w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
מאופן התנהלותו של גנץ עולה: הבטחתו "ישראל לפני הכל", לא שווה יותר מהבטחת נתניהו ל"ניצחון מוחלט"    במקום זאת קיבלנו "טירוף מוחלט" במערכת הפוליטית ועוד במצב מלחמה
דן מרגלית
דן מרגלית
"תפסת מחסה מאחורי הסלע מאש האויב, האש עזה, עיני הלוחמים נעוצות בעורפך, אתה קם ומסתער בראשם על עמדת האויב או נשאר לשכב בתקווה שמישהו אחר ייקח את המשימה על עצמו?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אומץ ליבה, דבקותה באדמתה, גאוותה הלאומית, אפילו שלוותה של אורה חתן, אכן מעוררים השתאות, קרן אור בצפון המופגז    "מרוב שאני עסוקה בעניינים שלי, לא תמיד אני שומעת את הבומים. אין לי זמ...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
עיקרי הדברים: המערכה הצבאית והמערכה על התודעה הן בבחינת כלים שלובים ומשלימים, ועל כך נכתבו אין סוף מאמרים, ובמבחן המעשה ננקטו אומנם מהלכים ארגוניים שהניבו מעת לעת תוצאות שהותירו חו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אתמול בוצעה התנקשות בדמוקרטיה
מאת: איתן קלינסקי  |  21/04/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
משותפת + ישראל ביתנו אמ אממא
  ה.א   21/04/20 12:44
משותפת וישראל ביתנו, הם אמ אממא של השחיתות. תמיכה במחוללי טרור היא אם השחיתויות כולן, בכירי מפלגת ישראל ביתנו הורשעו בשחיתות נוראה, אחד מבכירי המפלגה נדון אתמול סופית ל 6 שנות מאסר בבית המשפט העליון, כספי המפלגה היו למכבסה מהגדולות שהיו לנו, שש שנות מאסר לא פחות ולא יותר, אז אלה המפלגות שעמם אפשר לשתף שלטון? אלה ה"לא מוחשתים" של איתן? ואילו ה"שחיתות" של נתניהו לכאורה, אשר מי יודע מה יפסוק בית המשפט העליון בגינה היא דווקא השחיתות? בקיצור "אל תתייראי לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים אלא מן הצבועים שעושים מעשה זמרי ודורשים שכר כפנחס", קבוצת אנשים מסכנים אשר לא מצליחים להגיע לשלטון דרך הקלפי, מייללים "שחיתות שחיתות" אבל בראי, על עצמם, אינם מביטים. צבועים, יללנים מקצועיים וצבועים.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
מורה בישראל?
  י.א   21/04/20 12:45
מורה בישראל ? אם אתה מורה ,אם כך איפה הסעיף שיש בדמוקרטיה שנקרא חזקת החפות? ואם אתה כמורה כה חרד לגורל המדינה , אז מה חשוב יותר בעינך ממשלה שתדאג לצורכי העם ביחוד בזמן משבר כה גדול? או שמה אתה מעדיף בחירות נוספות? רק בגלל דבר אחד רק לא ביבי. עוד דבר יש לזכור שרוב היהודי תומך בנתניהו ורוב יהודי מאמין שנעשה עוול גדול לנתניהו , אכיפה בררנית ,סיקור אוהד או סיגרים ושמפניות הם לא סיבה להוריד את נתניהו או כל מנהיג אחר. לסיכום אכן אתה מורה, אבל זה לא אומר שמצדיקים אותך.
כתוב תגובה ל- י.א
תשובה למגיב
  תשובה למגיב   21/04/20 15:53
תשובה למגיב השני . מי שנאשם בפלילים , גם אם שמורה לו זכות החפות, מיום שהגישו נגדו תביעה פלילית לא יכול להיות מורה בישראל. מי שהוגשה נגדו תביעה פלילית שמורה לו הזכות להגן על עצמו ולחזור לכהן במשרתו אחר שיוכיח חפותו.
