w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מלחמת "חרבות ברזל" הוכיחה קיומו של תהליך ריקבון מטריד בחברה הישראלית המקיף את רוב תחומי הקיום הלאומיים שלנו, למן רמת הביטחון הלאומי ועד לאופיו ואיכותו של המשק, השירות הציבורי ומערכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יאיר גולן נבחר ברוב מכריע    כבר מזמן מפלגה זו לא קיבלה החלטה כה נבונה    קצין מעולה ומשכיל
אלי אלון
אלי אלון
בכתב התביעה נאמר כי התובעת תמר ליפשיץ הוצאה יחד עם עוד שישה נערים ונערות מן המוסד "משום שיש להם דעות קומוניסטיות והם קשורים למפלגה הקומוניסטית"
צבי גיל
צבי גיל
התמונות שהעולם, מלבדנו, קיבל ומקבל מעזה מראות שעזה ברובה היא עי חרבות ואין כמעט רובע שלם שעומד על תילו כפי שהיה    המצלמה מראה רחובות ריקים וכבישים שנהרסו או קבורים בערמות של בנייני...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שנת המשפט החדשה: גורלית למערכת ולדמוקרטיה?
מאת: איתמר לוין  |  02/09/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איזה קישקוש להנדסת מחשבות
  אוליבר וונדל   2/09/22 10:20
דמוקרטיה מחייבת מערכת משפט הוגנת מערכת הוגנת קורית רק בנוכחות משוב לתיקון שגיאות זה בדיוק מה שאין בפרקליטות ובמערכת המשפט תיקון מערכת המשפט בהכנסת שופטת כמו הקודמת המוערכת ...ששי ניצן דחף הצידה ...זה כל הסיפור. כאשר למערכת התיקון יש שיניים, לא יקרו מיקרים כמו רות דוד בלי המשך טיפול. לא יקודמו פרקליטים שמתעלמים מהחוק... ושניזקם גדול מהעבירות אותם הם "רודפים". כשבועת הרופאים...לפחות אל תזיקו PRIMUM NON NOCERE המאמר למעלה שמפחיד בשטיפת מח בהנדסת המחשבות.... טועה ומטעה בלשון המעטה. למערכת המשפטי אין שומרים. וכח משחית...כוח ללא בקרה משחית אבסולוטית. אנחנו כבר שם... כדברי קונן דויל בפי שרלוק הולמס.."למה הכלב לא נבח ?" כשתבינו מי חוסם את ההבנה שבעלי הכוח צריכים השגחה..תבינו מי שופך עליכם ...ומה הריח של הנוזל
כתוב תגובה ל- אוליבר וונדל
2
היום הפשע המאורגן שולט.
  משה ג.   2/09/22 10:26
אוי,ישנו שיטת בחירת השופטים קץ הדמוקרטיה, והיום כל הפושעים משתחררים ובתי הסוהר הפכו לבית ספר לפשע. זכויות האסיר גוברות על זכויות האזרח והפושעים והמחבלים מנהלים את בתי הסוהר. השופטים הגרועים בוחרים את חבריהם או משתלמיהם והארץ הפכה תוהו ובוהו. צריך שינוי לדמוקרטיה שנבחרי הציבור ינהלו המדינה אותם אפשר להחליף בקלות ואילו השופטים תקועים כמו מסמר בלי ראש. מי שחיבלו במינוי המפכ"ל יושבים בבית וצוחקים ומי שיזמו העלילה נגד גלנט צוחקים גם. מספיק עם השקרים של שלטון החק, הם השליטו שלטון מדינת פרוטקשן.
כתוב תגובה ל- משה ג.
