w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בנימין נתניהו מנפק בעצמו את ההוכחה לכך שהוא אפס, רכרוכי, בזוי    אין הוכחה טובה לכך יותר מאשר כשהיא באה מפיו, מהתנהלותו    הוא מכיר את עצמו
בעז שפירא
בעז שפירא
שנים ארוכות מספרים לנו שצה"ל הוא הצבא החזק במרחב, כי ביכולתנו להכריע את כל אויבינו וכי יש לנו היכולת לנהל מלחמה רב זירתית ולנצח בה
מירב ארד
מירב ארד
גם השנה לא מוותרים על החגיגה בלבן: פעילויות, טעימות וחוויות ברוח החג לכל המשפחה בכל רחבי הארץ
איתמר לוין
איתמר לוין
מה יקרה אם הרש"פ תקרוס    צריך לדבר על המשמעות של מלחמה עם חיזבאללה    חובבנים מתיימרים להיות אסטרטגים    ממשלת הביזה ממשיכה בשלה    האם נתניהו מחכה לטראמפ    זכרונות אקטואליים של רב אי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"להעמיד לדין את מנכ"ל משרד המבקר לשעבר"
מאת: ניר יהב  |  13/03/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אריה שאגתך טובה וראויה בהצלחה
  ירמיהו   13/03/07 16:41
כתוב תגובה ל- ירמיהו
2
הגולשים האכפתיים תצטרפו "לאומץ
  שושפרי   13/03/07 16:41
עמותת "אומץ" היחידה הפועלת למיגור השחיתות הצבורית.הגולשים האכפתיים הרוצים להצטרף ולחזק את "אומץ"
מס. טל. 035605588
כתוב תגובה ל- שושפרי
3
מדהים עד כמה רקוב- שלחי אולמרט
  אזרח ישראל   13/03/07 17:32
איזה חוצפה יש לאיש הזה ואיך הוא ישן בלילה עם הצחנה שלו?
כתוב תגובה ל- אזרח ישראל
4
איש מלא מזימות ותככים -
  יהודה איש ציון   13/03/07 18:25
שומר חוק ישראל ירחק ,,,

רק על פי התנסחותו והופעתו בשידור בטלויזיה, ניתן ללמוד מי הם האנשים העושים כבתוך שלהם במערכת הפקידותית הגבוהה, זה איננו מקרה ראשון, הזמנים השתנו ועכשיו יוצא כל הליכלוך החוצה

חובה להעמידו לדין

כתוב תגובה ל- יהודה איש ציון
5
והוא היה עוד מנכ"ל משרד המבקר?
  אין גבול לחוצפה!   13/03/07 18:38
האיש הזה הטיף לנו ? הוא עשה עלינו ביקורת? אין לו שום בושה??
כתוב תגובה ל- אין גבול לחוצפה!
6
בס, המקק המאוס לדין
  א מ רול   13/03/07 18:50
כתוב תגובה ל- א מ רול
7
המציאות - עולה על כל דמיון!!!
  הניה   13/03/07 19:03
כתוב תגובה ל- הניה
8
מידע מבפנים-המנכ"ל בס נגד המבק
  חפרפרת   13/03/07 21:02
המנכ"ל לשעבר בס ניסה לעשות סדר בתוך משרד מבקר המדינה ונלחם כהלכה נגד מנהלים בכירים שחתרו תחתיו ללא לאות ועשו את המוות לעובדים. המנכ"ל לשעבר בס התנגד לשיטות העבודה של המבקר החדש אשר עמדו בסתירה מוחלטת לשיטות המקובלות של עבודת הביקורת על פי מקצוע הביקורת וכפי שהיה נהוג במשך שנים על ידי מבקרי מדינה רבים.

אבל ככה זה. ברגע שאבנרי החליט שהוא בצד של המבקר - כל מי שקורא תיגר נגד המבקר הופך על כורחו לאויבו של אבנרי, כלומר אין שיקולים ענייניים ואין התייחסות לגופו של עניין לטענות הקשות שהעלה בס נגד התנהלותו של המבקר.

לידיעת מר אבנרי: תנועת "אמ"ץ" מוזמנת לבדוק את כל משכורות הבכירים במשרד מבקר המדינה: מנכ"ל, סמנכ"ל (דליקטס של משכורת, כשרה אך בוודאי מסריחה), עוזרים למיניהם, מנהלי חטיבות, מנהלי אגפים, דוברת ועוד ועוד.

