|
איתמר לוין |
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
|
|
|
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
|
|
|
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
|
|
|
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
שלמה המגיב |
|
25/12/17 15:55
|
|
|
|
שפירא מלין על הפרמטרים הלא נכונים שבהם עובדת המשטרה בטיפול באירועים פליליים ו\או בסיכסוכים ואומר " במקום שכוחות הביטחון והמשטרה בראשם , יתייצבו באופן טבעי ומתבקש לצד אחיהם היהודים.." !!. אתם הבנתם את שפירא ? המשטרה תנקוט עמדה ותטפל בהתרחשויות שהיא מוזעקת אליהם , עפ"י המוצא האתני של הצדדים בסיכסוך ותעדיף מראש צד אתני כזה או אחר ! , וואלה , אם לדוגמא תפרוץ קטטה במשחק כדורגל בין מכבי תל אביב ומכבי נצרת , אזי המשטרה תעצור רק את אוהדי נצרת , כי זה "מתבקש באופן טבעי שהמשטרה לצד היהודים" ! . נו , מה אתם אומרים על התובנות של שפירא ? ואנו עוד נשמע ממנו עצות איך לנהל מדינה ? אלוהים ישמור !
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
בבר |
|
25/12/17 19:08
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
בבר
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
25/12/17 20:21
|
|
|
|
רק אידיוט מושלם ,יכול לתייג אדם שאינו מכיר בכלל "כערבי ומתחזה" . נו , אם אילו התומכים בתובנות שלך , שפירא ,תבין לבד את האבסורד בהן. נו , אדון בבר , אם מישהו סבור שהמשטרה אמורה לטפל באירועים פליליים עפ"י נסיבות האירוע וחומרתו , ללא "הטבות" והעדפות מראש עפ"י המוצא האתני\דתי של המעורבים , אזי הוא "ערבי ומתחזה" ? ואם השוטרים יהיו ערבים במקרה , אז יפלו לרעה את היהודים המעורבים באירוע ? מה קורה פה ? האם אספסוף של פרימיטיבים גזענים ינהלו לנו את המדינה ? לפעמים ניתן להגדיר את הדיונים כאן באתר , כשיחות שאפילו פרלמנט שכונתי זה אוניברסיטה לעומת הרמה כאן. רק תראה בועז , מי הם האנשים "הזורמים" עם התובנות שלך . תהיה לי בריא.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
2 |
|
|
הביטחון |
|
25/12/17 17:03
|
|
|
|
מצד אחד מיליוני ערבים וכולם אותה מנטרה לרצוח יהודים לך תתחיל לחפש את המפגעים מחט בערימת שחת ועד שמוצאים אותם כל העולם מתחרע עלינו. מצד שני יש יהודים עם טושים ופיאות זה טרור והנה פתרת את הבעיה של המזרח התיכון אתה יכול להתעלל ביהודים לרצוח בהם להסית נגדם העולם ישתוק.
נשארת בעיית תאוות הדם של הערבים לדם יהודי ,מה עושים משתפים פעולה עם הערבים מחרווטים לנו שכוחות הביטחון פועלים יומם ולילה וסיפורים ומחרטטים אותנו שהם מנעו 500 פיגועים וגם שיש גם טרור יחידים שאי אפשר למנוע ומספרים לנו שבגלל הנאום של טרמפ הערבים חייבים לנקום אז נותנים להם מעלימים עין פיגוע פה פיגוע שם זה גם עוזר לשליטה,יהודים מפוחדים ספונים בבתים שלהם זה ברכה לכל משטר.
