w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
שיעור היירוט של כטב"מים נמוך משמעותית משיעור יירוט הרקטות. במערך ההגנה האווירית הודפים את הטענות כאילו לא נערכו מראש לאתגר ומסבירים זאת במורכבות - גודל הכטב"מים, משך המעוף הקצר, הט...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק ההיסטוריונים יקבעו בעתיד - וגם אז תהיה מחלוקת - מה היה נכון ממה, אך הפור נפל ומבחינה רגשית הוא בוודאי עונה על ציפיותיי
רון בריימן
רון בריימן
תזכורת לבני גנץ: מצב החירום עדיין קיים, ואף מחמיר    מכתבי ההתפטרות של שרי המחנה הממלכתי צפויים להיכנס לתוקף רק למחרת חג השבועות    אם כך, עדיין לא מאוחר מדי לנתניהו ולגנץ - ולא רק ל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אומץ ליבה, דבקותה באדמתה, גאוותה הלאומית, אפילו שלוותה של אורה חתן, אכן מעוררים השתאות, קרן אור בצפון המופגז    "מרוב שאני עסוקה בעניינים שלי, לא תמיד אני שומעת את הבומים. אין לי זמ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תפוח רקוב
מאת: רון בריימן  |  19/04/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הטייס מייצגת את חברת אלעל
  ד"ר עדי ירדן   19/04/23 09:11
חברת אלעל בחרה צד פוליטי. במצב זה, מוזמן לסוע בחברה רק מי שבעד המשך הדיקטטורה של הבג"ץ ושליחיו במערכת המשפטית.
כתוב תגובה ל- ד"ר עדי ירדן
"אל על בחרה בצעד פוליטי" ?
  שלמה המגיב   19/04/23 11:43
טימטום של טייס אחד מבין אלפי עובדי אל על , אינו מצביע על כך , "שהחברה בחרה צעד פוליטי". מדובר בחברה פרטית לחלוטין ( בעלת מניות בבורסה ) , ואינך יכול לאפיין חברה עיסקית , על פי איזה אידיוט אחד והמבין יבין. נ.ב. ראה תגובתי הנוספת בעניין בהמשך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
התנצלות של הטייס בקולו + פיטור
  ד"ר אלי רון   19/04/23 09:47
לא פחות. לאחר מכן, בין חתימה אחת לאחרת בלשכת התעסוקה, כדי שיבדק על ידי אורולוג. זאת על מנת לסדר לו את מערכת האוריאה שעולתה לו לראש.
כתוב תגובה ל- ד"ר אלי רון
3
שכרון המטת הכֶאוס והוצאת הדיבה
  דר' גדי אשל   19/04/23 09:58
אין ספק שקיצוני מחנה 'אתה לא אח שלי' מעופפים היום שיכורי נצחון ושיכורי המטת כאוס על המדינה, לאחר שהצליחו לְפַגֵּעַ במדינה ובעם, ולהכניע אותם. במיוחד לאחר האיוּם בפרוק צה'ל ובהפקרת בטחון ישראל - בכוונת מכוון. הם מרגישים היום חסינים לגדף ולנאץ את ישראל כאוות שנאתם, להאשים את רוב העם בנאציזם, ולהוציא דיבת ישראל חופשי חופשי ובכל המדיה של העולם החופשי. אך עם חפץ חיים חייב לשים לזה סוף. לשים סוף עכשיו, ובאופן נחוש.
כתוב תגובה ל- דר' גדי אשל
4
שאני אסכים עם בריימן !!
  שלמה המגיב   19/04/23 12:06
התנהלות קברניט המטוס הינה "בעייתית" ולדעתי החברה צריכה לפטרו לאלתר כבלתי מתאים לתפקידו ולאו דוקא עקב דעותיו הפוליטיות. והנימוקים: 1) שימוש בקשר הפנימי במטוס , שלא קשור להתנהלות הטיסה , אלא להבעת דעות אישיות !! , נו , מחר יביע דעתו כנגד הלהט"בים , או בעד הקפיטאליזם , או כנגד השכן שלו שמלכלך את הגינה בבניין. 2) סף סבלנות נמוך של טייס , שלא מסוגל להתאפק ועושה במודע מעשה שהינו יודע , שאינו ראוי , ויש חשש שיכולתו בכשירות קבלת ההחלטות , הינה פגומה והוא עלול לסכן את הנוסעים עקב כך , גם בקבלת החלטותיו כקברניט בהטסת המטוס. נו , מחר יבחין באיזה נוסע , שעיצבן אותו בחייו האישיים בעבר והוא יטלטל את המטוס , כדי להביך ולהפחיד את הנוסע . נ.ב. התנצלותו מאוחר יותר , לא נומקה על ידו בכך שכשל , או התנהל באופן "בעייתי" כקברניט המטוס , אלא הבעת צער כלפי מי שנפגע מהתנהלותו וזו עוד הוכחה שאינו מודע בכלל , לחומרה של מעשהו ולהשלכות לכך על כשירותו כטייס שצריך לקבל החלטות בקור רוח וללא פרמטרים אישיים זרים , שישפיעו עליו. וואלה , הייתי מפחד לטוס עם טייס כזה ולאו דוקא עקב דעותיו על דמוקרטיה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
מדוע לפטר את הטיים?