ועניין אחרון, אדון אבנרי: קצת תשומת לב לעובדה שמבקר מדינה מעניק תדרוכים לעיתונאים בעניין דוחות ומסקנות מדוחות שלא הושלמו, כלומר ללא מתן זכות תגובה ל"נאשמים" ולגופים שהיו מטרה לביקורת ואשר תגובתם והסבריהם טרם שוקללו וטרם הובאו בחשבון בבחינת הנושאים.

המוסר והצדק, מר אבנרי, פנים רבות להם...
כתוב תגובה ל- חפרפרת
לדבר אל אבינרי
  אבני   14/03/07 14:19
ממש כמו לעשות חור במים.עקשנות של פרד אינה מבטיחה אינטגריטי ודיוק בעובדות . אבינרי הוא איש רדוד ואובססיבי וכל מי שלא מסכים אתו הוא בבחינת בוגד. לשמחתי הוא לפחות לא חי על חשבון הציבור כמו לינדנשטראוס שמקבל שתי משכורות שמנות וזליכה
כתוב תגובה ל- אבני
אתה מזכיר לי את שונאי ישראל
  חץ - תשובה לאבני   14/03/07 22:36
כתוב תגובה ל- חץ - תשובה לאבני
הופעתו המצחינה
  ערן-רן   14/03/07 15:56
של המנכל לשעבר הריחה (גם דרך הטלויזיה) משחיתות ומכסף של מושחתים שהתחיל לזרום לכיסו הצח של המנכל לשעבר והיא נראתה אומללה ושיקרית.
שיטות העבודה של המבקרים בעבר חפרפרת חביבה היו גיחה קצרה לפני השטת ולמחרת חזרה למחילות בסיגנון חיי חפרפרת עיוורת.
ביקורת אקטיבית וחושפנית הקפיצה ממירבצם החמים והמדושן ברכוש הציבור את כל המבוקרים ועושי דיברהם שמנסים בכל הכח להמשיך ולחגוג כבעבר.
לא ילך לך ולאוסף המקקים השמנים שמנסים למצוץ את כספינו ואור השמש ישרוף לכם הרבה פינות אפלות.
כתוב תגובה ל- ערן-רן
9
תודה ללינדנשט שהעיף את החפרפרת
  אין תקוה   13/03/07 21:21
כתוב תגובה ל- אין תקוה
10
עדנה ארבל מונתה לשופטת בעליון
  בלי תקופת צינון   13/03/07 21:58
לפי זה גם אותה צריך להעמיד לדין. היא גם חיברה טיוטת כתב אישום נגד אריק שרון, וגם מונתה לגוף שאמור היה לדון באותו כתב אישום. היתכן??
כתוב תגובה ל- בלי תקופת צינון
עדנה ארבל עשתה דבר חמורים יותר
  אז מה ?   14/03/07 11:31
זו הבעיה היחידה עם עדנה ארבל?
הרי האישה הנוכלת הזו מסמלת את התפוררות ההגינות בשלטון החוק. רק בעיית הצינון עלתה אצלה ?.....
כתוב תגובה ל- אז מה ?
11
הביקורת איננה אופנה מתחלפת...
  הבלונדינית   13/03/07 22:18
הביקורת היא מקצוע. ברגע שהמבקר הפך עצמו לדון קישוט של עם ישראל המבקש גם לחקור, גם לבקר וגם לחרוץ דין באמצעות התקשורת ועל ידי "פרסום ביניים" - כלומר ללא תגובות המבוקרים - הרי שהוא ויועציו ומנהליו שוגים חמורות.

העורף הופקר נקודה. הדוח של המבקר - של עובדיו המסורים והמקצועיים - כנראה חמור ביותר. אלא שהמבקר בלהיטותו כי רבה להתפרסם ולהוביל את מסע הטלטול והמחאה של מדינת ישראל לפני ועדת וינוגרד פשוט ירה לעצמו צרור ברגל. הדיון הציבורי הוסט, העניין התמסמס וחבל.

