s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לזכרו של פרופסור זאב שטרנהל (ב)
מאת: איתן קלינסקי  |  01/07/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
התחמקות כי חסר משו...
  מגיב ותיק   1/07/20 09:18
מה עם האמירה תומכת הטרור הזאת ?...

"אין ספק בדבר לגיטימיות הההתנגדות המזויינת בשטחים עצמם, אילו היתה בפלשתינאים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות.ולא פוגעים בנשים ובילדים, ונמנעים מירי על גילה, על נחל עוז ועל שדרות..
כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצדו המערבי של הקו הירוק, בדרך זו היו הפלשתינאים משרטטים בעצמם את פרופיל הפתרון שממילא יושג בעתיד: הקו הירוק המתוקן יהיה גבול בינלאומי, ושטחים יוחלפו, כדי לפצות את הפלשתינאים....

שטרנהל לעיתון הארץ 11.5.2001
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הרעל שמנדב כאן המגיב הוותיק
  א.א...   1/07/20 11:34
אין הבדל בין מגיבים של חמאס בשפה הערבית לאנשי הגות פלשתינים , החותרים להסכם שלום והכרה בפתרון של שתי מדינות לשני עמים ובין התגובות המטורפות רוויות הרעל של המגיב הוותיק בעברית כאן נגד מי שסבור, שהפתרון הוא בשתי מדינות לשני העמים.
כתוב תגובה ל- א.א...
דוגמה
  מגיב ותיק   1/07/20 14:33
למטומטם מאופף איתן, מביאים לו ציטוט של אחד מכוהני השמאל שלו שתומך בטרור פלשתינאי והנבזה הזה הופך את היוצרות.

הוא מתאים לאיתן ולשטרנהל והם לו.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני הותיק מאוהב במילה מטומטמים
  אני מגיב ותיק מאו   2/07/20 10:51
אני מגיב ותיק מאוהב במילה הספרותית מטומטמים. אני לא יכול להשתחרר מהמילה מטומטמים, אני פשוט מאוהב בה, היא חלק ממני.
כתוב תגובה ל- אני מגיב ותיק מאו
כן כן האמת קשה לעיכול
  ב.ל   3/07/20 10:54
כתוב תגובה ל- ב.ל
על אפו וחמתו של המגיב הותיק
  על אפו וחמתו   6/07/20 08:03
על אפו וחמתו של המגיב הותיק, הארץ הזו היא ארצם של תאומיה, היא ארצם של בני אברהם אבינו. אני מודה לפרופסור זאב שטרנהל זכרונו לברכה על תרומתו לחתירה לפיתרון המוסרי והצודק של שתי מדינות לשני העמים החיים בארץ ישראל
כתוב תגובה ל- על אפו וחמתו
2
מודה ועוזב ירוחם
  ה.א   1/07/20 10:18
מודה ועוזב ירוחם. איתן, אני סבור שההסתה לאלימות בדבריו מאפילה על הגותו, כל אדם מבין כי מי שמטיף לאנרכיה, התורה שלו היא קרדום לחפור בו על מנת שהאנרכיה תצא אל הפועל. בכל מקרה תודה על ההבהרה.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א אתה דומה לאיש חמאס.
  א.א...   1/07/20 12:35
מר ה.א , אין הבדל בינך ובין איש חמאס. איש חמאס יתבטא בשפה הערבית בגסות רבה נגד פלשתיני, הנמצא במיעוט ולוחם למען שיקומו כאן שתי מדינות לשני העמים. אתה לוחם כאן בשפה העברית נגד יהודי, הנמצא במיעוט ולוחם שיקומו כאן שתי מדינות לשני העמים. איש החמאס יגייס את ספרות הקודש בערבית נגד איש הגות פלשתיני המכיר בזכותו של העם היהודי למדינה ומצדד בפתרון שתי המדינות לשני העמים. אתה ה.א כמו איש החמאס תגייס את ספרות הקודש בעברית נגד יהודי המכיר בזכותו של העם הפלשתיני למדינה ומצדד בפתרון של שתי המדינות לשני העמים. אין הבדל בינך ובין איש חמאס. אתה רואה באיתן עוכר ישראל, ואיש חמאס מתייחס למבקש שתי מדינות לשני עמים עוכר פלשתין ועוכר ספרות הרודש.
