|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יאיר תיבון |
|
24/12/07 16:59
|
|
|
|
אני מציע מרד נישואין - אל תתחתנו....
מה מפליא כאן - הרי תמיד בית המשפט לענייני משפחה הוא לטובת האישה. תמיד בית המשפט חובט בגברים ומעניק חסדים והנחות לנשים....
צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית לחקור את פשעי בית המשפט לענייני משפחה!!!!
אוי לנו שאלו שופטינו!
כי ילדים לא מתגרשים מאבא ולכל ילד הזכות שלני הורים פעילים ומוערבים בחייו!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר תיבון
|
|
|
|
2 |
|
|
מותר לסרב לגבר לא |
|
24/12/07 17:46
|
|
|
|
בית הדין הרבני הודיע לי שאינני זכאי לגט כל עוד שאישתי לא מסכימה. אז אני לא מבין מה הולך כאן. יש לאישה יותר זכויות מאשר לגבר? אישה יכולה להכריח את בעלה לתת גט?
גבר לא יכול להכריח את אשתו לתת לו גט?
איזה מין צדק ואיזה מין שוויון יש במדינה הזאת?
מי שנלחם, נפצע או נופל בשבי בשביל מדינה כזאת הוא פרייר בן פרייר. הפתרון היחידי לגבר ישראלי הוא לרדת לחוץ לארץ ולהתחתן שם בנישואין נורמליים, דמוקרטיים ושוויוניים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מותר לסרב לגבר לא
|
|
|
|
|
|
|
יאיר תיבון |
|
24/12/07 19:39
|
|
|
|
תתבע אותה (את אשתך סרבנית הגט) אני בטוח שבית המשפט לא יעשה לה כלום - כך נוכיח שוב, בפעם המיליון, שבבית המשפט לענייני משפחה יש הפליה בין גברים לנשים.
אתה מוזמן לצור איתי קשר - tibon@netvision.net.il
אגב, אני מאד מקווה שאתה מירושלים כי שם נפסקה הפסיקה ההזויה הזו....
אוי כמה שאני מרחם על הירושלמים שיש להם כאלה שופטים....
...כי ילדים לא מתגרשים מאבא ולכל ילד הזכות לשני הורים פעילים ומעורבים בחייו!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר תיבון
|
|
|
|
3 |
|
|
יוסי מנתניה |
|
24/12/07 18:30
|
|
|
|
חתונה זו הדרך המהירה ביותר להתאבד.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מנתניה
|
|
|
|
4 |
|
|
יוסי מנתניה |
|
24/12/07 21:54
|
|
|
|
לא ברור על סמך מה ההחלטה הזו ??
ובכלל זה לא בסמכותו של בית הדין הרבני ??
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מנתניה
|
|
|
|
5 |
|
|
ירוני |
|
24/12/07 22:32
|
|
|
|
אכן, שוב ושוב מתברר עד כמה הגבר הגזול והעשוק במדינתינו הנאורה מופלה לרעה .
אם בית הדין מבין היטב שאין שום סיבה לחייב בגט ,אזיי ביהמ"ש מבין זאת אחרת ? מה קורה כאן ?
יחי הצדק!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ירוני
|
|
|
|
6 |
|
|
וולפי |
|
24/12/07 23:37
|
|
|
|
אי מתן גט, הן מצד הגבר והן מצד האישה הינו אקט של אלימות.
אם יהיה מתן גט דבר שאי אפשר להשתמש בו כאמצאי סחיטה, לא יישאר תירוץ נוסף לאי מתן שיוויון בין ההורים בעת הגירושין. לא נשמע יותר שגברים משתמשים בגט ככלי מיקוח כנגד האישה וההיפך.
שיוויון מלא בין ההורים וביטול היכולת של אחד מהם לסחוט את השני. מנגד צריך גם לבטל את חוק חזקת הגיל הרך ולחייב את שניי ההורים במחוייבות ההורית מבלי שהאחד יוכל לברוח והשני תוכל לשלול או למנוע כמו שזה קורה יותר מדי פעמים היום.
|
|
כתוב תגובה ל-
וולפי
|
|
|
|
|
|
|
ירוני |
|
25/12/07 20:11
|
|
|
|
טוב , שציינת בפסקה הבאה את הנושא הכאוב בו לרוב האשה משתמשת כנגד האב בצורה נלוזה ומחפירה ובכך גורמת לנתק וחייץ בין האב לילד . אז לאשה כזאת לתת גט ( פרס ) ואז מה נשאר כבר לגבר העשוק והגזול בלאו הכי?
