|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
מי אופטימיים ומי פחות ביחס לעתידה של ישראל? דגל הלאום מונף ברמת הגולן [צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90]
שמואל רוזנר
ישראל פסימית יותר מבעבר, בעיקר עקב המצב הביטחוני. פער משמעותי ברמת האופטימיות בין חילונים לדתיים, כאשר דתיים אופטימיים הרבה יותר. רמת האופטימיות ירדה משמעותית בקרב יהודים, בעוד שער...
סטנדרט כפול [צילום: מוחמד דחמאן/AP]
שמואל שפרלינג
ההגדרה הבסיסית של רצח עם היא החרבה מכוונת של קבוצת אנשים עם כוונה למחות ולהשמיד את הקבוצה    עם כך השאלה שצריכה להישאל היא האם מדינת ישראל מתכוונת ומנסה בפועל להשמיד את תושבי רצועת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פליט הריאליטי
מאת: איתמר לוין  |  03/04/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אהוד ברק סדרן אוטובוסים
  תודאה   3/04/18 09:52
לכתוב שנתניהו גרם להבאה המונית של פליטים לתל אביב - שקר גס. אהוד ברק שר הבטחון פעל בהעברת המסתננים לתל אביב. נתניהו ביקש להקים גדר - ברק מרח אותו, גם ראשע שב"כ וצה"ל לא ראו בפליטים גורם עויין. נתניהו ראה שלא סופרים אותו פעל להקמת הגדר במהירות על אפו וחמתו של ברק. כתבה מ 2011 - שר הבטחון אהוד ברק. "הסתננות אקספרס" דרך גבול הדרום: כך מציפים את ישראל מהגרים מאפריקה "המדינה זולגת מבין האצבעות ולא נראה לי שמישהו עושה משהו", סיפר בתסכול חייל מילואים ותיק שנקלע לזרם המהגרים הבלתי פוסק ממצרים לישראל, שמזכיר אולי כל דבר אחר מאשר התנהלות בגבול בינלאומי. אחרי הליך קליטה קצר הם מועברים באוטובוסים כתל אביבים חדשים, ומספרים: "כל אריתריאה רוצה לבוא לישראל" על חוסר האונים בטיפול בניסיונות לטפל בתופעה הוא סיפר: "המג"ד שלנו אמור להישפט על זה שניסינו להחזיר קבוצה שתפסנו אותם על קו הגבול בחזרה למצרים. על זה הוא נשפט. אבל איש לא שופט אותו על 388 מסתננים שחדרו בתקופה הזאת. אתה רואה את המדינה זולגת לך מבין האצבעות ולא נראה לי שמישהו עושה משהו". כל אותם אנשים לא מוכרים במדינת ישראל כפליטים. כשהמסתננים עולים על האוטובוס מחויכים בדרכם לייעדם הם צועקים: "תל אביב! תל אביב! תל אביב!". כך "נולדו" להם בן רגע כ-100 תל אביבים חדשים.
כתוב תגובה ל- תודאה
2
ממשלתו של נתניהו לא עשתה דבר
  דני343   3/04/18 10:01
כדי להפריך את השקרים. נכון. בגלל שאלו לא היו שקרים...