וגם מונעים מהיהודים להרוג את המחבלים נותנים לרוצחי יהודים תנאים דה לוקס בבתי הסוהר כל תנועות זכויות האדם מתגפפים עם המחבלים הערבים ואין מי שיגן על היהודים.
|
|
כתוב תגובה ל-
הביטחון
|
|
|
|
3 |
|
|
יישר כוח |
|
25/12/17 19:17
|
|
|
|
בצדק כלפי אחינו היהודים - נכונה ומוצדקת.
|
|
כתוב תגובה ל-
יישר כוח
|
|
|
|
4 |
|
|
של קרן אברהם וכו' |
|
25/12/17 20:57
|
|
|
|
|
5 |
|
|
באום |
|
25/12/17 23:34
|
|
|
|
פועלת על פי החוק היבש,על פי ערכים של שיוויון וזכויות אדם שווים לכולם ועל פי רוח המפקד היורדת מלמעלה ובעיקר מבג"צ.הבעיה היא ששתי החברות העקריות הנמצאות בארץ,ערבים ויהודים,פועלות על פי סטנדרטים שונים אחד מהשניה ופה בדיוק הנקודה שהחוק היבש מתברבר והערכים השווים לכולם הולכים לאיבוד.זה בדיוק כמו שמשרד התחבורה יחליט שחלקי רכב יהיו אחידים לכולם ומה שמתאים למכונית,יתאים גם לטרקטור או לשופל.למעצבי מדיניות אכיפת החוק אין את היכולת לעשות את האנלוגיה הזו מסיבות שונות ולכן הם מתעקשים להתאים את ערכיהם הנשגבים ואת החוק היבש למציאות שלא מתאימה.זה בדיוק מה שאובמה רצה לעשות במזרח התיכון,נכשל אבל הידיעה הזו עדיין לא הגיעה אל מפקדי המשטרה,אל הפרקליטות,אל לבג"צ וכמובן אל אנשי הרוח.נקווה שיום יבוא והאסימון יפול גם להם למרות החריץ שהולך וניהיה צר ככל שעובר הזמן אבל בנתיים נוצרת רגרסיה בתהליך הציוני ויש כאלה שאפילו מצטערים שהציונות בכלל באה.רצון היהודים להקים מדינה משלהם בארץ שאליה הם התגעגעו 2000 שנה,לא שווה דמעה אחת של רועה פלסטינית היורדת אל העין להשקות את עדרה,כך הם טוענים ועושים הכל שנחזור לגלות כדי שהרועה הפלסטינית תזיל יותר דמעות אחרי שישראל תהפוך לסוריה.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
26/12/17 07:26
|
|
|
|
מה זאת אומרת " שהערכים השווים לכולם הולכים לאיבוד" , אדון באום ? , האם כדי "שלא ילכו לאיבוד" , אז המשטרה בטיפול באירועים פליליים , "תמצא אותם" ( את הערכים השווים) בהעדפה או בהפליה מכוונת על בסיס אתני\דתי של המעורבים ? אתה תופס את התובנה שאתה מציג כאן , באום ? , אם "שתי חברות עיקריות הנמצאות בארץ ,פועלות על עפ"י סטנדרטים שונים " , אזי על המשטרה "לזרום" עם "הסטנדרטים" הללו ולא לטפל באופן שוויוני "ובסטנדרטים" זהים באירועים השונים ? נו אדון באום , כאשר משווים בני אדם וזכויות אזרח "לחלקי חילוף לרכב" , אז יוצאות לך תובנות הזויות כאלה .
