w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
אחרי שמונה חודשי מלחמה חזרה ישראל לסורה, ושבה להיות מדינת הגמדים    אחרי שמונה חודשי מלחמה אין לאיים בפרישה מהממשלה ובפירוקה
דן מרגלית
דן מרגלית
קיים חשש כבד שנתניהו ייבהל כדרכו ולא יעמוד מאחורי ההצעה שהגיש לאמריקנים, ויוסיף נטל על היחסים שהוא ממילא חורך עם ארצות הברית
צבי גיל
צבי גיל
אם אנו זקוקים לסימן בכוחו של הפרט - בא 7 באוקטובר והוכיח לנו כי באין שלטון מרכזי להתמודד עם הטרגדיה ומה שבא אחריה
עידן יוסף
עידן יוסף
אין הגדרה אחת מוסכמת למונח "טרור" במשפט הבינלאומי או בחקיקה של מדינות שונות    כל מדינה מגדירה את המושג "טרור" באופן שונה, בהתאם לאינטרסים ולצרכים שלה    היעדר הגדרה מוסכמת מקשה על ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לטפל באנרכיסטים כמו באנרכיסטים
מאת: אפרים הלפרין  |  22/01/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נגיד שכולנו בדעתך
  הירונימוס   22/01/18 16:25
על מה אתה רוצה להשליך אנשים לכלא? יש איזה סעיף בחוק שאתה רוצה להסתמך עליו או סתם ככה כי אתה עצבני
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לא עצבני, רחמן, מרחם על יניב
  ה.א   22/01/18 17:51
כפי שכתבתי עילת ההעמדה לדין לטעמי העתבל עובד ציבור, סעיף 288 לחוק העונשין כפי שצוטט בעניין אונגרפלד מפי השופטת איילה פרוקצ'יה "העבירה של העלבת עובד ציבור שמה במרכזה את ההגנה על עובד הציבור, שהוטחו כלפיו דברי עלבון, אך תכליתה רחבה יותר. היא נועדה לפרוש הגנה על השירות הציבורי במשמעותו המוסדית-מערכתית, ולהבטיח את פעולתו התקינה בהתאם לכללי המינהל התקין. לא אינטרס הפרט ככזה הוא העומד במרכזה של הנורמה הפלילית, אלא האינטרס המערכתי הכללי, הניצב במוקד האיסור. ההגנה על עובד הציבור האינדיבידואלי במסגרת תפקידו נועדה להגן על מעמדו ויכולת תיפקודו של השירות הציבורי כנדבך מרכזי בפעולתן של רשויות השלטון."
כתוב תגובה ל- ה.א
2
חופש ביטוי על תנאי,נוסח הלפרין
  שלמה המגיב   22/01/18 20:33
הלפרין מלין על "עיקור שלטון החוק במדינה..פוטש שילטוני..פורעים..אנרכיה.." , בעקבות ההפגנות המטופשות וחסרות ההשפעה הללו כנגד היועמ"ש ( שאני אישית סולד מהם , וחושב שהן מיותרות ) , אך מעניין שהוא לא ראה ברוח זו , את ההפגנות האלימות והמאיימות באופן ממשי על מערכת המשפט והחוק , את ההשתוללות האלימה של חבורות לה פמיליה , בן גביר ומרזל ועוד פסיכים , מול בית הדין הצבאי בפרשת עזריה , בעת הדיון עצמו בבית הדין , תוך איום ממשי על השופטים , התובע וגם על הרמטכ"ל ושר הביטחון . טוב , אליבא דה הלפרין , צריך "להשליך לכלא את אלדד יניב " שלא איים על זבוב , ואילו להשתוללות ולאיומים מול בית הדין הצבאי בפרשת עזריה , צריך לראות כחופש ביטוי לגיטימי. דרך אגב ,האם הלפרין באמת מאמין שמנדלבליט מתרגש מההפגנות המטופשות האלה של מני נפתלי ויניב ? "פוטש שילטוני" עאלאק , הצחקת אפילו את כל המשועממים שמשתתפים בהפגנות הללו בפתח תקוה , שהמיקום שלהם הוא די רחוק בכלל מביתו של מנדלבליט , למי שמכיר שם את האזור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
איום על שופטים לקלבוש
  ה.א   23/01/18 00:41