  פרופ' יוסף רבני   19/04/23 13:20
הביקורת שהוטחה בטייס מוצדקת, אלא התנהלותו הבלתי נאותה גרמה וגורמת נזק לחברה שבה הוא עובד בשל ההשפעה השלילית על חלק מהנוסעים שבמחאה יטוסו בחברות אחרות. יהיה זה מוזר אם חברת אל על תמשיך להעסיק אדם שגורם לה הקבה יותר נזק מתועלת.
כתוב תגובה ל- פרופ' יוסף רבני
האם יש רק תפוח רקוב אחד
  תל-אביבי   20/04/23 16:30
או שמא בערוגה של אל על יש הרבה תפוחים רקובים, ואז אין מה לעשות אלא לסגור את אל על. זהו נזק כבד שמנהיגי האופוזיציה גורמים למדינה. חוסר אחריות של הצמד לפיד וגנץ, ובמיוחד הראשון.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
6
לא להאמין:שאסכים עם שלמה המגיב
  דר' גדי אשל   19/04/23 13:21
א. לא להאמין: שאני אסכים עם שלמה המגיב!! ב. עם זאת, התגובה שלך - שלמה, היא למקרה פרטי, ולא לפסיכוזה הציבורית שהביאה לטמטום זה
כתוב תגובה ל- דר' גדי אשל
זה רק דוגמא "לפסיכוזה הציבורית
  שלמה המגיב   19/04/23 14:31
זה אכן מקרה "פרטי" , אבל הוא בהחלט מאפיין את "הפסיכוזה הציבורית" של ההנהגות הפוליטיות שלנו , מכל הזרמים הפוליטיים , שרים וחברי כנסת , האמורים לקבוע את גורלנו ואנו אמורים לסמוך עליהם , שישקלו נכון את החלטותיהם בהנהגת המדינה , ולא יהיו מושפעים בהחלטותיהם ע"י פקטורים שלא ממן העניין , ובגין כל מיני "שריטות אישיות" שיש להם בחיים הפרטיים שלהם. נו בחייך אדון אשל , רק לצפות ולשמוע תובנות של שרים , וחברי כנסת מסויימים שקובעים את גורלנו , השערות סומרות . חברת כנסת שמאשימה את נשיאת בית המשפט ברצח הילדים בנוה יעקב , חברתכנסת שסבורה שיש לכבוש מחדש את רצועת עזה , ולהשיב את הישובים שפונו משם , שר ( חבר קבינט ביטחוני !) , שמתנגד שיולדות יהודיות , יטופלו באותו חדר בבית חולים עם יולדות ערביות וממליץ להשמיד (!!) כפר פלשתינאי על כי רצחו שם יהודים ( הרוצח היה בכלל מכפר אחר !) , סגן שר חינוך ( אבי מעוז ) אומר במפורש בראיון בתיקשורת , שתפקיד האישה הינו ללדת ילדים ותו לא ! , שר ( נוסף במשרד המשפטים ) , מעביר את רגשי הנחיתות "והשריטות האישיות " שלו , לתובנות בדבר חצי עם שהסבא והסבתא שלו נולדו באזור מסויים בעולם , "שמשפילים" ( לא פחות !) את חצי העם האחר , שהסבא והסבתא שלו , נולדו בתפוצה אחרת , ברמה של גזענות מטורפת , וחברת כנסת ממר"צ ( בכנסת הקודמת ) שמצדיקה את "הפנסיות" שנותן אבומאזן לרוצחי יהודים , כפי שמדינת ישראל נותנת פנסיות לאלמנות המלחמה שלנו , ואני יכול עוד להמשיך עוד ועוד בטירלול הזה של אנשים שקובעים את גורלנו והמבין יבין. נו , מתי ייפסק טירוף המערכות הזה ? , אולי בכל יתעשתו כבר כל מנהיגנו ויעשו לזה סוף ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
תפוח רקוב
  דר יואל מלמד   19/04/23 14:37
אין ספק שהאיש שלקח את יושבי המטוס בשבי וחושב שדברי אלוקים חיים יוצאים לו מהפה חייב להיות מוקע ומפוטר . חסרי דמוקרטיה שכזה שלוקחים את האנשים שהם נותנים להם שרות כשבויים לגחמותיהם ההזויות צריכים להיות מורחקים מעבודה עם ציבור לחלוטין. הם גם עלולים לסכן את הציבור אם יראה שאינו מסכים עם דעותיהם .
