w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיאלוג עם ספר ישעיהו ביום הכיפורים
מאת: איתן קלינסקי  |  22/09/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יום הכיפורים ומודעות לצדק ח
  שרה ב.   22/09/15 19:34
במאמר שלו מנסה איתן קלינסקי להצביע על התרוקנות משמעותו האמיתית העמוקה של יום הכיפורים כיום, שבו האדם הפרטי והחברה אמורים לעבור תהליך של הכרה בעשית חטא והתנערות וחרטה ולבסוף גם שינוי ותפנית בחיים. הצום בא לסייע לאנשים להתבונן במעשיהם ולהכיר במה טעו ובמה הם צריכים לשנותו לשפר את עצמם כלפי האל וכלפי החברה. ככה צריך לראות את הצום כמסייע להגיע להכרה בטעות בחטא. ואיתן בא ומוכיח לנו שכבר הנביא ישעיהו הצביע עלכךשאין הסליחה מתקבלת ואינה בעלת ערך,גם אם צמים אלא אם כן בקשות הסליחה והצומות מלווים במעשים לתיקון החברה -רדיפת צדק, משפט הוגן,בית לכל אחד,שכר עבודה הוגן, ושובע לכל. כדאי שהצמים שבידיהם לעשות שינוי כזה , יתנו את דעתם לא רק על חטאייהם הפרטייים ואלא יבדקו גם במה חטאו כלפי החברה והכלל.
כתוב תגובה ל- שרה ב.
2
גניבת דעת תשע"ו
  ה.א   22/09/15 22:37
אין כל קשר בין השאיפה הכנה לכך שלא יהיה רעבים בקרבנו לבין השאיפה השקרית והצבועה לשיווין. מי שחפץ בשיוויון אנא יחלק קודם כל את רכושו הפרטי כך שיהיה שווה לנדכאים ביותר ורק משם שיטיף לנו מוסר על שוויון. שתהיה לכולנו שנה טובה, ללא רעבים, ללא חולים במסדרון אך בלי שוויון, לגמרי בלי שוויון.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א אתה מתגלה בבורותך
  ה.א קרא פרק נ"ח   23/09/15 20:33
כתוב תגובה ל- ה.א קרא פרק נ"ח
תגובה אחרונה למגייב ה.א
  מגיב צעיר   23/09/15 23:51
ה.א אתה הטלת עלי משימה קשה מאד למחוק כמעט שלושים פעם את הביטוי - צמד המילים - שוויון חברתי וחלוקה שוויונית של נכסי החברה בפירושי רד"ק. אצל קמחי זה יהיה קל כי עלי למחוק רק כ-12 פעם את הדרישה לשוויון סוציאלי.

בעקבות המגיב ה.א , המייחס לעצמו אהבת ישראל ,ולי הוא מייחס שמאל רדיקאלי מסוכן, אני מוחק את החוקה הבסיסית המקראית של חלוקה שוויונית של הקרקעות. משפחה קטנה - חלקה קטנה ומשפחה גדולה חלקה גדולה. אם חס וחלילה תיקלע המשפחה לחוב, קיים חוק היובל הדואג להחזרת האדמה למשפחה המקורית אל הבסיס השוויוני.