כתוב תגובה ל- תשובה למגיב
חלש
  ה.א   21/04/20 17:29
1) אינני יודע אם אדם שהוגש נגדו כתב אישום, לא יכול להיות מורה לגמרי לא ברור לי מהיכן הנתונים האלה, חל איסור על עברייני מין לשרת בהוראה, אך אסור לאף מעסיק בין אם הוא משרד החינוך או כל מעסיק אחר לקבל מידע מהמרשם הפלילי על עובדים בפוטנציה (למעט מידע כאמור על עבריינות מין מסויימת). 2) יש הבדל בין מקומות בהם החוק מחייב הפסקת עבודה בשל כתב אישום (ככל שיש מקומות עבודה כאלה) ובין מקרים בהם החוק מורה בפירוש, כמו ראש הממשלה, שהפסקת כהונה היא רק לאחר הרשעה חלוטה 3) ולמה במקרה של ראש ממשלה נדרשת הרשעה חלוטה ואילו בכל המקצועות האחרים זה לא נדרש? אז בוא אני אסביר, ראש הממשלה הוא נבחר, ובמקרה הנוכחי נבחר אפילו לאחר שהוגש כתב האישום, והמחוקק סבר שאת החלטת הבוחר ישנה רק הנבחר, הבוחר, הכנסת, הקב"ה ח"ו, או בית המשפט בהחלטה סופית סופית, וזאת על מנת למנוע אפשרות של סיכול שווא של כהונתו של נבחר לתפקיד ראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- ה.א
החוק מדבר על הפסקת כהונה,
  אתה טועה ומטעה   21/04/20 17:46
לראש ממשלה מכהן. כהונתו של נתניהו הסתיימה בעת שהכנסת התפזרה, עובר לבחירות א'. מאז הוא לא ראש ממשלה מכהן, אלא ראש ממשלת מעבר. המחוקק לא העלה על דעתו את האפשרות לפיה נאשם בפלילים יהפוך להיות ראש ממשלה ולכן לא הכניס לחוק הוראות בנוגע למצב כזה.
כתוב תגובה ל- אתה טועה ומטעה
אדוני רחוק מאד מלדייק.
  ה.א   21/04/20 20:22
להלן דבריו של אוריאל לין, יו"ר ועדת חוק חוק ומשפט של הכנסת בעת בו חוקקו אותם סעיפים בחוק יסוד: הממשלה, הם חשבו גם חשבו באותה עת על ר"מ עם כתב אישום "ב־1992, בזמן כהונתי בתפקיד יו”ר ועדת החוקה, חוק ומשפט בכנסת, העברנו רפורמה מקיפה בחוק יסוד הממשלה. במהלך הדיונים שאפנו למנוע מצב שבו האקזקוטיבה במובנה הרחב ביותר, תוכל להדיח ראש ממשלה נבחר ובכך לסכל את בחירת הציבור. הצבנו הגנות מפורטות על המשך כהונתו של ראש הממשלה.התנאים להדחתו מחמת ביצוע עבירה פלילית היו מופלגים: הרשעה בהרכב של שלושה שופטים בבית המשפט המחוזי בירושלים; ציון בגוף החלטה שהיה בעבירה שבה הורשע משום קלון; והרובד הבא, שאפילו לאחר ההרשעה נדרשת החלטה של מליאת הכנסת, ברוב חבריה, המעבירה את ראש הממשלה מכהונתו.המטרה היתה למנוע מצב שבו פקידים ממונים יוכלו, על פי שיקול דעתם, לשאוף להרשיע ראש ממשלה; ולאחר מכן, אפילו שלא להסתפק בהרשעה של בית המשפט, אלא להעביר את החלטת ההדחה לכנסת ישראל.אכן זוהי הגנה מופלגת, אך יש להרחיב עקרונות אלה גם על מי שעומד בראשות רשימה המתמודדת לכנסת. אסור שתהיה החלטה המרוקנת הוראות אלה מתוכנן בדרך עקיפה. בחירת ראש הממשלה נתונה לציבור והיכולת להדיחו לאחר הרשעה נתונה לכנסת ברוב חבריה." הלינק המלא לדברי לין - למטה.
 יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט - 1992
כתוב תגובה ל- ה.א
בדיון הוזכרו שתי האפשרויות
  היא הנותנת   22/04/20 11:34
גם הפסקת כהונה לראש ממשלה עם כתב אידום וגם האפשרות שנאשם יתמודד לכהונה כזו. בסופו של יום החוק כולל רק הוראה המאפשרת לנאשם להמשיך לכהן ואינו כולל את האפשרות השניה. פשיטא, החוק אינו מאפשר לנאשם בפלילים להקים ממשלה.
כתוב תגובה ל- היא הנותנת
אומר את ההיפך הגמור.