אז כל מתנגדי אולמרט, נא להירגע: גם אנחנו בטוחים שאולמרט חייב לטוס במהירות של טיל סיני לתהום הנשייה שלנו, אבל אין לכך שום קשר - ריד מיי ליפס ג'נטלמן - שום קשר להתנהלות המבקר המכבד מר לינדנשטראוס. פעם אחרונה: אולמרט, כנראה, יוצא גמד מהדוח של משרד מבקר המדינה, אבל המבקר מיקד את תשומת הלב התקשורתית בפלומנטר החוקי שיצר ובמקום לקבל את תמונותיהם של אולמרט ופרץ ואחרים כאשמים קיבלנו את התמונות הזחוחות של מר לינדנשטראוס.
כתוב תגובה ל- הבלונדינית
12
בס חזור הבייתה, חדש ימינו כקדם
  עובד פשוט   13/03/07 22:26

קצנו בפרסום ובתאוות הפרסום של הקודקוד, נמאס לנו מהאווירה ומהשיטה, הגור הבכיר פוחד אפילו ליילל, בעל הנס ננס, הננס החכם פוחד, האמיץ האחרון חולה, המאדים בובה מנופחת, הכרמל טבע בכינרת, הבלונדינית אילמת. האימפריה שקעה.

אז שובה אלינו, מוטי בס, שובה אלינו ונשובה, חדש ימינו כקדם, ובא לציון גואל!

שסבלנו, שהתבזינו, שהפסדנו בבג"ץ, שניגפנו בפני פיקוד העורף, שנסוגונו מפני אולמרט, שהפכנו סמרטוטים של שגיונותיו של אדם אחד.
כתוב תגובה ל- עובד פשוט
13
מה למבקר אצל התקשורת???
  אנונימי   13/03/07 22:45
חובה להכניס תיקון בחוק מבקר המדינה ולפיו מבקר המדינה לא יתראיין ישירות ולא תתפרסם תמונתו בתקשורת, אלא שמלאכתו קודש ומסקנותיו חרדת קודש ורק הם יתפרסמו ברבים ורק דבריו הכתובים יצוטטו וידברו בעד עצמם או שעובד "פשוט" מטעמו יבהיר ויסביר.