אין לנו כל ויכוח על כל סביבה של אזריה שאיימה על שופטים או פרקקליטים, דינם כולם אחד, העמדה לדין על העלבת עובד ציבור, והענשה במאסר ככל שמאפשר החוק. זה שהמחבל הנקלה קיבל את הכדור בראש בזכות ולא בחסד, לא קשור להתנהגות של פרחחים כלפי מוסדות המדינה. ובכל הקשור לתמונה המאוזנת. תקרא את פסק דין אונגרפלד, אדם שבאמת מחאתו הייתה ללא השפעה, לוחם בודד בטחנות רוח, שסבר שתחנת משטרה מסויימת מתנכלת אליו, ועמד במרחק סביר מפתח התחנה עם שלט על תפוחים רקובים במשטרה, במקביל הוא שבת רעב, וכך הוא עשה למשך שבעה ימים רצופים. לאדם כזה נדרש חופש ביטוי, להבנתו פגעו בו, התעמרו בו, ובכל זאת 9 שופטים עליונים (בהחלטת רוב) לא נעתרו לבקשתו לדיון נוסף פלילי על ערעור בגלגול שלישי בהרשעה בבית משפט השלום, על העלבת עובד ציבור. כך מצוטטת השופטת איילה פרוקציה בפסק הדין "העבירה של העלבת עובד ציבור שמה במרכזה את ההגנה על עובד הציבור, שהוטחו כלפיו דברי עלבון, אך תכליתה רחבה יותר. היא נועדה לפרוש הגנה על השירות הציבורי במשמעותו המוסדית-מערכתית, ולהבטיח את פעולתו התקינה בהתאם לכללי המינהל התקין. לא אינטרס הפרט ככזה הוא העומד במרכזה של הנורמה הפלילית, אלא האינטרס המערכתי הכללי, הניצב במוקד האיסור. ההגנה על עובד הציבור האינדיבידואלי במסגרת תפקידו נועדה להגן על מעמדו ויכולת תיפקודו של השירות הציבורי כנדבך מרכזי בפעולתן של רשויות השלטון." באותו פסק דין מנות לעומק האיזון בין חופש הביטוי לבין העלבת עובד ציבור - תקרא את פסק הדין, אני מאמין שתשכנע שהחוק לא מתיר ערעור יסודות השלטון בחסות חופש הביטוי.
כתוב תגובה ל- ה.א
וזו העבירה המצביעה על אנרכיה?
  שלמה המגיב   23/01/18 09:13
העבירה של העלבת עובד ציבור ( סעיף 288 ) , חומרתה עד שישה חודשי מאסר , ומעולם לא נגזר מאסר בפועל על מורשע בעבירה זו, אך מעניין שהלפרין לא מנסה להתגונן בפני "האנרכיסטים" שעוברים את העבירות : איומים על עובדי ציבור 3 שנות מאסר סעיף 192 ( מבוצעות כל הזמן , בעיקר מצד הימני של המפה הפוליטית ) , חילול כבודם של גדולי חוץ 3 שנות מאסר סעיף 168 ( מבוצעות כיום ע"י אנשי שמאל כלפי טראמפ ובוצעו בעבר ע"י אנשי ימין נגד אובמה ) , איסור פירסום גזעני 5 שנות מאסר סעיף 144ב ( מבוצעות כל הזמן ע"י קבוצות מליטינטיות מימין לה פמיליה ודומיהם וגם ע"י רבנים עובדי מדינה כמו הרב אליהו ) , הסתה לאח ציות לשרת בצה"ל 5 שנות מאסר סעיף 110 ( מבוצעות כל הזמן ע"י אנשי שמאל קיצוני וגם ע"י רבנים עובדי מדינה כמו הרב אליהו בשבוע האחרון !). ומה שמדאיג עוד יותר לעניין החשש מאנרכיה , הלפרין , שהעבירות הנ"ל מבוצעות כמעט מדי יום ע"י חברי כנסת מימין ( חברי כנסת חזן , יוגב , סמוטריץ ועוד כדוגמא מימין , וחברי כנסת ערבים מהרשימה המשותפת משמאל לדוגמא) , שלא לדבר על שרים ( מירי רגב וליברמן לדוגמא ) וזו "האנרכיה" הלפרין , ולא העלבות עובדי ציבור שישנה בעיה במדינה דמוקרטית לאפיין התנהגות זו כעבירה פלילית מול חופש הביטוי ולא רק בגלל אי חומרתה בהגדרתה בחוק. בחייך הלפרין , על העלבת עובד ציבור "נכלא" אנשים ? זה מה שיבלום את "האנרכיה" ? נו , קצת פרופורציות בתובנות שלך , יתרמו לחיזוק היכולת שלך לשכנע בהן את הקוראים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא קראת את פס"ד אונגרפלד
  ה.א   23/01/18 09:58
לא קראת את פס"ד אונגרפלד. אין ספק שידו של החוק רכה מידי, והגיע הזמן להכביד את הנטל החוק על אנרכיסטים. אינני מודע לכל הרשימה הארוכה שלך, כעת אני מודע יותר, אך היא הנותנת (בראש), אורכה ורוחבה מעיד יותר מכל על ההפקרות השוררת בתחום הזה, ועל כך שיש לשים קץ לנזקי הענק של "חופש הביטוי".