  הקישור שהבאת,   22/04/20 15:24
זה מה שכותב אוריאל לין: "התנאים להדחתו מחמת ביצוע עבירה פלילית היו מופלגים.... המטרה היתה למנוע מצב שבו פקידים ממונים יוכלו, על פי שיקול דעתם, לשאוף להרשיע ראש ממשלה; ולאחר מכן, אפילו שלא להסתפק בהרשעה של בית המשפט, אלא להעביר את החלטת ההדחה לכנסת ישראל.אכן זוהי הגנה מופלגת, אך יש להרחיב עקרונות אלה גם על מי שעומד בראשות רשימה המתמודדת לכנסת" - פשיטא, לדעת אוריאל לין, החוק מדבר על הדחת ראש ממשלה מכהן בלבד, כאשר ראוי להרחיב אותו גם למי שמעוניין להיות ראש ממשלה בעתיד. עד כה, ההרחבה לא נעשתה ולכן החוק אינו כולל אינו כולל נאשם בפלילים המעוניין להיות ראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- הקישור שהבאת,
אדוני לא קרא את הקישור
  ה.א   22/04/20 22:48
אוריאל לין מתייחס לעתירה שביקשה למנוע מנתניהו לעמוד הראש רשימת מועמדים לכנסת, אשר ממילא סוללת בסיכוי גבוה את מועמדותו לתפקיד ראש הממשלה. ועל פסיקה זו אומר לין במפורש בקישור לעיל (קישור שלא קראת או לא הבנת) "בית המשפט העליון צדק בכך שהוא דחה את העתירה, אבל הנימוקים מדוע דחה את העתירה לא הציגו תמונת מצב מלאה ונכונה של עקרונות החוק. על בית המשפט היה לדחות את העתירה בעיקר על שום שהיא נוגדת עקרונות יסוד בחוק יסוד הממשלה." ואידך זיל וגמור.
כתוב תגובה ל- ה.א
אתה לא קראת או לא הבנת
  אני קראתי והבנתי   22/04/20 23:40
לין תיאר מה יש בחוק (הגנה על ראש ממשלה מכהן שהוגש נגדו כתב אישום מפני הדחה) ומה היה צריך להכניס אליו (לדעתו ) בעתיד (היתר לנאשם להעמיד עצמו בראש מפלגה כדי להיבחר לראשות ממשלה) עד היום זה לא נכנס וזה לא בחוק, בדיוק כמו שכתבו לך. לכך הוא הוסיף פרשנות משלו לחוק, שטובה בדיוק כמו פרשנות של כל אדם אחר. לפי השיטה בישראל, הפרשנות המחייבת היא של בגצ בלבד.
כתוב תגובה ל- אני קראתי והבנתי
קראת ולא הבנת
  ה.א   23/04/20 00:47
כמובן שבג"צ יחליט, נקווה שיחליט על פי חוק ולא בניגוד לחוק, ומי שקובע כי יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת הוא כאחד האדם לעניין חוק שהוא חוקק המסגרת תפקידו, אינו יודע מה הוא שח. בכל מקרה לפיד הנבער הציל היום שוב את נתניהו, לפיד עתר היום נגד ההסכם (כמו איתן, לפיד נטפל לדברים שוליים) ולכן בית המשפט לא יחליט לטעמי בשאלה המפתח של כהונת ראש ממשלה עם כתב אישום ויעדיף לסכל את שלטונו של נתניהו על ידי פסילת ההסכם, בקיצור יש לנו בחירות רביעיות, גו הימין עם 65-70 מנדטים. יגעת מצאת, תאמין. קיבלתם מה שרציתם. תיהנו.
כתוב תגובה ל- ה.א
אתה חי בסרט. נו שויין. שיהיה
  מה נעשה איתך?   23/04/20 01:48
כתוב תגובה ל- מה נעשה איתך?
חבך שאינך יודע
  מאר ה.א   21/04/20 18:09
ה.א, אינני יודע !!! זו תשובה יפה. אבל כדי לדעת ניתן לעיין בחוזר המנהל הכללי של משרד החינוך היוצא פעם בחודש, ובמשך השנים האחרונות צוין יותר מפעם אחת, פעמיים, שלוש ארבע ויותר, שמורה לא יוכל לכהן בתפקידו כל עוד יש תביעה משפטית פלילית. ועליו לצאת לחופשה ללא תשלום והוא יוכל לחזור לעבודה רק אחרי שיזוכה. ה.א, אסתפק בתשובה רק למה שכתבת בתחילת התגובה שלך.