שהרי מלאה ארץ ישראל במגלומנים, שואפי פרסום ורודפי תהילה. הרף לכם, עם יהיר ורודף זרי דפנה. הרף לכם, או שנבעט בעכוזכם!
כתוב תגובה ל- אנונימי
14
הערכה לאומץ שהתייחסה לתגובתי.
  חגי.   13/03/07 23:05
אני מעריך שאומץ התייחסה לתגובתי. שהתבססה על המידע של צבי זרחיה בהארץ. תגובתי הופיעה בתגובה לכתבה של יואב יצחק בשם =העסקות האפלות של עורך דין אורי מסר עם הפטריארכיה . הכתבה מיום 8.3.07. תגובתי הייתה תחת הכותרת שאלה ליואב יצחק -הקשר בין מוטי בם ומסר. שם הצגתי את בעיית הצינון. אני מודה גם ליואב יצחק שהתייחס, בעקיפין לשאלתי במאמר- כתבה, מהשבת האחרונה. לעצם הכתבה מהיום, אתייחס בתגובה נוספת בעניין הבעייתיות בפניות להולנדר והבעייתיות בפנייה למזוז. ליואב יצחק ,הופנתה ונשלחה אליך כתבה רחבה של ידידי בנושא -הגנה לחושפי שחיתות- הצביעות הגדולה... שהוקדשה גם לזכרה של מיה קוך,זכרה לברכה. נודה לך מראש אם אכן תפורסם הכתבה. הכתבה באה ממעקב קרוב ומן השטח. אודה לעורך או עורכת התורנים ,אס יפנו הערותי הללו ליואב יצחק.
כתוב תגובה ל- חגי.
15
עניין הולנדר. והיבט מזוז ומסר.
  חגי מספר 2.   13/03/07 23:32
ראשית באשר להולנדר. האיש שפוט של אולמרט. כדאי שאומץ תמשיך היכן שהתנועה לאיכות השלטון נרדמה , או שביתר עוצמה תפעלו יחד. התנועה לאיכות השלטון הגישה עתירה, בעקבות הדין וחשבון הקשה של המבקר על הולנדר. הנושא של העתירה- סיום כהונת הולנדר . אולמרט בקש להקפיא העתירה, היות ויכיא הנושא כך טען במהירות לדיון בממשלה. אולמרט לא קיים הבטחתו, החנועה לאיכות... נרדמה.לא המשיכה. בעת הזאת באמתחת הולנדר, קרוב לוודאי כמה מטענים - נפצים.נגד אולמרט. בעיקרון ,אין סיכוי שהולנדר יפעל , לא בנושא בס. ולא- בפרשת גנות. גם כאן ,אומץ צריכה לתבוע סילוק הולנדר מוועדת טירקל. המשוואה,אולמרט= דיכטר,גנות ,מסר בס ..ברורה. ועניין מזוז. ידוע לכל המתעניין, אשתו של מסר ,פרקליטה בכירה במשרד המשפטים. האם יעלה על הדעת שמזוז, המצטייר כעלה ברוח הנושבת מצד אולמרט. האמנם יפעל מזוז נגדם , נגד בס ומסר, האחרון שותפו של אולמרט. על אומץ לעתור מיידית לדעתי לבגצ.מאחר ותשובות הולנדר ומזוז כבר ,כאילו כתובות.אני תקווה רבה שאומץ יקראו בתשומת לב תגובתי.
כתוב תגובה ל- חגי מספר 2.
16
משפריצים לכל הכיוונים
  אמנונן   14/03/07 01:59
ממש מעשים קרימינליים מדווחים פה, "ללא צינון ראוי וכנראה גם תוך שימוש במידע פנים". ללא "צינון ראוי"? זו עבירה זו? על איזה חוק צינון עבר בס? אין חוק כזה!! "ראוי" זו דעתכם, לא החוק. "וכנראה גם תוך שימוש במידע פנים"?? כנראה??? כנראה??? זוהי עדות עובדתית? "כנראה"??? אוי טרדנים סדרתיים, מתי תפסיקו להשפריץ לכל הכיוונים?
כתוב תגובה ל- אמנונן
זה שאתה בור, מילא.
  אבל למה אתה צועק?   14/03/07 08:29
יש חוק צינון. החוק נתקבל בכנסת ישראל והוא כבר כמעט בן 30 שנה. ככה שזה אחד החוקים הקבועים היציבים והמוכרים ביותר בשירות הציבורי. החוק קובע שחל איסור מוחלט על עובד מדינה שפרש מהשירות לעבוד לעבור בשירותו של מי שהוא טיפל קודם בענייניו ואסור לו לפנות למי שהיו כפופים לו קודם לכן בעבודה הממשלתית וכל זה במשך 12 חודשים מיום שפרש משירות המדינה. זה שאתה לא יודע, מילא, אבל ההרגל שלך להתקומם נגד אומ"ץ (שיש לך חשבון נקמה נגדה) במשולב עם בורות , טיפשות וחוסר ידע מינימאלי - כל זה הפך אותך לדמות נלעגת ומגוחכת. תמשיך להזדנב....
כתוב תגובה ל- אבל למה אתה צועק?
17
בס מנכ"ל מושחת ברגע שחבר עם...
  אברום   14/03/07 14:08
בס מנכ"ל לשעבר מושחת ברגע שחבר עם...עו"ד מסר מושחת עם קבלות יחד עם אולמרט המושחת יצא למתקפה נגד המבקר כשליח של המושחתים והוא חושב שהציבור מטומטם...לחקור אותו עד הסוף...ולהמשיך לנקות את פח הזבל שמשחית כל חלקה טובה במדינה...אוי למדינה שבס נבחר בזמנו להיות מנכ"ל משרד המבקר...כאן קבור הכלב.
כתוב תגובה ל- אברום
18
אתה צודק, בס, אבל...
  מנהלים   14/03/07 20:34