כתוב תגובה ל- א.א...
ואולי דומה לוירוס שיש להשמידו?
  ה.א   2/07/20 01:59
ואולי דומה לוירוס שיש להשמידו כמו את מחבלי החמאס? קוראים יקרים מהשמאל - ראו לאיזו שפל תחתיות יורדים החברים שלכם, הדוברים שלכם, ברגע שמקלפים אך מעט את מעטה השקר מפניהם.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א ואיש החמאס חד הם
  ה.א לא דומה   2/07/20 08:06
איש החמאס עושה זאת בערבית, והמגיב ה.א עושה בדיוק אותו דבר אבל בעברית. שניהם באותם המלים תוקפים את המיעוט השפוי . איש חמאס בערבית קורע את המורה ובערבית הכי בוטה וגסת הרוח מתנפל על אותם פלשתינים, המדברים על 2 מדינות ל-2 עמים תוך הכרה בבית לאומי יהודי. המגיב ה.א מתנפל בעברית גסת רוח על יהודי , שכותב ב-news1 על 2 מדינות ל-2 העמים תוך הכרה במדינה פלשתינית לצידה של מדינת ישראל. ה.א ואיש חמאס חד הם.
כתוב תגובה ל- ה.א לא דומה
איתן, אלה תומכיך? ועודה?
  ה.א   3/07/20 10:06
ועודה, ה"מתון" שאתה תומך בו, אשר תומך בפגיעה טרוריסטית בנכד או בנין שלך רק בגלל שהוא לובש מדי צה"ל הוא תומך גם בפגיעה טרוריסטית בך המועד בו לבשת מדי צה"ל והוא תומך גם בפגיעה טרוריסטית בזאב שטרנהל במועד שהיה קצין בצה"ל, אלה האנשים שאתה תומך בהם? לחלאה הלא אנושית הזו אתה מצביע? לשם אתה מביא את התנ"ך? זה הרי חילול כל דבר היקר לנו כבני אדם וכעם יהודי.
כתוב תגובה ל- ה.א
ערב שבת המלכה היום
  פרוייקה, קח אויר   3/07/20 13:43
האובססיה שלך מפריעה לך לראות באיזה שלולית מזוהמת אתה בעצמך שוחה
כתוב תגובה ל- פרוייקה, קח אויר
ומה עם התייחסות בוגרת?
  ה.א   3/07/20 22:00
כתוב תגובה ל- ה.א
שתומכי שטרנהל רצחו בחברון
  ה.א אומר   6/07/20 08:29
המגיב ה.א אומר שתומכי פרופסור זאב שטרנהל רצחו בחברון במערת המכפלה מתפללים.תומכי פרופסור זאב שטרנהל רצחו את ראש ממשלת ישראל. אלו לא היו תומכי הרב כהנא. האמירה המטאפרית של פרופ'זאב שטרנהל זכרונו לברכה גייסה תומכים לרצח ראש ממשלה ומתפללים במקום קדוש. החמאס הרואה ברצח יהודים תכלית ודמויות כמו המגיב ה.איש ביניהם הרבה מהמשותף.
כתוב תגובה ל- ה.א אומר
3
היו מעשים שאסור היה לעשותם.