כתוב תגובה ל- מאר ה.א
אכן כך כתוב בנוהל מנכ"ל
  ה.א   21/04/20 20:33
מבדיקה על פי ההפניה שלך בנוהל מנכ"ל משרד החינוך, מורה אשר נודע כי הוא עומד לדין בעבירה פלילית אשר יש בה דופי מוסרי - מושעה, ואם מורשע הוא מפוטר.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.ט לא הבהיר מה זו השעיה
  ה.א לא הבהיר   22/04/20 03:12
ה.א מבקש לפרט פירושה של השעית מורה. מורה וכל עובד מדינה מרגע שהוגשה נגדו תביעה משפטית הוא מושעה. אינו מקבל שכר בל ההפרשות לביטוח לאומי ולכל הקרנות הופסקו. קורה במדינת ישראל שמיום שהוגשה תביעה עד לסיום המשפט חלפו שנה או שנתיים. בכל התקופה הזו המורה הוא בחזקת מפוטר . או כלשון החוק מושעה.
כתוב תגובה ל- ה.א לא הבהיר
טוחנים מים
  ה.א   22/04/20 10:03
באמת טעיתי וכבר תיקנתי עצמי, אבל הדבר אינו חשוב לענייננו, אין דינו של פקיד זוטר כדינו של נבחר בכיר. לדוגמא פקיד זוטר צריך לפחות הצלחה בבחינת בגרות ופקיד שאינו זוטר חייב גם תואר אקדמי, ואילו לנבחרים אין כל סף חובה השכלתי. אם היו דורשים בחינת בגרות משרים אז דרעי, ליצמן ולפיד לא היו שרים, לפיד לא היה עובר מכרז של מחלקת תה בשירות התעסוקה, אבל היה שר האוצר, לא שר המשקים, לא שר הטבחים, לא שרה נתניהו אלא שר האוצר, ולמה? כי כמה בוחרים לא חכמים רצו שהוא ייצג אותם. עצוב אבל זה מה יש, דמוקרטיה. יש הבדל מהותי בין פקידים (ובכללם מורים) לנבחרים, אם הציבור בוחר באנשים חסרי השכלה, זו בחירת הבוחרים, ואם הבוחרים בוחרים באנשים עם כתב אישום, אז בחירתם בחירה, ודאי שיש סוף גם לרצונו של הבוחר כי גם לכנסת יש ספי כניסה, אבל הם אף פעם לא נגמרים ברובד המנהלי (ועדת הבחירות המרכזית) אלא נגמרים אך ורק בבית המשפט, העליון, הפוסל את מרבית החלטות הפסילה ע"י המינהל (וזאל על אף שה"מינהל" הזה בראשות שופט עליון), ועל אף שהתערבות של בית המשפט בפסילת חכ"ים מעוגנת בחוק, השופטים ממעיטים מאד לפסול ואפילו לא פסלו חכי"ת של המשותפת שהצדיקה בעבר רצח ילדים על ידי מחבלים, ודאי שאין לפסול ראש ממשלה אשר כמחצית מהציבור בחרה בו, בשל ביצה שעדיין לא נולדה כי בית המשפט לא החליט בעניינו, לדעתי, יש פגם מוסרי קשה בפעולות ראש הממשלה, המתנות שקיבל, ועליו להשיבן לאלתר, וכל השאר הוא לדעתי קשקוש בלבוש. במחשבה שניה אני מוכן שנתניהו יפרוש מיד אם החוק ישונה ולא ניתן יהיה לערער על החלטת המינהל בפסילת חכ"ים על ידי המינהל, כלומר מה שתקבע ועדת הבחירות המרכזית זה מה שיקבע סופית. אם אפשר לפסול ראש ממשלה ללא החלטה סופית של בית משפט, חובה עלינו גם לפסול חכי"ם ללא החלטה סופית של בית משפט.
כתוב תגובה ל- ה.א
אז למה מתעללים בצדיקים
  ארי כספי   22/04/20 12:29
כמו ביטן ואולי בעתיד (הלואי) דרעי וליצמן ועוד צדיקים ? רק ראש ממשלה זכאי עד שהוכחה אשמתו ? מדוע "דמוקרט" כמוך אינו יוצא "להגנתם" ?