כתוב תגובה ל- דר יואל מלמד
8
תפוחים "אינטרסנטיים", בבוסתן
  וינטר הניה   19/04/23 14:37
"כרם היה לידידי... ויעזקהו ויסקלהו ויטעהו שורק ויבן מגדל בתוכו וגם יקב חצב בו, ויקו לעשות ענבים .... ויעש באושים". ועתה יושב ירושלים ואיש יהודה, שפטו נא ביני ובין כרמי, מה לעשות עוד לכרמי ולא עשיתי בו מדוע קיויתי לעשות ענבים ויעש באושים...."
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
9
אל על כנקודת ארכימדס
  עובד 1   19/04/23 15:12
פיטוריו של הטייס גינצבורג, במידה וייעשו, לא צריכים לשנות מבחינת היחס של מצביעי הימין לחברה זו. אפשר להזכיר עוד את סירוב טייסי החברה להטיס את נתניהו, כדי להעיד שהתפוח הזה ממש איננו היחיד שרקוב שם. יש כאן הזדמנות יוצאת מן הכלל להפגנת הימין הגדולה ביותר, הפגנה של מיליונים תרתי משמע, להצביע לא ברגליים אלא בכנפיים. הסיסמה ביחס לאל על (וגם ביחס לחברות מסחריות אחרות שנטלו/נוטלות חלק בביזוי הצבעת הרוב במדינה) הסיסמה היא: "יש אלטרנטיבה!" מקרה אל על יכול לשמש כנקודת ארכימדס לפעולה המשמעותית ביותר ששניים וחצי מיליון בוחרים מסוגלים לעשות, והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- עובד 1
מה אתה רוצה מאל על , עובד ?
  שלמה המגיב   19/04/23 16:37
אל תאמין לשטות הזו שפורסמה בזמנו בתיקשורת , שמכל מאות טייסי אל על , לא נמצא צוות מתאים שיטיס מטוס כולשהו ( שעל טיסה זו מקבלת החברה כסף , כחלק ממחוייבותה לבעלי המניות שלה !) , רק עקב הפרסונה שאמורה לטוס באותה טיסה !!.נו באמת , עובד , החברה הכחישה בתוקף את השטויות הללו , שפורסמו , והיה מדובר במציאת צוות מתאים להטסת המטוס הספציפי , בטיסה שלא תוכננה מראש בלוח הטיסות וזה הכל. נ.ב על איזה "ביזוי הצבעת הרוב במדינה" , אתה מאשים את אל על , עובד ? , האם אם אזרח כולשהו , שמתנגד ומוחה על איזה החלטה של ממשלתו , זה המשמעות שהוא "מבזה " את אילו שבחרו בממשלה הזו ? , נו , ואם נתניהו בעצמו כיו"ר האופוזיציה הקודמת , מחה כנגד החלטות הממשלה דאז , שקיבלה את אמון הכנסת , גם כאן היית מגדיר זאת "כביזוי" של מי שבחר בממשלת בנט לפיד ? . יאללה עובד , גם אתה נסחף עם "הפסיכוזה המטורללת" של מה שקורה כעת במדינה ?, הכל אצלכם שחור או לבן ואין אצלכם שום דבר באמצע ? , או שאתה איתנו (טוען כל צד במפה הפוליטית שלנו ), או שאתה בוגד במדינה ואתה הורס אותה ? , כל האמת , הצדק וההתנהלות הנכונה הינה רק בצד אחד ?, אולי הגיע הזמן להרגיע עובד , ולא להצטרף לטירלול הזה ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אסביר לך שלוימלה
  עובד 1   19/04/23 22:08
אני מודה ומתוודה: אין לי כלום נגד אל על כחברה מסחרית. אין לי נגדה יותר ממה שיש לביריוני הפגנות המחאה נגד הבנקים שהם הבטיחו להפיל, הכלכלה שהם הבטיחו למוטט, אזרחי ישראל שאותם הם חוסמים בכבישים והשם הטוב של המדינה שהם מנסים להרוס מעל כל במה בחו"ל. כל הנ"ל הם רק כלים בידיהן של החונטות השולטות - האוליגרכיה המשפטית והאוליגרכיה הצבאית - בהפיכה שהן מבצעות כנגד ממשלת נתניהו. אני מציע את אל על בתור כלי להוכחה שהימין יכול לגרום לנזק הרבה יותר גדול מזה שמנסה השמאל לעולל. זוהי לדעתי הפגנת המיליון האמיתית של הרוב בישראל. אל על תהיה הקרבן (והיא תהיה, ברמה כזו או אחרת) שענישתו הכלכלית תוכיח את העוצמה הנתונה בידיו של הרוב הימני במדינה באמצעות כוח הקנייה שלו, שהוא אדיר רק מפני שהוא רוב, בדיוק באותה מידה שעוצמת החונטות - למרות שהן מיעוט - טמונה ביכולתן לחסום כבישים, לזכות בהתחנפות המשטרה ובהגנה טוטאלית של התקשורת, להוציא את השקעותיהם מן הבנקים ולנרמל סרבנות בצה"ל. אם הימין יצליח למוטט את חברת התעופה הלאומית שלנו, או לפחות לגרום לה להפסדים משמעותיים, זה לא יהיה בגלל שכל האנשים באל על הם רשעים, אלא בגלל שזו הזדמנות פז, והדרך היעילה ביותר, ללמד לקח את כל הצבועים האריסטוקרטים שמקבלים הזדמנויות זהב מהמדינה ויורקים לה בפנים. במלחמה כמו במלחמה, שלוימלה - ומי שהכריז את המלחמה זה לא אנחנו.