כתוב תגובה ל- דני343
3
מוביל את העדר
  יוסי מ.   3/04/18 10:13
מר לוין' אז למה באמת ציפית מנתניהו? למנהיגות ברזל?? לעבודת מטה מסודרת?? לתוכנית ב' וג' כגיבוי?? הרי אתם מכירים אותו באמת ונכון אבל משקרים לעצמכם ולאותו גרעין של מטומטמים מרצון ומאונס, שמספרים לכם שהוא ממשיכו של דוד המלך. **** זה נתניהו, זו מהותו, ואלו הן יכולותיו. זה האיש שכל מעיניו הוא להמשיך לשלוט גם אם ישאיר אחריו אדמה חרוכה והוא עושה זאת בשמחה. הפחד הוא לא מאותם מהגרים שישארו או לא, הפחד הוא ממי שיושב בכסא הנהג אבל לא נוהג באמת, אוי ואבוי אם החלטות חשאיות נופלות אצלו כך, ואולי מזלנו שראשי הגופים הבטחוניים הם אנשים שקולים. **** כל זמן שהציבור שמתייג את עצמו כימין, ימשיך להאמין שהחלקים האחרים בציבור הם האויב, וכל זמן ש"עיתונאים" ריקלינים ויצחקים למיניהם ימשיכו לשטוף את דעתכם ולסמא את העיניים ולספר לכם שקרים,אם בערוץ מטעם, ואם באתר חדשות שבעליו מביא "גילויים"ו "חשיפות", ואתם כעדר שנוהה אחרי העז שעל צוארה תלוי הפעמון, כל הזמן הזה הוא זמן מבוזבז, שלתקן אותו יקח פי כמה יותר בכסף ובתהליכים, ואין בין הדברים לבין המציאות שום דבר פוליטי. זה לא "ימין מול שמאל" זה לא "שלטון הימין בסכנה" זו עבודת אלילים לאיש הרע והניקלה הזה ולזוגתו המטורללת(על פי הודעת עו"ד ויינרוט לבית המשפט) והשפעת "ילד" חסר חינוך וערכים.**** ואף מילה על ההסכם הזה אם הוא רע או טוב. גם לדברי הכותב, חלק גדול מהדברים שנתניהו מספר לכם על המתווה הזה הם שקר ואין בהם ממש. אין כאן מנהיגות אמת שתגיד "הם נשארים " או "מוציאים אותם בכל מחיר הגם אם צריך להתעמת עם המשפט ולשנות אותו".יש כאן פחד מבית המשפט שמבקש החלטות מסודרות וחוקיות,ורצון לגזור גופון הרשת החברתית של המאמינים בו.שום מנהיגות שצופה פני עתיד. **** אוי ואבוי לנו אם הוא היה זה שצריך להורות על השמדת הכור בסוריה. הוא היה שולח את המטוסים אבל מחזיר אותם בדרך, ועל הדרך, מספר לכם לגרעין תומכיו ולאלה החושבים שאין בילתו, ש"השמאל" מנע ממנו, וה"שמאל" הדליף, והנשיא בארה} בארה"ב מנע, ומה לא. הרי ההסברים שלו מיועדים למי שהוא מאפיין בצדק כעדר חסר דעה ויכולת חשיבה. מטומטמים כבר אמרנו???
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
קמפיין ללא הפסקה
  סוני ס.   3/04/18 11:31
מבחינת הלוחמה הפסיכולוגית, הקמפיין נגד נתניהו חייב להימשך כל הזמן ואסור שתהיה בו הפסקה: יש קלטת, אחרי זה ידיעה, אחרי זה עוד ידיעה ושוב קלטת ושוב ידיעה, יום יום. ממציאים ידיעות מופרכות במטרה לפמפם כל הזמן את התחושה שנתניהו נחשד בשחיתות. הלוחמה הפסיכולוגית הזאת נועדה לכמה מטרות: 1. במקום שעל סדר היום יהיו השגיו של נתניהו בביטחון, בכלכלה ובמדיניות חוץ - על סדר היום רצות פרשיות שחיתות לכאורה, וכך מצביעי השמאל אינם מבחינים בהישגים וממשיכים להתנגד לנתניהו. 2. השמאל יוכל להגיע לבחירות עם מצג שנתניהו מושחת, וכך יגרוף עוד כמה מנדטים שיעזרו לו לצוף מעל פני המים. 3. להפריע לעבודתו של נתניהו ולגרום לו לשגות בפעולתו ואז להשתמש בשגיאות שלו לתעמולה נגדו. 4. לערער את הלכידות בימין ולגרום לאלמנטים מתוכו לחבור לשמאל. 5. לקבל כסף טוב מגורמים בחו"ל שמממנים את הקמפיין נגד נתניהו. הכל מתוזמן ומתוזמר ויש צוותים שעובדים כל הזמן על הקמפיין הזה, כולל הפעלת עיתונאים וטוקבקיסטים.
כתוב תגובה ל- סוני ס.
תמים או הזוי?