לא בכל מחיר נותנים גט !!!!
ואף אחד שלא יספר לי סיפורי הבל שאם תקבל גט היא תתרכך.
שטויות, לא יישאר לגבר יותר במה להאחז.כאשר מידת האימון למול רשויות האכיפה והרווחה שואפת לאפס.
מי יעזור אז ?
|
|
כתוב תגובה ל-
ירוני
|
|
|
|
7 |
|
|
יאיר תיבון |
|
26/12/07 11:56
|
|
|
|
לא מפתיע אותי בכלל - השופט מנחם הכהן התבטא בכל מיני הזדמנויות בזלזול צורם כלפי ציבור האבות - הוא מכליל אותם באופן שיטתי ורואה בהם רק שלילה.
- הוא עדיין לא התאים צורת חשיבתו למציאות ואינו מסוגל תפיסתית מקבל את העובדה שיש אבות המטפלים בילדים בצורה שוויונית, ואני בספק רב אם הוא טפל בעצמו אי פעם בילדיו (אני מניח שהוא אפילו לא יודע להחליף חיתול לילד). מבחינתו תשאירו לאמהות לטפל בילדים.
- הוא סבור שהגברים הם רק אנשי קריירה סחטנים ורודפי בצע על חשבון הנשים המסכנות שטיפלו בילדים בבית (הוא הרי גבר- אז הוא יודע משהו על גברים..).
- מבחינתו הגברים רק צריכים להביא פרנסה ולתת לאישה הקטנה לנהל את הבית בשקט.
אל תחשדו בו בכלל שהוא קצת פרימטיבי... לא ולא - הוא פשוט כנראה מכיר את הגברים!
מנחם הכהן - אני מזמין אותך אלי הביתה ללמוד פרק באבהות אמיתית ומעשית, מה זה הורות פעילה ולא תיאורטית, ולראות איך גבר מטפל בילדיו (ולא משקיע את כל זמנו בקריירה שלו).
אוי לנו שאלו שופטינו!!!!
...כי ילדים לא מתגרשים מאבא ולכל ילד הזכות לשני הורים פעילים ומעורבים בחייו!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר תיבון
|
|
|
|
|
|
|
אסף טימור |
|
10/01/08 00:11
|
|
|
|
יאיר שלום.
בהכירי אישית את השופט מחנם הכהן ואת פסיקותיו, ברצוני לעדכן אותך בעובדות בלבד הנוגעות הן לביוגרפיה שלו והן לפסיקותיו.
בשנת 1998 סגר מנחם הכהן 2 משרדי עורכי דין מצליחים בירושלים ובתל אביב, ונסע לשנה לבוסטון עם אשתו ושלוש בנותיו לצורך לימודיה של אשתו. בשנה זו טיפל מנחם הכהן בשלוש בנותיו לבדו, ולכן אין צורך שהוא יבקר בביתך כדי ללמוד פרק באבהות, ומגוחכים דבריך כי ספק רב אם הוא טיפל אי פעם בילדיו.
מעבר לשנה זו, בה כאמור טיפל בלעדית בשלוש הבנות כדי לאפשר לאשתו ללמוד באוניברסיטת הרווארד, כדבר שבשגרה, הוא אחראי על הקניות, הבישולים, שיעורי הבית עם הבנות, הסעות, וכו'.
לגבי פסיקותיו - הריני להביא בפניך 4 עובדות פשוטות, שכל עורך דין אשר מופיע בפניו - יאשרן ללא היסוס.
1. השופט מנחם הכהן הוא השופט היחיד בארץ שלהחלטותיו בנושא הסדרי ביקורים, מוסיף תמיד את המשפט הבא:
"היה והאם תערים קשיים על ביקורי האב את ילדיו, תאסר ל-72 שעות בגין כל מקרה שכזה".
