s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לית דין, יש דיין
מאת: איתמר לוין  |  10/04/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני חושב כי על המשטרה
  הכואב   10/04/16 11:11
לחקור את גנדי וערוך עימות בינו לבין הפטפטניות להעמידו לדין אצל השופטת ההזויה שתכניס אותו לכלא לעו 20 שנה.
על גנדי להסביר עכשיו "שאין לו אחות", מה שכן יש לבדוק איזה מניות ושלדים יש אצל אילנה שמפחידים גם את השופטים. ראה ערך תביעת הקצין שהושמץ על ידה שזכה בתביעת לשון הרע, ו"הגדולים" "הכשירו"
כתוב תגובה ל- הכואב
2
העיקר אינו אילנה דיין אלא גנדי
  אהוד פרלסמן   10/04/16 11:19
גם אם היו לאילנה דיין, או לכל אחד אחר מהמאפיה השמאלנית השולטת בתקשורת, מסמכים המוכיחים בוודאות של 100% שיוסי שריד קיבל שוחד, או ששולמית אלוני גנבה כספים ממרצ, הם לא היו חולמים להציג את המסמכים האלה בתוכנית תחקיר. בחיים לא!!! אבל על גנדי הם ישמחו להגיד כל דבר, אפילו אם אין שום דרך להוכיח את זה, וגם אם ברור ששום בית משפט לא היה דן היום בהאשמות האלה. ועל השופטת אני לא אכתוב כלום, כי אני לא כזה חשוב כמו איתמר לוין.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
המאפיה הסמולנית השולטת בתקשורת
  בבר   12/04/16 14:35
המאפיה הסמולנית לא תאפשר הפקות של תוכניות מראה לעובדה ממפיקי ימין על גזילות ושדידת המדינה שלא לדבר על שחיתויותיהם ובגידותיהם הם בחברה הישראלית מקום המדינה עד היום.
רק הקמת ערוץ שיהיה בניהול אג'נדה ימנית חופשית שתפיק מדי יום חדשות לבקרים את פשעי הסמול בנוסף לדעות ועדויות שתסתורנה את כזבי המאפיה הסמולנית אנו נעמוד חסרי אונית וכנועים מול הבולשוויקית האלה.
הערוץ הימני יהרוס וישבור את הרייטינג של ערצי הסמולנים שיאבדו גם את רוב הכנסותיהם מפרסומות שקהל הצופים ינטוש אותם.
כתוב תגובה ל- בבר
זה מה שמנסים לעשות בערוץ 20
  אלברט שבות   12/04/16 23:47
אבל לא נותנים לו את הזיכיון לחדשות וחבל. תזכיר לי מי נמצא בשילטון?
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
3
איכס דיין אילנה
  דיין המגעילה   10/04/16 11:39
כתוב תגובה ל- דיין המגעילה
4
תיקון טעות
  אבי כהן   10/04/16 11:53
דיין צריכה לכפר על העבירה הנוראית שביצעה כאשר סייעה בחשיפת מעללי השמאל. אז על מנת לקבל הכשר תוקפים מישהוא מהימין. והכל הכל כמובן רק מקצועי, לא רייטינג ולא בטיח. וה"שופטת" ה"חכמה" שוב פעם מוכיחה שלשופטים אין שום נגיעה אישית, שום פניות וכו'. ממש שפיטה ל"תפארת".
כתוב תגובה ל- אבי כהן
5
{{על קשריו עם עברינים דובר כבר
  להציגו באור נכון.   10/04/16 12:23
נכון וראוי לזכור כי נרצח בגלל היותו יהודי וחבר בכנסת ישראל. אי אפשר ואסור לפסול מידעים בדבר התנהלותו וקשריו עם עברינים או התנהלות ברמה האישית.
כתוב תגובה ל- להציגו באור נכון.
6
{{על קשריו עם עברינים דובר כבר
  להציגו באור נכון.   10/04/16 12:25
נכון וראוי לזכור כי נרצח בגלל היותו יהודי וחבר בכנסת ישראל. אי אפשר ואסור לפסול מידעים בדבר התנהלותו וקשריו עם עברינים או התנהלות ברמה האישית.