כתוב תגובה ל- עובד 1
והאזרחים הימניים לא יינזקו ?
  שלמה המגיב   19/04/23 23:21
עובד מציע "ללמד לקח את הצבועים האריסטוקרטים " , באמצעות "גרימת נזק הרבה יותר גדול" לאזרחי ישראל ולכלכלתה ( "חברת אל על תהיה הקורבן" !) , וכך "יוכיח" הימין" שגם הוא "יכול לגרום נזק" !!. וואלה , האם בהצעתך המטופשת לא ייגרם נזק גם לאותם האזרחים הימניים ? , מה זה ? , "תמות נפשי עם פלישתים " של הימין ? , נו , אולי תציע גם שהימין יפוצץ את בניין בית המשפט העליון , כדי "להוכיח" שגם הוא "יכול, ? , או אולי תציע שהימין יעשה מצור על ירושלים , כדי "להוכיח שגם הוא יכול" ולא מעניין אותך מי האזרחים ( כולל הימניים !) שיסבלו , "מדרכי ההוכחה" שלך , שגם "הימין יכול" . נראה לי עובד , שאתה לא אזרח יותר נורמלי , מהטייס האידיוט נשוא המאמר , ואני מקווה שאתה לא מייצג את תומכי נתניהו , אלא סתם אזרח שאיבד עשתונות ומה שמעניין אותו זה "מלחמה כמו במלחמה " וגורל המדינה , מעניין את הסבתא שלך. תגובתך כעת עובד , ממש מביכה ומתאימה לתגובה של ילד בגן ילדים , שהגננת לקחה ממנו צעצוע ונתנה אותו לילד אחר והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אלימות? השתגעת?
  עובד 1   19/04/23 23:59
כעת קרא מחדש את תגובתך אבל בכל מקום שכתוב "ימין" קרא "שמאל", וכל מקום שכתוב בו "אל על" יוחלף ב"הבנקים, כלכלת ישראל, צה"ל". זה יתחיל בערך כך: "אז שלוימלה, והשמאל לא יסבול מזה שהבנקים יתמוטטו?..." וכו' וגו'. אגב, הימין לא יסבול מהתמוטטות של חברת אל על כי כמו שכתבתי יש אלטרנטיבות. ועל הדרך עוד הבדל ענק בין מחאות השמאל למחאת הקניות של הרוב הימני: אתה בעצם מציע לי (באירוניה כמובן) לאמץ את דרך המחאה האלימה והברוטלית של מתנגדי הרפורמה, שאנו רואים יום יום בכבישים. אבל, ידידי היקר, במחאה המוצעת כאן אין ולו שמץ ולו בדל של אלימות, לא נגרם נזק לאף אזרח (חוץ ממפוטרי אל על כמובן) והפעולה היא פאסיבית לחלוטין; בסך הכל עניין של איפה אתה קונה כרטיסי טיסה. כנ"ל הזמנות למלונות פתאל, צ'מפיון מוטורס ו... נראה לי שזה יספיק. הֱיֵה בטוח שבפעם הבאה שביבי יבקש לטוס לחו"ל טייסי אל על ירוצו לעמוד בתור ויפילו איש את רעהו באגרופים כדי לזכות בכבוד. מ.ש.ל (מה שרצינו להשיג).