כתוב תגובה ל- ארי כספי
יש להבדיל בין ערכי למשפטי
  ה.א   22/04/20 16:28
בהיבט הערכי, אין לדעתי לפטר נבחרי ציבור בשל כתבי אישום למעט כתבי אישום על רצח/אונס וגם זאת רק לאחר בדיקה דקדקנית של גורם בכיר ובלתי תלוי שסכויי העלילה הם 0 (ועל פי ההיסטריה שלנו עלילה היא לגמרי דבר שאינו תלוש מהמציאות, תשלו את הנשיא ריבלין ואת הד"ר מנדלבליט). מי שמוסמך לפטר שר הוא ראש הממשלה, מי שמוסמך לפטר את ראש הממשלה או של לאפשר את מינוי זה הכנסת. בית המשפט מטבעו מוציא צווים לרשות המבצעת, ואילו את מינויו של ראש הממשלה כעת ניתן לסכל רק על ידי התערבות משפטית בהחלטת הנשיא (חסין מפני התערבות שיפוטית) או התערבות משפטית בהחלטת רוב משמעותי של חברי הכנסת (הרשות המחוקקת). האם בית המשפט יפעל כך ויוביל לבחירות רביעיות? ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- ה.א
3
דבר אמת!
  רוני ש.   21/04/20 15:28
מסכים לחלוטין עם הכותב, הממשלה הזו מבזה את תושבי ישראל, בשל הסכם מגעיל וכושל בין שני ניצולי עבירות על החוק.
כתוב תגובה ל- רוני ש.
4
שיא הליצנות
  מגיב ותיק   21/04/20 15:45
איתן הקומוניסט מדבר על דמוקרטיה.

קומוניסט שמאל קיצוני (תומך רשימות תומכות טרור) כופר בעקרון חזקת החפות ונושף בהבל פיו הרעיל משפטים כאילו ראש הממשלה כבר נשפט ונאשם

ותוך כדי כך מסלף ומשקר.
הבג"צ היום הנו ראש וראשון לפורעי החוק. (רשימה חלקית)
1. בהכשירו את המשותפת בניגוד לחוק (חוק יסוד הכנסת סעיף 7/א
2. בניגוד לחוק עוסק בכשירותו של איש (שיש לו חזקת החפות כדי להסיר את האפשרות לקביעת השלטון ע"י פקידים)

3.בהריסת עקרון האיזון בין רשויות השלטון וניכוס עקרונות ההופכות אותו לדיקטטור ופוסק על המצפצף על הריבון דהיינו בחירת העם..
4. רמיסת עקרון זכות העמידה.
5. ניכוס עקרון אבסורדי-הכל שפיט.
6. לא פוסק לפי החוק, אלא ע"פ עמדותיו האישיות מה שנקרא פסיקה ע"פ האדם הסביר=דהיינו הבג"צ ודומיו.

בושה.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
רצוי שמגיב ותיק ינוח כמה ימים
  נערה.   21/04/20 16:40
רצוי שהמגיב הוותיק יתפנה רק להאדרת פועלו וגישתו הרצינית של נשיא ארצות הברית במאבק במגפת הקורונה
כתוב תגובה ל- נערה.
ואת בערה
  מגיב ותיק   21/04/20 19:38
תעסקי בלנקות את חיתולי הקורונה הצואים של המשטר הקומוניסטי הסיני ואת פשעיהם נגד האנושות
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אגב,אתם אלופים בזה
  מגיב ותיק   21/04/20 20:30
בכישרון לנקות את גדולי הפושעים בהיסטוריה. כך עשיתם עם לנין כך עשיתם עם סטאלין כך עשיתם עם מאו כך עשיתם עם הו צי מין כך עשיתם עם פול פוט כך עשיתם עם קסטרו וחברו צ'ה הרוצחים בסגנון דעש כך אתם עושים כיום עם זוועות האיסלאם הרדיקאלי. יש לכם ניסיון מוכח בטיהור רוצחים. בושה
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הטיפשות של אוילוש מצחיקה בהרבה
  לא מסכימה   22/04/20 13:34
מכל הדאחקות דמיקולו של הקורונה ששוטפות אותנו. שימשיך.