כתוב תגובה ל- להציגו באור נכון.
7
אולי ל"בנות הזהב"נעים להזכר
  איזה שופטת חכמה   10/04/16 12:41
אני מציע לפתוח פורום זכרונות:איזה פקידה בצבא התחתנה עם המפקד שלה,איזה מתמחה עם השופט,איזה סטודנטית עם המרצה,איזה עתונאי עם העתונאית .ככה יעמדו במצעד (או במעגל של שילון)שופטים עליונים ושופטות ופרופסורים וחתני פרס ישראל וגנרלים וכל הגנרלים ששכחנו וכולם יזכרו בערגה בימים ההם. בהשוואה לימים הנפלאים שיש להם היום בחיתולים וקטטר הקרחת והשינים התותבות הויאגרה ולחץ הדם
כתוב תגובה ל- איזה שופטת חכמה
8
הדברים הכתובים כאן ברשימתו
  בחילה וכעס   10/04/16 12:41
של איתמר לוין מעוררים שאט נפש וזעם בכל קורא בר-דעת ונורמלי. האזניים מסרבות להאזין והלב ממאן להאמין. ניבטים מכתבתה של דיין רוע ורשעות אין קץ. פשוט בושה שבישראל עתונאים כדיין נמצאים בפסגה, מקבלים פרסים והערכות - אשר כלל לא מגיעים להם. ושופטים כרביד - מתנפלים על שרת המשפטים הצודקת בדבריה נגדם.
כתוב תגובה ל- בחילה וכעס
9
מה היה באנגליה
  אורי רעננה   10/04/16 13:18
אני קורא כעת ספר מצויין על קרומוול. המסכן נקבר, וכעבור שנה הוצאה הגופה , ראשה נכרת והוצג על עמוד בכניסה לכנסיית ווסטמיניסטר. אני חושב כי כמדינה נאורה לא עשינו מספיק צדק בנושא גנדי,אפילו שזה באיזו תוכנית טלוויזיה, ואפילו שהיא של דיין. היות ואנחנו רוצים להיות נאורים כמו האנגלים, שומא עלינו, להנהיג שיטה דומה למה שנעשה לקרומוול. ואז יבוא לציון גואל. והנביא ישעיהו יוכל בלב שלם להגיד " איכה היתה לזונה תוכנית טלוויזיה נאמנה לצדק"
כתוב תגובה ל- אורי רעננה
10
כספי הנצחה
  חרד   10/04/16 13:25
בימים אלו מוציאה משטרת ישראל כספים משמעותיים ביותר להנצחת שמו של קצין משטרה שנחשד בקבלת שוחד ובהעברת חומרים חסויים ליעדים של אותן חקירות סמויות.
למה לא מתעסקים בסוגיה זו? למה "אומ"ץ" או "התנועה לאיכות השלטון" לא עותרות כנגד מסע ההנצחה של הקצין שלקח את חייו תוך שידע כי מתקיימת נגדו חקירה ועוד קודם לצעד האובדני טרח
להעלים את מכשיר הטלפון שלו.
לקחה אילנה דיין לעצמה את תפקיד שומרת הסף של הכספים הציבוריים המשמשים להנצחתם של אלו שלדרכה אינם ראויים.
מדוע לא תערוך אילנה דיין תחקיר על מעלליו של תת ניצב אפי ברכה?
יותר מעניין!
יותר אקטואלי!
ועשוי להועיל לניקיון הציבורי.
כתוב תגובה ל- חרד
אפי ברכה
  צ.ש.   12/04/16 21:03
יש לך החוצפה להכפיש את שמו של קצין משטרה שדיווח על "גדול בתורה" מפוקפק שהציע לו שוחד, נשפט והורשע ויאסר. תנ"צ אפי ברכה לא "העלים" את מכשיר הטלפון שלו, כשחיפשו אותו המכשיר אוכן במודיעין. אכן לא נמצא המכשיר ואינני יודעת מה עלה בגורלו. תנ"צ אפי ברכה היה איש ישר, הגון, ירא שמיים, שוטר וחוקר בחסד עליון, דוגמא ומופת לשוטרים ולקצינים ששירתו תחת פיקודו. מי שצריך להתבייש זה "הגדול בתורה" העבריין, זה שאכזב עמוקות את האיש שהעריצו עד כדי שבר גדול. תנ"צ אפי ברכה תרם לחברה תרומה כבירה בכך שניקה את האורוות בחברה הישראלית, הביא לאישומם והרשעתם של עבריינים מכל שכבות החברה, תרומה העולה עשרת מונים על תומתו של העבריין פינטו. ולכן, ראוי להנציח את זיכרו ופועלו שת תנ"צ אפי ברכה זיכרו לברכה.