כתוב תגובה ל- עובד 1
מי דיבר על אלימות , עובד ?
  שלמה המגיב   20/04/23 12:40
1)מהיכן הבנת שאני "מתלהב" מהתנהגות אלימה ( "סגירת כבישים..הפגנות מול בתים פרטיים.." ) של מיעוט מבוטל מאילו שמפגינים כנגד הממשלה ? , אני מגנה זאת בתוקף ואף גנץ ואיזנקוט אמרו במפורש שהם מגנים זאת . 2)על פי איזה בסיס עובדתי אתה קובע , שציבור המוחים נגד הממשלה , מעוניין "..שהבנקים יתמוטטו..כלכלת ישראל תתמוטט..צה"ל.. " ? , מה אתה ממציא לנו כאן עובדות , כדי לשכנע שגם הימין ראוי שיעשה "נזק" למדינה ? , נו ואם זה היה נכון ( המחאה מטרתה לעשות נזק למדינה !) אז גם אתה ממליץ שגם הימין יחקו את ההתנהלות השלילית הזו ? , מה קורה לך עובד !!. 3)איזה "רווח" יהיה לתומכי הממשלה הנוכחית ונתניהו , אם חברות כלכליות יתמוטטו ( "..צמפיון מוטורס..מלונות פתאל..אל על.." ) כלכלית ? , האם רק "השמאלנים" שעובדים אצלם ,יאבדו עקב כך את מקור פרנסתם ? , מה קורה לך עובד ? , ואתה עוד מבקר את התובנות של הירונימוס , ומציג תובנות זהות , מהצד השני והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
10
כי "השפיע שלילית על הנוסעים" ?
  שלמה המגיב   19/04/23 16:11
זה הנימוק שלך לפיטוריו , אדון רבני ? . נו , ואם כל הנוסעים היו מתומכי מר"צ והיו מוחאים לו כפיים , אז לא היו צריכים לפטר אותו , כי לא "השפיע שלילית על הנוסעים" ?. וואלה , נימוק לפיטורים נוסח רבני ושום רמז על יכולתו וכישוריו של הטייס הזה , לקבל החלטות בעת לחץ , בהטסת המטוס , שעליה אנו למדים מהתנהגותו , בעת סיטואציה שהוא מתמודד איתה בכל נושא שהוא. זהו ? , המצב הפוליטי בארץ כל כך "עיצבן" אותו , עד כדי כך שאיבד שיקול דעת בסיסי בהתנהלותו כקברניט מטוס נוסעים והיה "מוכרח" ולא " הצליח להתאפק" , עד כדי כך שהיה "חייב" לומר את דעתו על "דמוקרטיה" , לנוסעיו בקשר הפנימי של המטוס , שנועד רק לצרכי ההטסה , והוא אפילו אמר זאת בשפה האנגלית , שגם הנוסעים שאינם ישראלים , לא "יפסידו" את "דעתו המלומדת , בגין דמוקרטיות בעבר , ובאיזה צורת משטר , קיימת סבירות שתביא לשואה !!. מעניין אותי מדוע כמה מגיבים מאד משכילים כאן ( פרופסור , דוקטור !!) , "מתעסקים" באופן רדוד בשטויות הפוליטיות ולא מבינים את המשמעות של אדם עם מאפייני אישיות כאלה , שצריך להטיס מטוס נוסעים וההשפעה שלהן , על יכול קבלת ההחלטות שלו גם בהקשר להטסת מטוסים והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אופס... עוד משהו
  עובד 1   20/04/23 00:26
שלמה, אתה מוזמן לקרוא בעיון את התגובה האלימה, היהירה והמתנשאת של הירונימוס למטה. באופן פרדוכסלי הרעיון שלו הוא אותו רעיון שלי, רק מהצד השני ("אם מישהו ינסה לסלק את הטייס [גינצבורג] אל על תהיה משותקת"). אמן כן יהי רצון, ועם הסכמה גורפת כזו מי צריך מלחמה?