כתוב תגובה ל- ה.א
שלמה, מה הקשקושים שלך
  ב_שמואל   23/01/18 02:11
שלמה, מה הקשקושים שלך משנים את המשמעות של מעשה הטרור המסויים עליו אנו דנים? האומנם אתה תומך במעשי רדיפה של חבורת "הטובים" האלו, או שאתה מבין שיש בזה חציית הגבול של "מחאה" לגיטימית? המבחן אינו השוואתי למקרים של "הצד השני" אלא לגבי הערכים האישיים שלך.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
זה כן "המבחן" , שמואל
  שלמה המגיב   23/01/18 09:28
איני תומך בכלל בהפגנות המטופשות הללו כנגד היועמ"ש ואפילו מזלזל בהן , אך לא חושש בכלל שיביאו "לאנרכיה" בעטיין , אך כדי שיהיה סדר עדיפות הגיוני "במבחן" של נסיבות שעלולות להביא "לאנרכיה" ,אזי יש כן צורך "להשוות" ולאו דוקא "למקרים של הצד השני" , אלא למקרים של "שני הצדדים" כפי שנתתי דוגמאות בתגובותיי להלפרין. ראה הסבריי בתגובתי השנייה , תוך מתן דוגמאות ותבין היכן לטעמי , יש אכן חשש אמיתי "לאנרכיה" ולא מהקרקס הזה של חבורות משועממים בפתח תקוה שלא משפיעות על כלום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אז אתה לא מתנגד לטרור
  ב_שמואל   23/01/18 11:41
שלמה, אז אתה לא מתנגד לטרור האישי של החבורות האנרכיסטיות? מתאים לאנרכיסט, לא? תסובב את הדברים כרצונך אך הסיכום שאתה מוכן לאשר כל מעשה לא חוקי או נבזי ובלבד לקדם את דת האנרכיה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
תפסיק כבר עם הפרובוקציות שמואל
  שלמה המגיב   23/01/18 12:45
אל "תדביק" לי כאן מאפיינים מטופשים וחסרי בסיס , כמו שאתה נוהג לעשות כל הזמן לאחרים ( "מתאים לאנרכיסט" , עאלאק !) . אני מתנגד חד משמעית להטרדה אישית של עובדי מדינה ומשפחותיהם , מכל סיבה שהיא ( "טרור אישי" עלאק ) ואל תמציא כאן עובדות , שאפילו לא נרמזו בכלל. מעניין שכאשר אנשי ימין חוצפנים , ביצעו "טרור אישי" ( כהגדרתך ) כלפי אלופים בצה"ל ( שטרן , נווה , גדי שמני , ניצן ) ונגד אנשי שב"כ תושבי יהודה ושומרון , זה לא הטריד את מנוחתך וזה לא היה "טרור אישי" וזה לא היה "אנרכיה" וגם שם לא פוזרו המשתוללים ( מפגינים עאלק) , ע"י המשטרה , על פי הסמכות שיש לה בחוק ( סעיפים 151-156 לחוק העונשין ). דרך אגב , ממה שאני מבין מהתיקשורת , לא מצאה מערכת האכיפה ( משטרה , בג"צ ) שום "מעשה לא חוקי" בהפגנות בפתח תקוה , כי אחרת היו מפזרים אותם בכח , על פי הסמכות בחוק. טוב , ששמאלנים ( רחמנא ליצלן) מעצבנים את שמואל , אז הם עוברים על החוק והוא רוצה שמערכות האכיפה "יטפלו" בהם , ואילו לימניים שעושים בדיוק את אותם מעשים , נותן שמואל "חנינה" , כי זה תואם את השקפותיו האישיות. איזו צביעות וגניבת דעת , גועל נפש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה ששנוא עליך למה אתה עושה
  ב_שמואל   23/01/18 17:59
מה ששנוא עליך, למה אתה עושה עלי? למה אתה קובע את דעותי? לגביך, נשאלת מהי ההתייחסות האישית שלך למעשה הטרור של האנרכיסטים, ובמקום להגיב לעניין השלכת את התשובה על "הצד השני". ככה לא מנהלים וויכוח.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אני "קובע את דעותיך", שמואל ?