כתוב תגובה ל- צ.ש.
11
חצופה!! מאז התוכנית על ווידוא
  דורון.צ   10/04/16 13:27
ההריגה, שלא היה באיזור הדרום, אני מקפיד לא לצפות בתוכניתה השיטחית והמגמתית...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
12
כתם על שמה של אילנה דיין
  alice   10/04/16 14:29
כתוב תגובה ל- alice
13
חבל"ז - עושה 'כטוב בעיניה'
  על דיין   10/04/16 14:39
כתוב תגובה ל- על דיין
14
שוב המאפיה הסמולנית המושחתת
  דר יוסף מנחם   10/04/16 15:04
והאנטישמית שהשתלטה על ישראל.
כתוב תגובה ל- דר יוסף מנחם
15
אין גבולות ?
  וינטר הניה   10/04/16 15:11
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
16
"אחרי מות -קדושים אמור"
  שקול   10/04/16 15:13
כבר אמרו חז"ל שאחרי פרשת אחרי מות באה פרשת קדושים - כלומר אחרי מותו של אדם אין להעלות דברים נגדו.

מילא אם היה מדובר בספר היסטוריה . כאן מדובר בתכנית טלויזיונית , מעין ריאליטי ,כשהאיש אינו יכול להתגונן . מדובר גם בזמנים שלפני עשרות בשנים.

העניין של הנצחה-לא הייתה תלונה, לא חקירה ,לא כתב אישום ולא משפט. אז מה יש לנו כאן: חריצת דין ללא משפט ..

אגב פסלו של משה קצב בגן הנשיא לא הוסר, בנימוק שאת העובדות לא ניתן לשנות.

באמת מוזר כל העניין.

כתוב תגובה ל- שקול
17
רק על שימון פרס לספר לא ידעו
  טוביאן   10/04/16 16:37
למה סוניה נטשה את שימון - למה נקברה תחת השם גל ולא פרס כי... הרבה יודעים אבל לא מנפצים את התדמית. עם בחירתו של שמעון פרס לנשיאות, הודיעה סוניה פרס כי לא תעבור איתו לבית הנשיא ותישאר בדירתם שבנווה אביבים, ומאז חיו בנפרד. בתקופה זו שינתה את שמה לסוניה גל, קיצור של שם נעוריה גלמן. נפטרה ב-20 בינואר 2011, בדירתה שבתל אביב. לבקשתה, נקברה בבית העלמין של כפר הנוער בן שמן ולא במקום שיועד לה, לצד בעלה, בחלקת גדולי האומה. נקברה תחת השם סוניה גל.
כתוב תגובה ל- טוביאן
18
התחיל עידן הנקרופיליה
  רונה אילה   10/04/16 19:05
כתוב תגובה ל- רונה אילה
19
אילנה דיין בושה וחרפה !עטלפית!
  הנמרה   10/04/16 22:03
דיין תשמעי טוב, זה בזוי ,מלוכלך,,שפל,,פגיעה בכבודו של אלוף בצה"ל..שמת ,התעללות בגוויה!! אילנה תקשיבי ותקשיבי טוב יש לך סקופ..לפני 60 שנה כשבן גוריון היה עושה עמידת ראש בחוף מציצים בתל אביב..הוא עשה זאת כדי להציץ לנשים שהלכו בשמלות על החוף !!..יאללה תעשי מזה תכנית טלוויזיה עם פרומו ועוד זבל..ופרסום !! איך תכנית טלוויזיה..יותר נכון נושא..יכול להרוס ! דימוי של עיתונאית תחקירים שבדרך כלל היא בסדר !! את פגעת בראש ובראשונה בעצמך !! אני בזה לך !!