כתוב תגובה ל- עובד 1
גם הירונימוס כמוך , רק שנאה
  שלמה המגיב   20/04/23 12:15
איני מסכים בכלל לתובנות של הירונימוס , כפי שהציג בתגובתו. אכן , תגובתו מתנשאת (" אנחנו חוט השדרה של מדינת ישראל.." !!) , ואף חוצפנית ("אם מישהו יעז לפגוע בטייס , אז אל על משותקת.." !) והדעות הללו של הירונימוס , לא מייצגות אפילו 10 אחוז , מכלל הציבור שמתנגד לרפורמה המשפטית ולממשלת נתניהו. נ.ב. מי זה בכלל הירונימוס שמייצג לכאורה את "אנחנו" ? , האם ההתייחסות שלך אינה תמונת מראה של התייחסותו של הירונימוס , שבאה רק להזיק למדינה ולאזרחיה ? , ואם הירונימוס הוא כזה קיצוני הזוי משמאל , אז אתה צריך " להוכיח" שאתה קיצוני הזוי מימין , וגורל המדינה מעניין את הסבתא שלך , ומה שמעניין אותך , זה רק "מלחמה כמו במלחמה" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
גם הפעם אני מסכים עם הרוב
  דר' גדי אשל   19/04/23 19:55
מסכים עם העקרון ועם חלק ניכר מהדוגמאות; אך בהחלט לא עם כולן (כך, לשאוף לחזור לחבל עזה מובע כמשאלה לטווח ארוך; כמו שהייתה השיבה לציון במשך 1900 שנה ולא משהו למחר; וכך הצורך לנטרל את מסדרון המוות של חווארה ועוד)!
כתוב תגובה ל- דר' גדי אשל
12
הטייס אולי הזיק לחברה מבחינה
  הירונימוס   19/04/23 19:56
מסחרית אבל הם לא יכולים לעשות לו שום דבר. לכל היותר ניתן לצפות לאיזו נזיפה סמלית או קנס על הפרת איזה כלל בטיסה. הוא מייצג נאמנה את דעת הטייסים הישראליים, הן באל על והן בחיל האויר, הוא המרכז של פעילות המחאה של הטייסים האזרחיים והצבאיים, אם מישהו יעז לפגוע בו אז אל על משותקת. וכך הדבר גם בשאר מדינת ישראל. אם תמשך החקיקה המושחתת והמוטרפת מדינת ישראל תתפרק, כל הסימנים כבר כאן ורק הטמבלים בממשלה עוד לא השתכנעו. אנחנו, המתנגדים לחקיקה, אנחנו חוט השדרה של מדינת ישראל. ממלאים את כל חובותינו כאזרחים, מחזיקים את הכלכלה, את המדע, את הרפואה, את חיי התרבות, את הצבא ואת ההיטק. הצלחתם להכעיס אותנו עד מוות, עד עכשיו טעמתם רק מעט מכוחנו הגדול והחזק ומיכולתנו למנוע את הפיכת ישראל לדיקטטורה. ראו הוזהרתם!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירונימוס = שלמה המגניב
  תל-אביבי   20/04/23 16:40
שניהם שכירי חרב ושכירי מקלדת של השמאל המתנשא והאלים. מהדורה מודרנית של פלוגות הפועל.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
אין גבול לטימטום , תל אביבי ?
  שלמה המגיב   20/04/23 19:44
מהיכן אתה מבין שאני "שמאל" ? , האם כל מי שלא "מתלהב" מנתניהו ומהקואליציה ההזוייה שלו , הינו במשתמע "שמאל" ? , היכן הבנת שאני מצדיק "אלימות" , תל אביבי ? , על איזה "אלימות " אתה מבלבל את המוח ? , האם מי שמתנגד לרפורמות ההזויות של לוין ורוטמן , אז הוא במשתמע "שמאל" אצלך ? , האם כל "הרמטכ"לים , כל ראשי השב"כ והמוסד , כל מפקדי חיל האויר וחיל הים , החיים עדיין , כולל מי שמונה אישית ע"י נתניהו , ומתנגדים לרפורמה המשפטית החוצפנית הזו , אז הם במשמע "שמאל" ?. מי שלא "מתלהב" מהתנהגות "השכונתית " של חברי כנסת כמו אמסלם , גוטליב , קרעי ודיסטל , אז הוא במשתמע "שמאל" ? , מה אתה מתייג אנשים ומאפיין אותם באופן פוליטי , בלי להכיר אותם בכלל , כמו איזה אויל בדיון בפרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק השכונתי !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
13
תגובה לאל על בהמשך לכתבה
  ספי סגל   20/04/23 15:43
לא נטוס ונשכנע גם חברים - עד שיפוטר.
כתוב תגובה ל- ספי סגל
14
רק למאלנים מותר
  ארז אוריאלי   20/04/23 15:51
שוב ושוב אנו פוגשים מערכת שבה מקובלת איפה ואיפה כלפי מי ש״סרח״ (כלומר מהצד הימני, היהודי), או מי שמביע עמדה ״נאורה״ (כלומר מצד שמאל החילוני). האפליה מובנית גם בחברת אל-על ובדמם של מי שכמו אותו טייס, מתנשאים בגסות מעל הרוב היהודי בישראל.
כתוב תגובה ל- ארז אוריאלי
15
אסור להניח לאל על להתחמק.