3
שהמתפרה לתיקים תמשיך לעבוד
  כתב בגרוש   2/09/22 12:15
כתוב תגובה ל- כתב בגרוש
4
פשרת לוין?פחות2שופטים+1ח"כ+1שר
  ע_הראל   2/09/22 12:19
עצם העובדה שידידנו איתמר אינו מציע *שום* פשרה, כלומר שום תזוזה בשיטת חבר מביא חבר ההזויה מייסודה של אסכולת השיפוט של שושלת ברק^בייניש^נאור^חיות העריצה, הרי זוהי ההוכחה שהנ"ל לקח על עצמו את מלאכת החנופה כשופר מן המניין של ההגמוניה (שלא מודעת להגמוניותה כדברי אחינו הבכור אב"ח) ותו לא! ●☆● לדעתי מועמד הליכוד לשר משפטים הוא יריב לוין בס"ד, ושינוי *מידתי* בהרכב הוודעדה לבחירת שופטים (הפחתת 2 שופטים והוספת ח"כ 1 ושר 1 במקומם) יבוא אצלו רק בעדיפות *רביעית* - ורק לאחר מימוש שלושת היעדים הבסיסיים יותר (פיסקת התגברות, פיצול כובע היוע"מ לממשלה, והוספת תפקיד חדש של *נציב* הביקורת על גופי האכיפה והצדק שהוא במעמד זהה ומקביל למבקר המדינה - והוא יאגד תחתיו את מח"ש, ואת גוף הפיקוח והביקורת *ההדוקה* על הפרקליטות, ואת נציבות התלונות על שופטים אשר תבקר פסקי דין "חריגים" ולא רק הפרוצדורות באולמות המשפט; ובנוסף לכל אלה נציב הביקורת על מע' האכיפה והצדק הנ"ל גם יאגד תחתיו גוף ביקורת ייחודי על החלטות היועצים המשפטיים במשרדי ממשלה ובשלטון המקומי -כולל פיקוח על החלטות היוע"מ לממשלה בכובעו החדש כעו"ד של הממשלה מול בג"צ ומול עותרים ציבוריים ואזרחיים אחרים). ●☆● בהמשך אפרט בס"ד מדוע *חובה* על מדינת ישראל לבצע בס"ד את הרפורמות הנ"ל, בניגוד לחדלונו "האידאולוגי" המצער של ידידנו איתמר!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
פסקת התגברות מראש=תבטיח יציבות
  ע_הראל   4/09/22 06:06
איתמר טועה בטענתו כאילו אין חוקה בישראל - כי יש חוקה בוודאי שהיא האוסף של חוקי היסוד, והחשוב בהם הוא חוק יסוד הכנסת (שהיא הריבון בעם והמקור של כל סמכות שלטונית ללא עוררין) וכן חוק יסוד הממשלה לצד חוק יסוד [החקיקה] וחוק יסוד השפיטה - וכל אלה חוקקו (או תוקנו במשך השנים בס"ד) ברוב מוצק של 61 ח"כים. ●☆● וכאן חובה להציף את שאלת היציבות החוקתית, מה יקרה אם הכנסת תכניס תיקון לאחד מחוקי היסוד (כגון תיקון בהליך בחירת השופטים בחוק יסוד השפיטה)- ואילו בג"צ יפסול את התיקון הזה?! האם ניקלע אז למשבר חוקתי במדינה?! ●☆● ובכן התשובה היא *לא* (לא ניקלע לשום משבר חוקתי), אך זאת בתנאי שהכנסת תתקן מראש (ולפני כל דבר אחר), נניח בשבוע הראשון של הכנסת ה25, את חוק יסוד החקיקה (כמובן ברוב של 61 לפחות) - דהיינו תכניס בו פיסקה חדשה שהיא "פיסקת היתגברות", והיא שתאפשר לכנסת לחוקק מחדש (עם שינויים כאלה או אחרים) כל חוק שנפסל ע"י בג"צ, ובלבד שהחוק המחודש יאושר ברוב מוצק של 61 (שזהו *בדיוק* הרוב שהיה ממילא נדרש לכתחילה לחוקק כל חוק יסוד ו/או לתקן בו תיקונים). ●☆● ובכן זהו הפיתרון לטענת "התיקון לחוקה שאינו חוקתי" שהציג איתמר: תואיל נא הכנסת להוסיף *מראש* את פיסקת ההיתגברות הנ"ל לחוק יסוד [החקיקה] כאמור בשבוע ה1 של הכנסת ה25, כי אז נוכל להימנע לכתחילה מכל משבר חוקתי. ●☆● אך כדי לשמור על האיזונים והבלמים בין הכנסת (הרשות המחוקקת) לבין בג"צ (רשות השופטת) הרי החוק שתחוקק הכנסת מחדש יעמוג בתוקפו לשלוש שנים בלבד (או עד להשבעתה של הכנסת הבאה - מה שיבוא קודם).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
"מערכת המשפט"
  עידן א   2/09/22 13:37