כתוב תגובה ל- הנמרה
20
אבא מרדכי דיין מתביש בך מלמעלה
  מ.ל.   11/04/16 01:57
הייתי חבר טוב של מרדכי דיין האבא של אילנה . אהבתי לשוחח איתו הרבה ובעיקר אהבתי את המבטא הארגנטנאי שלו. איש נעים הליכות , צנוע ותמיד דיבר על ביתו אילנה המוכשרת . לימים ביתי למדה אצל אילנה דיין ד"ר למשפטים באוניברסיטת ת"א ונהנתה מאוד , אילנה פשוט מרתקת היא היתה אומרת לי. תמיד נזכרתי במרדכי דיין ז"ל שהתגע בביתו המוכשרת.
היום אני חושב שאבא שלך שם למעלה בשמים , לא מתגע בך , לקחת אדם מת, שנרצח לפני 15 שנים ולהתחיל להוציא ת"א לוהטים מהאש כאשר אינו יכול להשיב . את אילנה דיין משפטנית רודפת צדק, שהדבר המינמלי של אדם זה לכל הפחות לענות על מה כותבים ומספרים עליו? לא מתאים לך. התוכנית הבאה שלך תתמקד בזלמן שז"ר. רק בגלל דעותיו הקיצוניות? ונניח שמנציחים אותו, אז את מביאה את הזקנה רבקה מיכאלי שתספר מה עשה לה ותגיד בסוף נעים להיזכר .לא מתאים לך אילנה דיין ד"ר למשפטים..
כתוב תגובה ל- מ.ל.
אילנה נוהגת צדק סלקטיבי !
  קורןנאוה טבריה   11/04/16 05:27
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
21
הבנאליות של השמאל והרוע של השמ
  קורןנאוה טבריה   11/04/16 04:04
השמאלנים!........שערורייה מעוררת פלצות-לשפוט אדם שלא יכול להגיב? ועוד מישהו שנרצח הי"ד? אילנה דיינו מפלצת לדעתי! לדעתי, גנדי הוא זה שהוטרד מינית!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
22
ממש לא מפליאה אותי העובדה שהיה
  איש ימין   11/04/16 04:07
גם מטריד מינית, גם בקשר אקטיבי עם עבריינים וגם אחד שקיבל מדליה על פעילות צבאית בזמן שהיה מצוי במטה שלו בטבריה כאשר חיליו שפכו את דמם על גבעת כורזים
כתוב תגובה ל- איש ימין
23
דן בןאמוץ בתגובה:אינעל הדיינה
  קורןנאוה טבריה   11/04/16 04:30
שלך! שכחו אותי ב'עובדה' של אילנה עיונתי =וזה לא פאייר! למה רק גנדי? מה עם משה דיינו? ומה עם כול כול כול שאר הגנרלים המהוללים שהיו מלעונים לא פחות אם לא יותר?! משהו מסריח פה ואנו עוד נשמע על זה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
24
כבוד המת וחופש הבטוי של החי
  היהודי הנצחי   11/04/16 05:44
האמת? הכתבה והפרשה מעניינות אפילו לא את זקנתי. מנופולציות וואריאציות שלא ניתן לאמת ניתן לנפק ולהמציא כיד הדמיון. ובכל זאת, אין מקום להתערבות בתי המשפט בשאלה מה מותר לשדר. שישדרו מה שהם רוצים לשדר ושהצופה יחליט איך הוא מבלה את זמנו. זו דוגמא טובה לאיך לבזבז את זמנם של השופטים בשאלות בלתי מעשיות בעוד שיש ענוי דין של ממש בסחבת בתי המשפט, בדיונים חפוזים ומסורסים, בזלזול בזכות ההתדיינות של אזרחים. מערכת המשפט אינה מתפקדת כראוי, מה לה להתעסק בשאלה הזוייה שכזו? אך בשורה התחתונה, אינני רוצה עודף משפטיזציה של חיי היומיום. חופש הבטוי חשוב כאן יותר מכבוד המת (מה זה בדיוק?) וזאת מבלי להתייחס כלל לשאלה האם דיין פיברקה את ההאשמות אם לאו. על מנת לחדד את השאלה, האם דברי בקיקורת שמלשטיין מרעיף על רבין אינם גם כן בחזקת פגיעה בכבוד המת?