  ספי סגל   20/04/23 16:06
אל על תרמה לפסיכוזה ברגע שלא פיטרה בו ברגע את הטייסים שסירבו להטיס את נתניהו. אסור להניח לה להמשיך לתמוך בפסיכוזה ללא תגובה ציבורית כואבת, והנה שלי. תגובתם הבוקר נראית תחת לחץ ואם נמשיך הוא יניב פרות. "התגובה הסינטטית שלך היא חלק מהכבוד שאינכם רוחשים ללקוחותיכם, אליהם אתם מתייחסים, בהתנשאות קולוסאלית, כאל טמבלים. היא רק מכעיסה אותנו עוד יותר מפני שהיא מבוא לאחת ממריחותיכם הכל כך מוכרות לנו גם מידע אישי: שמענו את התפתלויות יו"ר הדירקטוריון שלך אצל ברדוגו. לעת המתוחה הזו, בעת ירידת גינצבורג מהמטוס היה ראוי שתמתין לו מסיבת עיתונאים בה יימסר לו מכתב פיטורין מידי מנכ"לית החברה. ואל תנסי למרוח אותי עם "נוהלים", כפי שעשה יו"רך לברדוגו: יכולתכם להתגמש עם נוהליכם כשנוח לכם מוכחת מזמן. לא נטוס עד שיפוטר, כבר שכנענו בקלות בווטסאפ חברים אחדים לנהוג כמונו ולספר לחבר'ה, ונמשיך לעשות זאת עד שיפוטר גינזבורג. אין צורך שתגיבי מפני שבין כה וכה איבדת את אמוני".
כתוב תגובה ל- ספי סגל
16
כל הכבוד, חזק וברוך !
  יהודי מפוכח   20/04/23 18:16
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
17
הטייס עם הכשל המוסרי חייב לעוף
  יהודי מהגליל   20/04/23 22:20
לא יכול להיות שטייס עם כשל מוסרי כזה ועם התייחסות כזו נוראית ביום השואה ימשיך להטיס באלעל החברה הלאומית. אם זה לא מטופל אני לא מתכוון להמשיך לטוס שם.
כתוב תגובה ל- יהודי מהגליל
18
עקב ריבוי המקרים...
  ד"ר עדי ירדן   21/04/23 12:01
ד"ר גדי אשל, הדגשת נכון. שלמה הסכים לחשיבות הפיטורין של הטייס, אבל מתעלם מההקשר הכולל. למעשה, חברת אלעל היא חלק מקבוצה אליטיסטית שאיננה מסכימה שלאנשים פשוטים תהיה השפעה. לכן הם מעדיפים את הדיקטטורה של הבג"ץ על פני שלטון העם.
כתוב תגובה ל- ד"ר עדי ירדן
'' אל על לא מסכימה" קובע עדי !
  שלמה המגיב   21/04/23 19:55
מהיכן אתה שואב את המידע ומסיק מסקנות ומפרש סיטואציה באופן רדוד ומטופש כזה , עדי ? .מה זאת אומרת "..אל על היא חלק מקבוצה אליטיסטית..מעדיפה דיקטטורה של בג"צ.." !! , מה אתה מתייג כך חברה מסחרית פרטית , שעובדים בה ומתפרנסים מעבודתם בה , אלפי אזרחים ישראלים , ומן הסתם , חלק משמעותי מהם , הצביע עבור הקואליציה הנוכחית ??. זהו עדי ? , בגלל טייס אידיוט אחד ( מתוך מאות טייסי החברה ומתוך אלפי עובדיה ) , את כבר קובע מה דעתו של דירקטריון החברה והנהלתה ( חברה מסחרית פרטית שנסחרת בבורסה !!) , על "..הדיקטטורה של בג"צ" ? , איזה עניין יש לחברה מסחרית כולשהי , להביע דעה בנושא כזה שאינו קשור בכלל למטרותיה כחברה מסחרית , שצריכה לדאוג לרווחי בעלי המניות שלה ? , מאיפה אתה מציא תובנות הזויות ומסיתות כאלה , כנגד חברה מסחרית ?. וואלה , עדי , האם אתה באמת אדם משכיל ( מקפיד לציין את תוארך האקדמאי בתגובותיך !) , או איזה בור ועם הארץ שמטמטם כאן את הקוראים , ומציין תואר אקדמאי שלו , רק כדי להרשים את הקוראים ? , ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
19
אל על
  Prof. Michael   21/04/23 12:10
אסור לטייסי אל על לערבב פוליטיקה בטיסות שלהם. טוב יעשה החברה עם עוקר מקרים כאלה מהשורש.