  א.א...   1/07/20 11:25
איתן, אני סבור שהיית צריך להבליט שדווקא פרופסור זאב שטרנהאל לא היה לו האומץ להדגיש, שמדינת ישראל צריכה לשאת באחריות שכחמש מאות כפרים נהרסו ומאות אלפי ערבים חלקם גורש וחלקם נס, יש להתייחס אחרת, ולא להינעל בתפיסה המקובלת. שינוי זה בתפיסה עשוי לקדם אותנו לפיתרון צודק. אך יחד עם זאת אני מסכים איתך שהאמירה בעיתון דבר היתה לא נבונה. כמו שאני מתנגד לפיתרון האלים, אותו כפתה ההנהגה של העולם הערבי מיד לאחר ההחלטה באו"ם ס-29.11.47 וגרם נזק קשה לחברה הפלשתינית ולחברה היהודית, כך אני מתנגד לאלימות של אש טנקים כלפי המתנחלים, גם כשאני יודע, שהאידאולוגיה שלהם גורמת נזק קשה . עלינו להכיר שעשינו מעשים שהיה אסור לעשותם כמו הפקעת מאות אלפי דונם של אדמה מהישובים הערבייים.
כתוב תגובה ל- א.א...
4
אני מאחל לך בריאות טובה.
  מאחל לאיתן   1/07/20 12:48
איתן, אני מאחל לך בריאות טובה.
כתוב תגובה ל- מאחל לאיתן
5
שטרנהל היה איש של רעיונות,
  הערה לאיתן   1/07/20 14:23
ולא פעיל חברתי או איש של ביצוע. שטרנהל לא הרים יד על איש, ולא קרא להרים יש על איש, אלא דיבר במטפורות, שמבטאות מחשבות ורעיונות. אפשר (וצריך) לחלוק על רעיונותיו ודיעותיו, אבל כמי שעיסוקו בפואטיקה ושירה, שרובה נמצא בתחום הסמלים והדימויים, אתה אמור להבין, שלדון בהם כפשוטם, כאילו היו הוראות פעולה, זה לא פחות ממגוחך ואבסורדי.
כתוב תגובה ל- הערה לאיתן
כך גם החבר של סטאלין
  בן נאמן   1/07/20 15:21
כתוב תגובה ל- בן נאמן
Are you talking to me?
  בת נאמנה   1/07/20 16:58
youtube.com
כתוב תגובה ל- בת נאמנה
מטאפורה מזיקה למאבק הצודק שלנו
  מטאפורה מזיקה   2/07/20 09:49
אני מעריך את תרומתו של פרופ'שטרנהל, אך לצערי השימוש המטאפרי הזיק למחנה השפוי, הרואה במפעל ההתנחלויות בשטחים הכבושים כדבר שגורם נזק לעם ישראל ולמדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- מטאפורה מזיקה
מה שהזיק למאבק ״המחנה השפוי״,
  לא נכון   2/07/20 11:54
זה בעיקר העובדה, שהיו לו יותר מדי כתמים עוורים שהפריעו לו להבין, שהוא לא באמת שונה מהימין ולכן הוא לא מדבר ״עם״ הפלסטינים, אלא עם עצמו ועם הימין הישראלי ״על״ הפלסטינים. מהסיבה הזו, השמאל הזה תמיד המליך על עצמו משיחי שקר, שכישוריהם העיקריים היו להרוג ערבים ולהגיד להם בפטרונות אין קץ מה טוב להם. האחרון שבהם הוא גנץ העלוב, שהתגאה בזה שהרג בעזה 1500 ערבים. זו גם הסיבה, שהשמאל העלוב תומך בתכנית טראמפ, שאינה אלא תכנית כניעה מבישה לפלסטינים. שטרנהל היה לצערי חלק מהסיפור הזה. לא במטפורה הזו שלו, שאין מדוייקת ממנה מהבחינה ההסטורית, אלא בגישה הכללית שלו, שמתייחסת לפלסטינים כילידים נחותים, שאמורים לציית לריבון היהודי הנאור שהגיע מארופה להביא לפה קידמה ותרבות. אוי לתרבות הזו, אוי לקידמה הזו, ואוי לשמאל הקולוניאלי הזה, שכבר מאה שנה מביא עלינו רק אסונות.