יזכיר לי הכתב הנכבד איך טופלו הבעיות הבאות : עינויי עדים הבאת מאהבות דרישה לשינוי עורכי הדין של אלוביץ חדירה לנייד של פילבר איסור על מינויים זמניים בממשלת ימין מעצר אזרחים שקראו קריאות ליועמש מינוי מקורבת לשר המשפטים לתפקיד היועמש פסילת שופטים לבית המשפט העליון ע"י השופטים עצמם כי לא התאימו לאג'נדה ? (פרידמן גביזון ) אמון שפל במערכות המשפט ( לא רק בימין ) יש עוד הרבה אבל נסתפק בזה אודה לתשובתך ( שבטח לא תגיע )
כתוב תגובה ל- עידן א
6
השררה תעוור עיני שופטים
  עובד 1   2/09/22 13:44
איתמר לוין יודע בדיוק כמוני שהאצולה המשפטית, שרובי ריבלין כינה "כנופיית שלטון החוק", לא הסכימה לא מסכימה ולעולם לא תסכים מרצונה החופשי לכל שינוי של שיטת המשפט שהמציא ממוחו ההוזה אהרן ברק - אלא רק בהפעלת כוח, והצד האלים כאן הוא קודם כל וראשון לכל צד האלימות המשפטית. חוליי מערכת המשפט יסודיים ועמוקים הרבה יותר מן הפרטים הבודדים שמרכיבים אותם (שלוין בורר מהם רק קומץ קטן שנוח לו לטיעוניו) והם נובעים מהחולשה האנושית הבסיסית של כל בעלי שררה: כוח משחית, כוח אבסולוטי משחית אבסולוטית. בית משפט עליון שמראש רואה עצמו רשאי לפסוק לפי קריטריונים עלומים ועמומים כמו "סבירות" ו"מידתיות" בוודאי ובוודאי שיזרוק לפח כל קריטריון חוקי שלא ימצא חן בעיני שופטיו, בין משום שהוא נוגד את האידיאולוגיה הפוליטית של השופט, בין משום שאחד הצדדים הוא קרוב משפחתו ובין משום שסתם התעורר באותו בוקר על צד שמאל. כמובן שאפשר כאן להוסיף מגילה שלמה על החוליים, הפוליטיזציה, השחיתות והסירחון של מערכת המשפט שחלחלה לכל אגפיה (ר. שי ניצן, ליאת בן ארי וכל הרשימה המשתרכת אחריהם). יקצר המצע, אבל מספיק להביא את הנתון שהינו עובדה סטטיסטית בלתי ניתנת להפרכה: אמון הציבור בבית המשפט לפני תקופת אהרן ברק עמד על כ-98%, ואחרי ההפיכה השיפוטית שהאייאתוללה הגדול כל כך מתפאר בה, אמון הציבור מגרד בקושי, ומלמטה, את ה-40 אחוז. שום פלפולי מילים לא יטשטשו נתון זה, שזוהר כשמש בשמיים ומדבר בעד עצמו יותר מעשרה ביבי נתניהו ו 500 מגיבים של ניוז 1.
כתוב תגובה ל- עובד 1
7
מאמר שנלעס כבר
  באום   2/09/22 14:26
החברה האנושית מבוססת גם על מאבקי כח וגם על הגיון,שכל ישר וערכים. כל אחד שואף לקבל חלק גדול יותר של העוגה והשכל הישר ההגיון והערכים אמורים לאזן את השאיפה והיצר של האדם או של הקבוצה. כאשר האיזון מופר פורץ עימות ועימות כמו עימות מתפתח לפעמים לכיוונים בלתי רצויים. מערכת המשפט אינה יכולה להוציא את עצמה מאזורי היצר ומאבקי הכח,הנסיון לשוות לה תדמית מלאכית הוא פתטי להחריד ואנשיה הם לא יותר מאשר בשר ודם בדיוק נמרץ ואחד לאחד כמו כל פוליטיקאי מתחיל או ותיק. אך טבעי הדבר שאנשי מערכת המשפט שואפים לנכס לעצמם עוד ועוד מאותה עוגה מדוברת אבל אם הם לא יפעילו את ההגיון ,השכל הישר ואת הערכים,יש לשער שבאמת יפרוץ עימות שבסופו של יום יפרק לחלוטין את מערכת המשפט. מעבר לים קיימות דמוקרטיות למהדרין בהן לא השופטים בוחרים את השופטים אלא גופים פוליטים כאלה או אחרים ובתי המשפט לא קובעים שם מדיניות ואם לגרש מסתננים או לא, ואגב,הפלא ופלא,שום "קץ הדמוקרטיה" לא חל שם,מה גם ששופטים נכבדים מן העבר התבטאו בחריפות נגד האקטיביזם השיפוטי שאסכולת אהרון ברק הביאה לארץ, אז מה,גם הם רצו להביא לקץ הדמוקרטיה? אז הכל זה עניין של מאבקי כח ומי שמנסה למכור לנו את הסיפורים על "הדמוקרטיה וסופה",שימצא את הגנון הקרוב לביתו וישליך לשם את מרכולתו.כולם מבינים את חשיבותה של מערכת המשפט,אבל חוץ מחשיבות זו,ישנם עוד כמה דברים חשובים,החזון של "כל הארץ משפט" הוא לא רק מגלומני,הוא גם אווילי.