כתוב תגובה ל- Prof. Michael
20
יש לפטר לאלתר את הטייס
  פרופ'טוביה בר-נוי   21/04/23 12:52
הוא נותן שרות . אף נוסע לא בקש לשמוע את דעתו
כתוב תגובה ל- פרופ'טוביה בר-נוי
21
לחיות בלללנד
  ד.מיכאל   21/04/23 13:23
מקובל שהמעשה של אותו טייס אינו אתי, לא מתפקידו, לא מייצג את אל על ולא ראוי אבל, מדינת ישראל נמצאת על פרשת דרכים תודות לקואליציה מטורללת שמנסה להביא את המדינה לאבדון וכל זאת ממניעים אישיים ולטובת מספר נאשמים בפלילים, מספר פרזיטים שרוצים לחיות על חשבון הציבור, מספר מטורפים דתיים משיחיים והרבה מלחכי ישבן. הטייס התנצל, החברה גינתה ושוקלת ענישה, אבל המדינה בוערת ואם לא נעצור את הטרוף פשוט לא תהיה מדינת היהודים, בקיצור חורבן הבית בשלישי.
כתוב תגובה ל- ד.מיכאל
22
צודק
  ד.מיכאל   21/04/23 13:28
צודק בכל מילה, כל מי שעיניים בראשו,שכל במוחו ואין בו שינאה וטימטום מבין לאן מובלת המדינה.
כתוב תגובה ל- ד.מיכאל
23
קהל נוסעים שבוי
  גאולה פארן   21/04/23 14:00
הנהלת אלעל חייבת לקהל הנוסעים שלה לפחות את המינימום הזה: נזיפה חמורה והשעיה עד לברור בעניין. לא יתכן שטייס יקח את לקוחות החברה כקהל שבוי וילהג באוזניו את דעתו הפוליטית. אני אישית שוקלת לבטל כרטיס שיש בידי של אלעל ולטוס בחברה אחרת. אלא אם כן החברה תינקוט בצעדים למנוע את הישנות הדבר.
כתוב תגובה ל- גאולה פארן
24
לשלוח הביתה את טיס אל על
  ד"ר דבורה הנדלר   21/04/23 14:17
יש לשלוח הביתה את הטיס שניצל את כוחו המילולי בטיסה לארה"ב
כתוב תגובה ל- ד"ר דבורה הנדלר
25
אל על היא ביזנס פרטי
  הירונימוס   21/04/23 14:47
לפני כמה שבועות רשת ארומה נאלצה לפטר איזה עובד שהתגרה בלקוחות מהמחנה הדמוקרטי שנכנסו עם סמלי המחאה. לא היתה להם ברירה, שותי הקפה הם סמולנים. אל על צריכה לקבל החלטה עסקית - האם שווה לה להסתכסך עם ציבור הטייסים שלה שתומך בטייס ואז להסתכן בהשבתת החברה, או להסתכסך עם אי אלו פנאטים שממילא בקושי קונים כרטיסי טיסה. אין כאן שום אידאולוגיות
כתוב תגובה ל- הירונימוס
26
טייס -תפוח רקוב
  ד"ר דבורה הנדלר   21/04/23 15:22
הטייס צריך ללכת הביתה.אין לאפשר לו להישאר בחברה הלאומית של ישראל.
כתוב תגובה ל- ד"ר דבורה הנדלר
27
התנצלות בציבור הרחב בקולו
  רחוק מהעץ   21/04/23 15:29
אוהב את אלעל וטס רק אלעל (לקוח של מחלקות היוקרה-פלטינום) הבהרתי לנציגי מחלקות היוקרה שהמינימום הנדרש הוא התנצלות בקולו כלפי הציבור כולו ואמירה ברורה שהוא פעל תוך פגיעה באתיקה בסיסית של היחסים בין צוות אויר והנוסעים. בלי זה לצערי יאבדו אותי כלקוח שטס בחברת התעופה הלאומית של ישראל.
כתוב תגובה ל- רחוק מהעץ
28
הקברניט ביטא שנאה ליהודי המטוס
  ד"ר גדעון ארליך   21/04/23 18:17
שסביר שרובם הצביעו בעד הממשלה הנוכחית. אם מיד לאחר המראה מברלין הקברניט היה פונה ללקוחות הגרמנים ומכריז בגרמנית: "שואה יכולה לקרות בדיקטטורות" אל על היתה מפטרת אותו עוד לפני הנחיתה.
כתוב תגובה ל- ד"ר גדעון ארליך
29
תפוח רקוב
  דר בת שבע הרשקובי   22/04/23 21:07
לא נמשיך לטוס באל על כל עוד הנושא לא מטופל!!
כתוב תגובה ל- דר בת שבע הרשקובי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il