני, דווקא כאיש ימין שורשי, תמכתי וממשיך לתמוך עד היום 100% בהינתקות מעזה 2005; כי 70 הרוגים הי"ד בצוק איתן 2014 - הם פחות מ 1% יחסית ל 7,500 מתיישבי קטיף, שהיו עלולים להישחט וליפול בשבי בין לילה חס ושלום, במקרה של התקפת פתע משולבת חלילה של המחבלים, נניח התקפה מתואמת בו זמנית דרך מנהרות בשלב 1 אל (תוך) כל יישובי קטיף בבת אחת, ואח"כ בשלב 2 מבול של פצמ"רים על החיילים ואנשי רפואה שיבואו להציל ולסייע, ובשלב 3 טילי נ"ט (מארבים בטווח קצר) נגד כוחות הצבא המשוריינים אשר יתארגנו להיכנס אל גוש קטיף כדי להכריע כביכול! §¤§¤§ לכן אני מקלל בקללות נמרצות ואכזריות, נגד כל מנוול וחלאה - שיעיזו לדבר סרה בגיבור ישראל האלוף הנערץ אריאל שרון אבי כל ההתנחלויות, אשר נאלץ ממש בלית ברירה לסגת מעזה בהינתקות עקב האילוצים הצבאיים החמורים לעיל - פשוט כדי להציל את 7,500 אנשי קטיף (ועוד אלפי חיילים) מסכנת מוות ושבי אכזריים חלילה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הכנסת כאן אוסף של נושאים
  רפי לאופרט   18/06/15 10:07
שכדי להפריך את כולם צריך לכתוב ספר, ואין לי כוונה לעשות זאת.
שחר אוהב להקניט ולהקצין עמדות, אינני יודע בדיוק מדוע. לטעמי זה אינו מבהיר את עמדותיו טוב יותר.

אתייחס למעט מן הדברים שהזכרת:
א. לגבי מה שיש לנו ומה שאין לנו אינך צודק. לא כל מה שיש מפעילים ולא כל מה שאין באמת נחוץ. יש לא מעט טכנולוגיות שניתן להפעיל לגילוי מנהרות, אבל דרושה השקעה והתאמה שלהן ליישום צבאי. ויש טכניקות שאינן דווקא טכנולוגיות שגם בהן לא עשו שימוש אופטימלי.
ב. סכנות היו ונותרו כמעט בכל זירות העימות בישראל, והן לא פחות חמורות מאלה שהיו בעזה, החל מהחיכוך בירושלים... . זו לא הייתה סיבת הפינוי מעזה.
ג. יש יתרונות ליציאה מעזה, אבל לא בדרך שהדבר בוצע. הייתה הצדקה ליציאה מלבנון אחרי 18 שנות שהייה בה, אבל לא בדרך שהדבר נעשה. כרגע, היתרון היחיד מהיציאה הוא הפיצול דה-פקטו בין פתח לחמאס, אבל איש אינו יודע כמה זמן ימשך ואיך יעלם לכשיעלם. וזהו סימן שאלה גדול על המהלך כולו. ברור שגם מה שקורה בסוריה תורם בדיעבד למהלך ערך מוסף רציני, שאיש לא שער אותו כאשר בוצע.
ד. ליציאה מעזה היו סיבות פוליטיות מהותיות, והן הכריעו את הכף הרבה יותר מהסכנה הקונקרטית למתיישבים.
ה. לא לכל בעיה צבאית יש פתרון טכנולוגי, לפעמים חייבים לתת לה פתרון צבאי. לדעתי, בטרור יש להילחם ע"י טרור ולא ע"י צבא סדיר. ואם מנהרות הן נשק אסטרטגי, מדוע איננו משתמשים בו גם-כן?!


כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
האםעוצמת אש גבוהה=תחסוךנפגעים?
  ע_הראל   20/06/15 21:47
בבחירות 2013 א.שחר שימש שופר של יחימוביץ' (ביבי טוב לעשירים)! ומאז כשלונם המזהיר, הם עברו לשיטת הכפשה חדשה - להתחזות לימין קיצוני כדי לתקוף את נתניהו מימין (למה שיחרר רוצחים … למה לא פירק את חמאס ואיראן ודאעש וחיזבללה אתמול, ולמה "הקריב" 70 חיילים כביכול בצוק איתן - כאשר מנע מצה"ל כאילו להפעיל עוצמת אש גבוהה יותר כנדרש?)! §¤§¤§ ולזה אני קורא תעמולת כזב בסגנון גייבלז; הלא אתה יכול להפציץ חזק פי מאה, וזה לא יפחית מאומה מסכנת הפצמ"רים מטווח קצר, ולא של מטעני גחון או טילי נ"ט מתוחכמים מהמארב המחופר, ולא מיעילות המנהרות! §¤§¤§ ובכן הלוואי לו רק יכולנו לחסוך … ולו נפגע אחד הודות לעוצמת אש גבוהה יותר - אך לצערינו אין כזה מצב!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
למשול?
  משהמוישה   15/06/15 23:10
מה הקשר בין תרבות ובין למשול? וגם: מ 1977 הימין לא מצליח ל"נקות" את השמאל ממעוזי התרבות? למה? כי אינו יודע למשול? אולי כי אין לו מה למכור ולא יכול לספק תרבות מתחרה. שנות שלטון מפא"י היו 29. מאז 1977 הליכוד שולט למעט חצי קדנציה של רבין ורבע של ברק, כבר 38 שנים. אזלת יד ו\או מחסור בתרבות או תת תרבות אותה מייצגת סרת התרבות מירי רגב הצנזורית... לאופרט לך תדחוף מים!
כתוב תגובה ל- משהמוישה
לך למד קצת היסטוריה
  רפי לאופרט   18/06/15 21:02
ממשלות האחדות לא היו שלטון ליכוד. ממשלות שרון ואולמרט לא הי ממשלות ליכוד, גם אם שני אלה במקור היו אנשי הליכוד בהתנהלותם ובגישתם הם היו "מלח הארץ" - מלח מלוח מאוד...

ואם אתה רוצה לנהל פנקסנות אמתית, לך בדוק מי שלט בישוב ב- 20 השנים שקדמו להכרזת העצמאות ועיצב את דפוסי הניהול ההתנהגות והערכים שעליהם מתנהלת "מלחמת התרבות" הנוכחית.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il