כתוב תגובה ל- לא מסכימה
5
איתן כותב: "בו נתון בנימין נתנ
  בן נאמן   21/04/20 17:42
איתן כותב: "בו נתון בנימין נתניהו, יש לו עניין להבטיח את שלטונו היחיד ולמנוע פיקוח פרלמנטרי", כאילו אינו יודע שלרוב העם היהודי (אני לא מתחשב באויב הערבי) יש עניין להבטיח את שלטון נתניהו ולמנוע מהמנוולים המעללים עלילות דם שקריות (לא נשב עם בעל אישומים), כי אין להם שום הצדקה כנגד נתניהו אלא רק שקרים. הכאוס נובע מאותם מנוולים שתומכים בפושעי הבג"ץ, ויפה שנתניהו מצליח להתמודד עם המנוולים באופן בלתי ניתן להאמין. אנו תקווה שיהיה לנתניהו די כוח ולהמשיך להגן על עם ישראל מפני מנוולים שחברו לאינטרסים הלאומיים של הערבים.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
במסגרת חופש הביטוי בדמוקרטיה,
  בן כלאיים חביב.   21/04/20 18:34
הנך זכאי לדעתך, על אף שהיא כופרת בעיקרי הדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- בן כלאיים חביב.
6
פקיד ממשלתי יוצא לחל"ת
  לידיעת ה.א   21/04/20 18:46
ה.א שבדרך כלל יודע הכל, הוא פתאום אינו יודע, שאסור לגשת למכרז למנהל מחלקה זוטקית, אם יש תביעה של המשטרה לנוכח עבירות פליליות. הפקיד הזוטר מדרש לצאת לחופשה ללא תשלום.
כתוב תגובה ל- לידיעת ה.א
באמת טעיתי וכבר תיקנתי עצמי
  ה.א   21/04/20 22:32
באמת טעיתי וכבר תיקנתי עצמי, אבל הדבר אינו חשוב לענייננו, אין דינו של פקיד זוטר כדינו של נבחר בכיר. פקיד זוטר צריך לפחות הצלחה בבחינת בגרות ופקיד שאינו זוטר חייב גם תואר אקדמי, ואילו לנבחרים אין כל סף חובה השכלתי. אם היו דורשים בחינת בגרות משרים אז דרעי, ליצמן ולפיד לא היו שרים, לפיד לא היה עובר מכרז של מחלקת תה בשרות התעסוקה, אבל היה שר האוצר, לא שר המשקים, לא שר הטבחים, לא שרה נתניהו אלא שר האוצר, ולמה? כי כמה בוחרים לא חכמים רצו שהוא ייצג אותם. עצוב אבל זה מה יש, דמוקרטיה. יש הבדל מהותי בין פקידים לנבחרים, אם הציבור בוחר באנשים חסרי השכלה, זו בחירת הבוחרים, ואם הבוחרים בוחרים באנשים עם כתב אישום, אז בחירתם בחירה, ודאי שיש סוף גם לרצונו של הבוחר כי גם לכנסת יש ספי כניסה, אבל הם אף פעם לא נגמרים ברובד המנהלי (ועדת הבחירות המרכזית) אלא נגמרים אך ורק בבית המשפט, העליון, הפוסל את מרבית החלטות הפסילה ע"י המינהל (וזאל על אף שה"מינהל" הזה בראשות שופט עליון), ועל אף שהתערבות של בית המשפט בפסילת חכ"ים מעוגנת בחוק, השופטים ממעיטים מאד לפסול ואפילו לא פסלו חכי"ת של המשותפת שהצדיקה בעבר רצח ילדים על ידי מחבלים, ודאי שאין לפסול ראש ממשלה אשר כמחצית מהציבור בחרה בו, בשל ביצה שעדיין לא נולדה כי בית המשפט לא החליט בעניינו, לדעתי, יש פגם מוסרי קשה בפעולות ראש הממשלה, המתנות שקיבל, ועליו להשיבן לאלתר, וכל השאר הוא לדעתי קשקוש בלבוש. במחשבה שניה אני מוכן שנתניהו יפרוש מיד אם החוק ישונה ולא ניתן יהיה לערער על החלטת המינהל בפסילת חכ"ים על ידי המינהל, כלומר מה שתקבע ועדת הבחירות המרכזית זה מה שיקבע סופית. אם אפשר לפסול ראש ממשלה ללא החלטה סופית של בית משפט, חובה עלינו גם לפסול חכי"ם ללא החלטה סופית של בית משפט.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א מתנהג כמו לוליאן
  ללוליאן ה.א   22/04/20 08:41
ה.א מתנהג כמו לוליאן. פתאום מורה זה פקיד זוטר. מנהל בית ספר זה פקיד זוטר, מפקח זה פקיד זוטר. כל אחד מהם , אם תוגש נגדם תביעה פלילית יושעו מתפקידם כל זמן משך המשפט. בתקופה זו לא תשולם להם משכורת וגם לא תשלומים של ביטוחים אלמנטריים. חזרתו לעבודה אינה מחייבת את משרד החינוך או המועצה המקומית שהעסיקה אותו לשלם לו בחזרה את הכסף, אם הוא יצא זכאי. רק שטותניק כמו המגיב ה.א יכול להפוך כל אחד לזוטר מול כבוד העליון שבעליונים שאין כמוהו, בנימין נתניהו, שהוגשה תביעה פלילית נגדו.