כתוב תגובה ל- לא נכון
גם יוליוס שטרייכר היה איש
  מגיב ותיק   3/07/20 09:09
של רעיונות...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
רצוי להמנע מלהשתין נגד הרוח
  אתה מבריק היום   3/07/20 23:59
כתוב תגובה ל- אתה מבריק היום
6
פרופסור זאב שטרנהל היה מסוג
  בן נאמן   1/07/20 16:43
פרופסור זאב שטרנהל היה מסוגם של היהודים המתבוללים ששנאו את היהודים, וראו את עצמם כעליונים כי חברו לגזע העליון הגרמני ==== וכך תוארו המתבוללים שחשבו שיוכלו לחבור לגרמנים באמצעות שליטתם בתרבות הליברלית שהייתה הבסיס המוסרי לעליית הנאצים לשילטון: ==== עמוס אילון ) סופר ועיתונאי ישראלי ובינלאומי. היה מן הבולטים בעיתונאי ישראל וחבר מערכת בעיתון "הארץ") ==== שם הספר: "הרצל" עמוד 68 ==== "היהודים האוסטרים בני המעמד הבינוני תמכו ברובם במפלגה הליברלית הקונסטיטוציונית. עיקריה של אותה מפלגה דומים היו לאלה של מפלגות ליברליות באנגליה וצרפת – חופש יזמה, שלטון החוק, חופש הדיבור, הפרדת הדת והמדינה – אך עם זה דגלה המפלגה בזכות האוכלוסיה הדוברת גרמנית לשלוט ברוב העצום של סלאבים עניים וחסרי תרבות. דוברי הגרמנית ראו עצמם כבעלי מונופולין על השלטון בזכות יתרונם התרבותי והלשוני: הסלאבים כונו "אומות משרתות" ==== זאב שטרנהל סבר שמותר לו להסית לרצוח יהודים "נחותים" שאינם מקבלים את מרותו ==== על כן, האיש האנטישמי הזה מלמד על טיבו של המוסד "יד-ושם" שם זאב שטרנהל פיזר את הרעל של נפשו נגד העם היהודי ====
כתוב תגובה ל- בן נאמן
מה רצית להגיד??
  למר בן נאמן..   2/07/20 11:11
אני משוכנעת , שאתה עצמך אינו מבין את מה שכתבת. פשוט לא ניתן להבין מה רצית להגיד.
כתוב תגובה ל- למר בן נאמן..
7
משיחיות משתוללת
  משיחיות משתוללת   2/07/20 09:33
2500 איש בקבר יוסף יש להם התר לצפצף על החלטות רשות מחוקקת ורשות מבצעת. 2500 איש בקבר יוסף הרואים עצמם מעל לכל חוק בניגוד לכל ההוראות מצטופפים במתחם סגור, ויש להם אפילו את האישור של הצבא. 2500 איש, שבשם לאומנות משיחית מטורפת מותר להם כבר הכל כולל לבעוט בהוראות של משרד הבריאות,אם הוראת משרד הבריאות היא בניגוד לצו משיחי ,שילך לכל הרוחות הצו של משרד הבריאות.
כתוב תגובה ל- משיחיות משתוללת
8
שאדיוטיות השתלטה עלי
  אני ה.א מודיע   2/07/20 11:36
אני ה.א. מבקש להודיע, שאדיוטיות על התגובות שלי לאיתן וגם במאמרים שאני ה.א כותב ב -news1 רק מי שאפילו ביום הכיפורים הוא חש חובה להגיב לרשימות של איתן, הוא אדם שאדיוטיות השתלטה עליו.
כתוב תגובה ל- אני ה.א מודיע
איתן, זה ציבור גס הרוח שלך?
  ה.א   2/07/20 13:39
תחליף ציבור!! אתה זכאי לציבור קצת קצת יותר חכם.