2. השופט מנחם הכהן הוא השופט היחיד בארץ שלא מרחיק בעל במסגרת בקשה לצו הגנה, ללא שתלונת האישה מגובה בבדיקת פוליגרף אותה עוברים שני הצדדים.
3. השופט מנחם הכהן מסרב בכל תוקף לקבוע כי הסדרי ההתראות מחייבים את האבות, והוא מדגיש כי זכותם לא לממש את הסדרי ההתראות (אך מחייב את האבות להודיע מבעוד מועד על כל ביטול של ביקור).
4. השופט מנחם הכהן, כשפוסק מזונות לקטינים, קובע תמיד סכום גלובאלי ולעולם אינו מחייב את האב במחצית תוספות שונות ומשונות, כמו חוגים, שיעורי עזר, קייטנות, וכו' (זולת מחצית טיפולים רפואיים חריגים).
האמור לעיל, שהינן כאמור עובדות בלבד הניתנות לבדיקה, מוכיחות בעליל כי אין שום שחר וביסוס לדברייך אודות חיו הפרטיים של השופט, ולדברייך אודות השקפות עולמו ופסיקותיו.
בפנייך שתי אפשרויות:
להתנצל ולהודיע ששגית, או לעמוד מאחורי טענותייך חסרות השחר. (אין לי ספק באיזו אפשרות תבחר).
|
|
כתוב תגובה ל-
אסף טימור
|
|
|
|
|
|
|
כהן |
|
20/01/08 12:54
|
|
|
|
מי אתה ומטעם מי ?! מלכך פינכה! אם זה לא השופט ירו"ה בעצמו, אז מאחל לך שתטעם ממנו בעמצך, אינני נוהג לההגרר לפרובוקציות, הצחבור יודע את האמת, לשם כך יש את האתר הנוכחי, גש הלאה ללהקת מריעיך בתקשורת-להמונים, פה מקפידים על האמת
|
|
כתוב תגובה ל-
כהן
|
|
|
|
|
|
|
יאיר תיבון |
|
27/01/08 02:50
|
|
|
|
התגובה של אסף טימור מבויימת ונשלחה על ידי מתחזה - מדובר בעו"ד מנתניה שבשמו לא אנקוב כי אינני רוצה לפרסמו...
העו"ד הזה שלח את התגובה כביכול של אסף טימור גם אלי למייל ולא שם לב שהשאיר שם פרטים מזהים (התנהלות חובבנית משהו).
כנראה שאין לו אומץ לעמוד מאחורי דבריו, אז הוא ממציא שמות ומגיב באינטרנט באופן בלתי הגון ובלתי ישר.
כל פניותי אליו שיקום ויאמר את דבריו באופן גלוי נפלו על אזוניים ערלות - אז כנראה שאין כל אמת בתגובה המופברקת.
בברכה,
יאיר תיבון
tibon@netvision.net.il
...כי ילדים לא מתגרשים מאבא ולכל ילד הזכות לשני הורים פעילים ומעורבים בחייו!
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר תיבון
|
|
|
|
|
|
|
אלחנן |
|
22/03/08 11:03
|
|
|
|
אסף טימור /עו"ד מתחזה או מי שאתה
1. מציע לך לא לכתוב שקרים על השופט מנחם הכהן זהו שופט מושחת שצריך להוציא אותו לפנסיה כמה שיותר מהר להלן הסיבות :
1 אתה משקר ביודעין אותי השופט הזה נתן צו הרחקה במעמד אחד והעיף אותי מביתי ומילדי ויש לי עוד חבר שהעיף אותו מביתו בצו הגנה במעמד צד אחד .
2.שופט זה פסק שיש לי דירה נוספת ( כנראה על הירח ) כי אני לא יודע היכן היא ולא מינהל מקרקעי ישראל .
3.שופט זה שינה החלטה של עצמו וגרם לי נזק של 5000 ש"ח - הוא אינו יכול לשנות את החלטותיו רק בית המשפט המחוזי יכול לשנות את החלטות של בית משפט משפחה אולם שופט זה מצפצף ועושה ככל העולה על רוחו .