  יוסי מ.   3/04/18 16:16
באמת סוני, חג היום ולא הזמן להתנגחויות, אבל לא הגיע הזמן להתבגר?" להסתכל לעובדות ולמציאות בעיניים? כל הזמן להתנהג כרדופים, כמסכנים? "השמאל" אשם והכל בגללו? אולי פעם תעצור ותשאל את עצמך איך התנהגו ראשי ממשלה ושרים לפניו? לך רק לליכוד ותבדוק שם מי הוריד את השיח הציבורי לזנות, מי הפך את כל מתנגדיו לבוגדים? מי דאג לכך שבצמרת הליכוד של היום אין אחד שהיה שר חוץ,שרבטחון או שר אוצר? מי מקצץ את כל מה שצומח לידו? ממי בורחים כל מי שעובד איתו ומי החליף כבר שלושים מהצוות הבכיר לידו? תתעורר. זה מומלץ כי יום אחד והוא לא רחוק, יפלו עליך השמיים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
הנה, עצרתי ושאלתי את עצמי
  סוני ס.   3/04/18 18:39
איך התנהגו ראשי ממשלה ושרים לפניו, וזה מה שמצאתי בינתיים: שמעון פרס היה צדיק אמיתי, ואילו אהוד ברק היה ראש ממשלה תמים וישר עד לשד עצמותיו, וכמובן שאי אפשר בלי אהוד אולמרט החסיד המדקדק במצוות. אם תרצה שאספר לך מה מצאתי על לוי אשכול, יצחק רבין, משה דיין ופואד בן-אליעזר - רק תבקש.
כתוב תגובה ל- סוני ס.
תשובה כפולה ומשולשת.
  יוסי מ.   4/04/18 00:43
כתבתי תשובה משותפת לך ולאחד שקורא לעצמו אמנון111.**** החלק שלך הוא תשובה עינינית ומכובדת כמו הויכוח בין שנינו, בלי קללות וכדומה.**** לאותו אמנון כתבתי כמה דברי אמת, ואח"כ שלחתי את "דאבל יעקב" לאותה תשובה, אבל המערכת,ששומרת על נימוסים והליכות(.....), החליטה לא להעלות את הדברים. נו בסדר, העיקר שאת האמת הם יודעים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
קורא ומקיא..
  אמנון111   3/04/18 19:06
יוסי מ. ... אתה שאלוהיך היה אולמרט.. אתה מקיא את מררתך ועדיין מלא בה... לקרוא אותך ולהבין למה נהיה בשלטון לעולם ועד. רפה שכל.
כתוב תגובה ל- אמנון111
טפו
  ראספוטין..   3/04/18 19:39
כתוב תגובה ל- ראספוטין..
4
זה מתחיל ביועצים גרועים
  רחובות   3/04/18 10:29
וממשיך בשר פנים נוכל,ובראש ממשלה פזיז. לנהל מדינה צריך גם עקרונות ותעוזה גם אם זה לא ימצא חן בעיני בגץ,להעלות המסתננים על הרקולסים ולבצע מבצע אנטבה בשנית עם נתניהו אחר.
כתוב תגובה ל- רחובות
5
אילו השמאל והבג"ץ היו מסייעים
  קורןנאוה טבריה   3/04/18 11:44
אילו השמאל והבג"ץ היו מסייעים לנתניהו לגרש את המסתננים כמו שסייעו לאתרוגים המושחתים שרון ואולמרט לגרש יהודים מא"י? הכל היה אחרת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תואמת שרה
  יוסי מ.   3/04/18 16:27
נאוה קורן, משוגעת עם קבלות, גם כאן אשם "השמאל"? גם פה בג"צ לא עוזר? הרי את משקרת את עצמך. יש כאלה שאין להם תקוה לחזור לחברה החפשית והנורמאלית, בלי שום קשר לימין או שמאל, את אב טיפוס של הדגם הזה. מכל המגיבים ההזויים לטובת נתניהו את היחידה שמגיבה כאן, אפילו הם מקיאים אותף, נאוהקורן נטבריה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
תתבייש לך-
  יעקב יעקב   3/04/18 20:50
תתבייש לך-- בן נעוות המרדות בן שודד - איפה גידלו אותך בגן החיות-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
יעקב העוקב.