ה.א רואה בצורה פופוליסטית, שאני אתן את חצי החדר שלי לעני ממני ואת האופנוע שלי אחלק לשנים ואם צריך לשלושה. הבוטות של ה.א לא הבינה, שהמערכת כולה חייבת להיות מושתתת על העיקרון השוויוני, כו כולנו נבראנו בצלם
כתוב תגובה ל- מגיב צעיר
האובססיה של ה.א
  למגיב הצעיר   24/09/15 09:55
האובססיה של ה.א לתקוף כל רשימה, העוסקת בשוויון מביאה אותו להיצמד חזק חזק לפופוליזם הזול ביותר . אם אתה דורש שוויון סוציאלי כערך עליון בחברה , הרי עליך לחלק את ביתך עם כל עניי עולם , רק אחר כך תעלה על דל שפתיך את הדרישה להנחת אדנים של שוויון בבסיס הקיומי של החברה . קשה לנהל דיאלוג עם מי שמאמץ גישה מזלזלת בכל מי שגורס, שהשוויון החברתי חייב להיות ערך בסיסי בחייה של חברה . 
כתוב תגובה ל- למגיב הצעיר
אכן השמאל לא מקיים דיאלוג
  ה.א   24/09/15 18:53
אכן השמאל לא מקיים דיאלוג אלא עם עצמו, כי איננו מסוגל לקיים דיאלוג עם אלה שלא מסכימים אתו. בשמאל חופש הביטוי הוא החופש לבטא את המחשבות העקומות של השמאל. על החברה לוודא שכל חבריה חיים מעל לסף מסויים, ככל שהחברה עשירה יותר כן הסף הזה חייב להיות גבוה יותר, אך שוויון? כאידיאל? שיוויון הוא אדיאל רק במקום אחד, בבית הקברות, וגם שם רק כשמסתכלם מלמטה, כי מלמעלה כבר רואים את ההבדלים לפי הפאר של המצבות.
כתוב תגובה ל- ה.א
דוגמא אישית
  ה.א   24/09/15 18:47
אצלנו צועקים "אחרי" ולא "קדימה" מי שרוצה להוביל מהלכים אנא ייתן דוגמא אישית, ומי שרוצה שכולנו נחיה על פי הציטוטים שלו מ"ארון הספרים היהודי", מי שיטיף לנו לשויון, בעוד הוא עצמו אישית לא מקיים את השווין ומצפה שאחרים הם שיובילו, אנא לא יתפלא אם ההתיחסות לדבריו תהיה בביטול ובביקורת. הפוסל במומו פוסל.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א משתטה
  איצ   24/09/15 19:47
ה.א יודע על אורח חיים מופקר של כותב המאמר.

. תמונת הרצל מקשטת את דוכן הנואמים בכנסת ישראל . באלטנוילנד הוא חוזה מדינה שאין בה קוטיביות מעמדית,״ שהשוויון החברתי הוא משאת חייה״ . האם ה.א ייתלוש דפים מספרו של הרצל, שבחייו לא היה חלק מהשוליים החברתיים והיה נשוי לאישה אמידה, ולא התחלק בנכסיו עם עניי הארץ.


 
כתוב תגובה ל- איצ
מופקר אתה אמרת
  ה.א   24/09/15 23:05
לא מופקר ולא נעליים אך ודאי לא שוויוני, אם רצית לראות להיכן צריכים הכותב וחבריו להגיע על מנת להשיג לשוויון אנא לך לאזור התחנה המרכזית הישנה של ת"א, ואולי אף יש מקומות גרועים יותר, שבענו מהטפות מוסר של אנשים אשר אינם מקיימים את תורתם החלולה ומצפים מאחרים שיקיימו אותה. מומלץ מאד לראות את הסרט הבא על מנת לתהות על קנקנו של השוויון השמאלני. הסרט
כתוב תגובה ל- ה.א
למשאלה בשם ה.א
  א.ר   27/09/15 09:51
לילנבלום כתב על הצורך בקיום חברה שוויונית בארץ ישראל , פינסקר הקדיש חוברת מיוחדת בנושאי אמניציפציה וזכויות חברתיות ומדיניות , הרי על פי תפישת ה.א ההדרישה שלו כבר בעמודים הראשונים של החוברת - ש״השוויון החברתי חייב להיות נר לרגליה של החברה העתידה לקום״ אינו ראוי להתייחסות, כי פינסקר לא חילק את בית המידות שלו עם עניי עירו .

ה.א, אתה מתעקש לחזור ולגחך את עצמך .