כתוב תגובה ל- באום
8
הפוך איתמר הפוך !!!
  משפטן ותיק   2/09/22 14:50
רק ממשלת ימין תחלץ את עם ישראל מהתקופה החשוכה שהכניס אותנו אליה השלטון הדיקטטורי של המערכת המשפטית... מעניין איתמר מאימתי הפכת לסמולן ושופר של הדיקטטורה הזו?
כתוב תגובה ל- משפטן ותיק
9
רק נדמה לך שאתה חי בדמוקרטיה
  טירה   2/09/22 15:11
היום. המיעוט שולט על הרוב בכל מוקדי הכוח - באקדמיה, בתרבות, במשפט, בתקשורת. איפה בדיוק הדמוקרטיה שם? הכנסת שווה לקליפת השום, והרשות המבצעת תלויה במערכת המשפט שהשתלטה עליה. צריך ריסון ואיזונים כדי שתהיה כאן דמוקרטיה. מה בדיוק מאוזן במוקדי הכוח? דמוקרטיה בישראל הם סיפורי סבתא. אנחנו כבר מזמן לא מדינה דמוקרטית ועוד מעט גם לא נהיה מדינה יהודית. לא בשביל המדינה הזאת באנו ארצה.
כתוב תגובה ל- טירה
אנחנו חיים בדיקטטורה משפטית
  שמואל א'   2/09/22 18:52
כפי שכתבת, כיום אין בישראל דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- שמואל א'
10
עצמאות הרשות השופטת
  נפתלי גור אריה   3/09/22 17:57
אכן ככתוב. הרשות המבצעת שולטת ברשות השופטת . הדבר לא היה מתרחש בתקופתם של הנשיאים שמגר, בייניש, ברק, גרוניס נאור. בטרם מונתה נתניהו קירב אליו את השופטת חיות והזמין אותה לצילום משותף. התרעתי בפניה על הסכנה בדבר אך היא לא שהתה .זו טקטיקה שלטונית ידועה בקרב ארגונים מסוימים. שיטת הסניוריטי היא רעת הכל. שש הצעות חוק לשינויה נמצאות על שולחן הכנסת כאבן שאין הופכין אותה. היוזמים הושתקו. שיטת הסניוריטי היא מקבילתה של שיטת הפז"מ בצבא. למעשה מי שקובע מי יהיה נשיא ביהמ העליון הוא חשב בתי המשפט/הרשות השופטת. רק הוא ולא אחרים מלבדו.ולמה? כי רק הוא יודע במדויק את הותק של כל שופט הוא הרי חותם על תלושי השכר שלהם.שום נימוק אחר אינו משפיע על בחירת הנשיא. לא מחקר, לא פרסומים לא כישורי ניהול, לא שיעור קומה לא כלום.אין עוד ארגון אחד בעולם הפועל על פי גיל.פרפ דפנה ברק ארז ניהלה בהצלחה רבה את הפקולטה למשפטים באונב. ת"א. פרסומיה האקדמיים העשירים רבים. שמה המקצועי התפרסם בטובות שבאוניברסיטאות ארהב. לה שיעור קומה אישי מקצועי אקדמי מוכחים. לה ניסיון עצום בניהול גוף גדול . דומה לה פרופ גרסקופף גם הוא עתיר פרסומים וכיהן שנים רבות בראשות האגף הבינלאומי בפרקליטות הצבאית. אין דומה לשניהם מקרב כל שופטי ביהמ העליון.תחרות בין שופטים חיונית.אדם לא נולד להיות נשיא.לשופט עמית אין השכלה אקדמאית גבוהה הוא איננו בעל שיעור קומה משפטי מקצועי ניהולי המאפיל על עמיתיו. הוא כיהן רק בביהמ בחיפה ולא בבית משפט אחר. הוא לא עבד בתביעה הפלילית ולא באזרחית.