  שלמה המגיב   23/01/18 19:53
אני לא "מדביק" לך מאפיינים חסרי בסיס , ורק מתייחס "לדעות והשקפות" החד משמעיות שלך , שמוצגות על ידך באתר , שלא משתמעות לשתי פנים ואין אפילו צורך לפרשם. אני לא "השלכתי את התשובה " בעניין הטרור האישי "לצד השני " ואפילו הדגשתי בתגובותיי להלפרין , את התרומה של "כל הצדדים" לאנרכיה הזו , אך בהחלט צרמה לי הצביעות הזו והחד צדדיות שלך , שמנטרלת את כל הטעם "באיך מנהלים ויכוח". איני "מורעל" כמוך על שום השקפה אידיאולוגית או פוליטית , ובניגוד אליך , אין לי בעייה להתייחס בביקורתיות לכל צד שלטעמי הוא "לא בסדר" , וזאת בלי "לעשות חשבון" לאף אחד , אך גם בלי לתייג אנשים באופן שלילי ( בוגדים , שמאלנים , אנרכיסטיים , לא יהודים וכיוצ"ב) , רק בגלל שאינם "זורמים" עם דעותיי. אמרתי כבר לא פעם בתגובותיי באתר ,שהסגנון הרדוד הזה שכל שמאלן בעיני ימני הוא בוגד ,פושע ואנטי יהודי , ושכל ימני בעיני שמאלני , הוא נאצי ,פאשיסט וגזען , זה ממש מחליא אותי ואתה אחד מאילו שמשתמשים בסגנון הזה ועוד יש לך טענות על "איך מנהלים ויכוח" ? נו באמת ,שמואל !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אתה חוזר על השקר:
  ב_שמואל   24/01/18 00:06
שלמה, אתה חוזר על השקר: "אך גם בלי לתייג אנשים באופן שלילי ( בוגדים , שמאלנים , אנרכיסטיים , לא יהודים וכיוצ"ב) , רק בגלל שאינם "זורמים" עם דעותיי". כאילו יש דבר לא נכון בכינוי שמאלני "בוגד". לדוגמה: חיים שור שהודה כי: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב­87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם" makorrishon.co.il אז מה אתה מטמטם כאילו הוא וחבריו וכל נבל אחר שתמך ותומך במעשיהם אינו "בוגד"? האומנם אתה חושב שאם תתעלם מהאשמה - זה ייעלים את מעשי הפשע שלכם נגד העם היהודי? איזה ערך צבעוני לכל דבריך בהם אתה מתאר את צחות כוונותיך כשאינך מודה בבגידה במדינה כשידוע על חבורת פשע שסייעה לארגון לטרור אש"ף לרצוח יהודים?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ושמואל ממשיך בטרוף הזה
  שלמה המגיב   24/01/18 09:19
נו שמואל , אתה ממשיך לתייג באופן שלילי את מי שלא "זורם" עם התובנות שלך , בסגנון הרדוד הזה ועוד מלין על "איך מנהלים ויכוח" ? , הצחקת את הקוראים , שמואל . מה הקשר בין הדוגמא שהצגת ( חיים שור ) , ולתיוג כלפיי "כפושע" ? האם אתה מכיר אותי בכלל ? מה זה הקביעה האידיוטית הזו כלפיי - "מעשה הפשע שלכם נגד העם היהודי" ? איך אתה יכול לתייג כך אדם שאתה לא מכיר בכלל את עברו , ומה עשה או לא עשה עבור העם היהודי ? . נו , ואתה עוד קבלת נגדי בעבר שאני רומז באופן לא ראוי על "בעיות" באיזון הנפשי שלך ? אני מנסה להיות עדין איתך , שמואל , אך אני מניח שהקוראים כבר מבינים עם יש לנו "עסק". נו , שמואל מלמד אותנו "איך מנהלים ויכוח" , עאלאק. תהיה לי בריא שמואל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אתה תומך בבוגדים,
  ב_שמואל   24/01/18 10:47
שלמה, אתה תומך בוגדים, ולכן אתה פושע. ככה זה בעולם שאינו אנרכיסטי. אנשים שמסוגלים לתמוך בפשע הכי חמור, הם התחתית האנושית בכל חברה. אפילו חוק העונשין של מדינת ישראל מתייחס לעונש המוטל על הבוגד כעונש החמור ביותר (שווה לפושעים נגד האנושות). אז מה הפלא שדבריך אינם אלא שקר ונוכלות? אני שופט אותך על פי תגובותיך, והם מלמדים על אדם שפל עקב תרבותו השמאלנית המנוולת.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il