אני חוששת לגורלו של הרב קוק, מה יעשה לו ה.א על כי הרב קוק העז להוציא מתחת ידיו יותר מפעם אחת את המשפט, ש״ השוויון החברתי חייב להיות משאת נפשנו , כאשר אנחנו בונים את הבית השלישי״.המשפט הזה של הרב קוק מעטר את החוברת שליוותה אותו במסע על המתיישבים בעמק יזרעאל ובגליל . 
כתוב תגובה ל- א.ר
בוא נסכים לשם שינוי
  ה.א   27/09/15 14:07
מאחר שאת ערך השוויון אינני מקיימים ברמה האישית, מימין ומשמאל ממזרח וממערב, ואמנם היו כמה הוגי דיעות שדיברו עליו, אך משלא קיימוהו ברמה האישית, דבריהם כקליפת השום, בואו ננסה להסכים על מושג אחר ששואף למטרה דומה, אפשרית, ריאלית וכולנו ימין שמאל חייבים להיות חלק ממנו, והוא: "צמצום פערים חברתיים/כלכליים" לא ח"ו איפוס הפערים כי איפוס הפערים משמעותו שוויון, ובשוויון, אין יוזמה, אין אוכל וכולם רעבים, אלא צמצום אי השוויון, מעשר, כל אדם מבוסס לא מחלק את כל הונו עם השכבות החלשות, אלא רק עשירית מהונו. ולמי שלא הבין עדיין מה זה שוויון אנא יצפה בסרט - הסרט של החיים בו כולם שווים (אך יש כאלה ששווים יותר)
כתוב תגובה ל- ה.א
3
דיאלוג
  נתן העזתי   23/09/15 22:21
היתכן דיאלוג בין תומך באידאולוגיה הרצחנית בתולדות המין האנושי לבין אדם המיצג מוסר,צדק,חמלה .....רק בראשם של
הצבועים
כתוב תגובה ל- נתן העזתי
4
ולא תקיא הארץ אתכם
  ישראל מהארץ   24/09/15 00:28
יום הכפורים מהווה אזהרה חמורה לזכות לחיות פה. באם נלך בדרכי התועבות של כל הגויים. ועל כן נקרא יונה הנביא בהפטרת מנחה ביום כפור. על מנת לחיות פה צריך לפרוס לרעב ולאהוב איש את רעהו אבל כדי שלא תקיא הארץ אותנו יש להשמר מתועבה!!! זה המסר החד והחלק!! הנביא ישעיהו מדבר נגד הצבועים!!! מעמידי הפנים. המתחסדים בעם!
כתוב תגובה ל- ישראל מהארץ
לישראל מהארץ
  לישראל מהארץ   24/09/15 19:29
יום הכיפורים אינו מכפר על היותנו עם כובש ושולט בחייו של עם אחר.
כתוב תגובה ל- לישראל מהארץ
אתה שקרן בריבוע
  ב.ל   24/09/15 21:53
שקר 1. אין ולא היה עם כזה המכנה עם פלשתיני
שקר 2. אין לא הייתה מעולם ולא תהיה לעולם מדינה פלשתינית
שקר 3. יהודה ושומרון לא היתה מדינה פלשתינית מעולם
שקר 4. ישראל לא כבשה מעולם שום מדינה בשם פלשתין
שקר 5. לא כבשנו את יהודה ושומרון מאף פלשתיני
ישראל לא יכולה להיות כובש ביהודה או בשומרון או בגולן
בחברון או בשכם או בבית אל או בחברון או בשילה טמבל
כתוב תגובה ל- ב.ל
ב.ל תפסיק להתנשא
  להפסיק להתנשא   25/09/15 14:49
ביהודה ובשומרון חיים מאות אלפי אנשים שאנחנו שולטים עליהם . מי אתה ב.ל שתיקבע להם את הגדרתם הלאומית.. מי אתה שתאמר להם איזו זהות לאומית יש להם
כתוב תגובה ל- להפסיק להתנשא
כשתפסיק להיות אהבל
  ב.ל   25/09/15 17:13
1. יש מיליון וחצי כאלה בישראל (לתת להם מדינה)
2. האם לדעתך פלשתין צריכה להיות סטרילית מיהודים
כתוב תגובה ל- ב.ל
חזון גוג ומגוג של המגיב ב.ל
  מ.מ   25/09/15 16:01
ב.ל , העולם מכיר בקיומו של עם פלשתינאי . חוץ מישראל ומיקרונזיה ולפעמים איי מרשל כל המדינות מכירות שיש עם פלשתיני . אז קדימה ב.ל תמשיך לפמפם את חזון מלחמת גוג ומגוג, כי יש לרעיון הזה גם תומכים נלהבים ברעיונות שלך גם בקרב הקהילה האוונגליסטית בארצות הברית, שבמקרה תורמים מליארדי דולרים לגורמים בימין הישראלי.
כתוב תגובה ל- מ.מ
המבקש לשקר ירחיק עדותו
  ב.ל   26/09/15 09:59
מ.מ הוא מה שמכונה סמול ישראלי מצוי כלומר אחד מהעדר עוד כבש שכל המושגים שלו נמסרים לו כעובדות מהפוליטבירו
לחשוב עצמאית זה משהוא מעבר ליכולתו מנהג של האספסוף ובפוליטבירו קבעו שיש עם פלשתיני ומי הוא שיתנגד לדעת הרוב בעולם (היתי מציג כמה דוגמאות לאיוולת שבתשובה )אבל אני מסופק אם הכבש יבין את התשובה
מעבר לכך כאשר סמולני מצוי לא מסוגל לענות לשאלה
הוא פונה כמו מ.מ למלחמת גוג ומגו
סמולנות ישראלית היא מפלטו של האוויל
כתוב תגובה ל- ב.ל
ב.ל נהנה מהביוב של שקריו
  יוכבד   26/09/15 14:06
ב,ל נהנה מהביובשל שקריו
כתוב תגובה ל- יוכבד
ל-יוכבד הסובלת
  ב.ל   26/09/15 17:49
שלום יוכבד
התרופה המקובלת לחולים כמוך היא חוקן
3 פעמים ביום
במקרה שזה לא יחלוף אני ממליץ על ביקור לילה בסהרונים ,הביקור מיועד לסמולנים הזויים הסובלים מחסימה מנטלית בדרכי החשיבה האישיים בהצלחה