הוא לא רכש ניסיון במגוון תחומי המשפט. לותק בביהמ העליון אין כל משקל בהגדרת תפקידיו הרבים של נשיא ביהמ העליון בישראל.נשיא ביהמ העליון הוא ראש וראשון ברשות השופטת ועליו החובה למנוע מהרשות המבצעת התערבות בתחומה של הרשות השופטת.הנשיאים שקדמו יצרו את מודל האישיות לתפקיד הנשיא.חובה חיונית בעת הזו להקים בכנסת וועדות שימוע פומביות למינוי שופט לביהמ העליון לרבות הנשיא בדומה לוועדות הסנאט והקונגרס. השנה הבאה תהיה חשובה לא בגלל הפוליטיקה במשפט אלא כדי להחזיר לקדמותו את המשפט האזרחי שדורות של שופטים ופרקליטים וחברי כנסת בנו בעמל וביזע ואיילת שקד אחת הרסה אותו ושרפה אותו בן לילה כבסיפור העלילה על נירון קיסר. גם חוק חדלות פרעון שצריך היה להיות נהיר לכל אדם לא רק משפטן , הפך תחת ידיה למונומנט מסורבל בלתי מובן שלו 600 סעיפי חוק שאיש לא יכול לקוראם ולשבצם. מה שמוכיח כי בהעדר ביקורת עצמאית וחזקה יכול שר אחד למחות במחי ידו עבודת דורות של משפטנים ומיליוני שעות חשיבה עיון מחקר כתיבה רק כי אותו שר ריק מתוכן חסר כל ידע במשפטים רוצה להנציח את שמו באמצעות החרבת הקיים. הסכנה לרשות השופטת איננה מכיוונו של נתניהו , היא מכוונה של איילת שקד.אם הוא ינצח בבחירות הוא ימנה אותה לשרת משפטים ללא חברות בכנסת על מנת שהיא תהיה הקבלן המבצע את נקמתו . ואשר לסכנה מפני נתניהו הקורא את תולדות רומא יגלה בקריאתו את סופו של יוליוס קיסר בתאריך 44 לפנה"ס ביום 15 לחודש מרץ. הסכנה מפני נתניהו היא הסכנה מפני תופעת אוקטביאנוס קיסר.שזכה לתואר אוגוסטוס -"הנשגב". שבעקבות שירת הסדרים פוליטיים עם יריביו ועם הסנאט ברומא הקים צורת משטר חדשה - הפרינקיפט- לפיה ניתנה לו סמכות של שליט יחיד. אלה שני המוקדים המסוכנים שאת עלייתם חובה למנוע כדי לשמור על עצמאות משטר הרשויות בישראל והמעיין בקפידה בתולדות רומא ימצא בהן את הפתרון למניעת עלייתם.
כתוב תגובה ל- נפתלי גור אריה
11
תגובות הקוראים
  מ. עמיר   3/09/22 18:55
מר איתמר לוין, שים נא לב שכל 9 המגיבים וכל 7 המגיבים בפייסבוק תוקפים את דבריך ומבטלים אותם לגמרי. בבקשה קרא נא בעיון את דבריהם והסק את המסקנות. סמולן חובש כיפה. מי יתן ויקום שלטון ימני על מלא מלא ב-1 בנובמבר ויריב לוין יהיה שר המשפטים. אמן.
כתוב תגובה ל- מ. עמיר
12
אם הייתה מברר
  פלג א   3/09/22 21:07
כמובן מה שלא תומך בתיאוריה לא מובאת במאמר, גם ציפי לבני לא כינסה את הועדה למינוי שופטים כי לא הצליחה למנות את אלה שרצת. אך כמובן זה נשמט כי לא תואם את האג'נדה של לוין. האם מר לוין יכול להסביר לקוראים מנין התיאוריה של אמת לשעתה, באיזה חוק זה כתוב?