  יוסי מ.   3/04/18 21:36
כתבתי תשובה לאחד אמנון111. לך לשם תחליף את שמו בזה שלך ותקרא.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
הפוך, יוסי, הפוך
  בוב ספוג   3/04/18 21:11
אנחנו אוהבים את נאוה קורן, מחבבים את שרה נתניהו ויודעים את כל מה שאנשים כמוך לא רוצים שנדע על נאוה ברק, על מיכל הרצוג ועל עליזה אולמרט.
כתוב תגובה ל- בוב ספוג
שאלה של אינטיליגנציה.
  יוסי מ.   3/04/18 22:18
חבל שלא ספגת קצת שכל, בוב, אבל איש באמונתו יחיה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
6
הנושא שיפיל את נתניהו
  קורא בעיון   3/04/18 11:54
עושה רושם שאם נתניהו הצליח לחצות את כל המכשולים שהעמידו בדרכו עד כה, הפעם הוא יפול על נושא שלא היה צפוי לגמרי.
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
7
ביבי השפן הקטן
  רחלי 1900   3/04/18 12:11
ביבי הוא השפן הקטן - להלן השיר המקורי: הַשָּׁפָן הַקָּטָן שָׁכַח לִסְגֹּר הַדֶּלֶת הִצְטַנֵּן הַמִּסְכֵּן וְקִבֵּל נַזֶּלֶת לָה לָה לָה אַפְּצִ'י לָה לָה לָה אַפְּצִ'י לָה לָה לָה אַפְּצִ'י לָה לָה לָה לָה
כתוב תגובה ל- רחלי 1900
8
איתמר לוין גיבור מקלדת
  נירו   3/04/18 14:50
מתי בפעם האחרונה קיבלת החלטה חשובה מתי לעזאזל ???
כתוב תגובה ל- נירו
תשובה: זה היה לפני שלושה ימים
  איתיאל בן פדות   3/04/18 18:44
הוא היה צריך לקבל החלטה באיזה מלון בלונדון להתארח: באזור צ'לסי או באזור סוהו.
כתוב תגובה ל- איתיאל בן פדות
9
חובה לגרש את כולם מכאן
  אקטואלי   3/04/18 14:58
לכל אלה שטוענים שלא ניתן לקבץ את המסתננים ולהעלות אותם על מטוס ו/או להביא אותם לגבול מצרים ולגרשם מאיפה שבאו אלינו, אומר בצורה הפשוטה ביותר: כמו שהעולם התחתון התלבש לכאורה על איסוף הבקבוקים, כשהבין שיש הרבה מאוד כסף באיסוף הבקבוקים למחזור. כך ניתן לעשות זאת במקרה זה. זה נשמע מגעיל אך, לצערי אין ברירה. מה שקורה למשל, בדרום תל אביב זה פשוט קטסטרופה, כל האזור פשוט נכבש על ידם. אם יציעו לאנשיי העולם התחתון 1500 ש"ח על כל מסתנן, הערכות מדברות על למעלה ממאה אלף מסתננים (מאפריקה וגם מאירופה), בחישוב כללי מדובר על הרבה מאוד מיליונים. הערכה שלי שתוך מספר חודשים לא יהיו מסתננים. השטח פשוט ינוקה מהם. פשוט מאוד בשבוע אחד לקבץ את כולם בגבול מצרים ולפתוח את הגדר ולשלוח אותם חזרה מאיפה שבאו. מסכים אתכם שהרעיון הזה נשמע מגעיל, וגם שהביצוע יוטל דווקא על אנשי העולם התחתון, אבל המטרה היא חשובה מאוד. מצד שני אנחנו רואים ושומעים על מקרים קשים שהתושבים במספר ערים עוברים על בשרם יום יום – דרום ת"א, אילת, ערד, פתח תקווה, ועוד. הטעות הגדולה של שר החינוך לשעבר סער לכאורה היתה לאפשר לילדיי המסתננים ללמוד בבתי הספר. כעת התלמידים יודעים עברית וחלקם אפילו רוצים לשרת בצה"ל - לא תודה!!! היום שמעתי אותו בטלוויזיה, הוא כנראה שכח את הקריצה שלו לשמאל, שהסכים