מי יעז לצאת נגדו. ולמה. עדיף להצביע עם הזרם, להסתכל ימינה ושמאלה וללכת עם כולם, ככה התפקיד בטוח, המשכורת נכנסת, הפנסיה בטון. מה אתה רוצה מאיתנו? פעם היית למעלה וצפצפת על כולם, עכשיו אתה בחוץ וכולנו מצפצפים עלייך. ג'ונגל, חביבי, קארחנה.
כתוב תגובה ל- מנהלים
19
בס צודק, אבל...
  שמואל הנחש   15/03/07 07:01
אבל המלך מת, יחי המלך החדש. אני, שמוליק הנחש (שם בדוי) מסתגל במהירות לכל תפקיד ולכל מצב, לכל מלך חדש ולכל עוזריו, אני שמוליק אני, נחש מתחת לקש, קשקשן וחתרן ואגואיסט מדופלם שהפך את החתרנות לאמנות אולימפית.
עד שיבוא העקרב...
כתוב תגובה ל- שמואל הנחש
20
גם את נאווה רז לדין
  יוסף אור   15/03/07 10:19
נאווה רז מנהלת אגף תלונות הציבור פעלה ופועלת לפי אמות מידה של מאפיונרית המטייחת שחיתויות. עם המבקר הנוכחי המלאכה שלה קשה יותר, אולם, בתקופת המבקר הקודם היא טייחה פרשיות מתוך אינטרסים צרים.
כתוב תגובה ל- יוסף אור
עו"ד נאוה רז
  זיסין רבקה   9/05/08 12:38
למר יוסף אור שבת שלום, הגעתי למסר שכתבת בנושא עו"ד נאוה רז ממשרד מבקר המדינה מתאריך 15.3.07 ואני מצטטת "נאווה רז מנהלת אגף תלונות הציבור פעלה ופועלת לפי אמות מידה של מאפיונרית המטייחת שחיתויות.....מתוך אינטרסים צרים". אני פונה אליך בבקשה האם תוכל לשתף אותי ביתר פירוט מהנאמר במסר העמום שלך, ואפרט לך מדוע.
רקע: שמי רבקה זיסין, אשתו של מבקר עיריית רמלה, שמעון זיסין, אשר נקלע למאבק עם ראש העירייה על בסיס היותו "דון קישוט" חושף שחיתויות/פגיעה בסדרי מינהל תקין. הפרשה החלה בפברואר 2007 ובמשך כשנה מבקר המדינה נתן לו צו הגנה זמני, מנומק ומפורט (שהשגתו, יש לציין, לוותה בקשיים בהתנהלות מול עו"ד נאווה רז שהודיעה לבעלי לא אחת על רצונם לבטל הצו, על חוסר שביעות רצונה הן מהעובדה שבעלי מציף אותה במסמכים והן משיחות הטלפון שלו אליה, לבקשת סיוע, שמטרידים אותה). מאוחר יותר שכר ראש העירייה את שירותי עו"ד ווינרוט שהגיש עתירה לבג"ץ נגד מבקר המדינה ונגד מבקר העירייה, בעלי, שיורה לו להסיר צו ההגנה הזמני. בעקבות עתירה זו מבקר המדינה הסיר את צו ההגנה בתואנה שבעלי איננו בגדר חושף שחיתויות, ואני מצטטת:"...מצא הנציב כי אין יסוד לקבוע שפעולות העירייה, שעליהן קבל המתלונן, מהוות התנכלות בתגובה על פעולותיו במילוי תפקידו כמבקר פנימי או כמי שהתריע על מעשי שחיתות לכאורה", למרות שלא עמד בפניו מידע חדש למעט העובדה שעו"ד ווינרוט ייצג את ראש העירייה, כמובן ע"ח הקופה הציבורית. מה שלדאובני לא נכון לגבינו (עד היום הוצאנו מעל 200,000 ₪ מכספינו הפרטי!!). אם אתה מעורה אחרי מעללי מר לביא בוודאי קראת לאחרונה שהיועץ המשפטי לממשלה, מר מני מזוז, מבסס בחוות דעתו המנומקת (מוצנעת מהציבור) שלא לאשר לראש עיריית רמלה מינוי למנכ"ל ממ"י, את ראשון טיעוניו על בסיס חשדות לפלילים שעלו מתלונות/ ממצאי ביקורת שהועלו ע"י מבקר עיריית רמלה - בעלי. לדעתי זו הוכחה חותכת שמדובר בחושף שחיתויות, אולם צו ההגנה כבר הוסר לצערי ובעלי ממשיך בהליך משפטי להוכחת חפותו.
ומכאן לעיניננו, עו"ד נאוה רז: למעשה ההידיינות מול משרד מבקר המדינה, בעתירה שהגיעה לבג"ץ בנושא מתן צו הגנה קבוע/הסרת הצו הזמני, נעשתה מול עו"ד נאוה רז. לכל אורך הדרך חש בעלי ואף עורכת דינו שעו"ד נאוה רז איננה מעוניינת לתת גיבוי/צו הגנה לבעלי, היא כעסה על כך שהוא הציף אותה במידע ואף הביעה את חוסר אהדתה האישית מבעלי בפני עו"ד שייצגה אותו. התוצאה הבלתי נמנעת מהתנהלותה זו היתה כאמור הסרת צו ההגנה הזמני והפקרת המבקר/בעלי.
אין ספק שהתנהלות נאוה רז בנושא היתה אכן כשל (ציטוט מדבריך) "מאפיונרית המטייחת שחיתויות", אינני יודעת אם משום שעו"ד ווינרוט הילך עליה אימים, שנחלש כוח מוסד מבקר המדינה מול בג"ץ או סיבות אחרות שאינן לי.
אשמח לקבל ממך כל מידע עיניני בנושאים הידועים לך לגבי התנהלות עו"ד נאוה רז.
בכבוד רב ובברכה
פרופ' זיסין רבקה
0524501976
תד 678 כוכב יאיר 44864
כתוב תגובה ל- זיסין רבקה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il