כתוב תגובה ל- ב.ל
ב.ל בתור י.ש
  למגיב ב.ל   27/09/15 09:10
ב.ל מדוע החלפת את החתימה שלך , הלא אתה י.ש. בתור י.ש אהבת לנבל את הפה בתור ב.ל אתה קצת מעודן וזה לזכותך ברוח אווירת החג  
כתוב תגובה ל- למגיב ב.ל
5
קול=תפילה,צום=תשובה,ממון=צדקה
  פלא יועץ   24/09/15 07:49
מעבירים את רוע הגזירה. קול,צום,ממון=136=סולם=עוני.כי זה ישפיל וזה ירומם.ומשה רבנו ע"ה זכה לסולם משום שהיה עניו=136. תשובה=תשב ו ל-ה.כאשר האדם פוגם במעשיו הוא יוצר ניתוק,פירוד וחציצה בין הקב"ה=ו לשכינה הקדושה=ה, בתשובת אמת הוא הופך את הניתוק לתיקון ונהיה שוב זך כתינוק. כל הפילפולים האינטלקטואלים של האטאיסט החילוני לא יביאוהו לנקודת האמת הפנימית להאיר את אור הנשמה שבחובו שהיא "חלק א-לוה ממעל ממש" ולחיבור שלם מתוך שימחה ואחוות אמת.תתחיל להתפכח ולעשות תשובת אמת לטובת נשמתך התועה,התוהה והטועה.בהצלחה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
שנה נהדרת לכל בני אברהם
  שנת תשע"ו   24/09/15 10:10
שתהיה שנה נהדרת לכל בני אברהם
כתוב תגובה ל- שנת תשע"ו
תגובה שמרגשת אותי
  איתן קלינסקי   26/09/15 17:21
תודה למגיב האלמוני, שערב שני החגים הקדושים ליהדות ולאסלם מברך את כל בני אברהם, את כל בני יצחק וישמעאל בשנה טובה.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
6
תודה איתן
  תודה איתן   26/09/15 13:22
כתוב תגובה ל- תודה איתן
7
צום כפיתרון לעוול חברתי
  זה צום אבחרהו?   27/09/15 09:19
מתמכרים לסם של אקטים חיצוניים כמו כפרות, צום, סליחה, תפילה ובמהלך השנה מפריטים כל מה שזז, מגדילים יותר את מספר המועסקים בעבודות דרך חברות קבלן ללא הבטחת זכויות פנסיונריות לעתידו של העובד. 
כתוב תגובה ל- זה צום אבחרהו?
8
  בני אברהם   27/09/15 09:27
כתוב תגובה ל- בני אברהם
9
שנה טובה לכולנו
  בני אברהם   27/09/15 09:35
שנה טובה לבן של אברהם בבית הכנסת , שנה טובה לבן של אברהם במסגד, שנה טובה לבן אברהם הקורא מספר התורה, תודה לבן אברהם הקורא מספר הקוראן . לכולכם שנה טובה . 
כתוב תגובה ל- בני אברהם
10
וכתבו פצצות אטום
  וכתבו חרבותם   27/09/15 09:59
וכתבו מרגמות וטנקים למלרשות ולקומבינים
כתוב תגובה ל- וכתבו חרבותם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il