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
26/12/17 13:06
|
|
|
|
מה שאומר בועז למטה,זה מה שאני רוצה לומר לך.הפשעים של הערבים הם לאומנים,יש להם מטרה ברורה וכך צריך להתייחס אליהם.מלבד זאת,הכל תלוי בסיטואציה,ברצף המקרים ובשיטה .איפה שצריך להתייחס שווה,צריך להתייחס שווה,איפה שלא,אז לא.כאשר רואים מגמה ברורה של נישול יהודים מאדמותיהם בעזרת תכסיסים כאלה ואחרים ואחר כך גילגול עיניים לשמיים בעזרת עורכי דין ממולחים ואירגוני זכויות שמאלניים שמצהירים בברור על התנגדותם לציונות, זה הזמן להפסיק להיות תמימים.משטרת ישראל הופכת למשטרה הבריטית,אם זה המצב שאתה שואף אליו,סבבה.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
26/12/17 15:54
|
|
|
|
אם עבריינות ממניע "לאומני" , היא עניין חמור ( ואני מסכים איתך בנקודה זו ) , והמשטרה ומערכת האכיפה אמורים להתייחס לסוג זה של עבירות ביתר תקיפות , אזי אין מניעה שינהגו כך , אך יש להקפיד על יחס שווה למעורבים בעבירות אילו ולא להעדיף או להפלות מעורבים עפ"י מוצאם האתני\דתי. דרך אגב , באום , עצם העובדה שהפלשתינאים בשטחים המוחזקים שלא סופחו לישראל , מטופלים פלילית באמצעות ממשל צבאי ובתי דין צבאיים ותקנות ההגנה לשעת חרום ואילו הישראלים הגרים שם מטופלים עפ" החוק הישראלי הרגיל , זה התשובה "לסטנדרטים השונים" של האוכלוסיות תחת אותו תא שטח , אך כאן החוסר שוויון מגיע מפאת חוסר האזרחות הישראלית של הפלשתינאים ולא עקב היותם בני לאום ודת שונים והמבין יבין.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
26/12/17 19:44
|
|
|
|
הקו הירוק אנחנו תמימי דעים.מי שלא מסכים לדעתנו אלה הן הרשויות שלא מבחינות בין פעילות לאומנית לפלילית משום שגם הערבים מסווים אותה כפלילית בעוד שהיא לאומנית וגם אידיאלים אוניברסלים השתלטו יותר מדי על הגנום היהודי ויש רצון עז אצל פונקציונרים להיות מלאכי השרת.שישכחו מזה.בנוגע ליו"ש,אני מזכיר לך שהאוכלוסיה שם רוצה לחסל אותנו.זה מביא אותנו למצב ללא פתרון בנוגע להרבה דברים.אם אתה רוצה למצוא פתרונות,תתחיל את העבודה שם,תסע לרמאללה,תיסע לשכם ותסכם סיכומים.אם תחזור משם,תתקשר.אל תטיל עלינו את כל תחלואי האזור והעולם.ימי השיא של הדוקטורינה הזו חלפו עם רדת המסך על ממשלו של אובמה.אם אתה רוצה לחיות בעבר,זכותך אבל שום השפעה לא תיהיה לא לך ולא ל"נערי רוטשילד" באשר הם על מהלך העניינים.אתם תזדנבו מאחור ותעלמו.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
6 |
|
|
בעז ש |
|
26/12/17 09:13
|
|
|
|
אני רואה שמקצת המגיבים לא ירדו לשורש הבעיה. אני מקבל אחריות, כנראה לא הסברתי טוב, לפיכך אשלים- למי שלא שם לב, רוב ככל הדוגמאות אותן הבאתי עניינן פגיעה של ערבים ביהודים, וזאת יש להדגיש תמיד על רקע לאומני. הצפייה הבסיסית והטבעית היא שגופי הביטחון יכירו בעובדה שיש כאן אויב המתנכל ליהודים על רקע לאומני, ושהכול ייעשה על מנת לצמצם הפגיעות הללו. שיתוף פעולה עם השקרים, עצימת עיניים בפני מציאות, רוח המפקד החולה ב"אובייקטיביות" שבמקרים אלה כמובן שאינה במקום- כל אלה גורמים למצב. המקרים רבים מספור ולכן הבאתי מקצת מקצתם. למי שמקטרג, חושב שכאן זה שווייץ , לא מכיר את האויב הערבי ו/או מתכחש לטיבו (שקרנים,אלימים, תאבים לדם יהודי) אני מציע ללמוד את הנושא, רצוי בשקידה. אז ככל הנראה הכול יובן.
|
|
כתוב תגובה ל-
בעז ש
|
|
|
|
|