כתוב תגובה ל- פלג א
13
חשבתי שאתה פרשן משפטי
  שאול א.   3/09/22 22:27
אבל מסתבר שההבנה המשפטית שלך שואפת לאפס. אילו ידעת מהם הכשלים בשיטת המשפט הישראלית, לא היית מוציא תחת ידך גיבוב חובבני כזה של דברי הבל. קו מחבר אחד בין הכתבות שלך על טרמפ, נתניהו ובתי המשפט. מסתבר שאתה עוסק בפוליטיקה ולא במשפט. אילו הייתי יואב יצחק, הייתי נפרד ממך לשלום. אפשר לבקר את נתניהו. האמת היא שצריך לעשות זאת. אבל מה שאתה עושה הוא הנדסת תודעה. ובמילים פחות מכובסות: אתה משקר באופן מודע מתוך שיקול פוליטי. אינך שונה מברוך קרא; בן כספית; רביב דרוקר; אמנון אברמוביץ וכו'. ההבדל הוא רק בכך, שאת ההבלים שלך אתה כותב באתר של יואב יצחק. זה שלפחות משתדל להיות אובייקטיבי, הגון ומקצועי. אינך שייך לאף לא אחת מהקטגוריות הללי.
כתוב תגובה ל- שאול א.
14
הפופוליזם בהתגלמותו
  קובגר   4/09/22 08:12
רק לא ביבי השתלט עליך ודי מזמן אתה מתרכז בבתי המשפט ושם צריך לעשות תיקונים כולל בבחירת שופטים....אבל מה שטוב בארה"ב אצלך לא מתאים לארץ למרות שהם דמוקרטיה במיטבה....אבל כאן ששופטים בוחרים את החברים שלהם...את אלו שדומים בדעתם, איך לא בחרו בפרופ' רות גביזון....כי ברק אמר שהאג'נדה שלה לא מתאימה לו" לגאון !?!? ומה עם הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה.... כך את מנדלבליט, איך תקע מהלכים בממשלה הקודמת, התערב בכל דבר...מניעה משפטית....וראה את היועצת הקיימת...להיפך...נעלמה !!! המימד החמישי..כולל מכירת ציוד לקטאר...לא חוקרים, שיפוץ המבצר ברעננה בעשרות מיליונים (אבל בקבוקים ממוחזרים חוקרים), מינוי בן זוגה של זנדברג ועוד רבים....לא ביבי לא חוקרים...צר לי אבל היית פעם עיתונאי מוערך...לאן נעלמת ????
כתוב תגובה ל- קובגר
15
עדיפה עליך עריצות המיעוט
  יהוידה   4/09/22 08:59
לעריצות המיעוט שבה אנו חיים, מר לוין, יש שם: דיקטטורה משפטית
כתוב תגובה ל- יהוידה
16
מר לוין חושב שהקוראים מטומטמי
  זיזי לה מאר   4/09/22 10:27
מר לוין היקר, פני הדור כפני הכלב נאור כנשיאת בית המשפט העליון חתומה על "אסור לממשלה להפקיע את אתר מירון" וד"ל. ממשלה בראשות הלכוד בקשה להפקיע את האתר, כדי לעשות סדר. בית המשפט העליון חשב שהוא יותר חכם מכולם ואסר על הממשלה להפקיע. בית המשפט העליון לא חייב להכנס לתחום הרשות המבצעת. הוא לא מבין כלום בבצוע ובכל זאת הוא מתערב בגסות רוח שנובעת מ"כחי ועצם ידי". אני מציע לך ולשופטת נאור לבדוק את תפקוד בית המשפט העליון בנושא מירון ולא את תפקוד הש"ג. פעם חשבתי שאתה חכם. מצטער, אריה הרמלין
כתוב תגובה ל- זיזי לה מאר
17
מערכת המשפט עצמאית יותר מדי
  טירה   4/09/22 11:54
ושולטת בכל שאר המערכות. זו הבעיה! צריך ריסונים ואיזונים! מערכת המשפט יצאה מכל פרופורציה. בגלל זה יש היום כאוס ואנרכיה. היא לא מאפשרת לממשלה לשלוט ולכנסת לחוקק. זו הבעיה ואת זה צריך לפתור על ידי חוק הפרדת הרשויות.
כתוב תגובה ל- טירה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il