אולם כאשר בירריתי עם עו"ד אם כדאי להגיש עירעור למחוזי יעץ לי לא לעשות כך בגלל האגרות של בית המשפט המחוזי והפקדה של 3000 ש"ח
לסיכום כל מי שנשפט על ידי שופט זה ורוצה להעביר לי חומר על מנת שניתן יהיה להוציא שופט זה לפנסיה מוקדמת מוזמן להעביר לי חומר המייל שלי : EL1011@WALLA.COM
תכתוב לי למייל ואני יעביר לך /לכל מי שירצה מדוע שופט זה צריך להוציא אותו לגימלאות מהר ככל הניתן
אלחנן
|
|
כתוב תגובה ל-
אלחנן
|
|
|
|
|
|
|
זריצה |
|
25/04/12 16:38
|
|
|
|
אלחנן שלום,
שמי זריצה ואני סטודנטית למשפטים. אני עוזרת לזוג מסויים בניסוח של ערעור על פסק דין של השופן מנחם הכהן. אחת הנקודות הבעייתיות בפסק דינו הייתה שהוא שינה החלטתו קודמת שלו עצמו. לפי מה שקראתי בפוסט שלך, גם אצלך התרחשה אותה הסיטואציה. אשמח אם תשלח לי את פסק הדין הרלוונטי שלך. האם ערערת עד פסק דינו זה ולפי איזה חוק בדיוק אסור לא לשנות החלטה של עצמו?.
תודה מראש ובהצלחה.
|
|
כתוב תגובה ל-
זריצה
|
|
|
|
|
|
|
john |
|
1/06/17 23:58
|
|
|
|
please call me on 0547742058
I am suffering from this judges unreal behaveiour
|
|
כתוב תגובה ל-
john
|
|
|
|
|
|
|
בן משה אברהם |
|
11/08/13 15:51
|
|
|
|
שלום לך אלחנן
מסכים איתך בכל ליבי
מנחם הכהן אינו ראוי לישב על כס המשפט
ימוגר השופט הל'ז ומיד
שופט אלים ומנבל את פיו
פסיקותיו אינן פסיקות והחלטותיו הן מבלי לעיין בחומר המובא לפניו ,
בור ועם הארץ גורם עוול נורא לכל הבאים לפניו
|
|
כתוב תגובה ל-
בן משה אברהם
|
|
|
|
8 |
|
|
נדב |
|
26/12/07 14:10
|
|
|
|
הפסיקות ההזויות של שופטי ביהמ''ש לפירוק המשפחה הם אינם דבר חדש. מצד שני אין כל תקדים בעניין הזה שכן זה בסך הכול בימ''ש שלום וההחלטות שלו לא מחיבות אף אחד ובודאי שלא שופטים שפויים. ובכלל, מדובר בצעד של כפיית גט ע''י עונשים וקנסות ולכן מדובר בגט מעושה. אם לא דיי בכך, מנחם לוקח לעצמו את הסמכות הנתונה לביה''ד הרבני באופן בלעדי. קביעתו יכולה שתחשב בגדר שיבוש והשפעה על מהלכי המשפט של ביה''ד הרבני.
מדהים כי הציבור נתון לפסיקות הצצות מתוך מוחו הקודח של שופט כזה או אחר המבוססות על אג'נדה אישית וקולות של ארגוני נשים הלוחות על אוזנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
נדב
|
|
|
|
9 |
|
|
דרור צעירי |
|
1/02/08 18:58
|
|
|
|
המנחם הזה מוכיח שלא כל כהן ואפילו עם הא הידיעה, עוסק בהכרח בקדשים.
החלטה נבזית מאין כמותה, נראה את השופט הנועז הזה מחייב בפיצויים אמהות מנתקות, עצוב עצוב עצוב. בתור אב העובר מסכת לא פשוטה אני מתקומם זועם ובז למערכת, בני אנוש אנחנו
אם תדקרו אותנו - לא נזוב דם? אם תדגדגו אותנו - לא נצחק? אם תרעילו אותנו - לא נמות? ואם תתעללו בנו -האם לא נתנקם?