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
25
מה המטרה של הפרסום המשמיץ?
  שבץ חלובה   11/04/16 06:45
הרי מעשית הדבר אם נעשה היה כבר לפני 45 שנים וחלה על זה התישנות וחוץ מזה האיש כבר מת 15 שנים במותו לפי ההלכה נמחקו כל עוונותיו....אז מעשית אין למתלוננות שום רווח מחשיפת הפשרה פרט לנסיון של נשים זקנות להוכיח לעצמם ולעולם שפעם לפני הרבה שנים הן היו יפות ומושאות לפנטזיות ל גברים מחורמנים. לי ניראה שחשיפת הפרשה קשורת לנסיון של גורמי סמול להשחיר את ראשי המחנה הקיצוני ימני בישראל והרי הם גנדי וכהנא. בימים טרופים אלה יש סיכוי שדווקא עשיו תתעורר לחיים משנתם של של מנהיגים אלה וכדי מנוע זה ישר על ההתחלה הכי טוב יהיה להשחיר את פני שני המנהיגים האלה. לא אפלא שעוד חודש ינסו להשמיץ גם את כהנא הי"ד שכבר שוכן אפר 26 שנים. גנדי הרי כבר מת ולא יוכל להתגונן כנגד השמצות אלו וגם לא יוכל לדרוש בצוע פוליגרף אז לא ברור לי איך השופטת התירה לדיין להשמיץ אדם מת אלא אם היא עצמה שייכת לאותם חוגי סמול שמהם יונקת דיין את הגותה ומשנתה. הנסיון להכפיש את גנדי הי"ד שנתן את נפשו על בטחון המדינה מזכיר לי את הספר המשמיץ שכתב דנקנר ימח"ש על דן בן אמוץ ובו לכלך עליו עם כל מיני תגליות מתועבות שמעוררות חלחלה בליבו של כל אדם מהישוב. ספרו של דנקנר השפל סתם את הגולל על כבוד של דב"צ שהיה מגדולי אנשי הבידור והרוח שלנו והדיר אותו מהתודעה של הציבור. לא ניתן לדיין לעשות את אותו דבר לגנדי שלנו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
26
אמת לשעתה
  חוסיין אובמה   11/04/16 07:15
מי שקיבלה את אישור בית המשפט להכניס לכתבה דברים שאינם קשורים לנשוא הכתבה מקבלת אישור מחודש. האם גם כעת תידרש דיין לטענה של "אמת לשעתה"? האם אין לדיין מינימום של מצפון לא להעלות מין האוב דברים וטענות העשויים לפגוע בשמו של אדם? האם חיטוט במעשיו, גם אם נעשו כאלה, יעזור במשהוא לאותן מתלוננות? את פסק דינו של הבורא קיבל כבר המנוח אז מדוע דיין מנסה לשנותו?
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
27
הקונטרה לתחקיר עזרא נאווי
  דן ה   11/04/16 07:43
אינה דיין מחפשת שלדים בארון מתים
כתוב תגובה ל- דן ה
28
אילנה אין תועלת
  אז לא להכפיש   11/04/16 15:52
תעשי תחקירים על שמעון פרס וכל אלה שמקבלים מיליונים. מהמדינה. מה יצא מהכפשת שמו של גינדי? אין תועלת לציבור כל הסיפור הזה מריח סירחון.. כתבה על פלאטו שרון שהתחתן בגיל 85 למה???? כדי שאשתו הצעירה תקבל את הפנסיה התקציבית עוד 40 שנים לאחר מותו זה בסדר??????? 100.000 כל חודש !!!!!