להכניס אותם לבתי הספר. בעיניי זו לכאורה צביעות והתחסדות. היום קל לדבר לאלה שלא נושאים בתפקיד ממלכתי. אגב, לפי החוק הבינלאומי אותם מסתננים מראש לא יכולים היו להיקרא פליטים כי הם עברו יותר ממדינה אחת. אם היו נשארים במצרים הם אולי היו נקראים פליטים, ברגע שחצו את הגבול אלינו הם מהגרי עבודה/מסתננים. חבל שהתקשורת והעמותות שתומכות "בפליטים" לא אמרו לכאורה אמת במשך 7 השנים האחרונות. לכאורה נראה שיש ארגונים שעושים מבעית המסתננים הון עתק. אין סכנה גדולה שיחזרו למדינתם, הבעיה היא שהם רוצים להגיע לאירופה דרך לוב, ובלוב יש סכנה גדולה מאוד לחייהם, מצידי שלא יעברו ללוב. הארגונים שנגד הגירוש טוענים שיש סכנה לחייהם, זה נכון לגבי המעבר ללוב, והם מטעים את כולם שטוענים שיש סכנה לחייהם ביציאה מישראל. (הכי פשוט וזול להעבירם ישירות לאירופה). למרות ההתלבטות הגדולה שהיתה לי החלטתי כן לפרסם את הנ"ל, כי לבי עם סבלם של תושביי המדינה. "עניי עירך קודמים" אנחנו לא לשכת הסעד של מדינות אפריקה. אני מציע לכל אלה שהם נגד הגירוש - כמו, אקדמאים, רופאים, קיבוצים, בעלי מסעדות, שופטים, טייסים, מנהלי בתי ספר, דיפלומטים לשעבר, שמאלנים ועוד, שייקחו כל אחד מהם - מסתנן אחד לביתם. יש נשים שאפילו מוכנות להתחתן אתם רק שלא יגורשו, איזה "מעשה אצילי", קדימה תתחילו להתחתן אתם, נראה אתכן!!! צבועים וצבועות!!! איך בדיוק תנהלו איתם משק בית משותף? המנטאליות הרי שונה לחלוטין, במאה ושמונים מעלות. שלא נדבר על ילדים משותפים איתם. יש גם ח"כ שמוכן לשכן מסתנן בביתו!! קדימה נראה אותך. דיי לצביעות!!! תושבי המדינה קודמים לכל מסתנן שניכנס לארץ בצורה לא חוקית. ואל תשווה זאת למצבם של היהודים בזמן הנאצים, זה כלל לא בר השוואה. ואסור לעשות כלל השוואה. להם יש מדינה, שאולי לא נעים להיות בה כעת, והם החליטו לעזוב אותה, להיכנס בדרך לא חוקית למדינות אחרות, ולעשות לביתם במקום להילחם על מדינתם, ולשקם אותה. הלוואי שליהודים היתה מדינה בתקופת השואה. במידה וטייסים לא יהיו מוכנים להטיס מטוסים עם המסתננים ניתן יהיה להחזירם דרך היבשה - גבול מצרים, מאיפה שהם באו. אגב, ח"כ קיש מוכן להטיס אותם מפה, גם אני. ברור שיש
כתוב תגובה ל- אקטואלי
10
חידה
  אלי מחיפה   3/04/18 16:12
הכותב מכיר כל נוירון במוחו של נתניהו, ויכול לנתח בבטחון את כל כשלונותיו. אז איך יתכן שנתניהו עושה כל הזמן טעויות והמדינה עולה ופורחת ?
כתוב תגובה ל- אלי מחיפה
11
משא פנים וצביעות של שימוש
  יעקב יעקב   3/04/18 20:02
באתר - במילים נאורות--למעשים נבזים-- אשרי העם שיש לו מנהיג ששומע את זעקת עמו - אשרי העם שיש לו מנהיג בשר ודם --שמודה בטעותו ומנסה לתקן - אשרי העם שיש לו מנהיג שהבחין בסכנה בעוד מועד והקים את קיר הברזל על אפם וחמתם של אלה שהתנגדו-- זה מנהיג ולא הדלעת-- שנטוע -באתר המכובד--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il