כתוב תגובה ל- ללוליאן ה.א
ראש קרש. מה לעשות. ראש קרש
  ה.א   22/04/20 16:12
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א אולי תתבטא קצת בנימוס.
  נערה.   23/04/20 09:33
ה.א אתה בעל טור באתר חדשות מחלקה ראשונה, אולי תתן דוגמא ואל תשתמש בביטוי "ראש קרש".
כתוב תגובה ל- נערה.
אנחת פרידה
  ה.א   23/04/20 11:05
איזה שנה שלמה לא נכנסתי למדור של איתן, שמרתי על עצמי, לא יודע מה קרה לי, אולי הלחץ מהקורונה, ראיתי איזה כותרת בעמוד הראשי, ולחצתי, אוי איזה טעות, אז אני שוב פורש מהמדור של איתן, אני מקווה שלא אעשה שוב טעויות של הקשות בעמוד הראשי על תכנים שעדיף שלא אקרא אותם. שלום, סלאם, ביי ביי לכותב המדור ומגיביו. והעיקר בריאות שלמה לכולם.
כתוב תגובה ל- ה.א
7
שקר שקר תרדוף
  יאיר ל   21/04/20 22:21
מי הבטיח שלא ישב עם טיבי ושות? מי טען שנתניהו מעליל ומשקר כשהוא טוען שכך יהיה? מי רימה את הבוחרים ואפשר לטיבי לעמוד מול משפחות שכולות שיקיריהן נרצחו בידי חבריו של טיבי ולסמן V גדול? כך זה בעולם השקר וההונאה של השמאל, כך ביחסים מושחתים בין תקשורת שמאל לבין כנופיית שלטון החוק נתפרו בעלות של מאות מיליונים ותוך ביצוע עבירות פליליות, תיקים חסרי תקדים בעולם החופשי.
כתוב תגובה ל- יאיר ל
8
מי שווה יותר דמוקרטיה
  שלושה מול אחד   22/04/20 09:19
אם האדון הנכבד שכתב את מה שכתב באמת מאמין לדבריו, אז דווקא ההפך הוסג בהסכם שאיפשר את הכמת הממשלה. הרי יש כמעט שלושה מליון בוחרים שדעתם התקבלה ואליהם נוספו עוד כחצי מליון שאמנם היצביעו לכחול לבן אך לא מתנגדים לממשלה החדשה. בקיצור על תשאו את שם הדמוקרטיה לשווא מפני שעדין אין פרוש הדמוקרטיה לתת לעריצות המיעוט לשלוט (לשם הבהרה, אין כל בעיה עם הקולות הערבים כל עוד הם פועלים דרך מפלגות אשר לא חרטו על דגלם את הרס היהדות)
כתוב תגובה ל- שלושה מול אחד
לשלושה מול אחד
  לשלושה מול אחד   22/04/20 12:13
כשלסיים הפולני נכנסו יהודים רבים ברשימת מיעוטים שבראשה עמד היהודי יצחק גרינבוים, לימים שר הפנים הראשון בממשלת ישראל, טענו פולנים רבים, שחייבים לא להתייחס לצירים היהודים כ-30 במספר, ולא לצירים בני מעוטים אחרים , ואם מורידים אותם יש רוב לימין הפולני.
כתוב תגובה ל- לשלושה מול אחד
9
"איסטרא בלגינא
  יאיר4   22/04/20 11:07
קיש קיש קרייא". ספרתי כ 16.5 הכרזות המצביעות על כאב בטן חזק מאוד. צריך דיאגנוזה לפני הכרזות קיש-קיש.
כתוב תגובה ל- יאיר4
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il