"היה שלום שופטנו, אם זוהי השפיטה, בנכר הדרור, ופה הגלות"
וקח עוד קטנה, שופט נועז ופורץ גדרות והפנם!
"הרע שבשררה הוא שהעוצמה מפרידה אותה מן המצפון."
הרי מן הסתם שופט "נאור" "מצפוני" ו"חכם" שכמוך בטח מכיר את האימרה
"מי שמתחיל לעשות את הרע מתבסס עליו."
וואינני מדבר על ביהמ"ש לעינייני משפחה שבהיכלותיו משייט הכהן השופט שקרני השמש אינן חודרות שמה, שאין בו דבר מלבד רוח עמורה, מעשי סדום ומכות שוט.
וסתם פיסת רכילות קטנה ממאבטחי ביהמ"ש לענייני משפחה בירושלים, כשמגיע לחנית ביהמ"ש רכב ריק יורד ממנו כבוד השופט מנחם הכהן.
שבת שלום
|
|
כתוב תגובה ל-
דרור צעירי
|
|
|
|
10 |
|
|
יאיר תיבון |
|
2/02/08 04:03
|
|
|
|
השופט הנכבד מנחם כהן קבע שלחברינו אלחנן יש דירה, הבעייה היא שלא רק שהשופט לא ידוע איפה היא, אפילו אלחנן לא יודע - אולי יואיל מנחם הכהן להראות לנו איפה הדירה, שמא על הירח?
ככל שנאספים יותר פרטים על השופט מתקבלת תמונה עגומה וקשה - אוי לנו שאלו שופטינו!
יאיר תיבון - tibon@netvision.net.il
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר תיבון
|
|
|
|
11 |
|
|
שור |
|
2/02/08 16:10
|
|
|
|
עם כל הכבוד שופט בנותנו גט כפוי הוא מאפשר לאשה לקיים יחסים עם גברים שהם לא בעלה ואם בעלה לא הסכים לגט זוהיא בגידה וניאוף ועונש בצידה והילדים עשויים להיות ממזרים.לפי מנהל בתי הדין אסור לחייב גבר בגט כפוי או אישה וצריך לכבד את הדת.
צריך לזכור שאפר לגרום אסון לגבר או אישה שבני זוגם בגדו בהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
שור
|
|
|
|
12 |
|
|
דודו טוזפ |
|
2/02/08 16:21
|
|
|
|
צריך חוק שאשה מפרה את הסכם הנשיואין יהיה עליה לשלם לבעלה כתובה כמו שהגבר מחוייב לשם כתובתה כיום.
צריך גם לדעת שהחוק של משמורת קטינים חזקת הגיל הרץ הוא בלתי חוקי בעליל.
צריך גם חוק שאשה בוגדת בבעלה ובכך יכולהלהביא לו מחלות תענש גם כספית וגם פלילית.צריך גם חוק שעורכי דין לא ייצגו נשים שמרמות במשטרה על אלימות וצריך שגם נשים אלימות תענשנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
דודו טוזפ
|
|
|
|
13 |
|
|
אלחנן |
|
22/03/08 19:02
|
|
|
|
לכל המעוניינים לדעת מהי עו"ד נחליאלי ולמה נפסק הסכום שנפסק ( האם זהו פסק דין נוסף או שזה פסק הדין היחידי שנתן שופט זה וחייב את האב בסכום אסטרונמי - האם היה מחייב סכום זה אישה שמסרבת לתת גט לבעלה ?) ובכן אם העו"ד היא גיתית נחליאלי - היא עו"ד של עמותה מבוי סתום הנאבקת בגברים מסרבי גט ולכן השופט שעמד מול עו"ד של עמותה פסק מה שפסק לא מאמינים הנה ההוכחה כי אם זוהי עו"ד גיתית נחליאלי הרי מצורף הקישור :knesset.gov.il
הכותב גם היה במאבק משפטי ( אשתי /גרושתי לקחה אותה כנגדי בבית משפט לענייני משפחה והן בבית הדין הרבני בירושלים ) ולכן סביר להניח כי נפסק מה שנפסק לאב המסכן
אלחנן
|
|
|
כתוב תגובה ל-
אלחנן
|
|
|
|