כתוב תגובה ל- ה.א
תחליט לא להיות חמסניק
  למר ה.א   2/07/20 16:02
ה.א, כבעל ברית של החמאס מה פתאום אתה דואג לכבוד של איתן. אתה תוקף את איתן בעברית בסגנון פוגעני, כי הוא מכיר בזכותו של העם הפלשתיני למדינה. החבר החמסניק שלך תוקף בערבית בסגנון פוגעני את הפלשתיני, כי הוא מכיר בזכותו של העם היהודי למדינה. בתור חמסניק אל תדאג לאיתן, תגיב לעברו של מגיב, שיודע, כי בבית הספר לילדי עובדים ברחוב שפירא בפתח תקווה הכו מורים יהודים ילדים יהודים כי הם תימנים.
כתוב תגובה ל- למר ה.א
ה.א פתאום הפך לאדם מודאג?
  למר ה.א   2/07/20 16:42
מגיב שאינו בוחל בהתבטאויות מזלזלות בכותב המאמר , פתאום הוא דואג לכבודו של כותב המאמר. מגיב מכתיר את כותב המאמר כאיש תומך בטרור , פתאום חשובה לו החוכמה של התומכים בגישתו הפוליטית של איתן.
כתוב תגובה ל- למר ה.א
איתן, זה קהל תומכיך? מוזר
  ה.א   2/07/20 17:26
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א, מכיר את חוות החיות...
  מגיב ותיק   3/07/20 17:26
...של אורוול ?

אז הבלוג הזה של איתן הוא חוות החיות של אורוול וכאן אתה נתקלת בלהקת החזירים (במקרה זה חזירים אדומים מאופף איתן) אצלם שקר הוא האמת חופש הוא הדיכוי וכו'.

אל תתפלא.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
מפרסם פה את ההרצאה על הרב
  מדוע אתה לא   3/07/20 08:24
איתן , שבת שלום, מדוע אתה לא מפרסם את ההרצאה על הרב עובדיה יוסף, שקיבל השראה משירת הזמרת אום כולתום עת שכתב פסקי הלכה, והיום פאשיסטים ממש משתוללים ברחובות רמלה, כי ראש העיר הסכים, שיקראו רחוב על שם הזמרת בשכונה, בה גרים בעיקר ערבים.
כתוב תגובה ל- מדוע אתה לא
10
שבת של בשורות טובות
  שבת שלום ומבורך   4/07/20 07:45
שבת שלום לכולם, שבת של בשורות טובות ובריאות טובה לכולנו.
כתוב תגובה ל- שבת שלום ומבורך
שתהיה שבת שלום לכולם
  מצטרף לברכה   4/07/20 12:03
מצטרף לברכה, שתהיה שבת שלום לכולם, שתהיה שבת שתחייך אלינו ותפתיע אותנו בבשורות טובות של בריאות טובה ופרידה מהקורונה.
כתוב תגובה ל- מצטרף לברכה
11
באמת שבת של בשורות טובות
  באמת שבת של שלום   4/07/20 07:58
מי ייתן ותהיה זו שבת של בשורות טובות ורק בשורות טובות לבריאות טובה.
כתוב תגובה ל- באמת שבת של שלום
12
השר הנגבי מלקק במופע בערוץ 12
  מופע של לקקנות   4/07/20 11:16
בערוץ 12 ראינו מופע של לקקן מונה לשר לענייני כלום. תפרו לו משרת שר , כשתלשו מחלקות מפה ומשם. תלשו את המחלקה להתיישבות ממשרד שתפקד. תלשו את השירות הלאומי ממשרד שתיפקד . כך תלשו עוד מפה ומשם ממשרדים שתיפקדו ובנו לו, למר הנגבי, משרד שהוא השר. יש לו עוזרים, ראש לשכה, נהג ופקידים ולגבי הטענה, שיש בארץ היום אנשים רעבים ללחם - היתה לו תשובה אחת, והתשובה היא -חרטה. כך מתפקש שר מלקק.
כתוב תגובה ל- מופע של לקקנות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il