כתוב תגובה ל- אז לא להכפיש
29
אילנה דיין? הצחקתם אותה
  משה, עורך-דין   12/04/16 19:36
לפני כשבועיים ראיתי בטלוויזיה את אילנה דיין מראיינת את מחמוד עבאס. היא הגיעה לשיאים של התרפסות בפניו, ללא שום שאלה מכבידה. היא הניחה לו להציג את שקריו, שבהם הציג עצמו כצדיק תמים, חסוד ורחוק מכל שמץ של אלימות, כזה שאמא תרזה נחשבת מאפיונר-בריון לעומתו. הוא, הצדיק, לדבריו אינו סובל אלימות, וכשאילנה שואלת מדוע הוא מכנה אותם שאהידים - עונה לה הרמאי, ללא שום תגובה מצידה, כי לאחר מותם זה כבר משהו אחר, ומותר לגנותם שאהידים. שום שאלה מכבידה על ההסתה הפרועה והרצחנית, המוצגת בוקר וערב בכל כלי התקשורת שבשליטתו המלאה של אברך המשי הזה. ולשיא היא הגיעה, כשאמרה לו "אתה יודע, כשראיתי את הירי של החייל בחברון - התביישתי". הרמאי עבאס לא השיב לה כי גם הוא מתבייש ומזדעזע כאשר הוא רואה ערבי ממין זכר או נקבה מתנפל בסכין שלופה על אישה, על ילד, על זקן או אפילו על גבר יהודי, כדי רצחו אך ורק משום שהוא יהודי. בהתרפסותה הניחה דיין לאותו רמאי ונבל לפרוס לעיני הצופים את מלוא מסכת השקרים וההצדקה העצמית שלו. היא גם לא שאלה אותו מדוע לא שינה את סעיפי האמנה של אש"ף, הקוראים לחיסול ישראל - אלה ששמעון פרס הוליך שולל את העם בישראל, בטענו כי ה"פלסטינים" בטלו סעיפים אלה. האומנם אתם מצפים להתנהגות עיתונאית הוגנת והגונה, ובעיקר אוהבת ישראל, מאישה חסרת כבוד ומוסר שכזו?.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
30
גנדי הטרנספריסט ושם טוב?
  גנראל כוחני   13/04/16 09:54
מה מפתיע בכך שנשים מעידות על שגנדי, הטרנספריסט וחבר לדמויותב כירות בעולם התחתון, גם תקף אותן? מישהו מתפלא? מדובר בגנראל מהגרועים שבהם, מגדל אריות במפקדתו כמו איזה שליט אפריקאי, מתרועע עם העולם התחתון, עוסק בתככיעם ופוליטיקה והשקפת עולמו היא כוחנית וברוטאלית. רוצים להנציח אותו - בבקשה: כמו שהוא.
כתוב תגובה ל- גנראל כוחני
31
תכנית "עובדה" מיום 14.4.16
  נ   15/04/16 08:06
שלום. אני לא מעוניינת להזדהות או להתפרסם.אבל , חשוב לי להגיד לך שתגובתך הבוטה לשידור "עובדה" מיום 14.4.2916 היא תגובה טיפוסית לגברים בורים שאינם מתחילים אפילו להבין מה עובר על נשים ( בעיקר צעירות., אבל לא רק )שעוברות אונס או נסיון אונס. אולי אם תדמה בנפשך נשים שאתה מכיר או מחבב ( אמא , אחות , בת , ידידה טובה ), העניין יהיה יותר ברור לך. אולי גם אז לא. אבל , לא כל מה שאינך מבין הוא "שטויות" או "החלטות מטופשות". לדעתי אמנם חלק מהמקרים של הטרדה מינית נובע מנורמות קלוקלות שהשתרשו בחברה שלנו. אבל אונס ונסיון אונס מעולם לא היה בקונצנזוס. נ.
כתוב תגובה ל- נ
32
לא הצגת טענה אחת לפסול הכתבה
  ע.ו.   21/05/18 00:41
המאמר שלך הוא ההזוי משפטית.. לא הבאת טענה משפטית אחת למה לא לפרסם את הכתבה. יש חופש ביטוי במדינה ומי שרוצה למנוע אותו צריך להציג סיבה חוקית ואין כזו.
כתוב תגובה ל- ע.ו.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il